Forum >> Szerelőműhely
NaTo30-06-2010 15:56:57 // 30620
a világításhoz lehet köze
atesssz30-06-2010 15:52:52 // 30619
hali!
Mit jelent ez a felirat?
Egy (relé?)dobozon van rajta, megy bele 3 sarus kábel, meg 1 db 4 eres csatlakozó:
Glühzeitsteuergerät
(155 2.5TD)
Mit jelent ez a felirat?
Egy (relé?)dobozon van rajta, megy bele 3 sarus kábel, meg 1 db 4 eres csatlakozó:
Glühzeitsteuergerät
(155 2.5TD)
LacUS30-06-2010 15:33:14 // 30618
Mindent lehet, DE mindent cserélni, alakítani kell. 20Le-ért értelmetlen pénz kidobás.
Kareszka198430-06-2010 15:11:43 // 30617
mire készülsz földi? :)
M@do Boy30-06-2010 15:07:14 // 30616
Sziasztok. A kovetkezo erdekelne: 2.0TS motor helyet be e lehet tenni pl 2.5 V6 ot? Mit kellene cserelni?
Pzk30-06-2010 14:45:15 // 30615
hmmm, a vezérlést meglesem, bár nah igen, akár lehet az is a problem....
Benzinszűrő lett cserélve, anyagot kap rendesen, üresben pörgetve tolja a szürke füstöt rendesen...
Főtengely jeladó is csinálhat ilyesmit?
Benzinszűrő lett cserélve, anyagot kap rendesen, üresben pörgetve tolja a szürke füstöt rendesen...
Főtengely jeladó is csinálhat ilyesmit?
zee30-06-2010 14:36:56 // 30614
Kese30-06-2010 14:32:27 // 30613
Benzinfilter elol-hatul?benzinpumpa tud e eleget nyomni! hibakófolvasást csinálj
Wickey30-06-2010 13:36:40 // 30611
vezérlés a helyén?
Dozer30-06-2010 13:34:22 // 30610
Hibakód kiolvasás? Lehet adna támpontot...
Diny30-06-2010 13:25:38 // 30609
sziasztok!
mennyiért és hol tudnék venni szép kerékcsavarokat?
a mostaniak már barnák a rozsdától.
(vagy elég lekezelni őket esetleg?)
köszi
mennyiért és hol tudnék venni szép kerékcsavarokat?
a mostaniak már barnák a rozsdától.
(vagy elég lekezelni őket esetleg?)
köszi
Pzk30-06-2010 12:56:20 // 30608
Tuti, hogy elektronikus a probléma, a motor makk egészséges, nem kopog, nem csattog, és a vezértengely is jó sőt szép állapotban van, mechanikai okok kizárva! Sokat foglakoztam már olaszokkal és offosokkal is, tehát némi fingom van, de ez most megfogott.
Dozer30-06-2010 12:47:15 // 30607
Húúú akkor nem tudsz régebbi tüneteket. Ha lassan jutott idáig a gép akkor mechanikai problémára tippelnék.
Ha minden mást kizártál azért játssz meg egy szelepfedél leugrasztást és veztengely ellenőrzést. Ha nagyon kopottakat látsz akkor gépműhelyes meló lesz.
De remélem megoldódik némi elektronikai varázslattal :))
Én is kíváncsian várom mit javasolnak a TS -es kollégák.
Ha minden mást kizártál azért játssz meg egy szelepfedél leugrasztást és veztengely ellenőrzést. Ha nagyon kopottakat látsz akkor gépműhelyes meló lesz.
De remélem megoldódik némi elektronikai varázslattal :))
Én is kíváncsian várom mit javasolnak a TS -es kollégák.
Pzk30-06-2010 12:42:36 // 30606
Így sikerült megvenni a múlt héten :)
Dozer30-06-2010 12:30:41 // 30605
Ez hirtelen bekövetkezett állapot, vagy folyamatosan rosszabbodott az elmúlt időszakban?
Pzk30-06-2010 12:28:21 // 30604
Sziasztok, van egy kis problemám 2.0 16V TS ügyben, gondoltam megosztom veletek, hátha vkinek van rá 5lete. Az autó 4000 felett köhög, (és nagy gázra is) torpan, ha fölé sikerül pörgetni, akkor sem tartósan, mert visszalassul, időnként vissza is pukkan a szívósorba.... Első körben légmennyiség mérőre gondoltam, de azt kiiktatva a problémám nem változik, pedig ilyenkor a computer egy átlagolt értékkel kéne dolgozzon, amivel használhatóbb kéne legyen a vas. 2. kör a lamda volt, aminek kiiktatására szintén nem változott semmi. 3. felvonás volt a vezértengely jeladójának tisztítása és a gyertyák, trafó csatlakozók ellenőrzése, pucolása, de semmilyen pozitív vátozás nem történt... Ha valakinek van valami sejtelme, tapasztalata a fentiekkel kapcsolatosan, kérem ne fojtsa magába, hátha tanulhatok belőle. :) Előre is köszi!
Pzk30-06-2010 12:24:26 // 30603
Sziasztok, van egy kis problemám 2.0 16V TS ügyben, gondoltam megosztom veletek, hátha vkinek van rá 5lete. Az autó 4000 felett köhög, (és nagy gázra is) torpan, ha fölé sikerül pörgetni, akkor sem tartósan, mert visszalassul, időnként vissza is pukkan a szívósorba.... Első körben légmennyiség mérőre gondoltam, de azt kiiktatva a problémám nem változik, pedig ilyenkor a computer egy átlagolt értékkel kéne dolgozzon, amivel használhatóbb kéne legyen a vas. 2. kör a lamda volt, aminek kiiktatására szintén nem változott semmi. 3. felvonás volt a vezértengely jeladójának tisztítása és a gyertyák, trafó csatlakozók ellenőrzése, pucolása, de semmilyen pozitív vátozás nem történt... Ha valakinek van valami sejtelme, tapasztalata a fentiekkel kapcsolatosan, kérem ne fojtsa magába, hátha tanulhatok belőle. :) Előre is köszi a segítséget!
Kareszka198430-06-2010 12:12:53 // 30602
hát vannak idióta kretén emberek!!!!
otthagyatm a porfestőnél a toronymerevítőmet, hogy fessék be PIROSRA. Erre waze nem lefújták zöldel????????? Mi olyan nehéz azon, hogy PIROS???? Most kaparhatom le, persze ha birom, ehhh
otthagyatm a porfestőnél a toronymerevítőmet, hogy fessék be PIROSRA. Erre waze nem lefújták zöldel????????? Mi olyan nehéz azon, hogy PIROS???? Most kaparhatom le, persze ha birom, ehhh
GTPeti29-06-2010 23:30:08 // 30601
A motor ellenállásának amúgy rendkívül alacsonyak kell lennie. Pár ohm max.
"0,7 körül mértem, de pontatlan a műszer. " Gondolom belemérted a műszer kábelét is és ezert annyi, az annyi.
"0,7 körül mértem, de pontatlan a műszer. " Gondolom belemérted a műszer kábelét is és ezert annyi, az annyi.
GTPeti29-06-2010 23:26:18 // 30600
Ha 1 kohm körül mértél a motoron, akkor vagy le van égve, vagy elfogytak benne a kefék. A Fer-Vill-nél felújítják. (Kb. 15eFt)
NA-ti29-06-2010 16:57:07 // 30599
Üdv! Megmértem a hűtőventilátorom. A mellékelt kép szerinti csatlakozóra közvetlenül adtam 12V-ot az akkuról, nem csinált semmit. Ellenállást is mértem a (csatlakozókon), nem se szakadás, se rövidzár, kb. 0.8-1.2 kohm. Az 1.fokozat előtét ellenállása szerintem jó, 0.23ohm van rá írva, én 0,7 körül mértem, de pontatlan a műszer. Ha bekapcsolom a klímát, nem indul az 1.fokozat, de az mióta figyelem, egyáltalán nem tapasztaltam ventilátor működést. Mi lehet a baja? Tudja valaki, mi a gyári ellenállás értéke a motor tekercsnek?

TDI7529-06-2010 08:24:42 // 30598
Tanulságos egy írás az biztos.
GTPeti28-06-2010 22:32:38 // 30597
Igen, "direktbe kötve" ki tudod próbálni a ventilátort. Természetesen csak a 2. fokozatot, mert az elsőt a körbe kapcsolt előtét jelenti. A Fan1 hibakód, pont az előtét hibáját jelzi SZVSZ.
Az ellenállást (lehúzott csatlakozó esetén) multiméterrel lehet ellenőrizni. Vagy "sípolós" ,vagy ellenállás mérő üzemmódban. (Sípolnia kell, vagy kb 0-2 ohmot mutatnia.)
Az ellenállást (lehúzott csatlakozó esetén) multiméterrel lehet ellenőrizni. Vagy "sípolós" ,vagy ellenállás mérő üzemmódban. (Sípolnia kell, vagy kb 0-2 ohmot mutatnia.)
NA-ti28-06-2010 22:18:56 // 30596
Nekem 1db ventilátorom van (normális ez?), ami elvileg két fokozatban megy. Direktbe "kötve" tudom működtetni a külön a két fokozatot, kipróbálva ezzel magát a ventilátort, vagy nem ennyire egyszerű? Állítólag volt a gépben egy "fan1 ventilátor hiba" tárolt üzenet, korábbról is. Az előtét ellenállás hiba szemrevételezéssel is ellenőrízhető, vagy mérni kell?
Piritu - 1.000.00028-06-2010 21:46:50 // 30595
No, akkor keress sürgősen egy olyan szervizt, amelyik látott már Alfát. A ventilátor (amiből Neked is valószínűleg kettő van) két fokozatban megy, az első egy előtét ellenálláson keresztül. No az szokott leégni - mint nekem is most az egyik. Ha bekapcsolod a klímát elindul az első fokozat, ha felmelegszik a víz 90 fok fölé indul a második fokozat.
NA-ti28-06-2010 21:39:06 // 30594
Sziasztok! Egy szervíz szerint a hűtőventilátorom "nem üzembiztos". Néha megy, néha nem (mikor kellene), de még nem tapasztaltam motor túlmelegedést, igaz csak egy hete az enyém az autó. A szervíz szerint csere, ami min.50e Ft. Hogy tudok 100%-ra meggyőződni, hogy tényleg cserélni kell? Hol van esély ennél olcsóbban megvenni? (Alfa156SW 1.9JTD, 2005.02.) köszi.
Cs.Alfa28-06-2010 17:54:59 // 30592
Kap egy AF kódot és kész...nem foglalkoznak a motorszámmal.ha nem látszik!
Tentacle28-06-2010 16:25:26 // 30591
Elvileg a testvezetékben, a 3 vezetékesen a kipufogón megy a jel a testje.
Bővebben itt.
Bővebben itt.
TDI7528-06-2010 16:03:44 // 30590
Meg tudjátok mondani, hogy mi az eltérés a 3 illetve a 4 vezetékes lambda szonda között?
zee28-06-2010 15:38:48 // 30589
Köszi. Most hoztam el,kész van. :)
bilon28-06-2010 15:03:52 // 30588
a motorszám az gáz lesz, nekem is nehezen olvasták le, műszakin meg meg is szűntették.
kéne egy kép a motortérről mert így fejből pontosan nem emlékszem, de, ha szembe állsz az autóval akkor a motor jobb oldala felé egy rozsdás lemezen van.
kéne egy kép a motortérről mert így fejből pontosan nem emlékszem, de, ha szembe állsz az autóval akkor a motor jobb oldala felé egy rozsdás lemezen van.
zee28-06-2010 14:43:51 // 30587
Kezdődik a szívás. Motorszám keresés mert képet kell róla készíteniük. Most gyalogoltam haza... a műhelyből. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((28-06-2010 12:01:11 // 30586
az alvázszám a toronynál és egy kis lemezen elöl , a motorszámot pedig nem fogja megtalálni , de ez sajnos ilyen .
zee28-06-2010 11:33:52 // 30585
Sziasztok
Megy eredetvizsgára ma a gép,szervizes kérdezte tudom,e hogy hol van a motorszám meg az alvázszám... valszeg először találkozik 156-al.
Tudtok segíteni?
üdv
Megy eredetvizsgára ma a gép,szervizes kérdezte tudom,e hogy hol van a motorszám meg az alvázszám... valszeg először találkozik 156-al.
Tudtok segíteni?
üdv
modern27-06-2010 20:02:50 // 30584
sziasztok 147-ben hol a pollenszűrő? fent a ventilátornál kéne lennie ? mert ott nincs...
Kareszka198427-06-2010 18:54:51 // 30583
"hugyozik"? :) ez alatt mit értesz? :)
Benzinre nem gyanakszom, mivel nagyon keveset megy benzinnel...60foknál vált automatikusan gázüzemre...
Hát meglátom mire jutok...köszi szépen a válaszokat :) de bár ne kellett volna kérdeznem :(
Benzinre nem gyanakszom, mivel nagyon keveset megy benzinnel...60foknál vált automatikusan gázüzemre...
Hát meglátom mire jutok...köszi szépen a válaszokat :) de bár ne kellett volna kérdeznem :(
Cs.Alfa27-06-2010 18:38:49 // 30582
Na kész a gép...mint álom,úgy duruzsol!!!
A főtengely csapágy mrékban lett kiszedve......
A főtengely csapágy mrékban lett kiszedve......
[k i z z o]27-06-2010 18:31:48 // 30581
Először szedd szét, aztán ráérsz vásárolni, meg kell tudni mi okozza a gondot. Az biztos, hogy nem a 4-es eszik meg 1000 - en 1L -t, hanem all together. De felhordhat valamennyit az biztos, ha kormos. Ugyanakkor lehet benzin miatt is kormos, ha sokat kap amint Lacus irta. Az is lehet, hogy a 4-esed hugyozik, mossa a hengert, az meg kopik, aztán gyűrűzni sem érdemes.
Az is lehet, hogy a gyűrűzés nem segit. Amúgy a motort nem kell kivenni, ha gyűrűzni akarod, simán le lehet kötni a hajtókart, stb. Ha még nem csináltad, keress valakit, aki segit, mert drága lehet.
Az is lehet, hogy a gyűrűzés nem segit. Amúgy a motort nem kell kivenni, ha gyűrűzni akarod, simán le lehet kötni a hajtókart, stb. Ha még nem csináltad, keress valakit, aki segit, mert drága lehet.
Pat27-06-2010 18:18:39 // 30580
Egy gyűrű törés szerintem nagyon durva lenne.
Ha kormos, akkor szerintem ott tökéletlen az égés, ez lehet gyertya hiba, vagy gyujtótrafó, amiket ugye jóval könnyebb cserélni és jóval olcsóbb is. Én ezekkel próbálkoznék előbb.
Az meg, hogy a hengertérben olaj van sok más apróbb dologtól is lehet, mint egy gyűrűtörés.
Ha kormos, akkor szerintem ott tökéletlen az égés, ez lehet gyertya hiba, vagy gyujtótrafó, amiket ugye jóval könnyebb cserélni és jóval olcsóbb is. Én ezekkel próbálkoznék előbb.
Az meg, hogy a hengertérben olaj van sok más apróbb dologtól is lehet, mint egy gyűrűtörés.
Kareszka198427-06-2010 15:24:30 // 30579
jövő héten utánnakérdezek itt/ott, hátha okosabb leszek :)
Piritu - 1.000.00027-06-2010 15:17:38 // 30578
Főleg az olajfogyasztás miatt is érdemes lenne körülnézni.
Kareszka198427-06-2010 15:15:40 // 30577
ez is egy jó felvetés...érzésem szerint legtisztább lenne egyszer szétkapni és megkukantani mi is hibádzik valójában...éscsak ezután berendelni a kellő alkatrészeket
Piritu - 1.000.00027-06-2010 15:10:17 // 30576
Szelepszárszimering?
Kareszka198427-06-2010 15:09:10 // 30575
hehe :) :D
na viccet félretéve, akkor legvalószínübben a gyürü repedése okozhatja a gyertya elkormosodását és az olajfogyasztást? nem szeretnék egy kazal zsetont kiadni olyan miatt, amiben nem vagyok biztos, remélem ez érthető részemről?! :)
Amúgy köszi a sok hasznos tanácsot, kedvesek vagytok! :) Ezért jó ez az alfás csapat, mert van, ki segíteni is szeret :)
na viccet félretéve, akkor legvalószínübben a gyürü repedése okozhatja a gyertya elkormosodását és az olajfogyasztást? nem szeretnék egy kazal zsetont kiadni olyan miatt, amiben nem vagyok biztos, remélem ez érthető részemről?! :)
Amúgy köszi a sok hasznos tanácsot, kedvesek vagytok! :) Ezért jó ez az alfás csapat, mert van, ki segíteni is szeret :)
Piritu - 1.000.00027-06-2010 15:09:09 // 30574
vízpumpa, görgők :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
781
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?