Forum >> Szerelőműhely
hl7428-02-2011 13:11:28 // 33836
A 147-esemmel most van egy olyan, hogy alapjáraton a motor kb. 3-4 mp. belül leáll. De csak akkor ha még teljesen hideg. Ezt eljátsza egyszer, max. kétszer, aztán minden rendben. Gyertyákat cseréltettem csak mostanában... azzal lehet összefüggés? Semmi hibaüzenetet nem ír. Ha vki ismeri ezt, segítsen, köszi!
dfg (Tanárúr)28-02-2011 12:20:25 // 33835
elképzelhető, de ahoz még annyira sem értek, mint a kocsihoz, holnap megnézetem.
Tocsa28-02-2011 10:28:35 // 33834
Szia fékcsőcsere erősen javasolt lehet ,hogy az a ludas nem ereszt át rendesen ezért levegős marad . Mondjuk lehet főfékhenger gond is karmantyúk elengedik a nyomást ! Én a kuplunggal szoptam emiatt most de nekem elzáródott a cső !
Tocsa28-02-2011 10:23:14 // 33833
Üdv !
A riasztóddal van gond ! A kocsit ne bántsd nembiztos hogy ő a hunyó ! :)
Valószinűleg a risztódban ragad össze a relé ami villogtatja az indexeket de lehet más gond van . Ideiglenesen kösd ki a villogtatást a riasztódból akkor kiderül mi a helyzet !
A riasztóddal van gond ! A kocsit ne bántsd nembiztos hogy ő a hunyó ! :)
Valószinűleg a risztódban ragad össze a relé ami villogtatja az indexeket de lehet más gond van . Ideiglenesen kösd ki a villogtatást a riasztódból akkor kiderül mi a helyzet !
Kareszka198428-02-2011 09:50:10 // 33832
ha valakit érdekelne a dízel motor működése :D
Kareszka198428-02-2011 09:35:03 // 33831
147-ben ha elárúlja valaki hol találom az első ködlámpák reléjét, azért elmondok egy köszönömöt :)
dfg (Tanárúr)28-02-2011 08:57:39 // 33830
sziasztok
a kérdés:
van, hogy riasztás után úgy marad a jobb oldali sor index. már a második jobb hátsó lámpámat égeti ki. segítsen valaki:
-hol van pontosan a vészvillogó reléje (most már megtalálom)
-van-e hozzá valakinek rajza
-egyáltalán a 156hoz van-e valahol szerelési és villamos rajz
a kérdés:
van, hogy riasztás után úgy marad a jobb oldali sor index. már a második jobb hátsó lámpámat égeti ki. segítsen valaki:
-van-e hozzá valakinek rajza
-egyáltalán a 156hoz van-e valahol szerelési és villamos rajz
Kareszka198428-02-2011 07:52:47 // 33829
szerintem valahol elszökik a nyomás...fékmunkahenger szimering? de akkor ami melette elszivárogna, az ki is folyna (?)...
Ferry28-02-2011 07:47:26 // 33828
Sziasztok!
Az elmúlt napokban atomjaira szedtem a kocsimat(155 TS), de nem sikerült megtalálni a bibit. Probléma: A fék ha szépen finoman kezdem benyomni, akkor ,,beesik,, és csak az utolsó 1/3 on kezd el fogni, mellé még egy sziszegő hang is párosul. Ha keményen beletaposok akkor semmi hiba a gépben, minden hibátlanul működik.
Megnéztem: tárcsák rendben-hibátlanok, fékbetétek- hibátlanok, féknyereg, fékmunkahenger-hibátlan, rendesen mozognak, nincs letapadva, fékolaj nem szvárog.......elől hátul minden oké. Szervízben nem is láttak még ilyen hibát, bár ez nem lep meg, a múltkor a generátort akarták kicserélni, miközben a LMM volt elkoszolódva, 1500 forintból és 20 perc munkával megoldottam. Viszont ez keményen kifogott rajtam.
Valakinek van tippje mitől lehet az, hogy a fékpedál beesik a ha finoman kezdem el nyomni?
Az elmúlt napokban atomjaira szedtem a kocsimat(155 TS), de nem sikerült megtalálni a bibit. Probléma: A fék ha szépen finoman kezdem benyomni, akkor ,,beesik,, és csak az utolsó 1/3 on kezd el fogni, mellé még egy sziszegő hang is párosul. Ha keményen beletaposok akkor semmi hiba a gépben, minden hibátlanul működik.
Megnéztem: tárcsák rendben-hibátlanok, fékbetétek- hibátlanok, féknyereg, fékmunkahenger-hibátlan, rendesen mozognak, nincs letapadva, fékolaj nem szvárog.......elől hátul minden oké. Szervízben nem is láttak még ilyen hibát, bár ez nem lep meg, a múltkor a generátort akarták kicserélni, miközben a LMM volt elkoszolódva, 1500 forintból és 20 perc munkával megoldottam. Viszont ez keményen kifogott rajtam.
Valakinek van tippje mitől lehet az, hogy a fékpedál beesik a ha finoman kezdem el nyomni?
NeoEx4828-02-2011 00:00:57 // 33827
Köszi a válaszokat. Kicseréltem az összes izzót a középkonzol alatt, kivéve a 2 jót a fehér dobozban :) Ugyanis azt az egy kiégettet akkora meló volt kicserélni, hogy a többit inkább nem bolygattam. Bízom benne, hogy bírni fogják, most minden világít :)
(érdekes amúgy, most mintha valami egészen halk zúgás jönne a tekerők dobozából, ami lehet hogy eddig is volt, csak nem tűnt fel)
(érdekes amúgy, most mintha valami egészen halk zúgás jönne a tekerők dobozából, ami lehet hogy eddig is volt, csak nem tűnt fel)
GTPeti27-02-2011 21:18:49 // 33826
Még annyit, hogy ha nincs az a perverziód, hogy állandóan szét akard bombázni a középkonzolt, akkor érdemes egyszerre mind a hármat kicserélni. :))
Kócosw27-02-2011 21:18:46 // 33825
nekem 2 eve lettt igy cserelve,nemvotl vele gond :)
GTPeti27-02-2011 21:17:10 // 33824
Áááá...
Nem lesz gond belőle, nyugi. :)
Nem lesz gond belőle, nyugi. :)
szasza(SW)27-02-2011 21:03:37 // 33823
Szia!Nem lesz gondja.Állatába mindenki beforraszt egy másikat a foglalatba ,mert az oda való égő több ezer forint/db:(
NeoEx4827-02-2011 20:58:59 // 33822
Sziasztok,
A 156-osomban kiégett az egyik izzó a klíma/fűtés szabályzó 3 tekergethető kapcsolójában. Sikeresen kiszedtem az egész műszert (a középkonzol leszedése után). Gondoltam, ott is sima rizsszem izzók vannak mint pl a fordulatszám mérőben és egyéb helyeken. Azonban az általam tartott rizsszem izzóknál egy egészen kicsivel kisebb izzók vannak a gombok mögött, ráadásul foglalatban.
Nem gond, fogtam az egyik hagyományos rizsszem izzót, és be applikáltam a kiégett helyére (elég trükkösen oldottam meg a foglalatt miatt, de működik). Kipróbáltam, minden frankó, azonban azt vettem észre, hogy az új izzó minimálisan erősebb fényt ad mint a 2 másik. Ez engem nem zavar, a kérdésem annyi lenne, hogy hosszútávon nem lehet ebből valamilyen probléma? (pl nem teszi tönkre a műszert, nem szívja le az akksit :) vagy akármi ).
Köszi
A 156-osomban kiégett az egyik izzó a klíma/fűtés szabályzó 3 tekergethető kapcsolójában. Sikeresen kiszedtem az egész műszert (a középkonzol leszedése után). Gondoltam, ott is sima rizsszem izzók vannak mint pl a fordulatszám mérőben és egyéb helyeken. Azonban az általam tartott rizsszem izzóknál egy egészen kicsivel kisebb izzók vannak a gombok mögött, ráadásul foglalatban.
Nem gond, fogtam az egyik hagyományos rizsszem izzót, és be applikáltam a kiégett helyére (elég trükkösen oldottam meg a foglalatt miatt, de működik). Kipróbáltam, minden frankó, azonban azt vettem észre, hogy az új izzó minimálisan erősebb fényt ad mint a 2 másik. Ez engem nem zavar, a kérdésem annyi lenne, hogy hosszútávon nem lehet ebből valamilyen probléma? (pl nem teszi tönkre a műszert, nem szívja le az akksit :) vagy akármi ).
Köszi
GTPeti27-02-2011 20:26:34 // 33821
Az én autómban konkrétan ott van. :)
Alfa GT-Csaba27-02-2011 20:16:46 // 33820
Valahol biztos van ,sok lehetőség nincsen:-)
GTPeti27-02-2011 19:27:42 // 33819
Remélem nem írtam hülyeséget... De mivel a távirányító vevője is ott van mellette, így logikus is. Ui. az vezérli, pl. nyitáskor.
GTPeti27-02-2011 19:26:15 // 33818
A vészvillogó reléje továbbra is a jobboldali hátsó lámpa alatt található, a kárpit mögött.
(Már 2x írtam, de ismétlés ugye... :))
(Már 2x írtam, de ismétlés ugye... :))
Alfa GT-Csaba27-02-2011 19:26:03 // 33817
Ha jól tudom a kesztyűtartó fölött van.
dfg (Tanárúr)27-02-2011 19:23:12 // 33816
sziasztok
a kérdés:
van, hogy riasztás után úgy marad a jobb oldali sor index. már a második jobb hátsó lámpámat égeti ki. segítsen valaki:
-hol van pontosan a vészvillogó reléje
-van-e hozzá valakinek rajza
-egyáltalán a 156hoz van-e valahol szerelési és villamos rajz
a kérdés:
van, hogy riasztás után úgy marad a jobb oldali sor index. már a második jobb hátsó lámpámat égeti ki. segítsen valaki:
-hol van pontosan a vészvillogó reléje
-van-e hozzá valakinek rajza
-egyáltalán a 156hoz van-e valahol szerelési és villamos rajz
Coyote27-02-2011 18:05:25 // 33815
Üdv mindenki!
Mai nap Juliskám meglepett egy picit. Kigyulladt a légzsák lámpám. Érdeklődnék, hogy vigyem szervízbe vagy van egy pár ötlet hogy mi lehet a baj. Szerintem csak kontakt hiba lehet, mert mindezt azután produkálta, hogy végig mentem egy eléggé rázkodos utszakaszon.
Köszönöm!
Mai nap Juliskám meglepett egy picit. Kigyulladt a légzsák lámpám. Érdeklődnék, hogy vigyem szervízbe vagy van egy pár ötlet hogy mi lehet a baj. Szerintem csak kontakt hiba lehet, mert mindezt azután produkálta, hogy végig mentem egy eléggé rázkodos utszakaszon.
Köszönöm!
Riki27-02-2011 16:31:52 // 33814
sziasztok,
Nem tudjátok véletlenül hogy a 146 alapjárati motor megegyezik a 156-val?
Nem tudjátok véletlenül hogy a 146 alapjárati motor megegyezik a 156-val?
Piritu - 1.000.00027-02-2011 09:09:41 // 33813
Nem, stabrúd cseréhez nem "jár".
Goodboy27-02-2011 07:39:54 // 33812
ez izlés dolga ,de ahogy csöri mester is mondotta volt ....!Természetesen kell ,söööt muszááály beállitattni mindent ujbol!(Még a fényszorot is)dddd
GTPeti26-02-2011 22:54:11 // 33811
Hmm...
Nekem az SW-m hátsó rugói tűnnek gyanúsnak. Lehet, hogy csak képzelődöm, de mintha 1-2 cm-vel jobban ülne a hátulja, mint kéne. (Annyira nem rossza a helyzet mint anno Ferkónál.)
Nekem az SW-m hátsó rugói tűnnek gyanúsnak. Lehet, hogy csak képzelődöm, de mintha 1-2 cm-vel jobban ülne a hátulja, mint kéne. (Annyira nem rossza a helyzet mint anno Ferkónál.)
Wickey26-02-2011 22:42:11 // 33810
Én rendszerint kihagytam. Igaz, lengőkar cserék után sem szaladgáltam futóműveshez. Most viszont fogok. Alsó és felső lengőkar csere, toronyszilent csere, stabrúdszilent csere. Amúgy a kopott stabrúd témakörrel nemtudom minek riogattatok, az enyém alig kopott meg ~300k km után, még szinte a festék is rajta volt körkörösen. :-)
Más.
Kikaptuk a jobbos rugóstagot, és egész érdekes képet mutat: a rugóban van egy "S" kanyar, kicsit ilyen amorf. Szétbombázva a rugó normálisan néz ki, a lengéscsillapító nem görbe, rendesen működőnek tűnik, szétszedés előtt mégsem hozta a prospektusfotót. A balost még nem rántottam ki, kíváncsi leszek rá. Mi a túrótól hajolhatott "kiflibe" a rugó, talán kezd meglágyulni?
Más.
Kikaptuk a jobbos rugóstagot, és egész érdekes képet mutat: a rugóban van egy "S" kanyar, kicsit ilyen amorf. Szétbombázva a rugó normálisan néz ki, a lengéscsillapító nem görbe, rendesen működőnek tűnik, szétszedés előtt mégsem hozta a prospektusfotót. A balost még nem rántottam ki, kíváncsi leszek rá. Mi a túrótól hajolhatott "kiflibe" a rugó, talán kezd meglágyulni?
Liquid26-02-2011 22:25:20 // 33809
emlékeim szerint a stabrúd "javítás"-t nem követte futómű állítás
GTPeti26-02-2011 21:39:19 // 33808
A kérdés azonban nem a kpl. futóműfelújításra vonatkozott, hanem arra az esetre, ha minden alkatrész marad(t), csak útban volt a bölcső.
Magyarázat, ha nem volt világos a kérdésem:
Anno olyan tanácsokat kaptam, hogy érdmes az ellenőrzés/állítás, amit meg is fogadtam.
Tényleg arra voltam (vagyok) kiváncsi, hogy Csörinél, Goodboy-nál, ... ez MINDIG hozzátartozik-e, vagy csak opcionális.
Magyarázat, ha nem volt világos a kérdésem:
Anno olyan tanácsokat kaptam, hogy érdmes az ellenőrzés/állítás, amit meg is fogadtam.
Tényleg arra voltam (vagyok) kiváncsi, hogy Csörinél, Goodboy-nál, ... ez MINDIG hozzátartozik-e, vagy csak opcionális.
Piritu - 1.000.00026-02-2011 21:32:22 // 33807
pardon :-( klatty
Piritu - 1.000.00026-02-2011 21:30:51 // 33806
GTPeti26-02-2011 21:28:08 // 33805
Ez mit jelent? Nálad pl. része a "standardeljárásnak"?
Csöri26-02-2011 21:26:56 // 33804
Ártani nem árt.:)
GTPeti26-02-2011 21:24:35 // 33803
A bölcsőleszedésben jártas cartársakhoz egy kérdés:
Ugye ilyenkor célszerű a futóműgeometriát ellenőriz(tet)ni?
Ugye ilyenkor célszerű a futóműgeometriát ellenőriz(tet)ni?
Piritu - 1.000.00026-02-2011 21:10:52 // 33802
Használati utasítás 78. oldala és 78. ábra : " Automatikus üzemanyag elzáró kapcsoló"
Alfa GT-Csaba26-02-2011 20:56:00 // 33801
Köszi szépen az infót:-)
Goodboy26-02-2011 19:30:23 // 33800
Bölcsöt leszedni ?? kb 30 min,vissza ua! nekem már csukott szemmel is megy!! utána futömü állitás ,!Bölcsö alatt vannak hézagolo alátétek azokra figyelj:
Csöri26-02-2011 18:47:26 // 33799
Inerciakapcsoló.
Az üzemanyagszivattyút kapcsolja le egy esetleges balesetnél. Nekem már egyszer volt vele gondom egy Fiaton.
Az üzemanyagszivattyút kapcsolja le egy esetleges balesetnél. Nekem már egyszer volt vele gondom egy Fiaton.
Dzsozy26-02-2011 18:42:05 // 33798
Igazából a klímához, vagy bármi ami "vele" kapcsolatos, nem bántottam, kp. zár ball hátsó záregységét cseréltem ma. Max holnap akkor belevetem magam a biztosíték táblába.
pettinke26-02-2011 18:37:24 // 33797
olasz angolban azt, hogy a vezérlő nem találja a klímaegységet :-)
vagy valamit nem dugtál vissza, vagy valami bizti elment, vagy valami kontaktos, vagy bármi egyéb ...
vagy valamit nem dugtál vissza, vagy valami bizti elment, vagy valami kontaktos, vagy bármi egyéb ...
Dzsozy26-02-2011 18:17:49 // 33796
Poló26-02-2011 18:11:45 // 33794
Ha ütközöl az autóval, akkor automatikusan leállítja az üzemanyag pumpát. Ezzel lehet visszakapcsolni.
biqci26-02-2011 18:10:21 // 33793
biqci26-02-2011 17:12:13 // 33792
nem-nem akarom.. köszi..
Csöri26-02-2011 17:10:17 // 33790
Egyik sem. De ne próbáld ki.:-))
biqci26-02-2011 17:05:36 // 33789
Köszi...csak az ahol a hiba van vagy egyik sem?
Csöri26-02-2011 17:04:41 // 33788
Valahol kontakt hiba van.
Diagnosztika megmondja melyik légzsákcsatlakozónál van a gond.
Ha világít a lámpa a légzsák nem nyílik.
Diagnosztika megmondja melyik légzsákcsatlakozónál van a gond.
Ha világít a lámpa a légzsák nem nyílik.
biqci26-02-2011 16:50:34 // 33787
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
393
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?