Forum >> Szerelőműhely

mreni16-02-2011 22:40:45 // 33686
Nekem is Steinhof lesz a következő,de az még néhány év mire a mostani zsír új brembok elkopnak:D
vm16-02-2011 22:26:12 // 33685
A Zimmermannról csak jókat hallok. Iszonyat Audikra pölö csak azt teszik a júzerek, gondolom megvan a miértje. Vennék én is, de a 164 mostohagyerek. Ha a mostani mart serpenyők cinntányérrá kopnak, Steinhof lesz a vágy tárgya ;-)
Liquid16-02-2011 21:36:12 // 33683
a sport mit jelent ebben az esetben? fúrt-mart?
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2011 21:32:25 // 33682
pontosítok sport zimmermann + ATE :)
Liquid16-02-2011 21:23:38 // 33680
a Zimmermann teljesen jó, Ate betéttel van párosítva
vm16-02-2011 21:19:10 // 33679
Zimmermann, esetleg Steinhof.
vm16-02-2011 21:05:18 // 33678
???
Nem tudom, mitől törhet el egy fékbetét.
Különösen a Simer, ami egy jó puha, kopós betét.
Nekem elől-hátul az van, és az orrom nyoma ott van a szélvédőn ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2011 21:05:05 // 33677
semmiben a Jurid is jó márka :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2011 20:59:27 // 33676
ha jót akarsz akkor ott az ATE vagy Textar....nekem ATE van elől s érdekes ez nem nyúlik el 200-nál :)
GTPeti16-02-2011 20:57:31 // 33675
Nekem Pex tárcsák mentek be elölre. (Szintén Fvárról. :)

Az miben nyilvánult meg, hogy kevesek a Juridok?
Ferke16-02-2011 20:55:32 // 33674
A jurid-ot én is szerettem, de még az 1.2-es brava idejében, 156-ra nekem kevés volt (hát még a páromnak:) ). A simer darabokra tört, hogy mitől, nemtom:) Igazából a ferodo volt az, ami eddig legjobban bejött, meg a textar, szóval valszeg marad a ferodo betét, de tárcsával tanácstalan vagyok...a ds performance nagyon kedvezően is majdnem 25/db, brutál jó, de max 30ezer km, és elfogy...szóval nemtommilegyen:D
GTPeti16-02-2011 20:50:58 // 33673
Én elölre mindig Juridokat tettem. Absolutely no problem!! Hátra RH-t (by RHard :), de pályán ezeknek is néha csikoroghatnékjuk van. Állítólag a Simer jó. (Hátra legközelebb az kerül. Vagy nem.)
Ferke16-02-2011 20:48:05 // 33672
Ez a Steinhoff vajon miféle lehet??
Ferke16-02-2011 20:45:14 // 33671
Na, akkor mondd, hogy melyik, mert holnap kéne vennem, és nagyon dilemmázom:) Épp most mondja anya, hogy elfogyott a fékje, és ahogy nézem, ez tárcsás csere lesz...:(
András bácsi16-02-2011 20:07:25 // 33670
Valószínűleg. :)
Gondolhatod milyen lehet, ha 1000km (kb. bő egy hét), amit képes voltam elviselni vele.
GTPeti16-02-2011 20:01:21 // 33669
A Service Line azt jelenti, hogy ócsó cuccok szervízeknek, hogy sokat lehessen kaszálni? A jelek szerint...
András bácsi16-02-2011 20:00:07 // 33668
A TQ valóban jó, bár eddig csak hátra tettem olyat. A DSP áráért meg szerintem van jobb már.
Ferke16-02-2011 19:57:27 // 33667
Naja, nem Te vagy az első, akitől ezt hallom:) A TQ és a DSP viszont szerintem baromi jó...csak hát 2x, 3x annyi...
András bácsi16-02-2011 19:42:15 // 33666
A Ferodo Service Line sorozatú fékbetéteket inkább hanyagoljátok. Nagyon gagyi, pár km után sír, kettő közepes fékezés után a harmadik már nyúlós. Szóval xar.
biqci16-02-2011 18:05:34 // 33665
Tudnátok segíteni?
A rendszámtábla világításom nem működik...kicseréltem a izzókat és úgy sem...
Van vmi egyszerű megoldás? Esetleg melyik biztosíték tartozik hozzá...stb.. ?
Válaszokat előre is köszi...
Haro15-02-2011 19:05:33 // 33664
FÖCKÖS 2011-02-15 15:58:37 // 44871
Üdv Urak.
Kérdés: 147 JTD 8V euro 3as
féklámpa kapcsoló kétkörös:

mindkettő kör zár a fékpedál benyomására, vagy pedig egyik nyit, miközben a másik zár?

(166ban ilyen a kétkörös kapcsoló, és hát nagyon nem mindegy)
tud valaki valamilyen tapasztalattal segíteni??
köszi előre is!
Tom145ts15-02-2011 15:53:33 // 33663
Akkor veszek bele 55 vagy 60 -Ah-at. Köszi a segitséget!
GT Ɨ|ѯ15-02-2011 14:47:22 // 33662
Alfa Romeo 145 Petrol Car Battery (1994 - 2001)
Type 063 Exide Branded Car Battery

* 12 Volt
* 47Ah
* 450 CCA (EN)
* 207L x 175W x 175H (mm)
* Old Part Number: XP03
* New Premium Range Supersedes X-Tra Plus Range

de a nagyobbal sem lesz gondod:-)
Kau15-02-2011 14:25:04 // 33661
Húzd le a légmennyiségmérő csatiját és nézd meg úgy is! Eléggé hasonlók a tünetek, mint amikor ez megadja magát.
bega198615-02-2011 14:21:20 // 33660
E85 átállás miatt. Kösz a választ!
Liquid15-02-2011 14:08:59 // 33659
máshol tudtommal nincs szűrő a rendszerben, azt viszont nem tudom mennyire macerás a cseréje ill. lehet-e egyáltalán
miért akarod cserélni?
bega198615-02-2011 13:19:53 // 33658
Sziasztok! Tudja valaki hogy a 156 2.0 TS-nél a benzinpumpában lévő szűrőt lehet-e cserélni, kapható-e egyáltalán és hogy ezen kívül van-e még valahol szűrő?
Tom145ts15-02-2011 12:52:24 // 33657
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem!Van egy 99-es 145-1.6 ts-em és elromlott az akksim....ami 55AH-s volt.Venni akarok újat csak nemtudom h túlzás lenne e bele egy 60AH-s.Azért gondolkozok nagyobba mert van egy erösitöm ami eztán lesz beszerelve.Nem nagyon értek hozzá..... de a generátor birja majd tölteni csak lassabban?vagy mik lehetnek a bajok ha nagyobb Ah-s az akksi mint ami benne volt?És amugy a gyári akksija mien a 145 -ösöknek?
Köszi!
GTPeti14-02-2011 21:33:28 // 33656
Megkockáztatom, hogy "ezer" más dolog is lehet hibás.
(Itt jön be a képbe az, hogy az autójavítás nem csak egy kábel kérdése. Kiváncsi vagyok, mit írnak majd a tapasztalt cartársak. ;)
Szabi15614-02-2011 21:23:35 // 33655
Hello, tudna nekem valaki segíteni mert dadog az alapjáratom és 4000 -né letorpan teljesen az autó.A diagnosztika az AKTíV SZÉNSZŰRŐT dobja ki hibának hol lehet ez a valami?Ki lehet iktatni?Ja az autóm 156 1.6
EngineCoffeeTables14-02-2011 20:51:12 // 33653
Hazajöttem mert fáj a fogam, de úgyis írnak majd egy üzit hogy mire jutottak.
Csöri14-02-2011 20:49:26 // 33652
Szólj majd mi lett.:-)
EngineCoffeeTables14-02-2011 20:47:09 // 33651
Ha ma reggelig visszaírtál volna akkor már foglaltam volna a jegyet! De aztán csak szólt a srác ,hogy elkezdik ma este:-/ Jobban örültem volna ha te csinálod.
Csöri14-02-2011 20:45:15 // 33650
Pedig márkezdtem pakolni, hogy megyek.:-)
EngineCoffeeTables14-02-2011 20:44:31 // 33649
Akkor ma este valakinek nagyon rossz:DDDD
Ma kezdték a srácok...
Csöri14-02-2011 20:38:16 // 33648
Le, teljesen le kell bontani, mert alatta van.
EngineCoffeeTables14-02-2011 20:33:25 // 33647
Le kell venni a vezérműszijjat a vizpumpa cseréhez?
Csöri14-02-2011 20:30:52 // 33646
Mindegyik V6-on a hosszbordás hajtja.
EngineCoffeeTables14-02-2011 20:27:17 // 33645
Megtaláltam a válszt, a hosszbordáson van.
EngineCoffeeTables14-02-2011 19:59:11 // 33644
CSak egy gyors kérdésem lenne, hogy a V6 24V-oknál a vízpumpa a h
vezérműszíjon vagy a hosszbordásszíjon van?
Hari14-02-2011 09:00:31 // 33643
Nem kell hozzá papír! Ha gyári (BOSAL v. akármi) akkor van rajta típusbizonyítvány. Ez bőven elegendő! Ugyanis az minden szükséges adatot tartalmaz! EZT EL KELL FOGADNIA A MAGYAR NEMZETI KÖZLEKEDÉSI HATÓSÁGNAK IS!!!
A másik egyszerű megoldás: bemész egy bontóba és kérsz egy papítr, hogy vettél egy horgot.(A papperon rajta kell, hogy legyen a típus felszerelhetőség!)

Én már mind a 2 módszert alkalmaztam és soha nem kötekedtek.
Kau13-02-2011 19:32:19 // 33642
De, volt.
Buksi13-02-2011 18:36:39 // 33641
Hát akkor egészségedre! ;-))
kando.13-02-2011 18:27:46 // 33640
Oké, mármint az is 24 V-os, csak ez kimaradt.. :)

(Kicsit belázasodtam, úgy látszik elért engem is vmi nyavaja, most próbálom gyógyítani magam valami házi szesszel :D )
Gabesz13-02-2011 18:24:33 // 33639
uhh, akkor ez nagyon amatőr kérdés volt :) köszönöm a válaszokat.
Miért gondoltam én, hogy különbözik...
Buksi13-02-2011 18:22:37 // 33638
Ezt nem tudtam! De most megjegyzem! :-DD
kando.13-02-2011 18:21:08 // 33637
És a villamos is :P (mármint a segédüzem)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.