Forum >> Szerelőműhely

Torque24-06-2010 00:02:42 // 30536
Az előző alfámnál én is így jártam (145)!
Én kiakasztottam a bowdent a műanyag foglalatából és csak a bowdent húztam és igy kinyilt!
Nálam ez bevált!
:Szájmon:QV:147:GT:23-06-2010 23:17:10 // 30535
Gyors kérdés: Nem tudom kinyitni a motorháztetőt (147)!! Hiába húzom a kart nem csini semmi...azt hallom h mozog a drót de nem kattan aminek kattanni kéne....
Volt már ilyen valakinek??? Mit lehet tenni ilyenkor???
Jata23-06-2010 22:04:03 // 30534
Jaja. Arra tippeltem én is. Nem mostanában volt szétszedve és ennyi idősen már felejt az ember! :))):D
vm23-06-2010 22:01:47 // 30533
Én a Fuchs-ról hallottam annó ilyesmit.
Mármint hogy a Selenia tölti a flakonjait.
GTPeti23-06-2010 21:55:19 // 30532
(Van egy olyan mendemonda, hogy az Agip olajakat a Selénia gyártja.)
vm23-06-2010 21:35:48 // 30531
...bocs, nem tudom, miért emlékeztem úgy, hogy Castrolt írtál...
Többet kéne innom :DD
vm23-06-2010 21:04:33 // 30530
1. Nem túl valószínű, hogy a Selenia okoz bárminemű olyan gondot, amit a Castrol nem. Már csak azért sem, mert egy klasszissal jobb olaj. Ha ez így durva, akkor nem rosszabb :)
2. Nem túl drágán, lehet venni igazi, motorhoz való tömítőpasztákat akár ajusában, akár elringben, vagy másban.
mizooo23-06-2010 20:56:38 // 30529
Köszi az infót, ha elkezd szivárogni, akkor veszek hozzá normális pasztát addig jó :).... A gyertya mellett ciki lenne ha le tudna szivárogni sajnos. Beszéltem pár emberrel egy 5let jött szóba van valami szuszogó cső féle (2db) a bal oldalon a szelepfedélből megy a szívócsonkba, na azon kerülhet akármi a szívócsonkba amit azután eltüzel a moci :S... Ma leszedtem a borítást meg a trafósort nem folyik az olaj sehol tiszták a gyertyák tövei is. Még tesztelgetem nem tudom mi lesz vele... De azóta van mióta Seleniát töltöttem bele:D... Inkább visszarakom az AGIP-ot azzal 1 évig semmi baj sem volt...
MIFI23-06-2010 19:32:19 // 30528
Gyertya mellet esetleg leszivárog valahogy?:D Valami úton az égéstérbe kell h kerüljön...
Viki&Joe14623-06-2010 19:08:37 // 30527
Nem mondom,hogy a problémád ettől van,de az F.B.S emlékezetem szerint sem bírja a kenőanyagszármazékokat és most,hogy utánaolvastam biztos,sőt...

"széles hőmérséklettartományban (-50 oC és +200 oC között használható),jó az ellenálló képessége híg savakkal és lúgokkal szemben, kőolajszármazékok viszont kismértékben duzzasztják. Átvulkanizált állapotban igen jó elektromos szigetelő. Kifogástalanul tapad fémekre, üvegre, csempére, kemény PVC-re. Bakelitre, natúr- és lakkozott fafelületekre stb. Nem tapad polietilénre , polipropilénre, poliakrilra."

Ahogy nézegetem most neten a szelepfedél-tömítés gyártók honlapját azt látom,hogy sokan az ún. Poliakril-kaucsuk-ból gyártják ezeket.
De nem állítom,hogy a jelenlegi problémád ebből ered csak gondoltam szólok. Hátha ezzel több problémát meg tudsz előzni.
mizooo23-06-2010 18:55:56 // 30526
Az még mindig nagyon jó cucc nem is szivárog a szelepfedélnél :D.. amúgy a tömítést kentem be vele. Már tudom lehet ehhez való pasztát is kapni. Senkinek nem volt ilyen jobb kanyarodáskor olajosfüst problémája?
NA-ti23-06-2010 18:49:06 // 30525
Sziasztok! Pár napja vagyok boldog tulajdonosa egy 156SW -nek, de sajnos nincs semmi kód hozzá. Tud valaki CD-rádió kódot "keresni" Blaupunkt gyártmányhoz? Persze a sorozatszámot tudom. Köszi.
Viki&Joe14623-06-2010 18:40:12 // 30524
Üdv ! Ezer éve nem találkoztam F.B.S-el,azthittem már nem is lehet kapni. Az egy nagyon jó cucc,de valahogy a motor és környékére nem kenegetném. Nem is értem igazából. a szelepfedél-tömítés helyett kented vagy vele együtt vagy most mi és hova?
mizooo23-06-2010 18:29:50 // 30523
Sziasztok, leszedtem a szelepfedelet kitakarítottam + lefestettem FBS el összeraktam, és most olyan bajom van, hogy ha hosszú jobbos íven megyek pl M0 lehajtó, akkor utána egyenesbe jövetkor ezerrel kék füst jön fél percig a kipuffból :S... utána előtte semmi, indításkor semmi. Először arra gyanakodtam túltölthettem az olajat és max szintről lejjebb eresztettem, de NOK. Arra gondoltam a szelepfedél sarkánál lévő csőből vhogy olaj tud folyni a szívócsőbe vagy mi? Kicsit kellemetlen nekem is meg az ilyenkor mögöttem jövőknek is :D.... Valaki látott már ilyet? milehet?

üdv
pb_23-06-2010 16:08:26 // 30522
Neked kellett volna, legalább + tudnál jelenni AR talikon, nem kéne szégyenkezned a germán szisztem miatt.DDD
Ferke23-06-2010 14:43:37 // 30521
NEked kellett volna, így lett volna 1 vas, ami biztos beindul legalább a nagy Alfatalálkozón:)))
pb_23-06-2010 13:29:17 // 30520
Mé nem vetted +?)))
Ferke23-06-2010 12:06:02 // 30519
Sajnos....:)
Kár azért a 16v-sért azért:)
Tentacle23-06-2010 09:15:14 // 30518
Boxeresek tudják :)
Én meg már nem vagyok az ...
Ferke23-06-2010 08:44:52 // 30517
Olajszűrő tövében keresd:)
pb_23-06-2010 08:43:56 // 30516
Azon már nem ott van.
Tentacle23-06-2010 08:29:09 // 30515
Ha ugyanott van ahol az 1.7-ben, akkor a blokk tetején középen a váltó felőli végén.
GTPeti22-06-2010 21:53:49 // 30514
Annak a kábelnek most pont nincs a végén semmi. :)
András bácsi22-06-2010 21:29:00 // 30513
Annak a kábelnek a végén, ami szabadon lóg. :)
Jata22-06-2010 19:50:30 // 30512
Halo emberek! Hol találom 1,4 boxerba az olajgombát? Nem világít az olajnyomás lámpa és sztem nem dugtam vissza a damilt! :)
Fairlane21-06-2010 21:48:46 // 30511
Nincs mit, remélem sikerrel jársz :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-06-2010 21:43:04 // 30508
esetleg van valami kontakt akit kereshetek ?
Fairlane21-06-2010 21:41:03 // 30507
Esetleg Szamosi?

Egy kollégám hozzá vitte hozzá a rakoncátlankodó selespeedjét, megcsinálta...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-06-2010 21:30:57 // 30506
lehet , hogy nem lesz más megoldás a márkaszervízen kívül ???
attól félek az nem lesz olcsó muri , mert ott órabérből is remek kis vagyon tud összejönni , gondolom .
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-06-2010 20:49:12 // 30505
alfa 156-hoz értő villamossági szerelőt keresek pesten vagy környékén SOS !!!!!!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-06-2010 20:06:38 // 30504
"sajna" :) a szerelőm nem talált semmi gondot a selespeed egységek közt , minden egyes egységet külön kicserélt . Ő már nem tud rajta segíteni , mert minden rendesen müxik , de azt mondta vigyem el egy villamossági szerelőhöz , mert ott lesz a gond ( kábelköteg szakadás , kontakt , foglalat hiba ) .

Tud e valaki ajánlani alfához értő villanyászt pesten vagy környékén aki meg tudna oldani egy ilyen hibát és már látott pár alfát ????
mizooo21-06-2010 16:43:09 // 30503
Sziasztok, leszedtem a szelepfedelet kitakarítottam + lefestettem FBS el összeraktam, és most olyan bajom van, hogy ha hosszú jobbos íven megyek pl M0 lehajtó, akkor utána egyenesbe jövetkor ezerrel kék füst jön fél percig a kipuffból :S... utána előtte semmi, indításkor semmi. Először arra gyanakodtam túltölthettem az olajat és max szintről lejjebb eresztettem, de NOK. Arra gondoltam a szelepfedél sarkánál lévő csőből vhogy olaj tud folyni a szívócsőbe vagy mi? Kicsit kellemetlen nekem is meg az ilyenkor mögöttem jövőknek is :D.... Valaki látott már ilyet? milehet?

üdv
Jorjie21-06-2010 15:47:40 // 30502
Üdv! 146-os tanksapija nem akar lejönni. A kulcs forog rendesen, de a kupak meg sem moccan. Valaki találkozott már ilyesmivel?
fisch21-06-2010 14:36:43 // 30501
Azt nem értem, hogy akkor minek írják bele a 147 kiskönyvébe, hogy így kell csinálni a szükségindítást. Kidobtam a kukába 14 rugót. A fiathoz el is kéne jutnom valahogy. Az 1.2-es twingo nem hiszem, hogy bírna vele XD
Csöri20-06-2010 21:50:31 // 30500
Ne is keress ilyen lámpát, mert nincs a 147-be. Az csak a code 1 esetén működött.
Csak géppel lehet be etetni vele a számokat.
Nem vitted be a fijjátba?
GTPeti20-06-2010 21:25:27 // 30499
Mórtól Várpalota szerintem nincs olyan messze.
Kareszka198420-06-2010 21:23:59 // 30498
nálam se fért be, lekelett kapni a hütőventillátor hővédő pajzsát és úgy már volt elég hely neki :)
fisch20-06-2010 20:18:56 // 30497
A diagnosztika jó ötlet, csak nincs a fiókomban kábel meg progi hozzá. Esetleg, ha van valaki, aki Mór környékén mozog és van eszköze a hibakiolvasáshoz, kérem, jelentkezzen :)
_ÁRPÁD_20-06-2010 17:15:01 // 30496
Megoldva :-) de vennem kellett olyan kicsi aksis fúrógépet, ami befért a hűtő és a kipufogósor közé :-( (mert ami van pont nem fért a tetthelyre)
Aztán kifúrtam és sikerült szereznem kiszedőt is... A lényeg hogy nem sivít a kályha :-D
MikeTheDevil20-06-2010 16:41:48 // 30495
Hali Cartársak!
Van valakinek Zalában vezérlésrögzitője?
Kareszka198420-06-2010 13:09:45 // 30494
diagnosztikát kötöttél már rá? lehet nem lenne hülyeség... :)
fisch20-06-2010 12:44:00 // 30493
Sziasztok!Az autót még mindig nem tudom elindítani. Van ugye az immo hibám. A héten beszereztem hozzá a kódot, ami szükségindításhoz kell. Ez viszont csak akkor működik, ha a gyújtás ráadásakor égve marad a befecskendezés lámpa. Nekem viszont egy pillanatra sem gyullad fel, amikor ráadom a gyújtást. Lehet, hogy nem is az immoval van baj, hanem a befecskendezéssel, vagy valami mással? Ha jól tudom az immo rendszerére többminden is rá van kötve, nem csak a kulcsot figyeli... Esetleg van valami tippetek, hogy mire nézzek rá?
Cs.Alfa20-06-2010 07:50:30 // 30492
150K szereléssel együtt.
[k i z z o]19-06-2010 21:31:42 // 30491
Valamit nem raktál vissza, arrafelé keresd a hibát amerre dolgozgattál.
[k i z z o]19-06-2010 21:29:39 // 30490
Ha nem lencsés, hanem valami nagyobb irányélességű ledet raksz be pl. 90 - 120 fokosat az elég diffúz.
Kareszka198419-06-2010 20:36:23 // 30489
megkell fúrni vékony fúrófejjel a csavar közepét, majd egy csillagvégü bitfejjel (asszem így hívják) belekalapálni, majd azt megfelelő villáskulcsal csavargatva kijön a betört csavar :) nálam is volt ilyen, a mesterem így csinálta... :) sok sikert!
_ÁRPÁD_19-06-2010 18:31:39 // 30488
Megvan a visítás oka.... a kipufogsornál hiányzik az első csavar :( bele van szakítva a tőcsavar... dunaújváros környékén van valakinek csavarkiszedője?
Buksi19-06-2010 17:33:10 // 30487
Attól függ, hogy milyen szimmeringet akarsz cserélni! ;-))
De érzésem szerint egyik szimmering cserénél sem kell kivenni a motort! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.