A Brembo rossz híre azért fejben is(!) keresendő :)
"Köztudott" hogy sportos tárcsa, aztán 0 km-től úgy tapossa a júzer, hogy elgörbül a fékpedál. A féktárcsa-garik 90 %-a ebből születik.
Ettől függetlenül én a Steinhoff-sportot tenném fel.
És nem azért mert menőn néz ki, meg elvezeti a hőt, -amúgy sem mindenki Fittipaldi, hanem mert vizes-szutykos időben is egyenletesebb a fékhatás.
Forum >> Szerelőműhely
vm20-09-2010 20:21:21 // 31536
GTPeti20-09-2010 18:44:57 // 31535
A Brembo-ról manapság azt hallani, hogy hullámosodik és a Textar-t sem dícsérik újabban... (Nyikorogua.)
Tomasman20-09-2010 18:29:50 // 31534
Brembo Tárcsa és Textar betét az jó? Most elvuleg ez lenne! Vagy Steinhoff sport tárcsa!
Dévid20-09-2010 15:05:09 // 31533
Én is hasonló dolgokra gyanakszom, de a szerelőm majd megmondja a frankót pár hét/hónap múlva.
Buddha20-09-2010 13:46:24 // 31532
Pl egy belső féltengelycsuklóra, de látni kell! ;-)
vm20-09-2010 12:36:09 // 31531
Hátsó fronton már régóta használom, de most betettem előre is, és bevált. Nálam hozzáértőbbek ajánlották ;-)
GTPeti19-09-2010 19:26:01 // 31530
Egy budafoki fickó (kisebb dolgoknál, ami miatt nem éri meg Palotára lemenni) ÉS Csöri mester.
Dévid19-09-2010 15:48:01 // 31528
Tegnap előjött egy hiba, néha elkezdi rázni a kormányt a kocsi, és olyankor alig lehet úton tartani, ha leszállok a gázpedálról, megszűnik a rángás.
Persze elviszem a szerelőmhöz, csak tudni szeretném mire számíthatok. :)
Persze elviszem a szerelőmhöz, csak tudni szeretném mire számíthatok. :)
GTPeti19-09-2010 15:41:44 // 31527
Érdekes, a szerelő barátom is teljesen áttért a Simer-re. Mert fog és nem nyikorog.
vm19-09-2010 15:40:07 // 31526
1 darabra.
Textar tárcsát nem ajánlom, mert kemény, és megeszi a betétet. Brembo, Brembo max sport puhább. QH is jó, egy soron készül az előbbivel.
Az én titkos favoritom fékbetétben a Simer. Puha, kopik, de fog mint az állat.
Nekem elől-hátul az van.
Textar tárcsát nem ajánlom, mert kemény, és megeszi a betétet. Brembo, Brembo max sport puhább. QH is jó, egy soron készül az előbbivel.
Az én titkos favoritom fékbetétben a Simer. Puha, kopik, de fog mint az állat.
Nekem elől-hátul az van.
Liquid19-09-2010 14:39:02 // 31525
Zimmermann tárcsa ATE betét, nálam bevált
Dzsozy19-09-2010 14:21:59 // 31524
Érdeklődnék, hogy valahogy ki lehet mérni a főtengely jeladót? Megint nem indul a vas. Egyszer elindítottam oszt meghalt. Se kép se hang. Hiába próbálom meg se moccan. NINCS HIBAJELZÉS!! Fontos lenne, mert két hete ezt cserélt benne a villanyász drága pénzért!
Tomasman19-09-2010 11:19:58 // 31523
Hali!
Felső lengőkar csere közben derült ki hogy lassan aktuális első féktárcsák és betétek cseréje is:S Több kérdés is felmerült : Milyen márkába gondolkodjak 147 2.0 Ts (284mm) ? A féktárcsák ár pl Bárdinál a 2dbra vonatkozik vagy 1 dbra? (sehol nem látom feltüntetve! Fékbetétbe melyik az ami jó és NEM nyífog? Köszi a helpet
Felső lengőkar csere közben derült ki hogy lassan aktuális első féktárcsák és betétek cseréje is:S Több kérdés is felmerült : Milyen márkába gondolkodjak 147 2.0 Ts (284mm) ? A féktárcsák ár pl Bárdinál a 2dbra vonatkozik vagy 1 dbra? (sehol nem látom feltüntetve! Fékbetétbe melyik az ami jó és NEM nyífog? Köszi a helpet
_ÁRPÁD_18-09-2010 13:07:06 // 31522
Köszi a válaszodat (GTPetinek is). Sikerült orvosolni a problémát. Igaz hogy nem nekem mert sürgősebb volt a dolog mint hazaértem volna. A feleségem nem igazán nem tudta elmondani hogy mit is csináltak az autóval, de a hol a bovden csatlakozik ott kivettek valamit és csiszoltak belőle mert szorult. Azután jött az olaj... és már müxik is :-)
Dzsozy18-09-2010 12:59:29 // 31521
Hát Neked én azt tanácsolnám, hogy kezdj gyűjteni egy komplett váltóra! :( Vannak itt megbízható car társak, akik hoznak be kintről bontani való, kevés km-s vasakat, érdeklődj az árak felöl. Ha már kidobálja a fokozatokat, az már szerintem: a vég kezdete. :(
Bilux18-09-2010 09:02:29 // 31520
Biztos beugrik a helyre a valtoban a fokozatok? Mert nalam csak akkor fordult elo ilyen ha figyelmetlen voltam es nem raktam be rendesen. Meg kene probalni ugy berakni z sebesseget hogy a valto rudazatot lekotod. Ha ugy is kidobja akkor nagyobb gondok vannak. Hibakert bocs, telorol irok.
vmk18-09-2010 07:37:24 // 31519
sziasztok.
köv a problémám: kb egy éve elkezdte néha kidobálni a 3-ast a (kézi)váltó. mostmár a 3-ast és a 4-est is állandóan, az 5-öst nagy ritkán és a 2-es eddig egyszer kidobta. ha berakom 3-asba és tartom a helyén a váltórudat akkor nem minden áron löki ki, de ha csak berakom 3-asba vagy 4-esbe szinte egyből kipattan. nem hallani, hogy cseszné szét a fogaskerekeket vagy valami. egyszerűen csak kipattan és azt veszem észre, hogy adom a gázt, a motor meg bőg, mint valami tanulóvezetőnél:)
ez most vajon a váltó baja vagy a kuplungnál keresendő a hiba?
asszem épp egy éve elkezdett csöpögni az olaj a kuplungnál (a kinyomó résznél vagy nemtom minél), akkor ki lett cserélve a tömítés és azóta nem csöppent. nem emlékszem, hogy azóta kezdte volna kidobálni, de szerintem már előtte is csinálta.
a váltóolajat lecseréltettem, természetesen nem segített. elég kellemetlen így járkálni a verdával, viszont meggondolandó, hogy elvigyem-e szervízbe megnézetni, mert azt mondták, hogy akkor váltó le. és az igencsak sok pénzbe lenne. a munkadíj is, meg ha ott van gáz, akkor az se lesz olcsó, azt mondták.
van valakinek ötlete, hogy itthon mit tudnék megnézni rajta?
nem vagyok teljesen analfabéta, szóval ilyen kisebb javítás/hibakeresés az nekem is menne szerintem, csak tudnám, hogy mit keressek.
várom a válaszotok. köszi.
köv a problémám: kb egy éve elkezdte néha kidobálni a 3-ast a (kézi)váltó. mostmár a 3-ast és a 4-est is állandóan, az 5-öst nagy ritkán és a 2-es eddig egyszer kidobta. ha berakom 3-asba és tartom a helyén a váltórudat akkor nem minden áron löki ki, de ha csak berakom 3-asba vagy 4-esbe szinte egyből kipattan. nem hallani, hogy cseszné szét a fogaskerekeket vagy valami. egyszerűen csak kipattan és azt veszem észre, hogy adom a gázt, a motor meg bőg, mint valami tanulóvezetőnél:)
ez most vajon a váltó baja vagy a kuplungnál keresendő a hiba?
asszem épp egy éve elkezdett csöpögni az olaj a kuplungnál (a kinyomó résznél vagy nemtom minél), akkor ki lett cserélve a tömítés és azóta nem csöppent. nem emlékszem, hogy azóta kezdte volna kidobálni, de szerintem már előtte is csinálta.
a váltóolajat lecseréltettem, természetesen nem segített. elég kellemetlen így járkálni a verdával, viszont meggondolandó, hogy elvigyem-e szervízbe megnézetni, mert azt mondták, hogy akkor váltó le. és az igencsak sok pénzbe lenne. a munkadíj is, meg ha ott van gáz, akkor az se lesz olcsó, azt mondták.
van valakinek ötlete, hogy itthon mit tudnék megnézni rajta?
nem vagyok teljesen analfabéta, szóval ilyen kisebb javítás/hibakeresés az nekem is menne szerintem, csak tudnám, hogy mit keressek.
várom a válaszotok. köszi.
GTPeti17-09-2010 21:11:45 // 31518
A bovdent mindenképpen szemügyre kell venni. Néha kikopnak a végén a perselyek és szétugrik. Nekem is volt ilyen, ekkor tettem bele Faudi-fejet. (Fém gömbfejet.)
Dzsozy17-09-2010 19:21:17 // 31517
Azt azért nem mondanám, hogy általános betegség! Első körben ellenőrizném az olajszintet a váltó nívópálcáján, másodsorban a tolóbowdent ellenőrizném. Lehet, hogy a bowden a ludas,és olajozással lehet rajta segíteni, vagy cserés. De ez csak mint laikus mondom, lehet, hogy maga a váltómechanizmus beteg. De ellenőrizném az első variációt, mielőtt beruháznék...
_ÁRPÁD_17-09-2010 18:12:39 // 31516
Sziasztok CarTársak! Az alfáknál a váltó illetve a mozgató mechanizmus "általános" betegség??? Mert mindkét autómnál ezzel szenvedek :-( Most a 147-n állt be a váltókar hogy nem is lehet mozgatni vagy csak nagy erő kifejtésével. De ha sikerül is, akkor sem biztos hogy abba a sebességi fokozatba raktam amibe szerettem volna. A váltó bovden ludas? vagy maga a váltó ment el szebb napokra? Esetleg valakinek ötlete? Előre is köszi...
Dzsozy13-09-2010 19:54:17 // 31515
Ok. Csak mert miután pillangószelep állásszög jeladót cseréltem (alapjárati léptető, kinek mi) utána kapott egy alapbellítást alfi szalonba. Érdekes akkor is volt néha ingadozás. Hiszak a compnak, csak érdekes, hogy az ember cserél ezt ,azt, szinte mindent, és mégis marad a jelenség.
De ahogy írtam vettem a fáradságot és egy darab vattával, meg asszony körömlakk lemosójával kipucoltam a pillangószelepházat s lőn csoda. Megállok a kereszteződésben és egy 10-ed másodpercre 800 as a fordulat, de utána mint a cövek beáll a gyári értékre 900. :)))) Hihetetlen! Még azt se mondanám, hogy tiszta dzsuva lett volna a pill.szelep ház. De hogy 10ed-100ad miliméter piszok ennyit jelentsen? Hát veszek valahol ilyen pillangószelepet, és kipróbálom, hogy ha felpolírozom ill. lepolírozok belőle "egy -két" tizednyit. :)
De ahogy írtam vettem a fáradságot és egy darab vattával, meg asszony körömlakk lemosójával kipucoltam a pillangószelepházat s lőn csoda. Megállok a kereszteződésben és egy 10-ed másodpercre 800 as a fordulat, de utána mint a cövek beáll a gyári értékre 900. :)))) Hihetetlen! Még azt se mondanám, hogy tiszta dzsuva lett volna a pill.szelep ház. De hogy 10ed-100ad miliméter piszok ennyit jelentsen? Hát veszek valahol ilyen pillangószelepet, és kipróbálom, hogy ha felpolírozom ill. lepolírozok belőle "egy -két" tizednyit. :)
Hari12-09-2010 20:13:38 // 31514
A forgásérzékelőnek - bármely szakirodalomban a gyárira vonatkoztatva - ha működik nem okozhat semmilyen fordulat ingadozást! Ha tönkre megy azonnal leáll ill. nem indul a motor.
Arra hibár, hogy mi van akkor ha nem amegfelelő jelalak jelenik meg az ECU-ban viszont nem tér ki SENKI, Ilyen nem fordul elő (gyári cuccossal! .... szerintük) ezért ezt nem is említik.
Sajnos ezt saját börömön tapasztaltam meg!!! .. nem szabad mindent elhinní az OBD diagnosztikának! Fogadjuk el, hogy jó a szenzor ! ... megy, indul. Mi okozhatja a hullámzást, toporzékolást? Esetleg magas alapjáratot? Általában az ECU hibás illesztési paraméter kezelése. Magyarul:" Alap beállítás visszaálitás." ézt egy megfelelő diagműszerrel el lehet végezní.
(Examiner; Launch X-431; Multi Di@g Access; KTS; stb)
Arra hibár, hogy mi van akkor ha nem amegfelelő jelalak jelenik meg az ECU-ban viszont nem tér ki SENKI, Ilyen nem fordul elő (gyári cuccossal! .... szerintük) ezért ezt nem is említik.
Sajnos ezt saját börömön tapasztaltam meg!!! .. nem szabad mindent elhinní az OBD diagnosztikának! Fogadjuk el, hogy jó a szenzor ! ... megy, indul. Mi okozhatja a hullámzást, toporzékolást? Esetleg magas alapjáratot? Általában az ECU hibás illesztési paraméter kezelése. Magyarul:" Alap beállítás visszaálitás." ézt egy megfelelő diagműszerrel el lehet végezní.
(Examiner; Launch X-431; Multi Di@g Access; KTS; stb)
Dzsozy12-09-2010 13:37:29 // 31513
Csak azért kérdezem, mert ez a cucc mondta be az unalmast, persze check lámpa hívta fel rá a figyelmem, meg hát nem is indult a vas, meg se pöccent. Villanyász olvasta ki compal! Ő is tette bele a cuccot. Akkok úgy kérdezem, hogy okozhat e hullámos alapjáratot az impulzus jeladó? Csak mert a hella.com/hella-hu. kifejezetten csak motor leállást, és hogy nem lehet indítani,arról regél.
Kitakarítottam a pillangószelepházat, ott is volt egy kis olajpára, majd ettől talán jobb lesz. :)
Kitakarítottam a pillangószelepházat, ott is volt egy kis olajpára, majd ettől talán jobb lesz. :)
Hari12-09-2010 08:30:39 // 31512
Eről nehéz így bármit is mondaní! Attól még lehet valami jó, ha olcsó! ( ... de általában nem jönbe!) Minden esetre lehet, hogy nem ártana egy teljeskörű diagnosztika. Itt most nem igazán a "rádugom és kiolvasom a hibakodokat" című fejezetre gondolok.
Ennek a kis jeladónak - ami ráadásul egy nagyon egyszerű induktív jeladó, egy tekercs - nem túl sok bibije lehet. Vagy mégis?! Na ja! Az a fánya jelalak. ... ide bizony egy jó kis scop elkélne! Bizony meg tudja zavarní az ECU-t ha nem tiszta a beérkező jel. ... vagy nem akkora. Mindenesetre turkální kéne az agyában, és a szenzor környékén.
Az is lehet csak egy "alap" visszaállítás kell neki.
Szóval sokmindenre lehet gondolní, de innen elég nehéz ezt megmondaní.
Ennek a kis jeladónak - ami ráadásul egy nagyon egyszerű induktív jeladó, egy tekercs - nem túl sok bibije lehet. Vagy mégis?! Na ja! Az a fánya jelalak. ... ide bizony egy jó kis scop elkélne! Bizony meg tudja zavarní az ECU-t ha nem tiszta a beérkező jel. ... vagy nem akkora. Mindenesetre turkální kéne az agyában, és a szenzor környékén.
Az is lehet csak egy "alap" visszaállítás kell neki.
Szóval sokmindenre lehet gondolní, de innen elég nehéz ezt megmondaní.
Dzsozy11-09-2010 17:54:12 // 31511
Szép estét Mkinek! Érdekelne,hogy számít e, hogy utángyártott olasz Facet Főtengely jeladó van a kocsiba, nem pedig gyári míregdrága Bosch? Mindenki tudja, hogy LMM,lambdaszonda csak gyári, mert a többi sz@rt se ér, de a impulzus jeladó....?
Csak mert kicsit ingadozik az alapjárat, néha meg mintha alapjáratnál ledadogna a motor.Persze felpörög, de azért zavar. (gyári LMM,lambdaszonda,alapjárati moci, és mind új)
Csak mert kicsit ingadozik az alapjárat, néha meg mintha alapjáratnál ledadogna a motor.Persze felpörög, de azért zavar. (gyári LMM,lambdaszonda,alapjárati moci, és mind új)
mreni11-09-2010 17:12:05 // 31510
Mindenesetre érdekes a dolog,ma kicseréltem a gyűrűt is,de semmi változás...
Az immo boxtól hová mennek a vezetékek azt tudja valaki,mert nem akartam szétbombázni e-miatt az egész autót kapcs rajzot meg nem találok róla...:S
2csati van a kissebbik az immo karikához megy az tuti...
Az immo boxtól hová mennek a vezetékek azt tudja valaki,mert nem akartam szétbombázni e-miatt az egész autót kapcs rajzot meg nem találok róla...:S
2csati van a kissebbik az immo karikához megy az tuti...
Kareszka198411-09-2010 16:49:18 // 31509
gondolom úgy lehet hozzáférni a töltőnyíláshoz :)
.....11-09-2010 14:13:05 // 31508
Thx, az aksit miért kell kivenni?
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2010 13:55:48 // 31507
Tutela Matrix kell és 2L megy bele, az akkut ki kell venni hozzá...
.....11-09-2010 13:17:22 // 31506
Sziasztok, a 159 2.4-nél váltóolaj cserénél van-e valami amire oda kell figyelni, vagy ugyanúgy kell mint a 147 jtd-nél? A 2.4-hez TUTELA SAE 75W-85 2.8 liter kell? Köszi!
Robiik11-09-2010 11:30:24 // 31505
nekem ott senki nem volt hajlando hozzányúlni az alfához, nem hogy korrekt szerelő. remélem neked több szerencséd lesz :)
Hari11-09-2010 08:49:53 // 31504
Elvileg az olvasó gyürű nem okozhat ilyen problémát, de próbáld kí! (Esetleg lehet, hogy szakadt a vezetéke a tiednek.)
Azért kérdeztem mert ha már az IMO 2. rendszer van benne akkor elég kacifántos a hekkelése! (... de megoldható! ... sok jó magyar forintért!)
Azért kérdeztem mert ha már az IMO 2. rendszer van benne akkor elég kacifántos a hekkelése! (... de megoldható! ... sok jó magyar forintért!)
mreni11-09-2010 08:01:39 // 31503
Igen ez a kombináció nem akar működni....
Egy 96-os Lancia Kappa-ból van a motorvezérlőm,de az immo karika nem lett kicserélve(még az alfáé),azt még megpróbálom.
Diagnosztika még nem volt mivel,még most került bele a motor,nem indítottuk be nem tudom sehova elvinni...
Egy 96-os Lancia Kappa-ból van a motorvezérlőm,de az immo karika nem lett kicserélve(még az alfáé),azt még megpróbálom.
Diagnosztika még nem volt mivel,még most került bele a motor,nem indítottuk be nem tudom sehova elvinni...
Szido11-09-2010 00:58:20 // 31502
Tud valaki ajánlani egy korrekt szerelőt Szekszárd környékén?
Hari10-09-2010 21:49:55 // 31501
Saját ECU + hozzá való IMO box + traszponder chip - és ez így egyben nem akar működni?!
A kulcs illesztés funkciónál a diagnosztikán mit irt ki?!
A kulcs illesztés funkciónál a diagnosztikán mit irt ki?!
Hari10-09-2010 21:46:21 // 31500
Miben van M2.7 vezérlő?!!! Miből vetted ki?!
Már csak azért is, - nem mindegy az évjárat - hogy mi módon lehet kipusztítani! :-)
Már csak azért is, - nem mindegy az évjárat - hogy mi módon lehet kipusztítani! :-)
mreni10-09-2010 19:21:44 // 31499
Mert a másik motornak másik ECU kell és a Másik ECUnak másik kulcs és immo box.
Mindezeket ki is cseréltem,de így sem fogadja el...
Mindezeket ki is cseréltem,de így sem fogadja el...
Kareszka198410-09-2010 17:08:16 // 31498
mért akarod kiiktatni?
mreni10-09-2010 15:42:21 // 31497
Sziasztok
Kéne valami mester aki ki tudja iktatni az immo-mat.
Bosch Motronic M 2.7-es motorvezérlőm van...
Kéne valami mester aki ki tudja iktatni az immo-mat.
Bosch Motronic M 2.7-es motorvezérlőm van...
Kareszka198409-09-2010 19:24:45 // 31496
Kareszka198409-09-2010 19:23:16 // 31495
alulemezt fater ajánlotta, hogy a későbbiekben íy tán könyebben szét lehet majd húzni...meglássuk :D
a zsír meg majd kiég belőle idővel :D grafitos is van itthon, csak nem találtam :S
a zsír meg majd kiég belőle idővel :D grafitos is van itthon, csak nem találtam :S
Dzsozy09-09-2010 19:20:14 // 31494
Blogodat nézva klinkerit, de ez mind egy. Én a Te helyedben nem zsíroztam volna be, vagy max olyan szénporos zsírral, amit a lambdaszondákhoz szoktak adni egy pici zacsiban. Az hőálló, de venni is lehet olyat kis tégelybe. Illetve nem tettem volna be két alulemez közé. Nekem is van olyan klinkerit lapom, én is használtam már tömítésnek. és nincs probléma vele, csak egy a baja, hogy hő hatására kikeményedik, repedezik, és törni lehet, mint a ropit!
Dzsozy09-09-2010 19:13:18 // 31493
Megtaláltam!!!!! :) Kicserélte, az önindító alatt van! :))
Kareszka198409-09-2010 18:54:55 // 31492
azbeszt(klinkerit?)lapbol készült, 1-1nyomdai alulemez közé rakva gépzsírágyba :D most töltöm youtubra a videót a füstről... holnap majd ha lehül húzok még picit rajta biztos, ami biztos...
[k i z z o]09-09-2010 18:47:30 // 31491
Meg a tömités is kiég :)
Dzsozy09-09-2010 18:15:31 // 31490
Bocsi, csak mert a webshopokban nem így néz ki! Ez valami olyasmi,mint egy lambdasz., legalább is úgy kell csavarni bele, de azt (amim be van karikázva) nem vettem ki.
Dzsozy09-09-2010 18:01:53 // 31489
Szép napot Mkinek!
Marha fontos lenne, hogy lenne valaki aki megmondaná, hogy hol van a főtengely jeladó a 2.0 TS mociban. Hazahozam a vasat a villanyásztól, fordulatszám jeladó szenzort cserélt, ami ugye megeggyezik a főtengely jeladóval. Legalábbis ezt az infót kaptam. Asszongya a szaki, hogy utángyártottat tett bele 19.000,- t, így 21.000,-ft fizetek. Olcsó a faszi :) .Na már most az utángyártott a legutolsó bótba is Facet 12.000-be megáll, és szerintem meg valami bontott szart tett bele, vagy még azt se.
A képen a bekarikázott sz@r az, vagy sem? Mert ha igen akkor kikapom az overálból a faszit az biztos.. :(
Marha fontos lenne, hogy lenne valaki aki megmondaná, hogy hol van a főtengely jeladó a 2.0 TS mociban. Hazahozam a vasat a villanyásztól, fordulatszám jeladó szenzort cserélt, ami ugye megeggyezik a főtengely jeladóval. Legalábbis ezt az infót kaptam. Asszongya a szaki, hogy utángyártottat tett bele 19.000,- t, így 21.000,-ft fizetek. Olcsó a faszi :) .Na már most az utángyártott a legutolsó bótba is Facet 12.000-be megáll, és szerintem meg valami bontott szart tett bele, vagy még azt se.
A képen a bekarikázott sz@r az, vagy sem? Mert ha igen akkor kikapom az overálból a faszit az biztos.. :(
Kareszka198409-09-2010 17:57:00 // 31488
nah, szétkaptam :) talán a cső nem is járható út, mert nem egészen egy vonalban van a be és a kilépőnyílás a házon :( akkor zizzegünk tovább :( vágtamtömítést legalább, mert most csak kipufogócementel volt tömítve. Jó gépzsírosan raktam be, füstölt is büdösül a csavarlazító spray, amikor beröffentettem :D node a felesleg úgyis leég...
Kareszka198409-09-2010 13:59:21 // 31487
nem cseréltem még lambdát. a régi kifingását a hengerbe csöppenő olaj elégéséből keletkező kátrány okozta...vagy szelepszár szimmering, vagy olajlehúzó gyürü csere gyanús :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
437
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?