Forum >> Szerelőműhely
mizooo15-06-2010 21:47:57 // 30392
Szia nekem Maglódon, Sanyi155 ék szokták a bonyolultabb melókat végezni... üdv
Piritu - 1.000.00015-06-2010 21:26:56 // 30391
Van új, majd a 156 topikba teszek :-)
Kareszka198415-06-2010 21:24:22 // 30390
Üdv az amoren :) Rendgeteg balesetmentes km-t kívánok :)
Hát lehet most sokan megköveznek, de az Alfa az Alfa...mindig megtud valamivel lepni :)
Hát lehet most sokan megköveznek, de az Alfa az Alfa...mindig megtud valamivel lepni :)
Karika15-06-2010 21:03:59 // 30389
Sziasztok Kedves Alfások!
Mint ujdonsült Alfa-hajtó és fórumozó,megkérlek benneteket,ajánljatok nekem jókezű és
becsületes Romeo-szerelő mestert(eket),mivel T.szecső környékén nem tudok ilyenről.Jó lenne Pest-megye v. Pest környékén,Pesten esetleg.A Ti tapasztalataitok sokat segíthetnek.
Nemrég vettem a gyönyörű gépegységet,és szeretném ha nem csak az én szememben lenne jó passzban,mivel sokszor csak az orvosnál derül ki hogy baj van!Ill.későbbi szervízalkalmaknál jóérzéssel tudjam othagyni Őt ha kell.
Köszönöm a figyelmeteket! Üdv Nektek
Mint ujdonsült Alfa-hajtó és fórumozó,megkérlek benneteket,ajánljatok nekem jókezű és
becsületes Romeo-szerelő mestert(eket),mivel T.szecső környékén nem tudok ilyenről.Jó lenne Pest-megye v. Pest környékén,Pesten esetleg.A Ti tapasztalataitok sokat segíthetnek.
Nemrég vettem a gyönyörű gépegységet,és szeretném ha nem csak az én szememben lenne jó passzban,mivel sokszor csak az orvosnál derül ki hogy baj van!Ill.későbbi szervízalkalmaknál jóérzéssel tudjam othagyni Őt ha kell.
Köszönöm a figyelmeteket! Üdv Nektek
GTPeti15-06-2010 20:48:45 // 30388
Épp akartam kérdezni odaát, hogy hol vagy és hol van a ma esti kép. :)
Piritu - 1.000.00015-06-2010 20:46:15 // 30387
Üdv a klubban.
Mindez nagy valószínűséggel a közelgő hűtőcsere első jele :-(
Elporlad a csövek közötti rész és nincs ami leadja a hőt.
Mindez nagy valószínűséggel a közelgő hűtőcsere első jele :-(
Elporlad a csövek közötti rész és nincs ami leadja a hőt.
GTPeti15-06-2010 20:22:40 // 30386
Erhard kollégának hűtőcsere után lett jó újra az autó (A Hullaszállító). Szerintem őt kérdezd.
lee15-06-2010 20:15:57 // 30385
Sziasztok!
A jármű hűtésével akadtak problémáim. Ha külső hőmérséklet magasabb (>25°C), akkor 4000 Rpm felett elkezd felfele kúszni a hűtővíz hőfoka, egészen 110°C-ig. A termosztát amúgy olyan 95°C-nál kapcsol. Volt egy hűtőtisztítás, nem volt eltömődve, a lerakódott iszapot eltávolítottuk. Ez nem sokat segített. Tegnap volt egy termosztát csere, ez már olyan 88°C-nál kapcsol, de a hiba megmaradt. Ha nem tévedek, akkor autópálya tempónál elvileg már a menetszélnek kell dominánsnak lenni a hűtésben, és nem a ventillátornak (ez elvileg jól működik). Mérsékeltebb fordulatnál néhány perc múlva elkezd visszahűlni. Amit még észrevettem, hogy a klímahűtő eléggé tele van apró kavicsokkal, talán ez is csökkentheti a hűtés hatásfokát. Valamint a hűtőn a bordák közötti réz eléggé rossz állapotban van (alig tartja már valami). Mit lehetne kezdeni vele szerintetek? Előre is kösz a válaszokat!
A jármű hűtésével akadtak problémáim. Ha külső hőmérséklet magasabb (>25°C), akkor 4000 Rpm felett elkezd felfele kúszni a hűtővíz hőfoka, egészen 110°C-ig. A termosztát amúgy olyan 95°C-nál kapcsol. Volt egy hűtőtisztítás, nem volt eltömődve, a lerakódott iszapot eltávolítottuk. Ez nem sokat segített. Tegnap volt egy termosztát csere, ez már olyan 88°C-nál kapcsol, de a hiba megmaradt. Ha nem tévedek, akkor autópálya tempónál elvileg már a menetszélnek kell dominánsnak lenni a hűtésben, és nem a ventillátornak (ez elvileg jól működik). Mérsékeltebb fordulatnál néhány perc múlva elkezd visszahűlni. Amit még észrevettem, hogy a klímahűtő eléggé tele van apró kavicsokkal, talán ez is csökkentheti a hűtés hatásfokát. Valamint a hűtőn a bordák közötti réz eléggé rossz állapotban van (alig tartja már valami). Mit lehetne kezdeni vele szerintetek? Előre is kösz a válaszokat!
fisch15-06-2010 16:53:49 // 30384
Ha esetleg mást is érintene, megosztom az infót: Kódkártyát már nem küldenek újat az autóhoz. Egyszerűen be kell menni a márkakereskedésbe, kipengetni 11400Ft-ot és pár percen belül megkapod a kódot kinyomtatva. Gondolom van valami progijuk, ami az alváz szám alapján generálja a hozzá passzóló kódot. Olyan ez, mint a progik crack-elése :)
Szilárd15-06-2010 07:30:56 // 30383
Akkor sajnos jól tippeltem:((((
Cs.Alfa15-06-2010 07:08:12 // 30382
Na bebizonyosodott,csapágyas lett....betolom az árokba.
Cs.Alfa14-06-2010 21:04:58 // 30381
Lemaradt,hogy megpucolni...((((
András bácsi14-06-2010 20:16:57 // 30380
Felénk 10-15 ropi egy immo kiütés.
GTPeti14-06-2010 20:11:30 // 30379
Értem én. Mondjuk információim szerint egy ECU crack azért nem olyan egyszerű...
Ezért járnak a rosszfiúk is egy ECU+immo kombóval. (Legalábbis így láttam a rendőri képeken.)
Ezért járnak a rosszfiúk is egy ECU+immo kombóval. (Legalábbis így láttam a rendőri képeken.)
András bácsi14-06-2010 20:01:18 // 30378
Egy gyűrűt keress a gyújtáskapcsolón, arról megy a kábel a dobozba. Tisztogasd meg, mozgasd mega kábelét, hátha. Aztán a biztitábla hátulját nézd meg, nincs-e ott valami bibi. Mondjuk víz, rézoxid.
András bácsi14-06-2010 19:58:59 // 30377
Nem-nem: gondolom kiiktatott immo. :)
fisch14-06-2010 19:52:54 // 30376
Szétbontottam a kormány alatti részt. A levegőben lógó kábel mégsem az immo antennája. Az úgy tűnik rendben van. Kódkártyám nincs szükségindításhoz, más ötletem meg nincs, úgyhogy örülünk Vincent...
GTPeti14-06-2010 19:48:09 // 30375
Kiszedett immoval mondjuk nem indul az autó, ez a hátránya ennek a megoldásnak.
fisch14-06-2010 17:46:40 // 30374
Megnéztem a biztit, nem azzal van baj. Viszont megtaláltam az antennavezetéket, ami a kulcsnyílás felöl jön. A biztosítéktábla környékén belemegy egy csatiba és onnan megy tovább a vezeték...vagyis menne, mert a másik, lecsupaszított vége lóg a levegőben...
Cs.Alfa14-06-2010 14:42:23 // 30373
Én kiszedtem az immot.....
fisch14-06-2010 11:22:13 // 30372
Okk, tenkjú! A biztire gondoltam én is, de már csak este és nem akartam elemlámpával küszködni a parkolóban. A kiskönyv egy 10A-es biztit ír az indítókulcshoz, de külön immo biztosítékot nem ír. Délután megnézem, hátha... Bár nem hiszem, hogy olyan szerencsém lenne, hogy csak egy biztiről legyen szó. Fő az optimizmus :)
Tocsa14-06-2010 10:54:45 // 30371
Üdv egy kis doksit innen tölthetsz ! Innen! Vannak kapcsolási rajzok! Nézd meg abiztiét is hátha az ment ki az enyémben immo felirat van alatta az a biztije !
Gabesz 15614-06-2010 10:06:01 // 30370
Sziasztok!
Alfa 156 1.6 TS-em van, a bal oldali féklámpám nem világított, a hiba gyors elhárítása végett rákötöttük a jobb oldalira, úgy működött kb. 1 hétig, most már az sem ég, csak a pót féklámpa, ha tudna valaki segíteni, hogy hol keressük a hibát azt megköszönném!
Illetve,hogy hol található a féklámpa kapcsoló, és a féklámpa gomba az autóban?
Üdv. mindenkinek!
Alfa 156 1.6 TS-em van, a bal oldali féklámpám nem világított, a hiba gyors elhárítása végett rákötöttük a jobb oldalira, úgy működött kb. 1 hétig, most már az sem ég, csak a pót féklámpa, ha tudna valaki segíteni, hogy hol keressük a hibát azt megköszönném!
Illetve,hogy hol található a féklámpa kapcsoló, és a féklámpa gomba az autóban?
Üdv. mindenkinek!
fisch13-06-2010 18:43:39 // 30369
Sziasztok,
Volt már valakinek közületek immobilizer problémája?Sajnos az én autóm ma nem indult be, immobilizer hibát ír. Először próbálkoztam elemcserével a kulcsban, hátha...Aztán jött az akkusaru lehúzása. Sajnos a hiba megmaradt és a másik kulccsal sem indul. Kódkártyát nem kaptam hozzá vételkor így a kód bepedálozása nem járható út. Másik topikban olvastam már immo problémáról. Ott 146-osról volt szó. Azt írták, hogy van valami csatija az immo-nak, aminek a sarui el szoktak oxidálódni. Nem tudjátok, hogy azt merre keressem? Esetleg más egyéb tippnek is nagyon örülnék. Utólagosan nem lehet kódkártyát beszerezni az autóhoz, mondjuk alvázszám alapján, v. ilyesmi?A válaszokat előre is köszönöm!
Volt már valakinek közületek immobilizer problémája?Sajnos az én autóm ma nem indult be, immobilizer hibát ír. Először próbálkoztam elemcserével a kulcsban, hátha...Aztán jött az akkusaru lehúzása. Sajnos a hiba megmaradt és a másik kulccsal sem indul. Kódkártyát nem kaptam hozzá vételkor így a kód bepedálozása nem járható út. Másik topikban olvastam már immo problémáról. Ott 146-osról volt szó. Azt írták, hogy van valami csatija az immo-nak, aminek a sarui el szoktak oxidálódni. Nem tudjátok, hogy azt merre keressem? Esetleg más egyéb tippnek is nagyon örülnék. Utólagosan nem lehet kódkártyát beszerezni az autóhoz, mondjuk alvázszám alapján, v. ilyesmi?A válaszokat előre is köszönöm!
Kareszka198413-06-2010 18:21:04 // 30368
vagyis pontosabban felfedi a hibákat
Kareszka198413-06-2010 18:11:31 // 30367
diagnosztikára raktátok már? szerény logikám szerint az előhozza a hibákat
t13-06-2010 13:55:10 // 30366
Nincs se kis kulcs se semmi! A kulcs nincs is benne akkor is világít! A tápszivattyú sem megy! Igaz az EGR szelep nincs bekötve. Az is lehet a ludas? Szerintem az ennyire nem ugat bele az elektronikába! Bár a légzsákindító is cserélve lett!
t13-06-2010 13:52:21 // 30365
Halihó! Valaki tudna segíteni? A problémám, hogy baleset után összeraktam az autóm! De mikor felteszem az akksira + kábelt világít az olajnyomás és a töltés visszajelző! De semmi más! Lehet ez valami hibaüzenet? A karosszériás kiszedte az egész belét! Lehet valamit rosszul kötött vissza? Az ülés alatti gombot már megnyomtam, de nem tudom milyennek kellene lennie! Előre is köszi a segítséget!!!
LacUS13-06-2010 13:11:28 // 30364
Hallani kéne, net előtt okoskodva nehéz autójavitani. Vedd fel, youtube, aztán hátha tudunk segiteni.
pb_13-06-2010 13:10:33 // 30363
Nem tudom, csak azt tudom mondani, mint a többi kolléga, hallani kellenne.
Cs.Alfa13-06-2010 13:02:42 // 30362
Végülis mindegy...de mitől van??????????????????????
pb_13-06-2010 12:54:56 // 30361
Az inkább eszterga hang.))
Cs.Alfa13-06-2010 12:39:54 // 30360
Pont olyan a hangja,mintha valami hozzáérne a vntillátor lapátjához és az kerregne...de nem.
Cs.Alfa13-06-2010 12:38:17 // 30359
Ne riogass....
Amikor leáll a moci,visszaváltok és újra beindul.Ha teljesen leáll.gyújtás és újra indul.
Viszont néha úgy tesz,mintha az aksi le lenne merülve.....de nincs.
Amikor leáll a moci,visszaváltok és újra beindul.Ha teljesen leáll.gyújtás és újra indul.
Viszont néha úgy tesz,mintha az aksi le lenne merülve.....de nincs.
LacUS13-06-2010 12:23:03 // 30358
De igen, pont mielőtt kiugrik a blokk oldalán a dugattyú, hogy felvehesse a boxer elrendezést :-) :-)
pb_13-06-2010 12:13:03 // 30357
1 TSnek, soha nincs boxer hangja.)))
mreni13-06-2010 12:11:49 // 30356
Nem zárom ki a csapágyakat sem ezt nyilván hallani kell és kiderül
B@rney13-06-2010 12:10:59 // 30355
Szeva mindenkinek!
Lenne egy jó kérdésem: 156 jtd 1842.mm hosszanti 6 bordás szíjat nem, viszont 1850.mm tudnék szerezni. A kérdés az hogy elbírja e a rugófeszítője, vagy nem. kérem aki tud segítsen....
Lenne egy jó kérdésem: 156 jtd 1842.mm hosszanti 6 bordás szíjat nem, viszont 1850.mm tudnék szerezni. A kérdés az hogy elbírja e a rugófeszítője, vagy nem. kérem aki tud segítsen....
mreni13-06-2010 12:07:51 // 30354
Szerintem
1.attól hogy csapágyas nem állhat le a motor
2.alapjáratnak normálisnak kéne lennie
3.elvileg a csapágyhang fokozatosan jön elő nem egyik pillanatról a másikra vagy kemény hajtás után
Ez az én véleményem,de cáfoljátok meg nyugodtan ha nincs igazam.
Nekem az üzemanyag-gyujtás környéke gyanus
1.attól hogy csapágyas nem állhat le a motor
2.alapjáratnak normálisnak kéne lennie
3.elvileg a csapágyhang fokozatosan jön elő nem egyik pillanatról a másikra vagy kemény hajtás után
Ez az én véleményem,de cáfoljátok meg nyugodtan ha nincs igazam.
Nekem az üzemanyag-gyujtás környéke gyanus
LacUS13-06-2010 11:58:14 // 30353
Hallani kéne, de ha nincs gyújtás vagy benzin, akkor nem kerregm, hanem olyan boxeres hangja van és erőtlen, ha kerreg ott más baj van. Attól,hogy csapágyas lehet simán alajárat...
Cs.Alfa13-06-2010 11:45:28 // 30352
Ugrándozik az alapjárat is.....de motorféknél nem kerreg...valszeg nem megy gy henger,mert lassan veszi fel a fordulatot.Akkor viszont megy mint állat,de kerreg...
mreni13-06-2010 11:40:16 // 30351
Attól hogy csapágyas még pl alapjárata lenne nem?
Cs.Alfa13-06-2010 11:37:45 // 30350
Nem tudom...trafó lehet?
Cs.Alfa13-06-2010 11:30:02 // 30348
Nem tudom,néha olyat tesz,mint ami nem kap benzint,vagy áramot.Néha menet közben leáll a moci....ez a kerregés eddíg nem volt...
mreni13-06-2010 11:28:11 // 30347
Nekem van 4trafóm,megnézhetjük hogy ott van-e a hiba.
Szerintem ugyanaz az 1.4trafója mint a 2.0.
Szerintem ugyanaz az 1.4trafója mint a 2.0.
mreni13-06-2010 11:22:33 // 30346
Gyanus a gyujtótrafó., vagy tényleg az injektor.
Teljesítményvesztés nincs,úgy megy mint előtte?
Teljesítményvesztés nincs,úgy megy mint előtte?
Kareszka198413-06-2010 11:09:54 // 30345
összes henger dolgozik? nekem a héten volt ilyen, egyik henger injektorja nem kapott áramot és ezért nem dolgozott
Cs.Alfa13-06-2010 10:51:29 // 30344
Ha leveszem a gázt,motorféknél nincs kerregés...Alapjárat meg ugrál...
Cs.Alfa13-06-2010 10:27:49 // 30343
Gázadáskor erős kerregés a mociból...mi lehet?
Olyan hang,mint amikor a ventillátor beakad valamibe,de nem a venti kerreg...a motorból jön a hang..........................SOS !!!!!!!!!!!!!!!!
Olyan hang,mint amikor a ventillátor beakad valamibe,de nem a venti kerreg...a motorból jön a hang..........................SOS !!!!!!!!!!!!!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?