Forum >> Szerelőműhely

:Szájmon:QV:147:GT:08-10-2007 11:42:41 // 17786
vagy valami mással van közösen?? bár minden más mükszik...vagy csak Én nem tom h nem mükszik..:))))))
:Szájmon:QV:147:GT:08-10-2007 11:34:53 // 17785
van tompitott fényszóróó index féklámpa stb csak helyzetjelzőő nincs...
:Szájmon:QV:147:GT:08-10-2007 11:31:34 // 17783
ŐŐŐ...megfordult a fejemben de nem találtam a könyvben h a helyzetjelzőhöz melyik biztositék tartozik..
:Szájmon:QV:147:GT:08-10-2007 11:24:15 // 17781
Sziasztok

Kiégett mind a 2 helyzetjelzőm elöl...vettem bele új égőt...de továbbra sem égnek..
Ez mitöl lehet? Olyan elkézelhető h nincs rendesen a helyén az izzó és emiatt? vagy onnantól kezdve h a csatlakozó vagy nem tudom micsoda amit az izzó végére rá kell nyomni, rajta van onnantól működnie kell?

Köszike
Ferke08-10-2007 11:17:30 // 17780
Mindíg elcsodálkozom, amikor egy alfásnak eszébe jut a "márkaszervíz"..:)))
Sokan már biztos unják, hogy mindíg leírom, de csak ezt tudom mondani: vedd meg a cuccokat hozzá, és keress egy normális szerelőt.
András bácsi08-10-2007 11:14:14 // 17779
Egyszerűbben: norbee. :)
Ákimáki08-10-2007 11:12:57 // 17778
Képzeljétek CARtársak!

Hetek óta problémákkal küszködünk. (én és a paripa)
Nem igazán megy, nem pörög fel indulást követően, pályán is megtorpan néha-néha.
Szerelő megcomputerizálta, hibakód felső holtponti jeladó hibát jelez, illetve vezműszíj csere és ami ilyenkor illik. Felhívtam 4 db márkaszervíz fedőnevű komplexumot és dobtam egy hátast az árképzésüktől. Először is biztosítottak róla, hogy nem is tuti, hogy csak ennyi a probléma, másodszor az általuk preferált árszínvonal nem közelít az elképzeléseimhez. Mit gondoltok a 120.000-150.000.- Ft-os költségekről?
Poló08-10-2007 11:11:37 // 17777
Nem semmi beceneve van :)))
süsnye08-10-2007 11:08:55 // 17776
itten nézz körül... :)
András bácsi08-10-2007 09:51:57 // 17775
155 topicba kérdezd! A manuálkirály egyből fog válaszolni. :)
Yoco9008-10-2007 09:38:41 // 17774
Hali!!

Nincs valakinek kapcsolási rajza 155-öshöz? A hétvégén megnéztem a fűtömotort. Kivenni ugyan nem tudtam de kipróbálni igen. Nem az a rossz.
Vili07-10-2007 18:29:35 // 17773
Hali mindenki!!!! Tegnap felbosszantott a drága!Kilyukadt az alu vizcső az olajszűrőház tetején!
Természetesen szombaton senkit nem találtam aki a helyén befoltozná,így hát eccerűen kihagytuk a vízrendszerből ezt a részt!
Most ilyen házat keresnék!!!!!!
GTV_GAB07-10-2007 18:20:27 // 17772
huh, remény?
elvittem szerelőhöz az autót mert kifújt a leömlő vhol
tömítést cseréltek illetve el volt repedve a leömlő a végénél (ahol folytatódik)
megheggesztették, de 500km-ert mentem vele és ismét kifúj
valószínű h rosszul heggesztették meg, feszül és ismét szar
nem akarom tovább taknyoltatni
illetve visszavittem a szerelőhöz, 1hétig rajta ült majd közölte h nem álltak neki mert sok időt vesz igénybe! - anyátokat, veletek se foglalkozom
lényeg h kell egy elülső hengrsori leömlő
csocsi07-10-2007 18:12:04 // 17771
Meglepődtem, mert nekem csak sima van gyárilag.
macfang07-10-2007 18:01:31 // 17770
Az a kulcsom is megvan, szetben szereztem meg a vezérműtengely rögzítővel.
GTV_GAB07-10-2007 17:41:29 // 17769
köszönöm, holnap megpróbálom
Hari07-10-2007 17:06:12 // 17768
Ha meg nincs hanga akkor nem értem? Ha jó és tiszta olaj van a motorban akkor nagyon sokat kibír az a fránya vezmod. Nemtom én biztos nem bántanám, ha jó!
(A cimboráddal csináltas egy szíjfeszítő kulcsot is.13-as)
macfang07-10-2007 16:58:05 // 17767
Igen tudom, hogy nem olyan egyszerű azért kérdeztem meg, mert ilyet még nem csináltam, de valahol el kell kezdeni, ha már ilyen autót vettem igaz én akartam, és nem bántam meg. Az egyik ismerősöm holnap fog csinálni egy célszerszámot a vezmódosítóhoz ami a rajzon 9 -es számú ha jól emlékszem. Még nem dieseles a hangja, de nem akarom egy pár hét múlva újra szétszedni a vezmódosító miatt. Már a két rögzítőt beszereztem.
Hari07-10-2007 16:41:00 // 17766
Kipuf leömlő kéne? Azhiszem van még 1, de máris megnézem!
Egyébként minek? Eltört, megsérült, összehajlott?
Hari07-10-2007 16:36:46 // 17765
Igen értem. ( A legutolsó ilyen mütétem egy 2,0 TS volt amin szintén egy autószerelő rakot össze....)
Nem akarlak lenézni, lebecsülni! Tényleg meglehet csinálni, viszont elsöre nagyon odafigyelve és körültekintően. Ha bármiben megaakadsz csak szolj. Inkább kérdezz mint, hogy baj legyen.
Egyébként nem minden esetben kell vezmodot cserélni! Csak ha már nagyon "dieseles" a hangja.
(Sőt! Nagyon sok estben - amikor már fojamatossan kerreget - is elöször szétszedtem a vezmodot és az elektromos szelepet, jól kitakarítottam és lám azota sm kerreg!)
macfang07-10-2007 07:41:26 // 17764
Helló!
Itt egy bontó elérhetősége:
Telefon:
06-30/95-96-391,

E-mail:
olaszautobonto@t-online.hu

Olaszországi elérhetőség:
+39/32-97058977
GTV_GAB07-10-2007 07:28:56 // 17763
illetve elülső hengersori leömlőt keresek!
3.0 V6 24V 99' GTV

ha csak bontó tel.számot / nevet / címet tudnátok adni, azt is megköszönném
GTV_GAB07-10-2007 07:27:02 // 17762
na ez az....
viszont mi van ha nem ez a gondja?
lehet még légtömegmérő, üzemanyag ellátó rendszer is
macfang07-10-2007 04:31:36 // 17761
Köszönöm a választ! A szakmám nekem is autószerelő, de csak a saját autóimat szoktam javítani meg az ismerőseimét, csak azért kérdeztem, hogy kell-e célszerszám hozzá mert a módosítón láttam a lyukakat, ebből gondoltam. Nemrég vásároltam az autót és már ideje lenne kicserélni a vezszíjat, ha már csinálom akkor úgy gondoltam a módosítót is cserélem. Még egyszer köszönöm a válaszodat, a fényképek sokat segítenek .
Cgo06-10-2007 21:41:04 // 17760
sziasztok, tudja valaki, mit jelent ha egy autoban van/nincs ESP? Milyen alkatreszek kulonboznek? 1-2 jeladorol van szo, vagy komoly kulonbseg van?
Hari06-10-2007 21:21:45 // 17759
....hááá ja! Vezmod csere?! Igen kell bizony! Na meg egy jóadag tapasztalat se ártana mellé. Nem ilyesztgetés képpen mondom, de ezt inkább bizd olyan szakira aki csinált már ilyent!
Több okból is:
- az első a célszerszámok megléte.
- a másodík a fél mocit szét kell hozzá szedni és azért nem egy egyszerű eset.
- a harmadik egy pár sikertelen probálkozás után vólt szerencsém rendbe hozní egy-két TS mocit és bizony a "csináljuk meg magunk ugy sokkal olcsobb " lett aztán a tény legcsak drága!
Egyébként a célszerszámok:

Na meg egy kis instrukcio:
macfang06-10-2007 14:38:43 // 17758
Hali mindenki!
Nekem egy olyan gondom lenne,hogy vezmodosítót szeretnék cserélni egy 146 1.6 TS-be csak nem tudom kell-e hozzá valami célszerszám a vezmódosító kiszereléséhez.
Hari06-10-2007 13:43:25 // 17757
A kompu már csak akkor tudja hibásnak, ha már teljesen behalt, vagy egy bizonyos kritikus tartományon kívül működík.
Maxwell06-10-2007 09:25:28 // 17756
Hát nálam még a tükörháromszögből is kispórolták, de ott legalább látom a vezeték végét. Azthiszem, most megyek és kibelezem az egész autót. Végülis szombat van vagy mi....
GTV_GAB06-10-2007 09:24:45 // 17755
kölcsön lamdaszondája nincs vkinek a vasamhoz? :)
ki kellene tesztelni, de a compu nem mutat hibát ezért nem akarok feleslegesen venni
Somez05-10-2007 15:54:57 // 17754
Érdekes amit mondasz, mert kb ugyanaz az évjárat a kettőnk kocsija és nekem hátul is van hangszóró. Gondolom az nem sokat számít ebbe bele, hogy nekem TS van :-)
Maxwell05-10-2007 15:21:02 // 17753
Utánanézek...
Köszi a tippet!
Ferke05-10-2007 15:15:55 // 17752
Ha az első hangszóróknál még látod a hátsók vezetékeit, akkor az biztos, hogy hátra van vezetve. Szerintem a padlókárpit alatt megy hátra.
Maxwell05-10-2007 14:52:22 // 17751
Hello Cartársak!
Némi segítségre van szükségem. Hátsó hangszórót szeretnék tenni a 145-ömbe. megnéztem a helyét, levettem a takarófedelet és találtam ott egy szivacsot a hangszóró helyén.(szerintem még sosem volt ott hangszóró)Befűztem magam a lyukon, majdnem bent is maradt a kezem, de nem találtam kábelt a környéken.Az lenne a kérdésem, hogy van e ebben a típusban gyárilag hátravezetett kábel, vagy nekem kell megoldanom?A fejegységnél az ISO csatiba be van kötve, A tükör3szögnél ott az előkészített csatlakozó(párhuzamosan kötve az első párral), de a hátramenő vezetékek végét nem találom.Nem szivesenn bontanám le az egész hátsó kárpitot, pláne nem feleslegesen, ezért kérdezek inkább először.(majd csak utána barmolok szét mindent :) ) Ha valakinek van ilyen típussal tapasztalata, vagy tudja, hogy mit kell szétszedni, hol vannak elvezetve a kábelek, ossza meg velem legyenszives.
Előre is köszi!
Ferke05-10-2007 13:42:30 // 17750
Hűha. Ez tényleg nem semmi. Eléggé belenyúltál ezek szerint.:((
süsnye05-10-2007 09:15:49 // 17749
Pedig télleg csak ennyi. Nem kell hozzá semmit megbontani.. :)
ALFAnatik04-10-2007 23:59:48 // 17747
Hello, nem tudja valaki, hogy a felso es also lengokarok egyformak az 1,6 TS es a 2,4 JTB-ben a 156-osnal?
Scold04-10-2007 23:00:50 // 17746
Igen... sőt a csomagtartóban is cserélnem illene :)
csocsi04-10-2007 22:58:16 // 17745
Neked zárható van?????
Scold04-10-2007 22:56:49 // 17744
Tudja valaki, hogy a tanksapin miként kell zárat cserélni? :)
Epy04-10-2007 22:08:08 // 17743
: ) . Megvettem : motorgenerál, teljes ! futómű teljes, légzsákhiba, aztán szélvédő ragasztási gondok, katalizátor, fékek......... és most generál után 6 hónappal : főtengelyszimering ki purcan az olaj tönkreteszi a kuplungot ! Röviden Tömören :(
Ferke04-10-2007 21:59:41 // 17742
10-15 között van valahol. Miért írod az oldaladon, hogy nagyon szerencsétlen vagy az alfáddal kapcsolatban??
Poló04-10-2007 21:53:55 // 17741
Erhard biztosan tudja a választ és annyiért be is szerzi neked.
Epy04-10-2007 21:52:37 // 17740
Hali. Valaki magtudná esetleg mondani, hogy mennyiértlehet hozzájutni kuplung tárcsához 156 ba???
Yoco9004-10-2007 21:33:33 // 17739
Ez így túl egyszerűnek hangzik...
kertecs04-10-2007 16:38:09 // 17738
1xű kiszedni: egy csillagfejű csavar, és egy fordítás a megfelelő irányba
Yoco9004-10-2007 12:47:34 // 17737
digit klima a kapcsoló úgy néz ki jó
Pont a kiszerelést akartam elkerülni mert a műszerfal alatt van
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.