Forum >> Szerelőműhely

Viki&Joe14612-08-2010 09:58:17 // 31136
Természetesen ahogy mondod ez is olyan,hogy valakinek egyik jött be van akinek a másik. Én is csak azt tudom mondani amit én visszahallok vagy saját tapasztalat. NA és persze ezekből először leszűröm azt,hogy mi alapján mondják ezeket. Előre kijelentem már nem dolgozom ilyen téren tehát nem érdekem egyik márka istenítése sem. :-) Előfordult már olyan is,hogy Remsa-ra mondták,hogy nyikorog,nem akartam elhinni,mert 3 évig panasz nem volt rá,persze kiderült,hogy egy erősen cserére érett tárcsához rakták fel amiben olyan árkok voltak hogy csak na. Ezt én nem a fékbetét hibájának tartom. De mondom ez is olyan mint az olaj téma. Vannak akik az egyiket,vannak akik a másikat favorizálják. Én vélemények és tapasztalat alapján kb 10-12 márkáról tudok mondani vagy jót vagy rosszat. Ebből kb 3-4 márka amit nyugodt szívvel ajánlok bárkinek.
Hari11-08-2010 21:52:02 // 31135
Mit akarsz te szét verníííí?! .... egy ALFÁT?!!!! .... nem is ismerlek!
Talán el kéne jönní? .... lehet!
Hari11-08-2010 21:49:48 // 31134
Nekem csak egyszer vólt tapasztalatom anno '82-ben! A verseny gépre raktunk nagyon faxa Soproni betéteket (Trab i- Wartyogó elsőfékkel!) Mecsek rally !!!! ... na akkor születtem meg másodszor!
....de rég vólt. ... de azt soha nem fogom elfelední!
(.....jobb kanyar hosszú, végén leszur, 2. 60 szigorúúúúúúúú!) :-) .... ha akkor let volna már videó?!
Blondy11-08-2010 21:44:03 // 31133
Van 1 alapjárati motorom és egy PRT 031 MAP om eladóóóóóóóóóóó!!!
Blondy11-08-2010 21:37:29 // 31132
Itt vagy? Mond azt hogy verjem szét!
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2010 21:34:05 // 31131
neked jó, nekem jó :)
Hari11-08-2010 21:34:00 // 31130
... csak,, hogy ne keresd a LMM-et! :-)
Akkor a Visát becsüld meg! Ezekhez a régi masinákhoz ez ami kell!
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2010 21:33:23 // 31129
Gondolom Sopronban csak egy fékgyártó cég van....a Suzuki beszállítását bukták pl a minőség miatt...Ladákba tökéletes mert olcsó :)
GTPeti11-08-2010 21:30:54 // 31128
Én meg csendesen visszasúgom, hogy nekem pont Visa progim van. :))
Azt, hogy IAW van benne, nem tudtam. De hibakódokat és live szenzoradatokat még a húszéves Kicsikém is tud. :)
Hari11-08-2010 21:28:12 // 31127
Nem ezt mondtam?! .... vazeee!.... mááá csak az a kérdés ! MIKÓÓÓ?!!!
Azért úgy csendesen odasugom GTPetinek - ez egy IAW-s 1,6 boxer amit azért nem olyan egyszerű kifaggatní! Ilyenkor tesz jószolgálatot a jó öreg ECU Raider v, a Visa progi. :-)
(Sajnos ezt még a Boshc KTS és a Examiner sem vitte!) :-(
Otto11-08-2010 21:27:35 // 31126
Nézz körül, hogy nincs e lecsúszva vákumcső.
Blondy11-08-2010 21:25:02 // 31125
Kb 25E van benne és még 50% os,pedig a Somogyi dombságon megmutatta hogy mit tud egy pár xor teszteltem.
GTPeti11-08-2010 21:21:56 // 31124
...akkor mesélj! ;)
Blondy11-08-2010 21:21:28 // 31123
Mit értesz szárazon?
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2010 21:19:25 // 31122
Ha az a Száraz ...inkább hagyjuk :P tudnék mesélni róla...
GTPeti11-08-2010 21:18:10 // 31121
A légszűrő és a szívócső között. Én a helyedben beszereznék egy szervízCD-t! Biztos tudnak segíteni a boxeres kollégák.
Blondy11-08-2010 21:16:56 // 31120
Az LMM jeladót hol találom?
Blondy11-08-2010 21:14:11 // 31119
Ez Boxer moci,nekem most nagyokat mondtál de diagnosztika lesz a vége.
Poló11-08-2010 21:12:32 // 31118
Nekem hátul van Remsa. Nem kopik gyorsan (én mentem már vele 50K km-t) és fog is. Viszont nincs hangja :)
Blondy11-08-2010 21:11:00 // 31117
Nekem ASBrake Soproni maszek betéteim vannak,nem nyikorog,nem sikít és nem hozott még kellemetlen helyzetbe.Lehet regélni minden márkás betétről sok pénzért én 1080,- Huf ért vettem/garn és bejött,legközelebb is azt veszek.
GTPeti11-08-2010 21:09:45 // 31116
Falsot szív pl... Nem tudom a tiedben van-e vákuumszivattyú. Ha nincs, akkor a szívócsőről megy a fékszervó. Ott pl. szívhat falsot.

Egyéb helyeket pl. féktisztítóval való fújkálással lehet felderíteni. (Felpörög a motor, ha beszívja egy résen.)

Amúgy szerintem LMM és hőmérséklet-jeladó is lehet hibás. Esetleg rá kéne tenni computerre az autód. (Mondjuk én ezzel kezdtem volna. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2010 21:00:21 // 31115
Remsa jó nekem spec Textar van vagy is Pex és nem nyikorok teljesen jól fog, Juridból nem mindegy hogy D vagy J, ATE is jó, Zimmermann is jó ...amiben csalódtam és nagy név az a TRW és a saját autómon a gyári pl...
Blondy11-08-2010 20:52:02 // 31114
Az őrületbe kerget!
Elment az alapjáratom! Vettem alapjárati motort! Nem az a baj! MAP? Vettem MAP-ot,nem az a baj! Hát mi az úr isten a baja????????
Blondy11-08-2010 20:46:25 // 31113
Hari mester itt vagy még?
Hari11-08-2010 20:33:28 // 31112
Szóval! ... hogy is van ez?! "Kinek a pap kinek a papné!" Nekem speciel a Jurid nem jött be!!!! Amiket beraktam - mert kérték - vísít mint az istennyila! (A Textar és a Ferodo sem sokkal jobb!) A Remzát nem akarom isteníteni, de én nyugodt lelkiismerettel ajánlom bárkinek! Ár - minöség arány a legjobb! (20 éve használom, ez idő aladt kb. 4-5 garis vólt.) .... de ez csak az én tapasztalatom! :-)
Imyx11-08-2010 17:25:07 // 31111
Nekem Brembo Maxx, és Ferodo betétek vannak, visítanak ahogy kell.. Idegesítő.
Bandie11-08-2010 16:38:17 // 31110
Köszi a tippeket, megnézzük! :)
Viki&Joe14611-08-2010 13:09:50 // 31109
A Juridok szerintem sem rosszak,mondjuk erről csak visszajelzés szintjén tudok beszélni,de dícsérik őket. Én a Remsa-val teljesen meg vagyok elégedve. Amilyen szar volt pár évvel ezelőtt annyira jó lett,hogy megvette a TRW. Nem kemények,de nem is annyira puhák,hogy csak nyúlik egy nagyobb fékezésnél. Szóval én bátran szoktam ajánlani mindenkinek,de csak az új dobozosokat (piros-fekete) mert azok már TRW felügyelet alatt készültek,de kb fele áron adják mintha TRW-t vennél. A régi (szürke) az felejtős nagyon.
GTPeti11-08-2010 12:48:39 // 31108
Nekem Juridok vannak elől és azok sohasem sípoltak. Viszont hátul nagyon gyakori a szívás, mert akármit csinálunk beragadnak a fékbetétek. (Itt is Juridok vannak.)
A barátom már egy ideje csak SImer (vagy hogy hívják) betéteket használ, ezek nem sípolnak.
Viki&Joe14611-08-2010 12:08:25 // 31107
Ilyen volt nekem is nemsokkal azután hogy megvettem. Új féktárcsa és fékbetét volt az autón ez egyből látszott ahogy szétszedtem. Én kicseréltem a benne lévő Textar fékbetétet egy normálisabbra és abba is hagyta. Nagy név a Textar de én nem csípem. Nagyon kemények.
Bandie11-08-2010 11:47:07 // 31106
Üdv Cartársak! ...hátha valaki tapasztalt már hasonlót. Szóval, a tünetek:
10-15 km megtétele után, menetközben a kocsi bal első részéből ciripelő-csipogó hangot hallani. A sebességgel arányosan nő ill csökken az üteme. Kanyarodásnál, illetve fékezésnél elhallgat. Amit észrevettem,h száraz, meleg időben csinálja, esőben hallgat mint a sír :)...156-os, '98 1.8 TS, 190e km környékén. Ha van tippetek ne tartsátok magatokban. köszi előre is!
András bácsi11-08-2010 08:43:30 // 31105
Valójában sokkal kisebb szívás a gyári technológiai sorrend, és a bölcső levétele. Úgy is kicsi a hely, de mégis könnyebben megy.
cipesz11-08-2010 07:09:57 // 31104
Hello !

Valóban 5w40-es van benn.. Megpróbálom én is ezt a Cataclean-t, kíváncsi vagyok, mennyit segít... és hamarosan beiktatok egy olajcserét 5w30-ra :)

Az azért továbbra is piszkálja az agyam, miért szűnik meg ősszel a hibajelenség...
Majd figyelem a fórumot, hátha jön még 5let :)

Köszi a segítséget !

Üdv,
Gábor
Hari11-08-2010 06:37:03 // 31103
....futómü konzol kiugrík! Máskébb nem fog menní!
(Kormánymű rögzítő csavarjait kiveszed, + a konzol 10 csavarja és vedki az egészet.)
Buddha11-08-2010 06:36:06 // 31102
Igen, ezért kell előre is húzni az egész egységet, vagy lazítsd le a bölcsőt! Úgy lesz hely... :-)
RooDee10-08-2010 23:21:35 // 31101
ezen már mind tulvagyunk...de lent ha leengedem akkor lent a bölcsöben akad..ha meg felemelem akkor meg fent a kaszniban....2.4esböl vettétek ki igy?mert az 1.9 nél simán kijött,ott nemvolt gond..csakhát itt 1 hengerrel több van:-(
Buddha10-08-2010 23:15:35 // 31100
Balra, lefelé, előre! ;-)
Ki kell bontani a bal futóművet, féltengelyt kivenni, váltóbowdent és mindent elkötni. Kipufogó, önindító, akksitartó, bal motortartó ami a váltón van leszedni.
Én a bölcsőt is le szoktam lazítani, így könnyebb kikanalazni a helyéről de enélkül is lejön.
Szétkötöd a váltóharang csavarjait, majd picit előrehúzod az egészet és szépen elválik a motortól. Óvatosan csináld, hogy a másik féltengely szimeringje ép bőrrel megússza! :-)
Jobb lenne ha valaki olyan is segítene aki csinált már ilyet! ;-)
Üdv.
RooDee10-08-2010 22:55:53 // 31099
Gyerekek...hogy a fenébe kell kiszedni a váltot egy 156 2.4 jtdbol? motorral egyutt? felfelé, lefelé?? mert kuplung csere készulodik, de semerre se mozul a válto:S:( pls segitség... koszonom:)
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2010 22:18:45 // 31098
a blokknak az is jó :P
GTPeti10-08-2010 22:10:49 // 31097
S ezt ki vitatta? (A 10W viszont nem mindegy.)
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2010 22:08:33 // 31096
a blokknak szaregál hogy 5w40 vagy 5w30....
GTPeti10-08-2010 22:06:40 // 31095
Hát ja, a DPF az, amikor a farok csóválja... :))
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2010 22:04:33 // 31094
akkor ezek szerint van ott PDTDI blokk is :P le a kalappal előttük hogy mindenki blokkját tesztelik...viszont a DPF-es Alfákat elkúrták nem kicsit hogy Ferenc szavaival éljek :P
szasza(SW)10-08-2010 22:02:04 // 31093
Az én szekerem is 2001-es és Selénia WR Diesel 5W40 kell neki.
GTPeti10-08-2010 21:55:40 // 31092
Ofi látta. És hiszek neki.
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2010 21:53:20 // 31091
voltál ott? láttad? lehet olyan mint a hófehérke mindenki beszél róla de senki sem látta :P van nekik fosvágen olajuk is lehet vettek Győrből párat és azokat is járatják :)
Bagee10-08-2010 21:33:18 // 31090
sziasztok!

amikor kivesszük a TSből a hidrotőkéket... akkor amikor visszarakjuk ki kell nyomni az olajat vagy nem?
GTPeti10-08-2010 21:16:57 // 31089
Selénia WR Diesel 5W40.

(A 10W40-est szerintem felejtsd el!)
cseri10-08-2010 21:14:56 // 31088
Üdv segits mán ki akkor milyen oil kell 2001 -es jtd -be és miért is 10- 30 as a jó vagy melyik jó.a gyári kiskönyve szerint jó a10-40 .
Hari10-08-2010 20:49:01 // 31087
Szerintem nincs benne olaj! ...ha meg mégis akkor tuti hogy nem elegendő! Nagyon sok váltot - boxer 33; 145-146; - az tesz tönkre, hogy a kuliszatengelynél ereszt a szimering és szinte az összes olaj kifolyík.
Próbáld meg feltöltení + 3/4 -1 literel többet tegyél bele. (2,5literig nyugodtan töltheted!)
Ha még így is zörög akkor menthetetlen! Műtení kel!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.