Az egyes az autó jobb oldalán a hűtőhöz közelebbi, mögötte a hármas.
A másik oldalon elől a kettes, mögötte a négyes.
Forum >> Szerelőműhely
András bácsi05-05-2008 13:48:18 // 20526
András bácsi05-05-2008 13:44:38 // 20525
Nem hiszem: az ilyen nem szokott tönkremenni, inkább csak töréskárnál. Szerintem olcsón tudsz szerezni.
Joker 15605-05-2008 13:36:40 // 20524
3 kiló körül????Ezt nem mondod komolyan....Az a szaros müanyag doboz?Hát ezt nem hiszem el...:( Ilyen is csak velem történhet...És bontva is gondolom még mindig vagy 1 kiló körül van...Hát most felhívom a szerelőmet,h.ha tudja,akkor rakja össze,h.ne szivjon falsot,aztán ennyi...De ha nem tudja ugy összetenni,akkor nem tudom,h.mit csinálok...:(
manna05-05-2008 13:34:22 // 20523
szép jó napot mindenkinek!
szükségem lenne egy kis hozzáértő esgítségre: a boxer motornál melyik az első henger és milyen elosztásban van; honnan kezdődik a számozás? Illetve a gyújtó trafónális honnan kezdődik a számozás?
Úgy néz ki, hogy valami "kedves kéz" leszedte az inditó kábeleket...az autószerelőm mondta...történhetett máséppen?
előre is köszi
szükségem lenne egy kis hozzáértő esgítségre: a boxer motornál melyik az első henger és milyen elosztásban van; honnan kezdődik a számozás? Illetve a gyújtó trafónális honnan kezdődik a számozás?
Úgy néz ki, hogy valami "kedves kéz" leszedte az inditó kábeleket...az autószerelőm mondta...történhetett máséppen?
előre is köszi
András bácsi05-05-2008 13:28:01 // 20522
Biztos. Mások az átmérők, és az 1.6 nem is változó szívócsőhosszú.
Bontóban, vagy valakinél, aki ilyet bont. Az új box olyan 300e körül van, de ennyiért komplett motort is lehet venni, szóval az felejtős.
Ha széttöredezett a bele, akkor kicsit gyengébb lesz a motor, de nem igazán káros. A lényeg az, hogy a külső része sértetlen legyen, és ne szívjon falsot.
Bontóban, vagy valakinél, aki ilyet bont. Az új box olyan 300e körül van, de ennyiért komplett motort is lehet venni, szóval az felejtős.
Ha széttöredezett a bele, akkor kicsit gyengébb lesz a motor, de nem igazán káros. A lényeg az, hogy a külső része sértetlen legyen, és ne szívjon falsot.
Joker 15605-05-2008 13:21:57 // 20521
És ilyet hol lehet beszerezni,meg bizti nem jó hozzá az 1.6 doboza?Egyáltalán mi ez,illetve mit csinál?És ha rossz,akkor mi baj lehet belőle? Jah,és amugy az új az mennyire nem olcsó? :)
Jah,és nem tudtok egy linket,amin meg lehet találni a 2.0 TS motor robbantott rajzát?
Jah,és nem tudtok egy linket,amin meg lehet találni a 2.0 TS motor robbantott rajzát?
András bácsi05-05-2008 13:19:03 // 20520
Sorry, most látom, hogy a tied 2.0, ahhoz biztosan nem jó az enyém. Az 1.6.
Joker 15605-05-2008 13:18:19 // 20519
Nekem használt is lehet,nem igazán foglalkoztat,csak müködjön végre megint az autóm...:(
András bácsi05-05-2008 13:16:34 // 20518
Újban nagyon drága. :)
Tom1205-05-2008 13:16:25 // 20517
Akkor ne dobja ki...;-)
Joker 15605-05-2008 13:13:03 // 20516
Az az...Én arra gondolok...!Nah az mennyibe fájhat,meg hát a szokásos kérdések,amiket már feltettem...:D
Joker 15605-05-2008 13:12:21 // 20515
Életet mentenél vele...:)
András bácsi05-05-2008 13:11:57 // 20514
Ez nem az, amire te gondolsz, hanem a motor háta mögötti közös szívőcsőszakasz.
András bácsi05-05-2008 13:11:20 // 20513
Azt hiszem van ilyenem, de le kellene ellenőriznem eme állításom. :)
Joker 15605-05-2008 13:10:27 // 20512
És ha kidobja a dobozt,akkor mi lesz a hátránya ennek?Meg ez amugy árban mit takar?Meg mi a franc ez a doboz egyáltalán?
Tom1205-05-2008 13:07:22 // 20511
Csak semmi pánik! Dobd ki a dobozt és rakd fel egy V6-os szívócsövét, nekem "szándékosan" így van, mert így jobban tetszik a hangja.;-) /nem túl hangos, de komolyabb/
...ha egyről beszélünk...:-)
...ha egyről beszélünk...:-)
Márk05-05-2008 13:04:58 // 20510
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, milyen izzó kell a 156-os (facelift) fordulatszámmérőjének háttérvilágításához? Megvenném előre, mielőtt szétszedem, hogty ne dolgozzak 2x...
Kösz..Márk
Tudnátok segíteni, milyen izzó kell a 156-os (facelift) fordulatszámmérőjének háttérvilágításához? Megvenném előre, mielőtt szétszedem, hogty ne dolgozzak 2x...
Kösz..Márk
Skodra05-05-2008 13:04:02 // 20509
Sziasztok! A gépem katalizátor 1 hibát jelez,az mellyik kat a három közül??
Joker 15605-05-2008 13:02:39 // 20508
Sziasztok!
Sürgős segítség kellene nekem...!Most hívott a szerelőm,h. a 2.0 TS 156-osomnál a szivósor mögött elvileg van egy kb.35*20 cm es müanyag doboz...És hogy abba elvileg vmi változtatható szivőcső,vagy vmi ilyesmi van...Iszonyat nem értek hozzá...:(
Hogy ebbe eltört vmi szerinte,kis müanyag darabok potyogtak ki belőle azt mondta...Hol lehet ilyet szerezni,mennyibe fájhat, és ha nem cserélem most ki,akkor miféle problémát okozhat ez a későbbiekben...!
Előre is köszi mindenkinek!!!
Sürgős segítség kellene nekem...!Most hívott a szerelőm,h. a 2.0 TS 156-osomnál a szivósor mögött elvileg van egy kb.35*20 cm es müanyag doboz...És hogy abba elvileg vmi változtatható szivőcső,vagy vmi ilyesmi van...Iszonyat nem értek hozzá...:(
Hogy ebbe eltört vmi szerinte,kis müanyag darabok potyogtak ki belőle azt mondta...Hol lehet ilyet szerezni,mennyibe fájhat, és ha nem cserélem most ki,akkor miféle problémát okozhat ez a későbbiekben...!
Előre is köszi mindenkinek!!!
Hunor05-05-2008 12:14:27 // 20507
Egy kis segítség kellene!164-es Super tetőkárpitját,hogy lehet leszedni?
Runner / Red-Devil05-05-2008 08:14:33 // 20506
GT Ɨ|ѯ04-05-2008 23:06:04 // 20505
ajjaj , az egy 10-es lesz..:-(
Karakot04-05-2008 20:11:40 // 20504
Na, megvan a bibi a klímával kapcsolatban. Differenciál diagnózis: Nincs benne elég hűtőközeg...
Kiméregettem, a relé rendben van, szépen be is húzott, amikor adtam neki 12v-ot, de a tekercshez nem ment 12v, ha bekapcsoltam a klímát. Vagyis a klímavezérlés nem adott a relének áramot. Akkor két dolog lehetett még, vagy elektronyos hiba, vagy az, hogy a vezérlés jól működik, és valami miatt letiltja a kompressort. Direkt tápot adva a kompressornak szépen be is húzott a mágnes, de nem fújt hideget, vagyis minden működik, csak éppen a hűtőközeg nincs meg. Szóval mehetek töltetni.
Kiméregettem, a relé rendben van, szépen be is húzott, amikor adtam neki 12v-ot, de a tekercshez nem ment 12v, ha bekapcsoltam a klímát. Vagyis a klímavezérlés nem adott a relének áramot. Akkor két dolog lehetett még, vagy elektronyos hiba, vagy az, hogy a vezérlés jól működik, és valami miatt letiltja a kompressort. Direkt tápot adva a kompressornak szépen be is húzott a mágnes, de nem fújt hideget, vagyis minden működik, csak éppen a hűtőközeg nincs meg. Szóval mehetek töltetni.
Runner / Red-Devil04-05-2008 07:52:40 // 20503
jav: EODB
Runner / Red-Devil04-05-2008 07:33:14 // 20502
Üdv! HELP! Következö a gondom: Ki kellett vennem az aksit,miután vissza került az EDOB és VDC jelzőlámpák folyamatosan világitottak,kijelzőn felváltva a két hibaüzi. Leállitottam,jó félóra mulva újra proba,mindun rendben volt,cehk ok,motor szépen jár. Na de,kb 20km megtétele után EDOB hibaüzi menetközbe kigyúlt és azóta folyamatosan világit. Oka? Lehet gyógyitani? Mit nézzek meg? :((((
Karakot03-05-2008 22:01:12 // 20501
Mindenkinek köszönöm a segítséget. Majd beszámolok a fejleményekről...
uaz146ti (kispali kisebbik fia)03-05-2008 11:31:14 // 20500
és az lehetséges, hogy az első fokozat nem megy és csak a második kapcsol be?
Tom1203-05-2008 10:20:59 // 20499
A víz hőmérséklete.
Tom1203-05-2008 10:11:11 // 20498
Ahogy mondod, + még a többi érzékelő, nem lehet ám csak úgy "átvágni" a gépet, mint egy fapados szuzukit...:-DD
Átok79146TD03-05-2008 09:56:58 // 20497
igen:DDD
van külső belső hőm. érzékelő..
van gázpedálállás érz..
akkor gondolom figyeli a motor hőfokát is..
meg gáznyomást..
fejből kb ennyit..:)))
van külső belső hőm. érzékelő..
van gázpedálállás érz..
akkor gondolom figyeli a motor hőfokát is..
meg gáznyomást..
fejből kb ennyit..:)))
Tom1203-05-2008 09:46:46 // 20496
Én is így vagyok vele, nekem a kuplunk kinyomó hidraulika van nagyító alatt, ott vannak a lengőkarok, stb a futómű "tuninghoz" is, de az kb. a jövő hétre marag /megint...:-D/, mert már úton kéne lennem....-))
Lali7503-05-2008 09:46:18 // 20495
Mire szolgál ez az érzékelő?Minek függvénye a fokozatok bekapcsolása?
Tom1203-05-2008 09:43:30 // 20494
Lehet, hogy csak az érzékelő /a hűtő környékén/, porcelán a belseje és ha megpattan valahol, akkor sem kapcsol a 2. fokozat...
Tom1203-05-2008 09:40:30 // 20493
A "használatiban" nincs benne? A neten biztos vannak valami rajzok /leírások/ hozzá, de lehet, hogy ebben a topicban is, csak sokat kéne visszaolvasni....-)
Tom1203-05-2008 09:35:58 // 20492
Ezért "találgatott" nekem is a szerelő jó darabig.:-)
Lali7503-05-2008 09:32:22 // 20491
Azt hiszem megnézem ezeket a reléket.
Honnan lehet ilyen könyvet szerezni 156-hoz?
Honnan lehet ilyen könyvet szerezni 156-hoz?
Átok79146TD03-05-2008 09:30:38 // 20490
nekem mikor nem volt benne gáz sem kapcsolt be...
a klímát vezérlő elektronika min 8 dolgot figyel...
a klímát vezérlő elektronika min 8 dolgot figyel...
Tom1203-05-2008 09:22:38 // 20489
Pedig kettő, hallani is, mikor bekapcsol a második...
Lali7503-05-2008 09:21:10 // 20488
Sziasztok!
Nem is tudtam,hogy kétfokozatú a ventillátor!
Nekem csak egy fokozaton ment,lehet,hogy ezért nem intenzív a klíma hűtése??
Nem is tudtam,hogy kétfokozatú a ventillátor!
Nekem csak egy fokozaton ment,lehet,hogy ezért nem intenzív a klíma hűtése??
Tom1203-05-2008 09:14:57 // 20487
Állítólag /ebben nem vagyok 100%-os :-)/, ha kevés a hűtőközeg, akkor is hasonlóak a tünetek...
Hardy03-05-2008 09:11:04 // 20486
Tom1203-05-2008 09:07:34 // 20485
Nekem is volt ilyen problémám, azt hiszem a relé volt a hunyó, "filléres dolog". A szerelő cserélte ki...
Karakot03-05-2008 08:46:39 // 20484
Nem megy a klímám. A műszerfalon a kapcsoló működik, de nem fúj hideg levegőt. Úgy hallom, hogy nem indul be a kompresszor, szóval nem hűtőközeg hiány lesz az ok. Kölcsönadtam a torx kulcskészletemet, szóval csak holnap reggel fogom tudni levenni a kartervédőt, és tovább vizsgálódni. Első gondolatom az, hogy meggyőződöm arrol, hogy tényleg nem indul-e a kompresszor, aztán kimérem, hogy kap-e áramot. Ha kap, akkor egyértelmű, hogy kompresszor hiba. (Ekkor mire számíthatok?) Ha nem kap, akkor miket kell ellenőriznem? Relé? Biztosíték? Ezek hol vannak, pontosabban melyek az "illetékesek"? Előre is köszönöm a tanácsokat.
zoo01-05-2008 18:48:14 // 20483
hi!
bocs az off-ert, de szuksegem lenne egy kis segitsegre. ha vki esetleg autodataban, vagy mas egyeb modon meg tudna nekem nezni, es el tudna nekem juttatni egy subaru leone legrugojanak a kapcsolasi rajzat, nagyon halas lennek erte.
elore is koszi, es meg 1x bocs az offolasert
bocs az off-ert, de szuksegem lenne egy kis segitsegre. ha vki esetleg autodataban, vagy mas egyeb modon meg tudna nekem nezni, es el tudna nekem juttatni egy subaru leone legrugojanak a kapcsolasi rajzat, nagyon halas lennek erte.
elore is koszi, es meg 1x bocs az offolasert
Vili01-05-2008 16:44:12 // 20482
Hali!
Ott valami griz van mert az olajszint nem változik attól,hogy dolgozik a szivattyú.
Gondolom levegős csak,hogy lett az a nagy kérdés.
Ott valami griz van mert az olajszint nem változik attól,hogy dolgozik a szivattyú.
Gondolom levegős csak,hogy lett az a nagy kérdés.
Tomasman01-05-2008 10:00:56 // 20481
Hali all!
Engem az érdeklene 60 ezres szervíznél miket kell cserélni?
Plusz egy pár kérdés: Selespeed váltóm csinálál olyat (nem mindig) Hogy 1 be vagy R be kis gázzasl rúg egy nagyot! Ha kis gázzal indulok akkor az egész rúngat, de nagyokat ! De egyszer van ez a hiba egyszer nincs! Lehet hogy a szeleptömbött kellene légteleníteni, mert esetleg belevőgősödött? A szelptömbe nincs valamilyen szűrő? Ami esetleg eltömődött és nem jut át rajta megfelelő mennyiségű olaj?
Olaj szintet hogy ellenőrzöd selespeednél?
Mert ügyebár ha a bal első ajtót kinyítod akkor a szívattyú leszívja az olajat a tartájból!
Ha a jobb elsőtt nyítom ki és úgy a motorházat akkor nem szívja le az olajat a tartályból! Ha be van indítva akkor is leszívja az olajat a tartályból! A tartály tele amúgy!
Hát köszönöm az infókat előre is!
Engem az érdeklene 60 ezres szervíznél miket kell cserélni?
Plusz egy pár kérdés: Selespeed váltóm csinálál olyat (nem mindig) Hogy 1 be vagy R be kis gázzasl rúg egy nagyot! Ha kis gázzal indulok akkor az egész rúngat, de nagyokat ! De egyszer van ez a hiba egyszer nincs! Lehet hogy a szeleptömbött kellene légteleníteni, mert esetleg belevőgősödött? A szelptömbe nincs valamilyen szűrő? Ami esetleg eltömődött és nem jut át rajta megfelelő mennyiségű olaj?
Olaj szintet hogy ellenőrzöd selespeednél?
Mert ügyebár ha a bal első ajtót kinyítod akkor a szívattyú leszívja az olajat a tartájból!
Ha a jobb elsőtt nyítom ki és úgy a motorházat akkor nem szívja le az olajat a tartályból! Ha be van indítva akkor is leszívja az olajat a tartályból! A tartály tele amúgy!
Hát köszönöm az infókat előre is!
RoliQ401-05-2008 04:25:36 // 20480
bowdenes szerintem a gyári árnál jóval olcsóbban megcsinálja!!!! és akkor új minden!
GTPeti01-05-2008 03:28:37 // 20479
Longman,
Sajnos ez egy reális lehetőség. Bár egy vacak műanyagdarab miatt egyenlőre nem hiszem, hogy kiadok annyi pénzt. (Nem azért mert ezen spórolok.)
Csöri,
jó eséllyel ez lesz, bár arra sincs garancia, hogy a bontott nem kopott.
Anno az Uno-mnál is kikoptak az összekotőrúd-perselyek. Ott is 20e lett volna a 2 rúd. De találtam vkit, aki gyártott nekem rudakat, profi (cserélhető) gömbfejekkel. Sajnos ugye az Alfánál a bowdenre vannak rásajtolva az ellendarabok.
Sajnos ez egy reális lehetőség. Bár egy vacak műanyagdarab miatt egyenlőre nem hiszem, hogy kiadok annyi pénzt. (Nem azért mert ezen spórolok.)
Csöri,
jó eséllyel ez lesz, bár arra sincs garancia, hogy a bontott nem kopott.
Anno az Uno-mnál is kikoptak az összekotőrúd-perselyek. Ott is 20e lett volna a 2 rúd. De találtam vkit, aki gyártott nekem rudakat, profi (cserélhető) gömbfejekkel. Sajnos ugye az Alfánál a bowdenre vannak rásajtolva az ellendarabok.
Csöri30-04-2008 22:12:24 // 20478
Egyszerűbb ha bontóból veszel.
Longman30-04-2008 20:56:39 // 20477
Szia! Nem biztos hogy fogsz találni.. Igaz, az KOpel,de apukám Merivájának is ez volt a baja, és csak gyáriban lehetett hozzá komplett felújítókészletet venni 30.000 Ft-ért.. :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
441
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?