Forum >> Szerelőműhely

Belga29-07-2010 23:33:55 // 30944
egyébként a ~600mA-ból ~500mA-t ugyanazon a biztosítékon lévő fogyasztók adják: féklámpa, elakadásjelző, beltérvilágítás, biztosítéktábla világítás, slusszkulcsnál a jelzőfény, elektromos tükrök és még talán 1-2 valami egyéb.

a slusszkulcsnál lévő 3W-os izzó világított, azt lehúzva (de még a biztosítékot benn hagyva) van ez a ~300mA körüli fogyasztás. Biztosíték nélkül pedig ~120mA.
Belga29-07-2010 23:18:23 // 30943
mi lehet, ami üres biztosítéktáblánál is fogyaszt? gondolom valami ami nem gyárilag került az autóba...
[k i z z o]29-07-2010 22:54:52 // 30942
120mA sok. 10mA alatt kell lennie.
FRC29-07-2010 22:06:29 // 30941
de annál kevesebb már ne legyen mert kihat a gumi kopásra/fogyasztásra is!
Kareszka198429-07-2010 21:16:58 // 30940
most 2,1-re vannak fujva
FRC29-07-2010 21:15:45 // 30939
4.2 a mankó (vékony pótkerék.... ha ültetett az autód akkor talán picivel kellemesebb a puhább gumi.
Kareszka198429-07-2010 20:41:19 // 30938
haho :)
most olvasgatom a kocsi hasnzálati utmutatóját és ott az írja, hogy a guminyomás:

- csökkentett tehernél 2,2 bar
- teljes rakománynál 2,5 bar
- meg valami 4,2bar, amit nem tudtam lefordítani :D

ültetett kocsinál melyik az ideálisabb? 147-esről van szó... 195/65R15 gumikkal, általában 5 emberkével :)
Poló29-07-2010 20:34:32 // 30937
Szia!


Nekem bekapcsolt riasztónál van 5 mA áramfelvétel, kikapcsolt riasztónál 4mA.
mizooo29-07-2010 20:31:19 // 30936
Lehet nem félreváltott hanem ledundizta :D... Autót barátnőt még testvérnek sem :D.. üdv
cortx29-07-2010 19:56:17 // 30935
hali! MA öcsémnek odaadtam a kocsit. jön haza, mondja hogy félreváltott és kurvára kattog a kocsi. kimentem ebíndítottam és tényleg nagyon kattog, de egyenesen a motorból jön a hang :O mitől lehet ez? van valakinek valami ötlete? Üdv
Bilux29-07-2010 18:56:27 // 30934
A kocsit szgéppel! :P
Belga29-07-2010 18:32:56 // 30933
üdv urak!

mekkora a még elfogadható áramfelvétel álló autónál, mindent kikapcsolva?
az új 60Ah-s akksim nem sokáig bírta szusszal...

először kb 600mA-t mértem, kis nyomkeresés után lementem 280mA-re, majd totálisan kiürítve a biztosítéktáblát, most mérek 120mA-t.

az utóbbi kettő akármelyike már jó, vagy inkább tegyem be a bikakábelt? :)
mizooo29-07-2010 16:29:43 // 30932
Vagy rosszak a trafók. üdv
Gabi8628-07-2010 20:21:15 // 30931
Nem hinném, hogy ez a probléma, mert amikor a kábeleket "megráncigáltuk" akkor 1-2 felkapcsolásnál működött mind a kettő, aztán a bal oldali már nem de a jobb meg igen. Szóval ilyen tök össze vissza működnek. Szeritnem valami kontakt hiba lehet, csak nem tudom, hogy melyik részen.
rémGtv28-07-2010 20:10:44 // 30930
Micsoda ?:D
Bilux28-07-2010 19:57:19 // 30929
meg kell dugni
Dévid28-07-2010 19:56:40 // 30928
166-ot nem ismerem, de nekem ilyet a 156 akkor produkált, amikor a kormánykapcsoló kontakthibás volt, néha eltűnt a tompított, és csak a kormány fel-le be-ki mozgatására jött vissza.
Remélem tudtam segíteni.
rémGtv28-07-2010 19:52:38 // 30927
Üdv mindenkinek ! Ma a Gtv-m nagyon nehezen akart elindulni és folyton kijelezte az injektort és gázadásnál mindig fulladozott . Nagy nehezen eltudtam vele indulni megszünt a fulladozás de viszont az injektor visszajelző addig jelzett amíg be nem melegedett a motor . Tipp ?
Gabi8628-07-2010 19:03:30 // 30926
Sziasztok!

S.O.S. szeretnék segitséget kérni. Ma délután vettük meg a 166-ost, de sajnos csak itthon vettük észre, hogy a tompitott fényszóró nem ég. Helyzetjelző és távolsági meg az összes többi működik, de a tompított se jobb se bal oldalon nem működik. Biztosítékokat megnéztük, azok jók, és ha a kábeleket mozgattuk akkor el-el kezdett működni, de aztán elaludt. Amikor felkapcsoljuk a tompitottat akkor általában felvillan, majd kialszik. helyzetjelző , távolsági frankón működik. Ha tudnátok mondani valami ötletet, hogy mi okozhatja a gondot nagyon hálás lennék, mert holnap reggel mennem kellene vele dolgozni Tiszaújvárosba, szóval szükségem lenne a tompitottra.
Ja igen, Xenon van benne, nem tudom ez változtat e akármin, de baromira nem értek hozzá.
cyberjani28-07-2010 13:53:18 // 30925
Sziasztok.

164 2.0-hoz (1995-ös évjárat) keresek jobb oldali ablakemelőt és mindkétoldalra elektromosan behajló tükröket. Ha van valakinek akkor írjon az oldalamra.
Pzk27-07-2010 21:14:26 // 30924
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon.
Pzk27-07-2010 21:13:55 // 30923
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon. Köszi!
bega198627-07-2010 06:59:13 // 30922
Ha a tiédben jó, akkor sztem az enyémben is jó lesz, köszi.
Dévid26-07-2010 18:06:03 // 30921
Garázsomban 156 2.0 TS 1998-as évjárat és 0 280 218 019-es van benne...
De ez nem jelent semmit ugyebár.
bega198626-07-2010 17:19:41 // 30920
Lehet, de nem biztos:)
FOSCH katalógus az 1.6-hoz mind2-t írja (http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0000kFKOzqKOZ9MfqAXmXBoPNvc:-1.srv?view=VIndexFramesetJsp)
2.0-hoz pedig csak ezt: 0 280 218 019
albaautónál van mind2 és mind2hez fel van sorolva az összes TS(1.6,1.8,2.0)
lehet hogy tényleg mind2 jó hozzá... azért még várok pár napot hátha van valakinek 2.0-ban valamelyik és tudja hogy tutira jó bele.
Riki26-07-2010 16:57:47 // 30919
Szia!

Szerintem a tiédbe ez lesz a jó BOSCH kódú: 281002309

Mert nekem az 1.6 TS - be ez van: 0 280 218 019
bega198626-07-2010 16:25:13 // 30918
Tudja valaki melyik LMM kell egy 1998-as 156 2.0 TS-be?
Ami most van benne: 0 281 002 199
Amit találtam és elvileg bele való:
0 280 218 019
0 281 002 309
Árban nagyjából egyformák, de nem tudom melyik legyen:(
Wickey26-07-2010 16:13:56 // 30917
lökhárító le. :-)
Kareszka198426-07-2010 14:26:48 // 30916
hmmmm...akkor gáz van, mert nekem 21-es van :(
Tentacle26-07-2010 14:24:58 // 30915
Inkább 16-os.
Kareszka198426-07-2010 14:02:50 // 30914
TS gyertáihoz hanyas kulcsra/kulcsokra van szükség? Mind a nyolc 21mm-es?
bega198626-07-2010 14:01:36 // 30913
Köszönöm mindenkinek az eddigi válaszát, lehet hogy beruházok egy LMM-re...
BADI25-07-2010 22:13:27 // 30912
Sziasztok, kicsit több mint egy hete vettem meg Alfa GT.m, ki kellene cserélnem a xenon izzót, de egyszerűen nem lehet hozzáférni a lámpához a motortérből, arra már rájöttem hogy ki kell szedni a lámpa testet,de nem tudom hogy, esetleg egy kis segítséget kérhetnék valamelyik kollégától? A válaszokat előre is köszönöm!!
csocsi25-07-2010 20:53:24 // 30911
Nekem volt hasonló gondom, LMM csere megoldotta.
[k i z z o]25-07-2010 20:42:14 // 30910
Az immo nem húz relét :) Az engedélyezés logikai.
Dévid24-07-2010 21:07:33 // 30908
Tervezem, hogy ott leszek, és beszélünk. :)
Piritu - 1.000.00024-07-2010 21:05:55 // 30907
No, akkor majd Szegeden találkozunk :-)
Dévid24-07-2010 21:03:13 // 30906
Csütörtökön hoztam el Tőle. :)
Piritu - 1.000.00024-07-2010 20:50:15 // 30905
Meg kéne nézetni szerelővel :-D
Piritu - 1.000.00024-07-2010 20:45:49 // 30904
az lesz a kérdéses váltási pont :-)
Hari24-07-2010 18:07:42 // 30903
:-) Szeva! (...azthiszem nem fogsz örülni amit irok!) Ezek a hibakódok a keverékképzés hosszasan fennálló problémájára utalnak! A diagnosztika során a müszer ad továbbí tanácsokat, hogy esetleg hól keresendő a hiba! (lamda szonda - multiméter, scop is segíthet; üza. nyomás - nyomás mérő; LM - diag müszer; stb ....)
Több mint valószínű az LM haldoklík! Még mükszík de már nem jó adatokat szolgáltat, "lusta"!
Dévid24-07-2010 14:43:47 // 30902
Robbanómotoros, az tuti. :DDDDD
Kerestem a turbot, vagy a V6-ot, de csak egy hajszálrepedést találtam a leömlőn, legalábbis a fekete csík arra utal. :D
Stef24-07-2010 14:42:19 // 30901
Valahol olvastam ezeket az értékeket. Sőt azt is állították, hogy álló helyzetben egyáltalán nem aktiválódik a solenoid. Meg kell tenni az autóval kb 200m-t, és utána működik csak. Bár ez lehet a mérést végző egyedi hibája is...
bega198624-07-2010 14:27:20 // 30900
Az lehet, akkor nem tudom mi, de a hangja is teljesen megváltozik 5500 körül
Liquid24-07-2010 14:25:55 // 30899
a tiéd biztos turbospark és ott "kapcsol be" a turbo :))
Dévid24-07-2010 13:43:57 // 30898
Akkor 3500-3700 körül mi az a rántás és megindulás? Ott old ki a kézifékem? :DDDDD
Piritu - 1.000.00024-07-2010 13:40:34 // 30897
az 1,6TS-eimnél 4000-4500 között váltott, a 2,0TS 5000 felett
Stef24-07-2010 13:29:27 // 30896
Szia,

Csak egy kis info, lehet mások számára is hasznos: a vezérlésmódosító 1800 és 4250 fordulatszám közt "aktív". Tehát 5500-nál nálad valószínűleg nem az kapcsol át...
bega198624-07-2010 12:34:03 // 30895
Lemaradt: alfa 156 1998 de végülis a lényeget írtam: 2.0 TS 32301 motorkód
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.