Forum >> Szerelőműhely

mizooo29-07-2010 20:31:19 // 30936
Lehet nem félreváltott hanem ledundizta :D... Autót barátnőt még testvérnek sem :D.. üdv
cortx29-07-2010 19:56:17 // 30935
hali! MA öcsémnek odaadtam a kocsit. jön haza, mondja hogy félreváltott és kurvára kattog a kocsi. kimentem ebíndítottam és tényleg nagyon kattog, de egyenesen a motorból jön a hang :O mitől lehet ez? van valakinek valami ötlete? Üdv
Bilux29-07-2010 18:56:27 // 30934
A kocsit szgéppel! :P
Belga29-07-2010 18:32:56 // 30933
üdv urak!

mekkora a még elfogadható áramfelvétel álló autónál, mindent kikapcsolva?
az új 60Ah-s akksim nem sokáig bírta szusszal...

először kb 600mA-t mértem, kis nyomkeresés után lementem 280mA-re, majd totálisan kiürítve a biztosítéktáblát, most mérek 120mA-t.

az utóbbi kettő akármelyike már jó, vagy inkább tegyem be a bikakábelt? :)
mizooo29-07-2010 16:29:43 // 30932
Vagy rosszak a trafók. üdv
Gabi8628-07-2010 20:21:15 // 30931
Nem hinném, hogy ez a probléma, mert amikor a kábeleket "megráncigáltuk" akkor 1-2 felkapcsolásnál működött mind a kettő, aztán a bal oldali már nem de a jobb meg igen. Szóval ilyen tök össze vissza működnek. Szeritnem valami kontakt hiba lehet, csak nem tudom, hogy melyik részen.
rémGtv28-07-2010 20:10:44 // 30930
Micsoda ?:D
Bilux28-07-2010 19:57:19 // 30929
meg kell dugni
Dévid28-07-2010 19:56:40 // 30928
166-ot nem ismerem, de nekem ilyet a 156 akkor produkált, amikor a kormánykapcsoló kontakthibás volt, néha eltűnt a tompított, és csak a kormány fel-le be-ki mozgatására jött vissza.
Remélem tudtam segíteni.
rémGtv28-07-2010 19:52:38 // 30927
Üdv mindenkinek ! Ma a Gtv-m nagyon nehezen akart elindulni és folyton kijelezte az injektort és gázadásnál mindig fulladozott . Nagy nehezen eltudtam vele indulni megszünt a fulladozás de viszont az injektor visszajelző addig jelzett amíg be nem melegedett a motor . Tipp ?
Gabi8628-07-2010 19:03:30 // 30926
Sziasztok!

S.O.S. szeretnék segitséget kérni. Ma délután vettük meg a 166-ost, de sajnos csak itthon vettük észre, hogy a tompitott fényszóró nem ég. Helyzetjelző és távolsági meg az összes többi működik, de a tompított se jobb se bal oldalon nem működik. Biztosítékokat megnéztük, azok jók, és ha a kábeleket mozgattuk akkor el-el kezdett működni, de aztán elaludt. Amikor felkapcsoljuk a tompitottat akkor általában felvillan, majd kialszik. helyzetjelző , távolsági frankón működik. Ha tudnátok mondani valami ötletet, hogy mi okozhatja a gondot nagyon hálás lennék, mert holnap reggel mennem kellene vele dolgozni Tiszaújvárosba, szóval szükségem lenne a tompitottra.
Ja igen, Xenon van benne, nem tudom ez változtat e akármin, de baromira nem értek hozzá.
cyberjani28-07-2010 13:53:18 // 30925
Sziasztok.

164 2.0-hoz (1995-ös évjárat) keresek jobb oldali ablakemelőt és mindkétoldalra elektromosan behajló tükröket. Ha van valakinek akkor írjon az oldalamra.
Pzk27-07-2010 21:14:26 // 30924
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon.
Pzk27-07-2010 21:13:55 // 30923
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon. Köszi!
bega198627-07-2010 06:59:13 // 30922
Ha a tiédben jó, akkor sztem az enyémben is jó lesz, köszi.
Dévid26-07-2010 18:06:03 // 30921
Garázsomban 156 2.0 TS 1998-as évjárat és 0 280 218 019-es van benne...
De ez nem jelent semmit ugyebár.
bega198626-07-2010 17:19:41 // 30920
Lehet, de nem biztos:)
FOSCH katalógus az 1.6-hoz mind2-t írja (http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000kFKOzqKOZ9MfqAXmXBoPNvc:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp)
2.0-hoz pedig csak ezt: 0 280 218 019
albaautónál van mind2 és mind2hez fel van sorolva az összes TS(1.6,1.8,2.0)
lehet hogy tényleg mind2 jó hozzá... azért még várok pár napot hátha van valakinek 2.0-ban valamelyik és tudja hogy tutira jó bele.
Riki26-07-2010 16:57:47 // 30919
Szia!

Szerintem a tiédbe ez lesz a jó BOSCH kódú: 281002309

Mert nekem az 1.6 TS - be ez van: 0 280 218 019
bega198626-07-2010 16:25:13 // 30918
Tudja valaki melyik LMM kell egy 1998-as 156 2.0 TS-be?
Ami most van benne: 0 281 002 199
Amit találtam és elvileg bele való:
0 280 218 019
0 281 002 309
Árban nagyjából egyformák, de nem tudom melyik legyen:(
Wickey26-07-2010 16:13:56 // 30917
lökhárító le. :-)
Kareszka198426-07-2010 14:26:48 // 30916
hmmmm...akkor gáz van, mert nekem 21-es van :(
Tentacle26-07-2010 14:24:58 // 30915
Inkább 16-os.
Kareszka198426-07-2010 14:02:50 // 30914
TS gyertáihoz hanyas kulcsra/kulcsokra van szükség? Mind a nyolc 21mm-es?
bega198626-07-2010 14:01:36 // 30913
Köszönöm mindenkinek az eddigi válaszát, lehet hogy beruházok egy LMM-re...
BADI25-07-2010 22:13:27 // 30912
Sziasztok, kicsit több mint egy hete vettem meg Alfa GT.m, ki kellene cserélnem a xenon izzót, de egyszerűen nem lehet hozzáférni a lámpához a motortérből, arra már rájöttem hogy ki kell szedni a lámpa testet,de nem tudom hogy, esetleg egy kis segítséget kérhetnék valamelyik kollégától? A válaszokat előre is köszönöm!!
csocsi25-07-2010 20:53:24 // 30911
Nekem volt hasonló gondom, LMM csere megoldotta.
[k i z z o]25-07-2010 20:42:14 // 30910
Az immo nem húz relét :) Az engedélyezés logikai.
Dévid24-07-2010 21:07:33 // 30908
Tervezem, hogy ott leszek, és beszélünk. :)
Piritu - 1.000.00024-07-2010 21:05:55 // 30907
No, akkor majd Szegeden találkozunk :-)
Dévid24-07-2010 21:03:13 // 30906
Csütörtökön hoztam el Tőle. :)
Piritu - 1.000.00024-07-2010 20:50:15 // 30905
Meg kéne nézetni szerelővel :-D
Piritu - 1.000.00024-07-2010 20:45:49 // 30904
az lesz a kérdéses váltási pont :-)
Hari24-07-2010 18:07:42 // 30903
:-) Szeva! (...azthiszem nem fogsz örülni amit irok!) Ezek a hibakódok a keverékképzés hosszasan fennálló problémájára utalnak! A diagnosztika során a müszer ad továbbí tanácsokat, hogy esetleg hól keresendő a hiba! (lamda szonda - multiméter, scop is segíthet; üza. nyomás - nyomás mérő; LM - diag müszer; stb ....)
Több mint valószínű az LM haldoklík! Még mükszík de már nem jó adatokat szolgáltat, "lusta"!
Dévid24-07-2010 14:43:47 // 30902
Robbanómotoros, az tuti. :DDDDD
Kerestem a turbot, vagy a V6-ot, de csak egy hajszálrepedést találtam a leömlőn, legalábbis a fekete csík arra utal. :D
Stef24-07-2010 14:42:19 // 30901
Valahol olvastam ezeket az értékeket. Sőt azt is állították, hogy álló helyzetben egyáltalán nem aktiválódik a solenoid. Meg kell tenni az autóval kb 200m-t, és utána működik csak. Bár ez lehet a mérést végző egyedi hibája is...
bega198624-07-2010 14:27:20 // 30900
Az lehet, akkor nem tudom mi, de a hangja is teljesen megváltozik 5500 körül
Liquid24-07-2010 14:25:55 // 30899
a tiéd biztos turbospark és ott "kapcsol be" a turbo :))
Dévid24-07-2010 13:43:57 // 30898
Akkor 3500-3700 körül mi az a rántás és megindulás? Ott old ki a kézifékem? :DDDDD
Piritu - 1.000.00024-07-2010 13:40:34 // 30897
az 1,6TS-eimnél 4000-4500 között váltott, a 2,0TS 5000 felett
Stef24-07-2010 13:29:27 // 30896
Szia,

Csak egy kis info, lehet mások számára is hasznos: a vezérlésmódosító 1800 és 4250 fordulatszám közt "aktív". Tehát 5500-nál nálad valószínűleg nem az kapcsol át...
bega198624-07-2010 12:34:03 // 30895
Lemaradt: alfa 156 1998 de végülis a lényeget írtam: 2.0 TS 32301 motorkód
bega198624-07-2010 12:32:10 // 30894
Sziasztok!

Volt egy ABS hibám, ki lett olvastatva(szerencsére csak egy kis kábelhiba) és ha már rajta volt a gép megnéztük a motorvezérlőben van-e valami hibakód.
Sajnos volt: "P1172"
Rákerestem és durva fordításban: hosszútávú üzemanyag szabályozási hiba - alapjáraton
Lehetséges hibaokokra írta: bemeneti/kimeneti szivárgás / lambda szonda / üzemanyagnyomás hiba / ECM
Próbálom kiszűrni melyik lehet, lambda tesztelésre tud valaki valami jó megoldást?
Egy házi hibakódolvasót is próbáltam ezután nemsokkal az meg P0170 hibát írt ami: üzemanyag szabályozás üzemzavar, nagyjából ugyanazokkal a lehetséges hibaokokkal...
Egyébként az autó átlagfogyasztása 30ezer kilométer alatt kereken 10 liter amióta megvettem.
Egy-két kis hiba amit tapasztalok:
1.: néha beindítás után alapjáraton kicsit dadog pár másodpercig, de van hogy tovább olyankor leállít, újra beindít és már jó is, valamint van hogy teker egyet, aztán le is áll, de ez ritka és másodjára már indul rendesen.

2.: szintén csak néha amikor a motor eléri a 3000-es fordulatot egy pillanatra(0,5 sec) megtorpan és csak utána indul meg.

Valamint sajnos még nem ültem másik 2.0TS-ben de szerintem gyenge. 3000 alatt SEMMI aztán 3000-nél "elindul" majd 4500 körül már ugy elmegy és 5500nál kapcsol át valószínűszeg a vezérlésmódosító na akkor már jól megyeget, de én nem érzem hogy ez 150 lóerő:(

Na aki tud ehhez valamit hozzáfűzni az kérem tegye meg :)
Minden jót!
Coyote23-07-2010 11:37:50 // 30893
Oké felírom mégegyszer :-)
Kau23-07-2010 11:35:07 // 30892
Szerintem is gyertyák. Írd fel mégegyszer :)))
Coyote23-07-2010 11:26:37 // 30891
Még nem kezdtem el körbe nézni, várom a tippeket és majd mindegyiken végig megyek.
De akkor felírom az elsőt a listára: :-DD
-Gyertyák
abeditomi23-07-2010 11:26:21 // 30890
nekem csinálta ezt aztán azt hiszem fordulatszám jeladónak hivják amit ki kell venni és megpucolni...nekem utána jó lett..
Kareszka198423-07-2010 11:24:52 // 30889
gyertyák tiszták?
Coyote23-07-2010 11:10:56 // 30888
Üdv mesteremberek!

Nemrégiben kb 1 hete figyeltem fel a következő jelenségre:
Reggel beülök az autób, gyújtás ráad pöcc-röff elsőre beindul.
Ezután jönnek a problémák. Az alpjárat olyan 1000-1100körül stabilan
mégis kicsit dadog az autó és ha el akarok indulni majdnem le is fullad.
Szoktam neki ilyenkor egy kis gázfröcsit adni, egy kicsit mint ha késve reagálna erre, és még mindig kicsit darabos a hangja.
Majd ovatosan elindul kicsit lomhán, de 2-3száz méter után magához tér és utánna semmi baja sincsen.
Meleg motornál ezt nemcsinálja, csak hidegen!

Megoldásokat várnék tölletek, köszönöm!
Kareszka198422-07-2010 16:45:17 // 30887
amúgy a strandunkat szoktátok látogatni itt topolyán? :) sok vidéki van, köztük szabadkaiak/palicsiak :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.