Forum >> Szerelőműhely

cortx19-08-2010 13:43:05 // 31186
Akkor ez nem lehet a vezérlésmódosító hibája?
GTPeti19-08-2010 13:34:01 // 31185
Átugrott egy (több?) fogat a vezérműszíj. :((
Otto19-08-2010 13:33:03 // 31184
De ne úgy legyen!
Otto19-08-2010 13:30:19 // 31183
Az bizony az lesz...
cortx19-08-2010 13:27:06 // 31182
egy ideig minden rendben volt az autóval. öcsém nagyobb fordulatnál visszaváltott és elkezdett kopogni.... de nem csapágyas! Akkor mi baja lehet?
Wickey19-08-2010 13:25:48 // 31181
még jó, hogy csapágyas alul, a főtengely szokott lenni. Ő meg a forgattyúsházban lakik és nem a hengerfejnél. Az olajteknőt kell leszedni és ott megnézni mi a státusz :-)
A vezérlést meg úgy elrakni, hogy nem úgy állnak a vezérműtengelyek egymáshoz és a főtengelyhez képest mint ahogy a gyárban megálmodták. Egy-egy fogaskerékfoknyit könnyen el lehet nézni, működik a motor, de balfaszul. Jobb esetben.
Otto19-08-2010 13:24:09 // 31180
És összerakás után kopog?
Akkor tuti szarul lett vezérlés összerakva.
Wickey19-08-2010 13:23:11 // 31179
meséljem el, mennyit bírt a Breda vezetőgörgőm? 35ezret? UTána szépen az ölembe dobta a hosszbordásszíjat. Vidám dolog úgy rákanyarodni a Bécsi útra, hogy egyszercsak pipipipp no szervó no töltés no klíma no problem, mosoly őszinte. Pénteken délután 3kor. Jessssz.
cortx19-08-2010 13:22:52 // 31178
Hogy értve elrakva vezérlés??
A motor nem csapágyas, leszedték a hengerfejet és nincs baja.
GabCsi19-08-2010 13:21:28 // 31177
Hidrotőke esteleg, vezmód nem.
Otto19-08-2010 13:21:11 // 31176
Elrakva vezérlés?
Estleg csapágyas motor?
Kareszka198419-08-2010 13:20:42 // 31175
valakinek nincs kallódóban 3 ilyen gumigyürü, amitől szívesen megválna? :D vagy esetleg mivel tudom helyettesíteni? most vettem észre, hogy 3-rol hiányzik :(
cortx19-08-2010 12:53:00 // 31174
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az létezik-e, hogy a vezérlésmódosító hibájától ad a kocsi NAGYON DURVÁN kopogó hangot! Nem dízeles hangot hanem kopogó hangot ad. Az biztos, hogy nincs belazulva a szíj és nem ugrott át a vezérlés.

Üdv, Márk
Gabi8619-08-2010 09:47:01 // 31173
Hali!

Lehet inkább a 166 topicba kellene írnom, de hátha nem tipus specifikus dolog és itt többen olvassák.

Helyzet az, hogy hideg inditásnál az alapjárat 6-8 mp-ig össze vissza ugrál, alig akar elindulni, majdnem lefullad. Ilyenkor gázt se lehet adni neki mert egyáltalán nem reagál semmire. 6-8 másodperc után ez megszűnik, és minden rendben van, de nem tudom mi lehet a baja. Alapjárat amúgy sem beton stabil, mert piros lámpánál is hajlamos kicsit ingadozni, de olyankor egyáltalán nem úgy, hogy le akarna fulladni, csak olyan 750-900 között kb.

Van valakinek valami ötlete? Hátha találkozott már valaki ugyan ezzel a problémával és nem kellene egyből a szervízbe rohannom.
Ja igen 166 2.0 TS.
Kareszka198419-08-2010 09:37:00 // 31172
valakinek van ablogjában leírás, hogy hogyan lehet szépen lefújni pirosra a féknyergeket, meghogy mien festékkel? :)
mesa19-08-2010 08:38:26 // 31171
Köszönöm az infot Wickey és Hari!
Én is úgy gondolom, ahogy ti, csak egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ennyit 'bír' manapság egy alkatrész :(
pex15619-08-2010 05:02:04 // 31170
Üdv.

Meg tudná nézni valaki mi a különbség a két-két alkatrész között:

Lengőkarok cikkszáma:
60686891 - 50509339
60686892 - 50509340

köszi

Az EPER túl régi az utóbbi cikkszámokról nem tud semmit.
Martin18-08-2010 23:23:52 // 31169
Hali!
Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy váratlanul el kezd világítani az ablak fűtés lámpa???Nincs bekapcsolva sőt nem is használtam mostanság.
Diny18-08-2010 22:00:57 // 31168
Sziasztok!a hátsó lökhárítómat sajnos cserélni kell. Segítsetek, hogy a lehető legolcsóbban ússzam meg. köszi:)


(ugyanitt fényezésre is és a horpadás megszüntetésére is szükség van a jobb hátsó lámpa alatt. arra is kérek ötletet


thx
GTPeti18-08-2010 19:06:27 // 31167
GTPeti18-08-2010 19:06:23 // 31166
Frankó hűtők
GTPeti18-08-2010 19:03:29 // 31165
Te divatdiktátor. :)))

Amúgy van abban vmi amit lejjebb írtál.
Wickey18-08-2010 18:31:19 // 31164
Jó hülye divatot kezdtem teremteni ezzel a hűtőcserével 2008ban, lássuk be, van is alapja. :)
Wickey18-08-2010 18:30:29 // 31163
az semmi nem volt az enyémhez képest. Megráztam, és potyogtak ki a lamellák.
Wickey18-08-2010 18:28:04 // 31162
akkor mindkét hűtőcső forró lenne. Azt írja, az alsó hideg. Akkor pedig úgy tűnik, hogy nem kering a lőré, vagy vízpumpa, vagy termosztát. Esetleg levegős, de a 156 kidolgozza automatice az ajjert, nem kell légteleníteni tudtommal.
kertecs18-08-2010 10:26:20 // 31161
Hűűű, ez a hűtő tényleg rottyon volt...
Alfa GT-Csaba17-08-2010 21:01:01 // 31160
Szia.Én már cseréltem tavaly 5500ft.Tatán vettem,de megrendelésre hozták az alvázszám alapján,mert 3féle létezik belőle.Ők ki is postázzák.Ha esetleg érdekel akkor megadom a telefon számukat!Szia
GTPeti17-08-2010 20:38:09 // 31159
Tekintve, hogy Facet-et tettél be, én (tapasztalatból) nem arra tippelnék. Sokkal inkább a hűtőre. Nézz rá a blogomra, pár hete cseréltem én is...
BADI17-08-2010 20:33:33 // 31158
Sziasztok, sajnos nagyon elhasználódott a hátsó emblémám, tud esetleg valaki valakit, vagy valami helyet ahol jó árba megkaphatom a gyárit?? előre is köszi a válaszokat!!!
Wickey17-08-2010 19:57:29 // 31157
jah. Termosztát lesz az, megragadt részben zárva, vagy hulladék a vízpumpa és nem szállít eleget, noha erre kicsit kisebb az esély: akkor már kukás lenne a hengerfej.
Buksi17-08-2010 10:21:45 // 31156
Sztem pár száz km után biztos! :-)
Persze csak akkor, ha a motorodhoz illik az a gyertya hőértékileg! Ha nem, akkor soha nem lesz őzbarna! Én pont így jártam! :-(
TDI7517-08-2010 10:04:32 // 31155
1 kérdés: Egy gyertya általában mennyi használat után válik őzbarnává?
Hari16-08-2010 21:26:56 // 31154
Szerintem 90%, hogy a termosztátod krepált be!!! (A Facet talán alegmegbízhatatlan termosztát! ... elöfordult, hogy egy hét után visszavittem!) Vegyél Berh-Italit és minden OK! (A gyári is ez!)
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2010 18:28:04 // 31153
hali nézz rá a vízhűtőre...lehet bogaras vagy málik a felülete....
mesa16-08-2010 18:04:33 // 31152
Kedves cartársak!

Olyan problémám van, hogy gyorsabban melegszik a hűtővízem. Eddig a forgalomra, meg a hőségre tekintettel voltam,de ma 2x °C volt, az esőzés miatta,tehát viszonylag hűvösebb. Ehhez képest 5-7 perc után túllépte a 90-es jelzést

A hűtővíz hőmérséklete ciklikusan változott, gondolom, ahogy bekapcsolt a ventillátor 1-es és/vagy 2-es fokozata

Kocsi leállítása után a gyújtás rajta hagytam, és a ventillátor pörgött tovább, azt nem tudom megítélni melyik fokozatban

A víz nem fogy, maxon van,, akár csak az olaj szintje is. Víz nem buborékos, tehát nem hengerfejes - szerintem

A következőket sikerült megállapítanom:

- Ha lehúzom a csatit a termosztátról, akkor gyújtás után bekapcsol az 1-es, majd pár mp múlva a 2-es fokozat is. Gondolom, a relék akkor rendben

- a termosztátnál levő gumicsőben forró a víz, míg a leömlő aljánál levő gumicső langyosnak is alig nevezhető


A termosztát 2008 júliusban lett cserélve (Facet), a vezérlés a vízpumpával két hónapja, hűtőfolyadék három hónapja, tehát relatíve újnak mondhatók. Ettől függetlenül lehetséges,hogy a termosztát nem forgatja az egész vízkört és azért melegszik ??

Van még valami, amit kell ellenőrizzek, vagy ez egyértelműen behatárolható hibajelenség? Kell légteleníteni a rendszert vízpumpa csere után, vagy önmagától megtörténik a 156-oson?

Kicsit félek így közlekedni, mert nem tartom természetesnek :-|
abeditomi16-08-2010 15:30:02 // 31151
hát nagy vonalakban igen! Ott azért általában kibújik a szög a zsákból:) üdv
Béci Ɨ|ѯ16-08-2010 11:39:08 // 31150
Nem tud valaki egy megbízható akárkit akire rálehet bízni alvázvédelmet? Ráférne a gépre, de én nem tudok neki állni, egyrészt tapasztalat és kézügyesség :) másrészt idő hiányában... Bp-i kéne.
Hari15-08-2010 21:50:38 // 31148
A lamdaszondát esetleg még meg is tudod vizsgální! Fogsz egy digitális multimétert, Megkeresed a lamdaszonda vezetékét - mégy vezetékes csati, 2 fehér 1 szürke/lila és egy fekete vezeték - a fekete vezetékre kell csatlakozni meg test. A motor üzemmeleg álapotában a szonda feszültsége 100 mV és 800mV közot folyamatosan ingadoznía kell!
...ebben az esetben va rá esélyed, hogy jó a szonda! (Sehol nem szabad "lefagynia"!)
A motor diagnosztika azért sokkal többet elárul! ... azért ne hidd azt, hogy majd pontosan megmondja mi a rosz és mit kell kicserélní! :-)
Piritu - 1.000.00015-08-2010 15:30:53 // 31147
Igen, ráadásul az "Utána jártam kicsit a dolgoknak majd azt mondták " helyett esetleg csak azt cseréled ki, ami tényleg rossz. Amit leírtál, az alapján nem kizárt, hogy feleslegesen vetettek veled LMM-et :-((
zsoltee1015-08-2010 13:57:09 // 31146
El kell vinnem hibakód olvasásra magyarúl? És az pontosan megmondja mi romlott el?
abeditomi15-08-2010 13:54:47 // 31145
hát sztem egy diagnosztika kideríti a dolgokat...
zsoltee1015-08-2010 13:52:13 // 31144
Sziasztok, nem rég volt olyan problémája az autónak, hogy nagyon sokat evett, nem ment úgy közel sem ahogy kellett volna. Utána jártam kicsit a dolgoknak majd azt mondták valószínű LMM van baj. Kicseréltük jó volt az autó 2 hétig 9-10L fogyasztással.(156 2.0TS). Most pedig megint nem működik rendesen az autó konzolon jobb felső sarokban világít egy piros visszajelző lámpa, de az eddig is világított, de most hideg indításnál alapjárat ingadozik, és nem megy az autó. Lambda szonda lesz itt a gond úgy érzem, olvasgattam itt, blogokban és nem tudok másra gondolni. Van olyan művelet, amiből rájövök hogy a szondám-e a rossz? Ha lehúzom a csatlakozóját? Előre is köszi a válaszokat!
Blondy14-08-2010 19:59:43 // 31143
Levettem a csatit,és megjött az alapjárat ingadozva,de rángat a kicsi és vissza dugtam.
Egyébként hogy lehet kimérni?
pb_13-08-2010 09:58:08 // 31142
Mérd ki.
pb_13-08-2010 09:57:39 // 31141
Nemcsak ott szokta Ngedni. Hacsak szivárog, akkor Lég sok idő kell neki, hogy "Lpárologjon" belőle az összes. 2,5-2,6l kell bele gyárilag. Sokkal nem tudod túltölteni.)
Blondy13-08-2010 09:08:19 // 31140
Meg van a bibi!!!!!!!
A pillangó szelep érzékelő(szabályzó)? Neked van olyan?
Csere,alpjárati,vagy MAP-ra?
BoXeR & Italy8713-08-2010 01:08:54 // 31139
Szia!

köszönöm szépen a választ,az volt a gond :-)
már orvosoltuk :)
pb_12-08-2010 10:04:25 // 31138
1.6 IAWos boxer nincs, gyárilag.)
pb_12-08-2010 10:01:59 // 31137
Azt sehol.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.