Forum >> Szerelőműhely

Blondy11-08-2010 21:37:29 // 31132
Itt vagy? Mond azt hogy verjem szét!
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2010 21:34:05 // 31131
neked jó, nekem jó :)
Hari11-08-2010 21:34:00 // 31130
... csak,, hogy ne keresd a LMM-et! :-)
Akkor a Visát becsüld meg! Ezekhez a régi masinákhoz ez ami kell!
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2010 21:33:23 // 31129
Gondolom Sopronban csak egy fékgyártó cég van....a Suzuki beszállítását bukták pl a minőség miatt...Ladákba tökéletes mert olcsó :)
GTPeti11-08-2010 21:30:54 // 31128
Én meg csendesen visszasúgom, hogy nekem pont Visa progim van. :))
Azt, hogy IAW van benne, nem tudtam. De hibakódokat és live szenzoradatokat még a húszéves Kicsikém is tud. :)
Hari11-08-2010 21:28:12 // 31127
Nem ezt mondtam?! .... vazeee!.... mááá csak az a kérdés ! MIKÓÓÓ?!!!
Azért úgy csendesen odasugom GTPetinek - ez egy IAW-s 1,6 boxer amit azért nem olyan egyszerű kifaggatní! Ilyenkor tesz jószolgálatot a jó öreg ECU Raider v, a Visa progi. :-)
(Sajnos ezt még a Boshc KTS és a Examiner sem vitte!) :-(
Otto11-08-2010 21:27:35 // 31126
Nézz körül, hogy nincs e lecsúszva vákumcső.
Blondy11-08-2010 21:25:02 // 31125
Kb 25E van benne és még 50% os,pedig a Somogyi dombságon megmutatta hogy mit tud egy pár xor teszteltem.
GTPeti11-08-2010 21:21:56 // 31124
...akkor mesélj! ;)
Blondy11-08-2010 21:21:28 // 31123
Mit értesz szárazon?
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2010 21:19:25 // 31122
Ha az a Száraz ...inkább hagyjuk :P tudnék mesélni róla...
GTPeti11-08-2010 21:18:10 // 31121
A légszűrő és a szívócső között. Én a helyedben beszereznék egy szervízCD-t! Biztos tudnak segíteni a boxeres kollégák.
Blondy11-08-2010 21:16:56 // 31120
Az LMM jeladót hol találom?
Blondy11-08-2010 21:14:11 // 31119
Ez Boxer moci,nekem most nagyokat mondtál de diagnosztika lesz a vége.
Poló11-08-2010 21:12:32 // 31118
Nekem hátul van Remsa. Nem kopik gyorsan (én mentem már vele 50K km-t) és fog is. Viszont nincs hangja :)
Blondy11-08-2010 21:11:00 // 31117
Nekem ASBrake Soproni maszek betéteim vannak,nem nyikorog,nem sikít és nem hozott még kellemetlen helyzetbe.Lehet regélni minden márkás betétről sok pénzért én 1080,- Huf ért vettem/garn és bejött,legközelebb is azt veszek.
GTPeti11-08-2010 21:09:45 // 31116
Falsot szív pl... Nem tudom a tiedben van-e vákuumszivattyú. Ha nincs, akkor a szívócsőről megy a fékszervó. Ott pl. szívhat falsot.

Egyéb helyeket pl. féktisztítóval való fújkálással lehet felderíteni. (Felpörög a motor, ha beszívja egy résen.)

Amúgy szerintem LMM és hőmérséklet-jeladó is lehet hibás. Esetleg rá kéne tenni computerre az autód. (Mondjuk én ezzel kezdtem volna. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2010 21:00:21 // 31115
Remsa jó nekem spec Textar van vagy is Pex és nem nyikorok teljesen jól fog, Juridból nem mindegy hogy D vagy J, ATE is jó, Zimmermann is jó ...amiben csalódtam és nagy név az a TRW és a saját autómon a gyári pl...
Blondy11-08-2010 20:52:02 // 31114
Az őrületbe kerget!
Elment az alapjáratom! Vettem alapjárati motort! Nem az a baj! MAP? Vettem MAP-ot,nem az a baj! Hát mi az úr isten a baja????????
Blondy11-08-2010 20:46:25 // 31113
Hari mester itt vagy még?
Hari11-08-2010 20:33:28 // 31112
Szóval! ... hogy is van ez?! "Kinek a pap kinek a papné!" Nekem speciel a Jurid nem jött be!!!! Amiket beraktam - mert kérték - vísít mint az istennyila! (A Textar és a Ferodo sem sokkal jobb!) A Remzát nem akarom isteníteni, de én nyugodt lelkiismerettel ajánlom bárkinek! Ár - minöség arány a legjobb! (20 éve használom, ez idő aladt kb. 4-5 garis vólt.) .... de ez csak az én tapasztalatom! :-)
Imyx11-08-2010 17:25:07 // 31111
Nekem Brembo Maxx, és Ferodo betétek vannak, visítanak ahogy kell.. Idegesítő.
Bandie11-08-2010 16:38:17 // 31110
Köszi a tippeket, megnézzük! :)
Viki&Joe14611-08-2010 13:09:50 // 31109
A Juridok szerintem sem rosszak,mondjuk erről csak visszajelzés szintjén tudok beszélni,de dícsérik őket. Én a Remsa-val teljesen meg vagyok elégedve. Amilyen szar volt pár évvel ezelőtt annyira jó lett,hogy megvette a TRW. Nem kemények,de nem is annyira puhák,hogy csak nyúlik egy nagyobb fékezésnél. Szóval én bátran szoktam ajánlani mindenkinek,de csak az új dobozosokat (piros-fekete) mert azok már TRW felügyelet alatt készültek,de kb fele áron adják mintha TRW-t vennél. A régi (szürke) az felejtős nagyon.
GTPeti11-08-2010 12:48:39 // 31108
Nekem Juridok vannak elől és azok sohasem sípoltak. Viszont hátul nagyon gyakori a szívás, mert akármit csinálunk beragadnak a fékbetétek. (Itt is Juridok vannak.)
A barátom már egy ideje csak SImer (vagy hogy hívják) betéteket használ, ezek nem sípolnak.
Viki&Joe14611-08-2010 12:08:25 // 31107
Ilyen volt nekem is nemsokkal azután hogy megvettem. Új féktárcsa és fékbetét volt az autón ez egyből látszott ahogy szétszedtem. Én kicseréltem a benne lévő Textar fékbetétet egy normálisabbra és abba is hagyta. Nagy név a Textar de én nem csípem. Nagyon kemények.
Bandie11-08-2010 11:47:07 // 31106
Üdv Cartársak! ...hátha valaki tapasztalt már hasonlót. Szóval, a tünetek:
10-15 km megtétele után, menetközben a kocsi bal első részéből ciripelő-csipogó hangot hallani. A sebességgel arányosan nő ill csökken az üteme. Kanyarodásnál, illetve fékezésnél elhallgat. Amit észrevettem,h száraz, meleg időben csinálja, esőben hallgat mint a sír :)...156-os, '98 1.8 TS, 190e km környékén. Ha van tippetek ne tartsátok magatokban. köszi előre is!
András bácsi11-08-2010 08:43:30 // 31105
Valójában sokkal kisebb szívás a gyári technológiai sorrend, és a bölcső levétele. Úgy is kicsi a hely, de mégis könnyebben megy.
cipesz11-08-2010 07:09:57 // 31104
Hello !

Valóban 5w40-es van benn.. Megpróbálom én is ezt a Cataclean-t, kíváncsi vagyok, mennyit segít... és hamarosan beiktatok egy olajcserét 5w30-ra :)

Az azért továbbra is piszkálja az agyam, miért szűnik meg ősszel a hibajelenség...
Majd figyelem a fórumot, hátha jön még 5let :)

Köszi a segítséget !

Üdv,
Gábor
Hari11-08-2010 06:37:03 // 31103
....futómü konzol kiugrík! Máskébb nem fog menní!
(Kormánymű rögzítő csavarjait kiveszed, + a konzol 10 csavarja és vedki az egészet.)
Buddha11-08-2010 06:36:06 // 31102
Igen, ezért kell előre is húzni az egész egységet, vagy lazítsd le a bölcsőt! Úgy lesz hely... :-)
RooDee10-08-2010 23:21:35 // 31101
ezen már mind tulvagyunk...de lent ha leengedem akkor lent a bölcsöben akad..ha meg felemelem akkor meg fent a kaszniban....2.4esböl vettétek ki igy?mert az 1.9 nél simán kijött,ott nemvolt gond..csakhát itt 1 hengerrel több van:-(
Buddha10-08-2010 23:15:35 // 31100
Balra, lefelé, előre! ;-)
Ki kell bontani a bal futóművet, féltengelyt kivenni, váltóbowdent és mindent elkötni. Kipufogó, önindító, akksitartó, bal motortartó ami a váltón van leszedni.
Én a bölcsőt is le szoktam lazítani, így könnyebb kikanalazni a helyéről de enélkül is lejön.
Szétkötöd a váltóharang csavarjait, majd picit előrehúzod az egészet és szépen elválik a motortól. Óvatosan csináld, hogy a másik féltengely szimeringje ép bőrrel megússza! :-)
Jobb lenne ha valaki olyan is segítene aki csinált már ilyet! ;-)
Üdv.
RooDee10-08-2010 22:55:53 // 31099
Gyerekek...hogy a fenébe kell kiszedni a váltot egy 156 2.4 jtdbol? motorral egyutt? felfelé, lefelé?? mert kuplung csere készulodik, de semerre se mozul a válto:S:( pls segitség... koszonom:)
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2010 22:18:45 // 31098
a blokknak az is jó :P
GTPeti10-08-2010 22:10:49 // 31097
S ezt ki vitatta? (A 10W viszont nem mindegy.)
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2010 22:08:33 // 31096
a blokknak szaregál hogy 5w40 vagy 5w30....
GTPeti10-08-2010 22:06:40 // 31095
Hát ja, a DPF az, amikor a farok csóválja... :))
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2010 22:04:33 // 31094
akkor ezek szerint van ott PDTDI blokk is :P le a kalappal előttük hogy mindenki blokkját tesztelik...viszont a DPF-es Alfákat elkúrták nem kicsit hogy Ferenc szavaival éljek :P
szasza(SW)10-08-2010 22:02:04 // 31093
Az én szekerem is 2001-es és Selénia WR Diesel 5W40 kell neki.
GTPeti10-08-2010 21:55:40 // 31092
Ofi látta. És hiszek neki.
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2010 21:53:20 // 31091
voltál ott? láttad? lehet olyan mint a hófehérke mindenki beszél róla de senki sem látta :P van nekik fosvágen olajuk is lehet vettek Győrből párat és azokat is járatják :)
Bagee10-08-2010 21:33:18 // 31090
sziasztok!

amikor kivesszük a TSből a hidrotőkéket... akkor amikor visszarakjuk ki kell nyomni az olajat vagy nem?
GTPeti10-08-2010 21:16:57 // 31089
Selénia WR Diesel 5W40.

(A 10W40-est szerintem felejtsd el!)
cseri10-08-2010 21:14:56 // 31088
Üdv segits mán ki akkor milyen oil kell 2001 -es jtd -be és miért is 10- 30 as a jó vagy melyik jó.a gyári kiskönyve szerint jó a10-40 .
Hari10-08-2010 20:49:01 // 31087
Szerintem nincs benne olaj! ...ha meg mégis akkor tuti hogy nem elegendő! Nagyon sok váltot - boxer 33; 145-146; - az tesz tönkre, hogy a kuliszatengelynél ereszt a szimering és szinte az összes olaj kifolyík.
Próbáld meg feltöltení + 3/4 -1 literel többet tegyél bele. (2,5literig nyugodtan töltheted!)
Ha még így is zörög akkor menthetetlen! Műtení kel!!!
GTPeti10-08-2010 20:00:10 // 31086
Hogy nincs egy ember az Alfánál v. Seléniá-nál, aki észrevette volna ezt a malőrt, az nagyon gáz. Nem úgy volt, hogy a Selénia gyárban folyamatosan Fiat/Alfa motorokat járatnak, hogy teszteljék a viselkedést? Vagy ők DPF nélkül nyomják? :))
BoXeR & Italy8710-08-2010 19:39:32 // 31085
Sziasztok volna egy kérdésem?A 33-om váltojábol zörgö hangot hallani váltani nehezenlehet,de ha benyomom a kuplungot akor nem zörög,tuti hogy meg kell bontani csak kiváncsi vagyok hátha valikinek volt már ilyen problémája válaszokat elöre is köszönöm.üdv.
Hari10-08-2010 13:55:50 // 31084
Háááá' ?!! ....a tulaj vazzze! :-)
Dozer10-08-2010 10:56:40 // 31083
Jah... kellene nyitni egy Alfa Amore szervízt... tuti menne :D Nem beszélve a sörözésekről :DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.