Forum >> Szerelőműhely

panza07-07-2008 20:39:26 // 21236
Szerintem jobban jársz a 100 ekm-es gyertyákkal, azokat már 34-37 eFt között megkapod és dupla kilométert tud, mint amit néztél!
TIbor07-07-2008 18:12:42 // 21235
Ez !
Az ár elég jó, csak érdeklődj a hamisított NGK-k felől, bár ez Ricambis dobozban van !
156er07-07-2008 18:07:52 // 21234
Hali vajon EZ lehet a gyári gyertyái a 156 1.6ts-nek típuszáma szerint? árban jó ez?
köszi!
Tocsa07-07-2008 12:11:21 // 21233
A biztitábla hátulsó oldalán kéne átnézned a csatlakozókat és fő kábeleket !
Szerintem valamelyik csatid vagy kicsúszott vagy valamelyik csatiból egy saru ami valószinűleg egy gyújtásáram !

Ha pontosan leírod a 146 tipusát évjáratát megnézem neked ,ja meg persze hogy pontosan hogy mik nem mennek!
Az oldalamra írj!
Fighter07-07-2008 07:19:38 // 21232
Hi! Feltöltés után sokkal jobb lett, pénteken hasítottam vele, belsô keringetésre tettem és egész jónak tünt. Amúgy mérte a klímás a hôfokot, úgy, hogy csak az egyik szellôzô volt nyitva a kocsiban, venti 2-es fokozaton, úgy 10-11 fokot mutatott a szellôzôbôl közvetlenül kijövô levegô. De ha az öszes nyilás nyitva van akkor azért nem jön jéghideg levegô. Majd meglátom 30-35 fokokban hogy fog teljesíteni.
Axl Trans04-07-2008 19:09:15 // 21231
Leszedtem...
GabCsi04-07-2008 18:50:15 // 21230
Ha maxon nyomatod, sose lesz hideg a kocsiban, középállásban a legjobb a venti.
Megmérték hány fokot nyomott az utastérbe feltöltés után?
Axl Trans04-07-2008 18:01:25 // 21229
Cartarsak! Hogyan kell leszedni a kézifékkar markolatát, flex nélkül?
Cgo04-07-2008 09:54:37 // 21228
hello, a 146-om azt csinalja, hogy a sofor elotti reszbol teljesen eltunt az aram. A ventilator, radio, veszjelzo megy, de tole balra semmi, se a mutatok, se az index, se a lampak, semmi. Az auto mukodik, mentem vele vagy 20 km-t. A fo biztositekok rendben vannak. Otletek?
Dévid03-07-2008 21:29:05 // 21227
Üdv mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Mitől lehet, hogy a jobb oldalon ca. 1 cm-el magasabban van a toronycsapágy tányérja, mint a bal oldalon? Valójában a karosszéria felett van 1 cm-el, míg a másik oldalon benn van a helyén...
Hari03-07-2008 19:49:25 // 21226
Miért nem? Hól nem? Mennyi kell? :-)
Van az még , csak eggyes kereskedő urak..... de az ő dolguk . A lényeg az, hogy Dextron legyen.
Egyébként én egy olcsó Olasz "oil"-t szoktam ide használni! (CHALLOILS ATF II DEXTRON 1033 a pontos cimke leirása. ....és nagyon jó!!! Mindössze 870Ft-ért/ liter.)
Made in Italia - Milano :-)
pb_03-07-2008 16:00:36 // 21225
Miért, a Dexron II nem az?)
Erhard 242 (Pure Energy)03-07-2008 14:31:06 // 21224
dehidratáló rúd, fagyáskapcsoló...
Selmak03-07-2008 14:30:34 // 21223
Dextron II már nem nagyon fog kapni, Dextron III is mehet bele. Nem kell meglepődni automata váltó olaj.
Fighter03-07-2008 14:25:57 // 21222
Sziasztok! Nem tudjátok, hogy a klíma miért nem hüti le rendesen az utasteret? Klímakompresszor csapágy + tömszelence volt már cserélve, ma teljesen feltöltötték gázzal, nem talált problémát a klímás, de ha kinyitom az összes szellôzôt, bekapcsolom a klímát, hôfokot leveszem, ventillátort felnyomom, csak hüvös jön a szellôzôkbôl de ilyen melegekben ez nagyon kevés.
Ha valakinek van ötlete annak örülnék.
Köszi
pb_01-07-2008 11:23:20 // 21221
A boxeres változatok, és a TD hiányzik belőle. Nem tudok jobb oldalt, ill a manualból, és a C98/ePerből ki lehet nézni az adatokat, de igazából nem is a 45/6 a szakterületem.)) Mondjuk új információk +szerzése sosem hátrány.)))
Somez01-07-2008 11:03:39 // 21220
Hát ennyire nem vagyok expert, hogy ez feltűnjön :-)
Ennél jobb 145/146 műszaki paramétereket összefoglaló oldalt még nem találtam, de ha tudsz jobbat, akkor érdekel.
pb_30-06-2008 19:45:21 // 21219
A lényeg, hogy Dexron IIes minőségű legyen. A gyári ajánlás a Tutela GI/A, ahogy Bandibá is írta.)
Marty30-06-2008 18:34:09 // 21218
hűűűűűűűűűűű köszike nagyon sokat segítettél!!!:)
András bácsi30-06-2008 18:14:01 // 21216
Mind a legtöbbe: GI/A
alfa kutya30-06-2008 18:05:57 // 21215
Sziasztok nem tudja valaki véletlenül hogy mijen fajta szervo olaj kell 145 1.4 boxerhez?
Gib30-06-2008 15:39:57 // 21214
Köszi a segítséget!
pb_30-06-2008 10:21:47 // 21213
Jó, az oldal, csak kár, hogy nem mind1ik változatot írták bele. Ill motorkódoknál nem tökéletes a táblázat.
András bácsi30-06-2008 10:01:57 // 21212
OBD2-jellegű csatlkozó a 156-osoktól van, de az is speckó programot igényel, mert nincs az összes láb bekötve. H ajól emlékezem Alfa a tényleges obd2-s kütyükkel 2003 utániaknál olvasható benzines motornál, 2001 után meg dízelnél.
Somez30-06-2008 09:05:32 // 21211
Marty: Itt olvashatsz az áttételezésekről is: http://www.alfa145.co.uk/specs.html
Ha jól láttam, akkor a 2.0 TS áttételei különböznek a kisebb motorokétól.
tomcsi14630-06-2008 08:43:50 // 21210
Akkor ez is egy érdekes hirdetés...
OBD Alfához....
tomcsi14630-06-2008 08:36:24 // 21208
Cartársak!
A 146 1.6 TS motoroknak van OBD2 csatlakozója is, vagy csak az az idétlen FOSCH a motortérben?
András bácsi30-06-2008 07:42:24 // 21207
A blokk hátulján középen.
Marty29-06-2008 20:56:26 // 21206
Köszikeeee:)))))
pb_29-06-2008 20:55:59 // 21205
Nem ugyanaz.
Gib29-06-2008 20:39:46 // 21204
Sziasztok!

Egy 146 1.6 TS nek hol a fenében van az olajnyomás kapcsolója, mert a visszajelzőm halványabban világít, és sehol nem találom.
Előre is köszi!
Marty29-06-2008 20:07:04 // 21203
Másmilyen is szokott:DDDDD
Föckös29-06-2008 19:53:21 // 21202
nemnyilatkozom:-)
Marty29-06-2008 19:48:45 // 21201
Köszi... akkor megvárom míg valaki nyilatkozik 146 ügyben is:)))
Marty29-06-2008 19:48:02 // 21200
Néha felmerül benne egy-két ilyen érdekes kérdés:DDDDDDDD
Poló29-06-2008 19:47:53 // 21199
Nem tudom 146-nál hogyan van, de 156-nál az 1,6-1,8 egyezik, a 2,0 hosszabb.
Föckös29-06-2008 19:44:06 // 21198
ezt Te itt?
beutott a Màtra?
Marty29-06-2008 19:42:06 // 21197
Sziasztok!

A kérdésem a következő:
Egy 146-os 2,0 TS-nek a váltó áttételezése ugyanaz e, mint az 1,8 TS-é?
:Szájmon:QV:147:GT:28-06-2008 15:41:57 // 21196
Az lesz csak elöbb az előző tulajt kell elérnem.remélem nem fognak akadékoskodni...
pb_28-06-2008 13:38:31 // 21195
Akkor vissza kell vinni, és +mutatni, hogy probléma van.
:Szájmon:QV:147:GT:28-06-2008 13:01:07 // 21194
Szerencsére van egy kormányrendelet melynek a lényege röviden és tömören az, hogy az elvégzett munkára és a beépített alkatrészekre 12hónap garanciát kell vállalni!
Ugyh asztal verés lesz de nagyon!!!
:Szájmon:QV:147:GT:28-06-2008 12:58:52 // 21193
Ne is mond...:((
András bácsi28-06-2008 12:49:08 // 21192
Kuplungpedál, vagy fékpedál ellenrugója.
Youri28-06-2008 12:41:54 // 21191
Jól kezdődik:-(((
pb_28-06-2008 12:41:09 // 21190
Az ilyneket inkább nem szoktam kommentálni.
:Szájmon:QV:147:GT:28-06-2008 12:34:52 // 21189
Na igen..a kopásra csak annyit h elvileg 3hónapja volt nagy szervizen ahol ezeket mind megcsinálták..szamosi-nál meghallghatták a motort és azt mondták h ezt vagy nem csinálták meg vagy pedig 100% h rosszúl! :(((
pb_28-06-2008 12:29:05 // 21188
Ha szétmegy a szimm, akkor kifelé fogja nyomni az olajat, vagyis a tulképp a külvilágba. Tehát szépen összefröcsköli a motort kívülről, + a motorteret. A kékes füst azért van, mert eszi az olajat. Ez nem biztos, hogy összefüggésben van a túltöltéssel, ez általában a kopás következménye.
Ha kinyomja a szimmet, akkor Lfolyik az olaj, csökken a nyomás, Légtelenné válik a kenés, és a végén beáll valamelyik(vagy több) csapágy. Igen +változik a motor járása, mert nem fog járni.))
Átok79146TD28-06-2008 12:23:00 // 21187
na az a baj....:SSSS
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.