Forum >> Szerelőműhely
Pat18-03-2010 19:58:45 // 29222
Amelyik nem "kattog" ;P
Pat18-03-2010 19:50:09 // 29219
Tökéletlen égésnél nem ég el megfelelően az üzemanyag, azaz szürkésen füstöl, de akkor az már nagyon durva :OO
Persze nem húz, stb...
Amikor vetted nem csináltál rajta egy nagyszervízt (olajak, szűrők, szíjjak, gyertyák...)?
Kellene... szerintem... ;)
Persze nem húz, stb...
Amikor vetted nem csináltál rajta egy nagyszervízt (olajak, szűrők, szíjjak, gyertyák...)?
Kellene... szerintem... ;)
mizooo18-03-2010 19:26:45 // 29218
Légzsákot nem töröl csak géppel ugye?
Bilux18-03-2010 19:18:02 // 29216
De kell, akksisaru le fél, 1órát így törli a hibákat is.
cortx18-03-2010 18:57:29 // 29215
Lambdaszonda csere után nem kell kitörölni a hibakódokat?
Honnan tudom egyáltalán hogy van-e benne hibakód?
Honnan tudom egyáltalán hogy van-e benne hibakód?
bagoly18-03-2010 17:53:19 // 29214
üdv! kéne 1 kis segítség! szeretnék légszűrőt és üzemanyagszűrőt cserélni! hol vannak hogy kell cserélni? és mik a kis trükkök ,hogy könnyebb legyen a csere?? Köszönöm! AR 156 1.9 JTD
bagoly18-03-2010 17:49:45 // 29213
érimtkezési hiba
bilon18-03-2010 17:47:24 // 29212
üdv
ha működik minden izzó az irányjelzőkben, de nem villog, csak folyamatosan világít, akkor mit kell cserélni, hogy villogjon is?
156-osról van szó.
előre is köszi
ha működik minden izzó az irányjelzőkben, de nem villog, csak folyamatosan világít, akkor mit kell cserélni, hogy villogjon is?
156-osról van szó.
előre is köszi
Bilux18-03-2010 16:18:23 // 29211
Nincs senkinek számítógépe amit rátudna dugni a kocsira?! Hát akkor telefonköny cégrgiszter kiskáté aztán körbetelefonálni. Sajnos azon a környéken én nem tudok neked ebben tanácsot adni. Esetleg majd lesz egy cartárs aki tud neked ebben segíteni.
Liquid18-03-2010 15:06:35 // 29210
nemtudom milyen hatása van pontosan a nem megfelelő gyertyáknak, én cseréltem még mielőtt megtudhattam volna :)
viszont mit értesz az alatt, hogy erőtlen?
2800-3000 alatt elég gyengus alapból, onnantól viszont illene határozottan húznia
Az erőtlenséget inkább az LMM vagy a kirepedt szívócső okozhatja szerintem
viszont mit értesz az alatt, hogy erőtlen?
2800-3000 alatt elég gyengus alapból, onnantól viszont illene határozottan húznia
Az erőtlenséget inkább az LMM vagy a kirepedt szívócső okozhatja szerintem
Szocsó18-03-2010 14:42:49 // 29209
Kiskunfélegyházán már senkinek nincs ehhez a típushoz programja, körbejártam mindenkit akiről tudtam/hallottam, hogy foglalkozik ilyesmivel. Esetleg Kecskeméten vagy a közelben ismertek valakit aki meg rendelkezhet hozzá software-el?
Bilux18-03-2010 12:58:00 // 29208
Bármi mástól is lehet az hogy nem úgy gyorsul ahogy kéne. Bár lehet csak a nyomatékps dízel után nem érzed a lovakat. Mert a TS mocik igencsak nyomatékszegények... a max lovakat is kb 6300fordulatnál adják le...
Surcy17-03-2010 20:44:50 // 29207
Holnap megyek a gyertyákért csak szeretném tudni segítek e vele a mostani jelenségeken,hogy szerintem nem úgy gyorsul mint ahogy kéne?!(nem ismerem a TS mocikat ez előt TD volt de úgy érzem valahogy nem az igazi!Nem érzem a 155 pacit:-})Vagy csak úgy belerakok 30000-pénzt:-{
Bilux17-03-2010 20:22:29 // 29206
Vagy cseréled és biztosra mész vagy megvárod míg erőtlen lesz az autó...
Surcy17-03-2010 19:51:25 // 29205
Az oké,hogy tökéletlen égés:-}De a motor hogy reagál?Nem húz úgy ahogy kéne,nem gyorsúl?Érted miböl veszem észre lényegében mi a tünet?Pontosan nem tudom menyi van bennük tavaj vettem a gépet:-}
Pat17-03-2010 18:31:37 // 29204
Ez aztán kihívás, lehetne okosakat mondani, mint hogy gyújtásvezérlésnél lehet gond, panelen hajszálrepedés ami okozhat pillanatnyi zárlatot, vagy szakadást, de ide tényleg komolyabb diagnosztika kell...
Dunaújváros környékén van egy "Alfamágus" megszerzem a telefonszámát és majd küldöm...
Üdv
Dunaújváros környékén van egy "Alfamágus" megszerzem a telefonszámát és majd küldöm...
Üdv
Pat17-03-2010 18:10:38 // 29203
Tökéletlen égés, ha a gyergyád már nem tudja prudukálni a kellő szikrát, de ezt ne várd meg!
Az előírt minőségüt használd és az ajánlott km futás elteltével cseréld ki.
Ez a magánvéleményem, aztán tégy belátásod szerint.
Üdv.
Az előírt minőségüt használd és az ajánlott km futás elteltével cseréld ki.
Ez a magánvéleményem, aztán tégy belátásod szerint.
Üdv.
Surcy17-03-2010 17:19:21 // 29202
Üdv úrak!Meg tudja valaki velem osztani a tutit:-}Mik lehetnek az elő jelei a gyertyacseréne?Az az mi útal arra hogy itt az ideje a zsé költésnek:-{98" 2.0 16v Ts
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)17-03-2010 13:33:03 // 29201
Hőérzékelö jeladó,igy első körben.
Kareszka198417-03-2010 13:26:55 // 29200
ez nem rossz ötlet szerintem se...
Bilux17-03-2010 13:09:12 // 29199
számítógépre kötöttétek már a vasat?
Wickey17-03-2010 12:42:09 // 29198
nade az benzines. Egész más egy kicsövezett túró bengás, meg egy kicsövezett túró dejzel. De még a 8-10V és a 16-20V párosok között is sok különbség van ebből a szempontból.
Szocsó17-03-2010 11:05:32 // 29197
Sziasztok!
Új vagyok meg a klubban, köszönöm az üdvözléseket :) Lássuk mik a gondok, mik elvezettek hozzátok. Egy '96-s 164 TS 2.0-ról van szó, 2 nagy bajom van:
1. a hűtőventilátorom véletlenszerűen elfelejt működni/bekapcsolni, ezzel párhuzamosan megszűnik a fűtésem. Egyik pillanatban meg meleget fúj, majd hirtelen hideget. Egyszer majdnem megfőztem miatta a motort, sose volt példa arra, hogy valami gond lett volna a vízhőfokkal. Digitális klíma van a gépben, de a fűtést sose hagyom automata vezérlésre.
2. a nagyobbik. Levegő vagy üzemanyag szabályozás környéken lehet szerintem valami nagyon nagy baj. Nem nagyon vágom a témát, szóval könnyen lehet rossz irányba sejtem a bajt. Tüneteim:
-álló helyzet: ugráló fordulatszám 2000+ majd leesik és leáll a motor, ezzel egy időben bevillan a motorhiba piros ikonja.
-amennyiben megpróbálok így elindulni/haladni vele az ingadozással egy időben elég erősen megtorpan az autó 1 pillanatra. Valamint a km óra mutatója leköveti a fordulatszám mérő ingadozását, azaz ha a fordulat felugrik, vele együtt ugrik a km óra mutatója is.
-a hiba jelentkezik lekötött alapjárati motor és lekötött légtömeg mérő esetén is (utóbbi 1 évvel ezelőtt szorult cserére).
-előfordulása véletlenszerű. Van, hogy 2 napig egyszer nem fordul elő. Van , hogy annyira sűrűn jelentkezik egymás után, megtorpan az autó, hogy egy kereszteződésbe nem merek behajtani, vagy 1 traktor beelőzése is kihívás. Van, hogy pár perc után szinte megszűnik, van hogy hosszabb táv (4-8 km) egyenletes sebességen (már amennyire lehetséges) történő megtétele után tűnik el. Volt arra is példa, hogy miután úgy véltem már minden rendben van 4-5 alkalommal megtorpant majd ismét csend.
A szerelő akihez szoktam fordulni nem igazán tud mit kezdeni vele a szabálytalan előfordulás miatt. Szerinte fals levegő, de szerintem akkor nem szűnne meg. Az ő javaslatára egy pár hétig próbáltam úgy használni az autót, hogy lekötöttem az alapjárati motort. talán hamarabb beállt a működés, de amikor ez megtörtént visszakötöttem (járó motornál). A visszakötés után általában néhány alkalommal (4-5) jelentkezett az ingadozás majd megszűnt.
Nem fogok meglepődni, ha nem találkozott még senki hasonló problémával, de már az is nagy segítség lenne, ha valaki tudna javasolni olyan szakembert ki képes a probléma végére járni. Nem éppen hátrány, ha Bács megyében van az illető, de lassan már az sem érdekel, ha a világ végére kell elmennem, hogy jó legyen a vas.
Elnézést, amiért kicsit hosszúra sikeredett. Előre is köszi!
Új vagyok meg a klubban, köszönöm az üdvözléseket :) Lássuk mik a gondok, mik elvezettek hozzátok. Egy '96-s 164 TS 2.0-ról van szó, 2 nagy bajom van:
1. a hűtőventilátorom véletlenszerűen elfelejt működni/bekapcsolni, ezzel párhuzamosan megszűnik a fűtésem. Egyik pillanatban meg meleget fúj, majd hirtelen hideget. Egyszer majdnem megfőztem miatta a motort, sose volt példa arra, hogy valami gond lett volna a vízhőfokkal. Digitális klíma van a gépben, de a fűtést sose hagyom automata vezérlésre.
2. a nagyobbik. Levegő vagy üzemanyag szabályozás környéken lehet szerintem valami nagyon nagy baj. Nem nagyon vágom a témát, szóval könnyen lehet rossz irányba sejtem a bajt. Tüneteim:
-álló helyzet: ugráló fordulatszám 2000+ majd leesik és leáll a motor, ezzel egy időben bevillan a motorhiba piros ikonja.
-amennyiben megpróbálok így elindulni/haladni vele az ingadozással egy időben elég erősen megtorpan az autó 1 pillanatra. Valamint a km óra mutatója leköveti a fordulatszám mérő ingadozását, azaz ha a fordulat felugrik, vele együtt ugrik a km óra mutatója is.
-a hiba jelentkezik lekötött alapjárati motor és lekötött légtömeg mérő esetén is (utóbbi 1 évvel ezelőtt szorult cserére).
-előfordulása véletlenszerű. Van, hogy 2 napig egyszer nem fordul elő. Van , hogy annyira sűrűn jelentkezik egymás után, megtorpan az autó, hogy egy kereszteződésbe nem merek behajtani, vagy 1 traktor beelőzése is kihívás. Van, hogy pár perc után szinte megszűnik, van hogy hosszabb táv (4-8 km) egyenletes sebességen (már amennyire lehetséges) történő megtétele után tűnik el. Volt arra is példa, hogy miután úgy véltem már minden rendben van 4-5 alkalommal megtorpant majd ismét csend.
A szerelő akihez szoktam fordulni nem igazán tud mit kezdeni vele a szabálytalan előfordulás miatt. Szerinte fals levegő, de szerintem akkor nem szűnne meg. Az ő javaslatára egy pár hétig próbáltam úgy használni az autót, hogy lekötöttem az alapjárati motort. talán hamarabb beállt a működés, de amikor ez megtörtént visszakötöttem (járó motornál). A visszakötés után általában néhány alkalommal (4-5) jelentkezett az ingadozás majd megszűnt.
Nem fogok meglepődni, ha nem találkozott még senki hasonló problémával, de már az is nagy segítség lenne, ha valaki tudna javasolni olyan szakembert ki képes a probléma végére járni. Nem éppen hátrány, ha Bács megyében van az illető, de lassan már az sem érdekel, ha a világ végére kell elmennem, hogy jó legyen a vas.
Elnézést, amiért kicsit hosszúra sikeredett. Előre is köszi!
Bilux17-03-2010 09:11:14 // 29196
Hát izgalmas lenne ha ez működne mert nincs az a szervomotor vagy akármi más ami követné Magyarhonban a huplikat elég hamar csapágyasra hajtaná a lámpa billentő mechanikáját :)
dundun17-03-2010 09:03:20 // 29195
Cartársak.
Van itt Üllőn egy szaki nagyon tud heggeszteni és olcsó! Bármilyen kipufogó dobot legyárt méretre 10000- ért max.
Nekem kicserélte a katit meg a hátsó dobot egy 30 cm -es db csövet is, 3000!! Pénzt fizettem. A 155-re hátsó dobot 7000-ért csinált és még a hangja is jobb:)
Ajánlom mindenkinek.
Van itt Üllőn egy szaki nagyon tud heggeszteni és olcsó! Bármilyen kipufogó dobot legyárt méretre 10000- ért max.
Nekem kicserélte a katit meg a hátsó dobot egy 30 cm -es db csövet is, 3000!! Pénzt fizettem. A 155-re hátsó dobot 7000-ért csinált és még a hangja is jobb:)
Ajánlom mindenkinek.
TDI7517-03-2010 08:39:04 // 29194
Hát igen. Az a baj hogy a nagyon okos emberek mindig kitalálnak valamit, hogy nekünk
"kis embereknek" ne legyen jó a hangulatunk. OK. ne tegyünk xenont a kocsinkba. Rendben. De akkor legyen mondjuk normális közvilágítás. Csak úgy példaként.
"kis embereknek" ne legyen jó a hangulatunk. OK. ne tegyünk xenont a kocsinkba. Rendben. De akkor legyen mondjuk normális közvilágítás. Csak úgy példaként.
Xixo17-03-2010 02:21:30 // 29193
a karosszéria dinamikus változásait követő automatikus magasságállító
Na ilyen több gyári xenonnál sincs. Csak annyit csinál, hogy indulásnál beállítja a magasságot. Amit ugyi illik magunktól is megtenni, ha beülnek hátra és még a csomit is megpakoljuk...
Na ilyen több gyári xenonnál sincs. Csak annyit csinál, hogy indulásnál beállítja a magasságot. Amit ugyi illik magunktól is megtenni, ha beülnek hátra és még a csomit is megpakoljuk...
bagoly16-03-2010 20:59:46 // 29192
hát igen jómunkához idő kell
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-03-2010 20:58:07 // 29191
Az az igazság,hogy pesten kívül azért még találni,megbízható,hozzáértő szakembereket.
Én csak egy gumishoz járok,nem kapkodós fajta viszont nagyon jól dolgozik.
Én csak egy gumishoz járok,nem kapkodós fajta viszont nagyon jól dolgozik.
GTPeti16-03-2010 20:57:45 // 29190
Volt szerencsém olyan Uno Turbo-hoz, amin egy egyenes cső ment hátra. (Nemtom mekkora átmérővel, de bazi vastag volt.) Na annak volt hangja rendesen...
GTPeti16-03-2010 20:55:50 // 29189
A fenét nem...
A régi - üvegből készült lámpák - még csak-csak elviselik, az újak viszont nem nagyon tolerálják. A 100W-nál már relézni illik a tápot.
A régi - üvegből készült lámpák - még csak-csak elviselik, az újak viszont nem nagyon tolerálják. A 100W-nál már relézni illik a tápot.
bagoly16-03-2010 20:55:02 // 29188
és profin meghegesztette az öreg, le a kalappal előtte.. egy kicsit el is beszélgettünk felajánlotta a segítségét máskorra is(csak ne keljen) :-)
bőregér16-03-2010 20:54:11 // 29187
sziasztok!
újfent a segítségeteket kérem.
156 2.4 jtd-hez karter védő(alsó motorvédő)műanyagot keresek,ha valaki tud ilyet légyszi írjon az oldalamra.
köszi előre is
újfent a segítségeteket kérem.
156 2.4 jtd-hez karter védő(alsó motorvédő)műanyagot keresek,ha valaki tud ilyet légyszi írjon az oldalamra.
köszi előre is
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-03-2010 20:48:52 // 29186
Na ugye:-)én ugyanezért itt pesten fizettem volna 5 rongyot.
bagoly16-03-2010 20:42:21 // 29185
Wickey16-03-2010 17:11:17 // 29184
jaja, semmi hangja nem volt szinte, de viszont a túró hogy tüsszögött kettes padló - gázelvételre.
Azzal szórakoztam hogy terrorizáltam a gyalogosokat. Meg gondolkoztam is rajta, hogy egyszerűsítem én ezt a kipufogó dolgot, és hajtatok egy sima csövet oda hátrafelé. :D
Azzal szórakoztam hogy terrorizáltam a gyalogosokat. Meg gondolkoztam is rajta, hogy egyszerűsítem én ezt a kipufogó dolgot, és hajtatok egy sima csövet oda hátrafelé. :D
Ferke16-03-2010 16:45:56 // 29183
Jah:)) Bakker, az hogy leficcent tavaly, pont a temetőben...:)))))) Ráadásul alig lett nagyobb hangja, épphogy csak morgolódott:)
Wickey16-03-2010 16:43:38 // 29182
pedig már épp kezdtél örülni, mi? :D
Ferke16-03-2010 16:33:04 // 29181
Van, aki be tudja, de nem sokan:)) Elsőre szerintem ne próbálkozz vele:)
MMVI16-03-2010 16:00:59 // 29180
Sziasztok!
egy 1.6-os 145-ös vezérlésével kapcsolatban lenne egy kérdésem:
A legutóbbi vezérlés csere során (vez.módosító, vezérműszíj, stb) a vezérműszíj felrakásához a szerelő használt vezérműtengely leszorítókat, valamint mérőórát. Az összerakás után figyeltem meg, hogy a gyári szíjon vannak jelölések is, amik egybeestek a fogaskerekek jelölésével. Be lehet-e állítani pontosan a vezérlést ezekkel a jelölésekkel anélkül, hogy használnánk a leszorítókat és a mérőórát?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv.
Tamás
egy 1.6-os 145-ös vezérlésével kapcsolatban lenne egy kérdésem:
A legutóbbi vezérlés csere során (vez.módosító, vezérműszíj, stb) a vezérműszíj felrakásához a szerelő használt vezérműtengely leszorítókat, valamint mérőórát. Az összerakás után figyeltem meg, hogy a gyári szíjon vannak jelölések is, amik egybeestek a fogaskerekek jelölésével. Be lehet-e állítani pontosan a vezérlést ezekkel a jelölésekkel anélkül, hogy használnánk a leszorítókat és a mérőórát?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv.
Tamás
TDI7516-03-2010 15:35:15 // 29179
Le van relézve. A foncsort meg majd ma megnézem.
Liquid16-03-2010 15:31:32 // 29178
a 100/80W nem vágja haza a kormánykapcsolót meg a foncsort?
ha nem relés a kapcsolód, akkor mielőtt ilyet beraksz, mindenképp relézd be
ha nem relés a kapcsolód, akkor mielőtt ilyet beraksz, mindenképp relézd be
TDI7516-03-2010 15:07:29 // 29177
Hát ennyit az agyas törvényhozóinkról. Én igazából valami szolíd 4000K vagy 4300K színhőmérsékletűre gondoltam, nem pedig arra a hideg kék 6000K fölöttire, mert az már megint baromság. Ha jól emléxem a nap színhőmérséklete 4500K. Tehát valami ilyesmit akartam. Na mindegy maradok asszem a 100/80 wattos H4-esnél. Az sem túl szabályos, de legalább izzólámpa és remélem hogy nem kötnek bele.
Liquid16-03-2010 14:53:05 // 29176
igen én is úgy értettem, hogy gyári xenon, de pl. nem projektoros a lámpa, vagy nincs mosó stb. mert van ilyen. Egyébként asszem EU-ilag, 2004 vagy 2005-től kötelező az összes ilyen tartozék a xenon mellé
Kareszka198416-03-2010 14:51:47 // 29175
Hát gondolkodtam a xenonon én is, de lehet elvetem az ötletet...igaz nálunk még nemtudom, hogy lenne ilyesmi törvény, de az itteni kékangyalokat ismerve előbb utóbb belekötnének. Nálunk ugyanis az út melett születnek a törvények :D
TDI7516-03-2010 14:44:21 // 29174
Egyet értek. Lázadjunk... Csak az a probléma, hogy széllel szembe pisálni ugyan lehet, de nem tanácsos mert tiszta húgy lesz a gatyánk. És mi van azokkal a kocsikkal amibe ugyan ez gyári felszereltség, de sem a fényszóró nem bólint a terheléstől függően, sem mosó berendezés sincs. Ja jut eszembe vasárnap délután találkoztam egy audival (csak így kisbetűkkel) és annyira vakított a nappali menetfénye ami gyári ledes, hogy bárhova néztem csak a két ledsort láttam magam előtt vagy egy percig. És az szabályos? vajon az miért nem tompított???
Liquid16-03-2010 14:29:54 // 29173
egyetértek, plusz van egy csomó olyan régebbi autó, amiben az követelmények egyike-másika nincs benne gyárilag, arra lennék kíváncsi hogy azokkal mi van
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
530
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?