Sziasztok!
Sajna 1 napja elkezdett eléggé furcsa dolgokat csinálni a járgány.Inditás után szinte ereje sincs,és ha gázt adok üresben,még esik is a fordulat,meg mintha 1-2 pukkanás is lett volna!Esetleg vlmi ötlet?
Üdv Mindenkinek!
Forum >> Szerelőműhely
gstup21-05-2008 18:37:18 // 20742
Vader (a Gróf)21-05-2008 18:36:44 // 20741
SEGÍTSÉG!
Nem találom a napokban beírt gépműhely címét, féktárcsa marás/lyuggatással is foglalkoznak!
Valaki!!!!
Köszönöm!
Nem találom a napokban beírt gépműhely címét, féktárcsa marás/lyuggatással is foglalkoznak!
Valaki!!!!
Köszönöm!
norbee21-05-2008 17:46:15 // 20740
Az injektor pilács a 145/146-ban általános hibajelző, as i know well, akkor is világít ha pl. az LMM beteg. Lambda értéked még belefér, de a vad értékeket gyakran a lyukas kipuff rendszer okozza, mert ott nem csak kifelé, hanem befelé is megy a levegő.
sty21-05-2008 17:07:02 // 20739
Srácok valaki tudna segiteni,ha a motrot akarom kicserélniaz milyen költségekkel jár?De hogyne legyen enyire egyszerü olyan mocira gondoltam ami gyárilag nem raktak a 46-ba,vagyis az átipitésre engedély stb stb?
Kn[.]xX21-05-2008 14:51:10 // 20738
Megoldottam a cserét, a blogomban láthatod is, ha érdekel. Köszi a segítséget. Kicsit forog az új, de egyelőre nem vészes. Viszont még javításra szorul, csak egyelőre nincs ötletem, mivel oldhatom meg a forgást..
Poló21-05-2008 10:29:54 // 20737
Belga szedte már le.
Pinochet21-05-2008 10:28:06 // 20736
senkinek nincs ábrája a műszerfalról.vagy valaki szedte már le a műszerfalat 156-ról??
Scold21-05-2008 10:26:23 // 20735
Szasztok!
Van valakinek ötlete vagy tapasztalat, hogy mitől villanhat ki időnként a innyektor hibajelzője és mindezek mellett folyamatos hatalmas co2 kibocsájtásom?
tegnap mérték...
RPM/CO%/CH/CO2/O2/Lamda
840/5,57%/374/11,3/0,4/0,85
2640/5,34%/374/11,4/0,4/0,86
Katalizátor ellenőrizve lett és a lamda szondát izibe ki is cseréltem...
A beteg pedig egy 146 ti
Van valakinek ötlete vagy tapasztalat, hogy mitől villanhat ki időnként a innyektor hibajelzője és mindezek mellett folyamatos hatalmas co2 kibocsájtásom?
tegnap mérték...
RPM/CO%/CH/CO2/O2/Lamda
840/5,57%/374/11,3/0,4/0,85
2640/5,34%/374/11,4/0,4/0,86
Katalizátor ellenőrizve lett és a lamda szondát izibe ki is cseréltem...
A beteg pedig egy 146 ti
Ferke21-05-2008 10:17:32 // 20734
Állati erősen kell felfelé húzni. Elvileg muszáj leszel közben tekergetni is, mert különben nem jön le. Általáben ettől tönkre is megy a persely a váltógomb belsejében. Olajszűrő leszedővel szedte le egy ismerősöm igen hatékonyan.:))
Kn[.]xX21-05-2008 08:31:40 // 20733
Cserélt-e már valaki első szériás 156-oson váltógombot? Ha igen, akkor megoszthatná, hogyan kell leszedni a gyárit :) Egyelőre nem megy..
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2008 18:46:03 // 20732
alapjárati szabályzó lehet a ludas akár...a termosztát hibának semmi köze a pech lámpához...
pe-Ti20-05-2008 18:33:16 // 20731
Szia!
A visszahűlés egyértelmű termosztát hiba, nekem is mindkét 156-ban cserélni kellet, vigyázz csak a gyárit vedd meg mert az utángyártottal sok a gond! A controll lámpa egy idő után el fog aludni de a computer eltárolja a hibát manapság majd minden szervízben van kódolvasó rá kell dugni és megmondja hol a baj!
A visszahűlés egyértelmű termosztát hiba, nekem is mindkét 156-ban cserélni kellet, vigyázz csak a gyárit vedd meg mert az utángyártottal sok a gond! A controll lámpa egy idő után el fog aludni de a computer eltárolja a hibát manapság majd minden szervízben van kódolvasó rá kell dugni és megmondja hol a baj!
Pinochet20-05-2008 14:59:50 // 20730
Sziasztok!
Tud valaki küldeni a 156 sw műszerfaláról egy robbantott ábrát, vagy egy szét v összeszerelési útmutatót (hol vannak csavarok patentok stb...), szét akarom kapni az egészet!!
Más tud vki jó áron 205/45 R17-es gumikat??
Köszi!
Tud valaki küldeni a 156 sw műszerfaláról egy robbantott ábrát, vagy egy szét v összeszerelési útmutatót (hol vannak csavarok patentok stb...), szét akarom kapni az egészet!!
Más tud vki jó áron 205/45 R17-es gumikat??
Köszi!
--20-05-2008 09:37:32 // 20729
Sziasztok!
Segítsetek lsz egy még nem amore tag - de folyamatban :) - cartársnak:
(Az autó egy 147 1.6 TS 105le)
- 'Motor Control System Failure' felirat + folyamatosan ég a sárga motor szimbólum
Azt vettem észre, hogy nem tartja a hőmérsékletet. Nem melegszik ugyan, de menetközben lehűl. Lehet, hogy nem függ össze a fenti hibával, de egyidőben vettem észre.
- Elég sűrűn csinálja, hogy gázelvétel után ha üresben van, vagy ki van nyomva a kuplung, lefullad, nem tartja az alapjáratot."
Mi lehet a hiba, de leginkább a megoldás... :)
Köszi mindenkinek!
PP
Segítsetek lsz egy még nem amore tag - de folyamatban :) - cartársnak:
(Az autó egy 147 1.6 TS 105le)
- 'Motor Control System Failure' felirat + folyamatosan ég a sárga motor szimbólum
Azt vettem észre, hogy nem tartja a hőmérsékletet. Nem melegszik ugyan, de menetközben lehűl. Lehet, hogy nem függ össze a fenti hibával, de egyidőben vettem észre.
- Elég sűrűn csinálja, hogy gázelvétel után ha üresben van, vagy ki van nyomva a kuplung, lefullad, nem tartja az alapjáratot."
Mi lehet a hiba, de leginkább a megoldás... :)
Köszi mindenkinek!
PP
András bácsi18-05-2008 09:02:07 // 20728
Az enyém is ilyen. :( De sajnos előbb-utóbb az összes hasonló rendszerű kormánymű ugyanígy megadja magát. Rossz konstrukció.
Mogyoró18-05-2008 08:20:04 // 20727
Sziasztok!
Járt már valaki úgy a géppel (156 SW), hogy a kormánymű fogasléce lógott a házban és emiatt kopogott? Nekem most ez a szitu valószínűleg (szinte biztos). Hidegben nagyon meleg időben kicsit.
Járt már valaki úgy a géppel (156 SW), hogy a kormánymű fogasléce lógott a házban és emiatt kopogott? Nekem most ez a szitu valószínűleg (szinte biztos). Hidegben nagyon meleg időben kicsit.
GTPeti18-05-2008 07:44:01 // 20726
Liquid, ha ragaszkodsz Győrhöz, akkor nem tudok segíteni. Ha feljönnél Bp-re, ott viszont tudnék "biztos" helyet ajánlani.
_ÁRPÁD_17-05-2008 23:32:45 // 20725
okés... a többit már lebeszélem....
Köszi az infot!
....L....
Jó8!
Köszi az infot!
....L....
Jó8!
Poló17-05-2008 23:20:20 // 20724
Árakat nem írok, majd mond ő :)
Felhívod telón és megbeszélitek. Vagy írsz neki egy emailt az alvázszámoddal és hogy ez meg ez az alkatrész érdekelne, mennyiért tudja beszerezni.
Általában szombaton ráér, akkor nem vizsgáztatnak :))
Felhívod telón és megbeszélitek. Vagy írsz neki egy emailt az alvázszámoddal és hogy ez meg ez az alkatrész érdekelne, mennyiért tudja beszerezni.
Általában szombaton ráér, akkor nem vizsgáztatnak :))
_ÁRPÁD_17-05-2008 23:08:03 // 20723
Gondolom akkor az alkatrészt se a legdrágább helyről szerzi be....
Asszem, felkeresem hamarosan.
Asszem, felkeresem hamarosan.
Poló17-05-2008 23:00:35 // 20722
Hívd fel telón és megmondja. A kaviccsal szerintem nem lesz gond, nem vészesek az árai. Futóművet megnézi pár perc alatt, csinál egy diagnosztikát, az is pár perc, főleg ha mentek is egy kört az autóval.
_ÁRPÁD_17-05-2008 22:55:56 // 20721
Akkor egyeztetek vele amikor aktuális lessz (feltéve ha nem túl zsúfolt a szervíz). ez függ a melohelyemtől is. Meg persze a kavics se árt... :-))
Kb mennyi időt vesz igénybe egy szemle?
Kb mennyi időt vesz igénybe egy szemle?
Poló17-05-2008 22:43:44 // 20720
Csöri nincs messze a magyar lakhelyedtől, őt tudom ajánlani.
_ÁRPÁD_17-05-2008 22:41:06 // 20719
Kihez vihetem majd átnézetni a kocsim A-Z-ig? Vezérműsz.csere kell az biztos. de a többit egy szakértő megsasolhatná.
:-))
:-))
alfa kutya17-05-2008 20:50:24 // 20718
Sziasztok alfa 145 boxerem van az autom átesett vezérműszij cserén és azota rosszul indul hideg motorral a teljesitmény jo nem változoot ,leellenőrizték nincs elrakva azt mondták hogy gyertya problémás ,akkor miért működött jol csere előtt .
_ÁRPÁD_17-05-2008 20:38:23 // 20717
Neeem dehogy!!! XD
Csak nappal kocsikázom... és németben. Ott nem kell a pilács. XDXD
Csak nappal kocsikázom... és németben. Ott nem kell a pilács. XDXD
_ÁRPÁD_17-05-2008 20:36:03 // 20716
De majd csak holnap, mert lusta vagyok lemászni a 2.-ról
Azér köszi a tippet :)
Azér köszi a tippet :)
Poló17-05-2008 20:35:50 // 20715
Ülj le, 1-es :))
Minden nap az első indulás előtt végig kell vizsgálni a világító berendezéseket. Egész eddigi autós pályafutásod során kihagytad a rendszámtábla világítást? :)))
Minden nap az első indulás előtt végig kell vizsgálni a világító berendezéseket. Egész eddigi autós pályafutásod során kihagytad a rendszámtábla világítást? :)))
_ÁRPÁD_17-05-2008 20:34:37 // 20714
Hoppá... azt nem néztem meg...
Poló17-05-2008 20:30:30 // 20713
Rendszámtábla világítás is?
_ÁRPÁD_17-05-2008 20:28:58 // 20712
Szép estét!
Lenne egy villamossági kérdésem:
Miért van az hogy mosás után felkapcsoltam a világítást és visszajelzett a műszerfalon hogy nem jó az eggyik izzó. (pedig világít mind,a helyzetjelző is) ???
Lenne egy villamossági kérdésem:
Miért van az hogy mosás után felkapcsoltam a világítást és visszajelzett a műszerfalon hogy nem jó az eggyik izzó. (pedig világít mind,a helyzetjelző is) ???
tolyaasch17-05-2008 16:49:15 // 20711
Igazsag szerint nem emlexem, de bardieknal vettem anno 2 eve hajtokarcsapacsakat, ugyhogy ezek szerint a meretek szerint be lehet loni a fotengely atmeroket (mar ha ez erdekel) 3 koszorulesi meret van (elso a gyari - en anno ezeket raktam fel) meg is dobta az olajnyomasomat ugy 1 atmoval
Marek17-05-2008 11:29:03 // 20710
Gondoltam megpróbálok segíteni:
Keresek olyan segítőkész embert (lehetőleg Szeged környékén személyes kontaktal), aki segítene nekem beállítani egy iker Dellorto karburátort egy Alfa Guiletta 2 literes motoron. A gép működik, karburátorokat kipucoltam csak a lészűrőházban áll a benzin illetve 1-2 henger nem akar működni és már fogyok az ötletekből. Bármilyen (akár online) segítséget, tanácsot szívesen veszek. Köszönöm szépen előre is! tolnaip@hotmail.com +36302297377
Elérhetőség :
+36302297377
E-Mail :
tolnaip@hotmail.com
Aki vágja a témát, ne tétlenkedjen segítsen ennek a bajbajutot Alfásnak!
Keresek olyan segítőkész embert (lehetőleg Szeged környékén személyes kontaktal), aki segítene nekem beállítani egy iker Dellorto karburátort egy Alfa Guiletta 2 literes motoron. A gép működik, karburátorokat kipucoltam csak a lészűrőházban áll a benzin illetve 1-2 henger nem akar működni és már fogyok az ötletekből. Bármilyen (akár online) segítséget, tanácsot szívesen veszek. Köszönöm szépen előre is! tolnaip@hotmail.com +36302297377
Elérhetőség :
+36302297377
E-Mail :
tolnaip@hotmail.com
Aki vágja a témát, ne tétlenkedjen segítsen ennek a bajbajutot Alfásnak!
belus15516-05-2008 21:04:23 // 20709
Üdv mindenkinek!Meg tudná mondani nekem valaki a 2.5 Td főtengely alap méreteit?
Poló16-05-2008 20:55:51 // 20708
Ilyen jó lenne nekem is :)
Whiteskull16-05-2008 20:54:25 // 20707
Talán ide tartozik.
A Műszaki Torrent Tanyára szeretnék egy meghívót, vagy valami lehetőséget a bejutásra.
Ha tudtok segítsetek légyszíves! :)))
A Műszaki Torrent Tanyára szeretnék egy meghívót, vagy valami lehetőséget a bejutásra.
Ha tudtok segítsetek légyszíves! :)))
Poló16-05-2008 16:50:32 // 20706
Beszélj Sparkyval, tutira tud valamit.
Liquid16-05-2008 13:40:08 // 20705
Győrben vagy a közvetlen környékén tud valaki ajánlani egy normális Műszaki Vizsga állomást?
A KPM-nél 1,5!!!!! hónap a várakozás, az autoklub meg baromira nem szimpatikus.
A KPM-nél 1,5!!!!! hónap a várakozás, az autoklub meg baromira nem szimpatikus.
GabCsi16-05-2008 08:58:21 // 20704
Jóreggelit!
1.6 TS -hez kellene nekem hidrotőke, milyen márkát érdemes, hol, mennyiért stb...?
1.6 TS -hez kellene nekem hidrotőke, milyen márkát érdemes, hol, mennyiért stb...?
tomcsi14616-05-2008 07:54:24 // 20703
Cartársak! SOS-ben a hétvégére!!!
Van valakinek 146 1.6 TS-hez kapcsolási rajza a motorhűtés(és klíma) vezérléséről?
A későbbi modellé kellene, ahol az első és a második kör reléi a motortérben találhatóak!
Van valakinek 146 1.6 TS-hez kapcsolási rajza a motorhűtés(és klíma) vezérléséről?
A későbbi modellé kellene, ahol az első és a második kör reléi a motortérben találhatóak!
GTPeti15-05-2008 21:19:14 // 20702
Az ilyennek talicska kéne, nem Alfa...
Poló15-05-2008 21:05:28 // 20701
Szerintem Dubcsek cartárs.
mesa15-05-2008 20:41:27 // 20700
Te jó ég!
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/080515h/
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/080515h/
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2008 21:22:21 // 20699
mindenki tanul mindig mivel nem nem úgy jött a világra, hogy .....:)
pe-Ti14-05-2008 21:16:58 // 20698
Köszi srácok erről lemaradtam, mindig tanul valamit az ember.....muszáj továbbképeznem magam....
GTVili14-05-2008 21:09:50 // 20697
Az enyémben is három szonda volt....és persze három katalizátor.....leömlő négy a kettőben(két darab)...aztán a közös csőben a középdob előtt mégegy....
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2008 21:08:30 // 20696
az összes 156 ban aminek a leömlőjében van a katalizátor azokban 3om lambda van :)
pe-Ti14-05-2008 20:59:54 // 20695
A katalizátorban nincs szonda (csak kerámia) a be ill. kivezető csőben esetleg de én még nem láttam (10 év zöldkártyázás alatt ) 3 szondás autót kivéve a "V" motorosokat!
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2008 20:10:58 // 20694
mit kell ezen csodálkozni? Mind a három a katalizátorban van....
Gyugyu14-05-2008 20:08:03 // 20693
de most hogy mondod fel is teszem az autodatát meg is nézem azon hogy van
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
625
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?