Igen megnéztem. Nem találom a hiba forrását. :(
Még egy jelenségem van. Nullázódott a napi KM számláló.
Lehet, hogy tényleg inno.
Forum >> Szerelőműhely
Mount197624-10-2010 16:33:00 // 31972
atesssz24-10-2010 16:14:15 // 31971
Szikrád van? Biztosítékokat megnézted? utastérben+motortérben
Kareszka198424-10-2010 16:07:49 // 31970
ha jól tudom, akkor ha forgat, de nem gyullad, ott az immo szórakozik... :-/
Mount197624-10-2010 15:53:52 // 31969
Hello!
Visszapakoltam mindent. Ráindítottam, az autó nem indul. Levágtam róla újra azokat a frissen rákötött kábeleket, továbbra sem jó. Most kikulcsoltam a riasztót, még mindig semmi. Miért nem indul a verda? Forog csak nem kapja el. Mit tegyek, tud valaki valami okosat mondani?
Visszapakoltam mindent. Ráindítottam, az autó nem indul. Levágtam róla újra azokat a frissen rákötött kábeleket, továbbra sem jó. Most kikulcsoltam a riasztót, még mindig semmi. Miért nem indul a verda? Forog csak nem kapja el. Mit tegyek, tud valaki valami okosat mondani?
Hari23-10-2010 19:51:43 // 31968
Az elmondottak alapján nagy afelfordulás! ... de nem reménytelen!!! Holnap előkerítem a kapcsrajzot, és megnézem mi lehet a gebasz! (Átküldöm emailban.)
Mount197623-10-2010 19:29:24 // 31967
Igazából egész nap játszottam vele, és pontról pontra végigmértem, így csináltam egy saját rajzot.
A ledek nekem is mennek, ami tényleg jó jel, mert ez elvben azt jelenti, hogy a fűtőkörök közül legalább az egyik ép.
Nálam a bal ülés alsó, vagyis ülőkés köre sárga drót. A felső derék fűtés köre fekete. Az alsó köröm jónak néz ki, de azt nem tudtam kideríteni, hogy mi a 3. drót, egyszerűen nem értem. Ha test (ez fekete drót), akkor nem vagyok jó, mert zárlatos az alsó kör. Így viszont jó a felső. Ha viszont valami fontos, akkor a felső fűtőszálam szakadt. Ami a vicc, hogy a felső körben 3 fekete drót megy, találd ki, hogy melyik-melyik. Jó nagy szívás. Eddig.
Most egyformának tűnik a két ülés, tehát holnap be is szerelem és kipróbálom.
Ami furcsaságot találtam, hogy az ülés fenék részén, hátul,alul majdnem középen megy be magába a szivaccsal egybeöntött fűtőszálhoz a kábel. az ülés alatti rendezett kábelkorbácsból. a 2 sárga, meg az egy fekete drót. Viszont ez nekem el volt vágva, vagy szakadva, mind a három. Azért lenne jó a rajz, mert akkor ki tudnám sakkozni, hogy nem hiányzik-e innen valami. Most összekötöttem, még nem tudom, hogy fogom ezt az egészet 100%-osra megcsinálni.
A ledek nekem is mennek, ami tényleg jó jel, mert ez elvben azt jelenti, hogy a fűtőkörök közül legalább az egyik ép.
Nálam a bal ülés alsó, vagyis ülőkés köre sárga drót. A felső derék fűtés köre fekete. Az alsó köröm jónak néz ki, de azt nem tudtam kideríteni, hogy mi a 3. drót, egyszerűen nem értem. Ha test (ez fekete drót), akkor nem vagyok jó, mert zárlatos az alsó kör. Így viszont jó a felső. Ha viszont valami fontos, akkor a felső fűtőszálam szakadt. Ami a vicc, hogy a felső körben 3 fekete drót megy, találd ki, hogy melyik-melyik. Jó nagy szívás. Eddig.
Most egyformának tűnik a két ülés, tehát holnap be is szerelem és kipróbálom.
Ami furcsaságot találtam, hogy az ülés fenék részén, hátul,alul majdnem középen megy be magába a szivaccsal egybeöntött fűtőszálhoz a kábel. az ülés alatti rendezett kábelkorbácsból. a 2 sárga, meg az egy fekete drót. Viszont ez nekem el volt vágva, vagy szakadva, mind a három. Azért lenne jó a rajz, mert akkor ki tudnám sakkozni, hogy nem hiányzik-e innen valami. Most összekötöttem, még nem tudom, hogy fogom ezt az egészet 100%-osra megcsinálni.
Hari23-10-2010 19:26:00 // 31966
A kábelszineket szineket? ... azt minek? A fekete mindig test. ... :-)
Ez olyan mint bemagolní a különböző motorok technikai paramétereit, beállításí adatait stb. EZEKET SOHA NEM KELL! azért van az adatbázis a szakirodalom, stb.
Ez olyan mint bemagolní a különböző motorok technikai paramétereit, beállításí adatait stb. EZEKET SOHA NEM KELL! azért van az adatbázis a szakirodalom, stb.
Hari23-10-2010 19:19:23 // 31965
:-) minek a belsejét?! Az elektronikára gondolsz?... elég jól! :-)
Mount197623-10-2010 19:19:04 // 31964
Tudod a kábelek színét is? A bimetál jó jel, mert nekem rövid záram van lenn, az idegen kábellel. Vagyis eszerint működnie kellene... A fűtőszálon is rövid záram van, vagyis nem szakadt...
Mount197623-10-2010 19:15:53 // 31963
Hello!
Menyire vágod a belsejét a rendszernek?
Menyire vágod a belsejét a rendszernek?
Hari23-10-2010 19:13:39 // 31962
Atz ülésfűtés (fűtőszál) "termosztátja" ami egy bimetál érzékelő. a fűtőszállal integrálva van az ülés kárpitba. Ha az ülésfűtés csatlakozójának direktben adsz 12v-ot annak működníe kell! ... ha mégsem akkor bizony nagy gebasz van. Vagy a fűtőszál szakadt, v. a bimetál tönkrement.
Hari23-10-2010 19:07:07 // 31961
A féktárcsa max. használhatósága : 20,2 mm vastagságig!!! (eredeti vastagság 22 mm)
Kareszka198423-10-2010 15:55:22 // 31960
ha a müszerfal alatti, az "A" oszlop legalján lévő gumifejü gombra gondolsz, akkor az egy biztonsági kapcsoló, ha ne adj ég karambolozol, akkor lezárnak az elektromos rendszerek és ezzel a kapcsolóval lehet ezeket visszakapcsolni...SOHA NE LEGYEN RÁ SZÜKSÉG!!!!! :)
joe15623-10-2010 14:59:42 // 31959
Sziasztok ! Tudja valaki mennyi lehet a 156 1.9 Jtd első féktárcsa minimális vastagsága ?
Mount197623-10-2010 14:00:42 // 31958
Sziasztok!
156. 1,6 TS ülésfűtés!
Segítség kéne, mert nekiláttam az első ülésfűtések szétszedésének. Korábban valahol az oldalon láttam, hogy valaki már ezen túl van. Pár óra alatt megoldható, ha triviális a hiba. Nálam sajna nem az, mert minden jó és mégsem jó. Honnan lehet kapcsolási rajzot szerezni az elektronikájához? Műszaki ember vagyok, de elég érdekes jelenséggel állok szemben, és nem boldogulok magamtól. Plusz segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani, hogy találom az ülésfűtés termosztátját. Vagy, hogy a bal első ülés található gumifejű kapcsoló mi a rák, és van-e köze ehhez a rendszerhez?
Köszi.
156. 1,6 TS ülésfűtés!
Segítség kéne, mert nekiláttam az első ülésfűtések szétszedésének. Korábban valahol az oldalon láttam, hogy valaki már ezen túl van. Pár óra alatt megoldható, ha triviális a hiba. Nálam sajna nem az, mert minden jó és mégsem jó. Honnan lehet kapcsolási rajzot szerezni az elektronikájához? Műszaki ember vagyok, de elég érdekes jelenséggel állok szemben, és nem boldogulok magamtól. Plusz segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani, hogy találom az ülésfűtés termosztátját. Vagy, hogy a bal első ülés található gumifejű kapcsoló mi a rák, és van-e köze ehhez a rendszerhez?
Köszi.
csaszar33822-10-2010 08:38:48 // 31957
köszi, okosabb lettem
Hari21-10-2010 21:56:12 // 31956
Ha a légtelenítést úgy érted, mint a fékrendszert, akkor nem!
... viszont amikor betöltöd az olajat, beindítod a motort nagyon furcsa visítos hangja lessz a szivatyúnak! Töbször utántölteni és közben a kormányt végállástol végállásig tekergetni.Leállítod - kis pihi amig az olaj teljesen visszanyeri eredeti bubímentes állapotát - majd ujraindítod és kész!
... viszont amikor betöltöd az olajat, beindítod a motort nagyon furcsa visítos hangja lessz a szivatyúnak! Töbször utántölteni és közben a kormányt végállástol végállásig tekergetni.Leállítod - kis pihi amig az olaj teljesen visszanyeri eredeti bubímentes állapotát - majd ujraindítod és kész!
csaszar33821-10-2010 21:28:17 // 31954
a szervót kell-e légteleníteni?
rémGtv21-10-2010 19:23:18 // 31953
Ha teljesen odalépek neki állítólag akkor egy kicsi kék füstöt nyom . Ja és érdekes módon nem eszi az olajat . 9 ezer kilométert mentem vele eddig és az olajszint még mindig majdnem fullon van . egy nagyon kicsit van eltérve a fulltól .
RoliQ421-10-2010 19:18:50 // 31951
"rém"eket látsz v nem:D
RoliQ421-10-2010 19:18:16 // 31950
hát nem mind1 hogy pontosan milyen színű ez a bizonyos füstöcske, inkább gázadásra v elvéletre füstöl? eszi az olajat? TS nél sokminden lehet:)
Totti21-10-2010 19:18:14 // 31949
Eszi az olajat ! Egy motor genereál meg oldja ezt a problémát!
rémGtv21-10-2010 19:01:20 // 31948
Üdv mindenkinek ! Mitévő legyek ha odalépek egy morcosabb gázt (menet közben) és elkezd egy kicsi kék füstöt nyomni a kipu ? mondjuk ezt nem én láttam hanem az egyik ismerősöm . Tippek ? Válaszotokat előre is köszönöm !
csaszar33819-10-2010 19:11:11 // 31947
köszönöm a vszokat, majd beszámolok
Liquid19-10-2010 16:05:12 // 31946
igen kialszik a lámpa,
nemtom mennyiben befolyásolja a légszűrő hiánya, de sztem attól még fel kéne pörögjön
nemtom mennyiben befolyásolja a légszűrő hiánya, de sztem attól még fel kéne pörögjön
csaszar33819-10-2010 15:15:08 // 31945
azt elfelejtettem írni, hogy nincs levegőszűrő, nem tom mennyiben befojásolja
a hibalámpa kialszik ha visszadugod?
a hibalámpa kialszik ha visszadugod?
Liquid19-10-2010 15:04:39 // 31944
igen, húzd le a csatiját, világítani fog a hibalámpa a műszerfalon, és lehet hogy nem lesz alapjárat, nálam legalábbis állandóan lefulladt, de észrevehetően megjavul, ha valóban ez a baja
Kau19-10-2010 14:24:32 // 31943
Igen, megy csak szét kell húzni a csatiját. Nem tartom kizártnak, hogy megkéne takarítani a pillangószelep körüli részt is. LMM után az alapjárati motor előtt van.
csaszar33819-10-2010 14:07:08 // 31942
ha kikötöm mennie kellene(ki tudom-e így szűrni?)
Liquid19-10-2010 12:27:16 // 31941
LMM megdöglött valszeg
csaszar33819-10-2010 11:47:30 // 31940
szegasztok cartársak!
a kérdés a köv lenne:
mitöl lehet az, hogy 3000 fordulatnál leszabályoz az autó(147 88 KW), kurva nehezen indul, amig be nem melegszik ingadozik az alapjárat?
a eobd lámpa világít, a.... szívószelep nyitva hibaüzenetet adja(talán)
a kérdés a köv lenne:
mitöl lehet az, hogy 3000 fordulatnál leszabályoz az autó(147 88 KW), kurva nehezen indul, amig be nem melegszik ingadozik az alapjárat?
a eobd lámpa világít, a.... szívószelep nyitva hibaüzenetet adja(talán)
kond119-10-2010 10:02:20 // 31939
Sziasztok, a 155-ös kincsemben (nem klímás) vacakol a fűtés és így tél közeledtével égető lenne a problémát orvosolni. Röviden ha bekapcsolom - mindegy milyen fokozatba vagy épp hová fújatom - véletlenszerűen elkezd sípolni és az intenzitása is hol jó hol nem. A legzavaróbb, hogy a szélvédőt sem tudja párátlanítani. Aztán gondol egyet és kályha-effekt, hirtelen pokoli meleg nagy intenzitással de legalább utána már kilátok :)
Ha van ötletetek a probléma forrására vagy ismertek valakit aki megnézné az nagyszerű lenne.
Ha van ötletetek a probléma forrására vagy ismertek valakit aki megnézné az nagyszerű lenne.
Kareszka198419-10-2010 09:23:59 // 31938
egy kérdés maradt hátra: mi baj lehet ha nem ásványi szervóolajhoz ásványit öntök, vagy fordítva? pár deciról van szó szerintem...
Buksi19-10-2010 09:22:23 // 31937
Semmi gond! :-))
Szóval akkor azt mondod, hogy addig cserélgessem, amíg egyszer csak nem feketedik be és szép színe marad? :-)
Egyébként ott, ahol mondtad, hogy az egyik cső összeeresztésénél kell szétkötni a csövet és úgy leengedni az olajat, az nálam nem megy, mert olyan helyen van, hogy sehonnét nem érni el! Én a tartályról szoktam lekötni és úgy űríteni a rendszert! :-)
Szóval akkor azt mondod, hogy addig cserélgessem, amíg egyszer csak nem feketedik be és szép színe marad? :-)
Egyébként ott, ahol mondtad, hogy az egyik cső összeeresztésénél kell szétkötni a csövet és úgy leengedni az olajat, az nálam nem megy, mert olyan helyen van, hogy sehonnét nem érni el! Én a tartályról szoktam lekötni és úgy űríteni a rendszert! :-)
Dévid18-10-2010 23:34:41 // 31936
No igen, az első 4 szerelőt kihagytam volna szívem szerint, így utólag. :) Lehet akkor a motorcserét is megúszom. No mindegy, legalább most már van remény, hogy jó lesz. Átnézetem, kicsit sokkot kapok, és vagy meg lesz rendesen csinálva, vagy így adom tovább valakinek...
Hari18-10-2010 23:08:52 // 31935
Buksikám nem rád gondoltam!!! (bocs! )... csak úgy általánosságból. ... de sajnos más magyarázatot nem tudok mondaní!
( 7 deci majdnem jó! ... de csak majdnem. :-) 1 literből nem szabad hogy maradjon 1dl - nél több. )
( 7 deci majdnem jó! ... de csak majdnem. :-) 1 literből nem szabad hogy maradjon 1dl - nél több. )
Buksi18-10-2010 21:40:34 // 31934
Mindenhol ott vagyok! :-DD
RoliQ418-10-2010 21:24:33 // 31933
itt is beszólogatsz?:D
Liquid18-10-2010 21:22:27 // 31932
attól hogy pezsóhoz ért még nem ért az Alfákhoz, ahogy te is írod,. Hát közel sem egy Fiat, ennyi erővel autó az összes :)
ennyi szopás és pénz után már illik összeállnia, de kicsit kevesebb ősz szál lenne a fejeden, ha okosabban kezdesz neki
ennyi szopás és pénz után már illik összeállnia, de kicsit kevesebb ősz szál lenne a fejeden, ha okosabban kezdesz neki
Buksi18-10-2010 20:40:14 // 31931
kb. háromszor cseréltem már! Mondjuk én nem sz@rom le, ezért is idegesít egy kicsit! Ha leengedem, utána kb. 7 deci megy bele! Pontosan nem tudom!
Dévid18-10-2010 20:36:19 // 31930
A mostanit pl. a főnököm. A 146-ját is szervizelte, aztán az Xsarát, a 2 db 406-ot, meg a Saxoját. Több barátom is hozzájár, ügyes, korrekt, olcsó, de lassan áll neki. Alfában nem specialista, de azért egy lengőkart még ki tud cserélni. Igaz a motoromat is Ők cserélték, azzal az akcióval nem voltam 100%-ig megelégedve, de már összeállt. Amúgy együtt táncolok a sráccal, és a csoportbeli Fiatokat is Ő javítja. A 156-on meg csak az embléma más, az adattáblán rajt áll, hogy FIAT. :D
GTPeti18-10-2010 20:28:12 // 31929
Na. A mostanit pl. ki ajánlotta?
RoliQ418-10-2010 20:26:32 // 31928
rohadjak meg autószerelő leszek:D
Dévid18-10-2010 20:24:08 // 31927
Már mondtam, hogy váltok, de ez a srác végre amihez úgy érzi nem ért, ahhoz nem nyúl. (szerintem szervoolajat azért nem cserélt, mert lusta volt rá) Amúgy már ráuntam, hogy a sokadik szerelőt koptatom, és eddig még mindegyiket dicsérte valaki, azért vittem hozzájuk. Remélem a következővel már nem lesz gond. :D
Kareszka198418-10-2010 20:15:55 // 31926
amúgy merre keressem a szervószivattyút? 147, 1.6TS
...tudom...az lesz az, amibe belemegy a tartály csője...vagy? :)
...tudom...az lesz az, amibe belemegy a tartály csője...vagy? :)
GTPeti18-10-2010 20:15:31 // 31925
Már mondtuk: válts szerelőt. Egy érv emellett: a kormányszervó-folyadékot SZVSZ szinte minden autón így kell lecserélni...
Kareszka198418-10-2010 20:13:38 // 31924
mondjátok...mondjátok...gyüjtöm az infókat :) annyi infóm már van, hogy "ásványos" kell bele :) kezdetnek töltök a mostani olajhoz...de ha ne adj ég nem ásványos olaj van benne, akkor lehet nagy gond?
Dévid18-10-2010 20:11:09 // 31923
Azt mondta a szerelőm, nem tudja lecserélni, mert Alfán nem tudja hogy kell. Most legalább én már tudom. Szóval ráérő hulladék időmben megcsinálom magamnak, szervoolajam már van egy jó ideje.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
802
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?