Lali7525-03-2009 09:46:09 //
25199
Érdeklődnék,99-es évjáratú 156-on cserélt-e már valaki üz.a. szűrőt?
Van akitől azt hallottam,hogy nincs benne,de eperben ezt találtam:

Ferke25-03-2009 08:33:57 //
25198
De ez sem igaz, mert nekem van menetstabim, még sincs csatim:))
Ferke25-03-2009 08:33:09 //
25197
2002-es facelifttől!:))
2003-as modellévtől a menetstabilizátoros változatokon van kiépítve.
csocsi24-03-2009 14:41:41 //
25195
Ha van csati akkor fel lehet szerelni a kart és működik is.
Balcky barátom már annak idején csinálta ezt.
Azt hiszem 2000 utáni évjáratoknál már van előkészítés a tempomatjoz (de ezt nem tudom pontosan).
Hello mindenki!
Anno olvastam itt a forumon, hogy van olyan 156 alfa aminek a kormányoszlopán rajta van a tempomat csatlakozója a burkolat alatt, és ha szerez vki bajuszkapcsolót hozzá működhet a dolog...
Ez mennyire lehet valós (gondolom a gép agyába is bele kéne nyúlni, vagy??)
Wickey24-03-2009 12:08:20 //
25193
egészen pontosan két évet és hatvanezer kilométert bírt az én új gyári felső lengőkarom. Igaz, alattam. Ami szép teljesitmény. :-)
Wickey24-03-2009 12:07:33 //
25192
namost mivel a motor a váltóra van felcsavarozva és viszont, azok EGYMÁSHOZ képest nem mozdulnak el, ráadásul ennek pont semmi köze a szinkronizáltsághoz.... ezen gondolkodjon el, aki ezt írta. Persze bármi lehet, de a rükit kidobáló váltó az szar. És pont.
Csináltasd meg különben lassacskán sík úton se fogsz tudni rendesen tolatni. Persze ha már lenn van a váltó érdemes megnézni a tartóbakokat is. De az másik tészta.
Ferke24-03-2009 09:47:50 //
25191
Gyári lengőkart kell belerakni, azzal egy dbig nincs gond:)
Norc23-03-2009 21:17:32 //
25190
Ez amúgy nagyon állat előadás volt :)))) Bordaközi izomlázt kaptam, a megfogalmazáson. Nem a sztorin, mert ha igaz lenne az nagyon gáz lenne, de az előadásmód az toppon van. :)) Buksi az a lényeg hogy gurul a gép.
Norc23-03-2009 21:11:43 //
25189
Lehet benne valami. Muternak az escort is produkálja ezt, sőt mikor még a zuk megvolt, annál is megvolt ez a jelenség. Tehát szerintem a legenda igaz. :)
Buksi23-03-2009 20:19:52 //
25188
Na menj az összeesküvés elméleteddel a sunyiba! :-DDDDDDDDDDDDDDD
Buksi23-03-2009 20:18:28 //
25187
Valami ilyesmit magyarázott a szaki, de lehet, hogy én írtam már le rosszul! Fogalmam sincs, nem értek a lovakhoz! Igazából csak az érdekel, hogy jó a gép! :-)))
Dzsozy23-03-2009 20:03:04 //
25186
Szép Estét Mkinek. Véleményt kérdeznék az itt fellelhető (mindenki) autószerelésből doktorált cartársaktól. Már egyszer, réges rég, feldobtam, hogy ha tolatok emelkedőre (miért úgy parkolok) kidobja a hátramenetet. Szar a váltó, szar a fogaskerék rendszer stb. válaszokat keptam. Ma volt szerencsém egy szakival beszélni, meg mit adisten, egy hasonló oldalon is ezt a választ ,illetve tanácsot,vagy felvilágosítást kaptam, hogy nézzem meg a motortartó bakokat, mert a hátramenet nincs szinkronizálva, és lehet, hogy a motor tehetelenségéből fakadó mozgása miatt,jobvban ráz, kidobja a rükit. Ennyi lenne az egész???? :)
Kpeki23-03-2009 19:51:22 //
25185
Hölgyeim és Uraim!
Egy kis segítséget kérnék!
156 felső lengőkar szilent kellene nekem, milyen márkájút érdemes venni, mert 1-2 utángyártott nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Válaszotokat előre is köszönöm!!
Buddha23-03-2009 17:25:30 //
25184
4x98 :-)
Deadman23-03-2009 17:04:49 //
25183
lenne 1 hülye kérdésem mekkora az osztó köre a 33-asnak 4x100 vagy 4x98 ? vagy ezt hol tudom megnézni ... : /
pb_23-03-2009 12:00:22 //
25182
Remélem ezt a kis történetet, te sem hiszed L.) Esti mesének, viszont tökéletes.)))
Tom1223-03-2009 10:54:38 //
25181
Akkor elég lesz a kipuff - foltozó szalag - szerintem.:-)
Cgo23-03-2009 08:25:28 //
25180
koszi a segitseget, de gumicsorol van szo...
Buksi, szerintem a következő történt:
A fényező (nevezzük Jóskának) meg a villanyász (legyen Pista) haverok, azt jól megszopattak. :))
Először a Jóska ötszörös ideig elhúzta a mázolást, közben egyik este átballagott hozzá a Pista, aztán egy közös pálinkázás mellett röhögve széthúztak egy jól eldugott drótot, meg belehugyoztak a tankba.
Gondolták, ha már megkaptad a vágent pár hónap után, ne legyé' má olyan boldog :P
Aztán elvitted a kocsit, ezek hagytak pár napig főni a levedben, aztán mikor elhuzattál a Pistához, az háromórás rezsiórabér fejében visszakötötte amit előtte szétkapott, majd jól elmagyarázta neked, hogy a kartergáz belever a féklámpaszimmeringbe, meg féloldalas az oktánszámod, meg hogy nagy mák hogy ilyen hamar sikerült megcsinálni, és egyáltalán, öntsél bele toalett kacsát, mer az a perem alatt is tisztít...
szerintem simán ez történt.... jóccakát :DDD
Hi,
a te kocsid nyomásszabályozója nem küld jelet, hisz egy full mechanikus elem.
Az AC -t a motronic kapcsolja, ha forog a motor. Vizes benzinnel + megy az AC:)
Ha vizes volt, de csak ha nagyon, akkor érthetően nem gyulladt, de az AC nem
indulását nem magyarázza.
Norc22-03-2009 20:41:50 //
25177
Az igen. Nem semmi benya lehetett, de lényeg hogy megjavult.
sziasztok!
Autotechnik ASA Common Rail TUNINGBOX
valaki tudna infót adni róla, érdemes-e megvásárolni
Buksi22-03-2009 17:37:58 //
25175
Ááááá, többet oda nem megyek, az biztos! ;-))
Buksi22-03-2009 17:37:34 //
25174
Azt megmondom! :-DDD
A fene sem gondolta volna, hogy ilyen baja lehet! Nem kívánom senkinek azokat az izgalmakat, amiket ebben a pár napban átéltem! :-DDD
Tom1222-03-2009 17:35:48 //
25173
Na, ennek igazán örülök.;-)
Biztos ott fogsz tankolni továbbra is, ahol utoljára? :-))
Youri22-03-2009 17:35:29 //
25172
Szép kis történet volt :-D
De a lényeg h OK lett!!!!
Buksi22-03-2009 17:33:45 //
25171
Üdv mindenki!
Még ma délután kész lett a vas! Szépen duruzsol már a kicsike, saját lábán hoztam haza! Hogy mi volt a baja? Röhögni fogtok! Nem elektromos baja volt, hanem vizes volt a benya meg a gyertyák is (ne kérdezzétek hogyan) és ezért a nyomásszabályozó nem küldött jelet és ezért nem ment az AC! Vagy valahogy így magyarázta a villanyász! Na mindegy, az a lényeg, hogy műxik! Annyit még mondott, hogy kb. 10 lityót tankolok, akkor töltsek a tankba 1 deci denaturált szeszt és ha esetleg még lenne víz a tankban, akkor az majd kitisztítja belőle! :-)
U.I.: NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A SEGÍTSÉGET!!!!!! :-)
Buksi21-03-2009 14:35:34 //
25170
Nagyon köszi mindenkinek a segítséget! :-)
Buksi21-03-2009 14:34:59 //
25169
Néztem, köszi! :-)
Ezeket egyébként már én is megtaláltam! De nem a riasztó a ludas, mert teljesen kikötöttem, és így sem műxik az AC! :-((
Holnap megyek villanyászhoz, majd ő kiméregeti a dolgokat!
Deadman21-03-2009 12:26:28 //
25168
hát az egész folyamatra , mi szükséges hozzá , meg h eltudom e végezni 1 hidon is :D:D
pb_21-03-2009 12:02:40 //
25167
Hi! Mire lennél kíváncsi? Az egész folyamatra?
A Pörgös boxer topikot ajánlom figyelmedbe, ott Lőbb kap6sz infokat a 33al kapcsolatban, mint itt.)
Deadman21-03-2009 11:17:11 //
25166
Helo ! helpet akarok kérni olajcserét akarok elöször csinálni ! 33-ason
Torque21-03-2009 10:50:04 //
25165
Hali!
Talán ez a leírás tud rajtad segiteni!
Sok sikert hozzá!
http://www.caesaralarm.hu/riasztok/215/ct-215u_besz_v_11.pdf
Gery8321-03-2009 10:45:22 //
25164
Bagee21-03-2009 10:38:33 //
25162
az nekem is jól jönne, enyémet is be kellene tanítani :S
Buksi21-03-2009 09:59:10 //
25160
GEORGE21-03-2009 09:52:17 //
25159
keress rá a gugliban, kb 13-15ezer közt menenk a 156-hoz az első szélvédök...
Tom1221-03-2009 09:46:40 //
25158
Gondolom, fém csőről van szó, arra nekem ez hatásos volt:

Offoson egy AL cső volt megrepedve /nagy nyomású víz/, természetesen pont Zadarban adta meg magát... Ott az utcán ezzel "kezeltem", úgy is adtam el, azóta is jó.:-) 2 komponensű ragasztó, megszáradás után olyan fémes, mint a fogtömés /pl./, száradás után már csak köszörülni, stb. lehet. Itt is láttam sok helyen talán Baumax, autósboltok, festékboltok...
satya21-03-2009 09:42:40 //
25157
lásd 156topic
a ragasztás nem bír ki akkora nyomást.azt inkább vulkanizálni kell.Bemégy egy bótba és kérsz a csövedhez vmi kencét ami nem ragsztja hanem rossz szó de más nem jut eszembe mint "oldja" a csövet.Olyan az eljárás mint a PVC ragasztás,ami tulajdonképpen nem is ragasztás hanem vulkanizálás.Ezért bír el sok Bar nyomást.Egyébként filléres cucc egy ilyen "kenőcs":-DD
GTVili21-03-2009 09:33:44 //
25155
Lehet hogy hülyeség....de próbálj ráhúzni és aztán rámelegíteni vmi brutál zsugorcsövet......
Cgo21-03-2009 08:52:49 //
25154
Az ero nincs velem :(((
Tegnap elment az auto ereje, hiaba taposom a gazt, csak hatalmas szelvihart hallok - a turbo szegeny felepiti a nyomast, de az intercooler csove vegigrepedt es az egesz vihart kiengedi, igy az auto csak kormol (de azt nagyon), viszont nem megy. Maradt vagy 50 lovacska a menesbol. A cso 130 EUR, keddre lehet itt, de nekem most kell...
Ragasztott mar valaki ilyen csovet? Eleg, ha 1 hetet kibir...
zee21-03-2009 08:30:35 //
25153
Sziasztok
S.O.S. szükségem lenne tanácsra: múlt hét vasárnap csináltam motormosást,utána azonnal beindítottam, nem volt semmi gond,2 napja még Pécset megjártam oda vissza (kb 70km),de akkor már jelentkezett egy olyan dolog, hogy ha 2-ben nagyobb gázt adtam alacsony fordulaton nem forgott ki azonnal hanem bedadogott. Tegnap már nem ment 2000 fölé a fordulatszám,olyan volt mint amikor max fordulaton letilt.
Ötlet? Beázhatott vmi? Gyertyáknál esetleg testel vmi?
köszi
Buksi20-03-2009 21:30:42 //
25152
Erre már én is gondoltam, de akkor meg nm tudom lezárni a verdát, mert már nincsenek meg a zárak az első ajtókban! Le lettek "falazva"! :-)
Kösd ki a francba a riasztót. Szerintem nem nagy mutatvány, gondolom nem egy komoly és agyonbonyolított szerkezet.
Buksi20-03-2009 20:40:04 //
25150
155-ökben is van olyan, de nem mindegyikben! Az enyémben pont nincs! :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.