Forum >> Szerelőműhely

Fairlane13-11-2012 10:19:43 // 41185
Vagy három-négy éve csináltam, azóta rendben volt.
FRC13-11-2012 09:55:06 // 41184
SOS keresek V6 TB (166) vezérműtengelyt
Bilux13-11-2012 09:01:03 // 41183
Szelepen van egy gumigyűrű tömítés ha jól rémlik. A henger test az elforgatható, de minek forgatod?
Pasztával csak óvatosan olajjáratoknak nem tesz jót a leváló tömítőpaszta darabka, utána a motornak sem.
gecsa13-11-2012 07:50:22 // 41182
és mennyire lett tartós?
Wickey13-11-2012 07:08:54 // 41181
don't feed the troll. :-P
GTPeti13-11-2012 01:17:04 // 41180
Stimmel...
...de remélem láttad, hogy attól még válaszoltam ÉS hozzátettem, hogy hol keresgéljen a cartárs. (NEM egyszerűen a Google-t ajánlottam.)
hg6idn12-11-2012 22:50:45 // 41179
Ilyesmi gondolkodtam én is, habár ennél is elért az Alfa kórság, külső csavar szépen kijött, belső csavar megindult, majd kitörtek a csavarból a kis körmök (Torx), na itt adtam fel. Majd a szerelőm megoldja:(
Még egy kérdés, nálam a karternál alapjáraton vákuum van, az olajbetöltőt szépen szívja lecsavarás közben. Eddigi benzines autóimnál mindig túlnyomást tapasztaltam. A szellőző csövek gyáriak, normális lehet ez?
Fairlane12-11-2012 22:28:37 // 41178
Jah, úgy értettem, hogy azért nem lehet tömítést venni oda, mert ott nincs is...

Korán van még... :))
Fairlane12-11-2012 22:24:36 // 41177
Majdnem biztos vagyok benne, hogy nem lehet...

Nekem a régi 8V TS-nél szintén dőlt az olaj ugyanitt. Ott nem volt tömítés, viszont volt egy leszorító lemez (olyasmi alakú, mint a kétcsavaros kipuffogó tömítések).
Az alatt jól megpasztáztam összerakáskor, utána jó lett :)
Hari12-11-2012 21:55:34 // 41176
Ha pontosan így néz ki - az összekapcsoló fogak is belső oldalon vannak? ... és még az is fontos, hogy a max. hossza 122 mm legyen!
Akkor legyen belőle egy jónéhány!!! (20-20 db rendelve!)
... közben néztem itt is!!! :)
Ahha! ... valszeg ez lesz az!
droberto12-11-2012 21:42:44 // 41175
Csak arra figyelj, hogy Oetiker legyen és ne ennek silány hamisítványa.
A típusa PG 159. 7 x 0,8 mm a keresztmetszet, két mérettartományban és természetesen rozsdamentes.
Hari12-11-2012 21:31:03 // 41173
OK! ... és tuti, hogy ez a formáció?!!!
Erhard 242 (Pure Energy)12-11-2012 21:14:28 // 41172
nekem van egy csomó a polcon :)
Hari12-11-2012 21:11:28 // 41171
Szeva!
Most én kérnék segítséget! :) ... valaki úgy egész véletlen nem tud valahol a fotón látható féltengely gh. bilincset. (A típusa és persze a mérete is fontos!)

A típusa : MC 0060; illetve a nagyobb verzió MC 0070;
Mérete: 21 - 45 mm; 67 - 122 mm
hg6idn12-11-2012 08:30:36 // 41170
Sziasztok!
156 JTS-nél az "1" számú alkatrésznél

( vezérlés módosító elektromágneses szelep? talán így hívják) lehet csak gumi tömítést venni, vagy kompletten kell cserélni. Már sokat keresgéltem a neten de nem találtam választ :( Határozottan szivárog az olaj, illetve a rögzítés ellenére a hengeres test elfordítható.
Bati12-11-2012 04:56:03 // 41169
Sziasztok

valaki nem tudna nekem kapcsolási rajz beszerző helyet ajánlani 156 2.4 10V hez
gecsa11-11-2012 20:37:02 // 41168
igazából az a bolt már bezárt itt pécsen, így én sem tudom, hogy hol lehet beszerezni..:(
droberto11-11-2012 20:34:39 // 41167
Köszi! :)
Már csak azt kéne megtudni, hol kapható!
Google csak német találatot adott.
Az Euro Store Kft., meg a One Euro Market, de a google ott se talált semmit! :(
droberto11-11-2012 20:24:58 // 41166
Nem szeretnélek megterhelni!
Azért, ha megtudod a nevét, akkor kérlek az üzenőfalamra dobd be! :)
Köszi!
Hari11-11-2012 15:31:13 // 41164
:) Van bizony!!! Esetleg próbáld meg úgy, hogy jobbra-balra tekergeted a kormányt és közben folyamatosan nyomod a kürtöt. .... ha esetleg így néha megszólal. akkor bíztos lehetsz benne: - az átvezetőd cserére szorul!!! (legalább multi kormányos a vas?!)
... zsebbe nyúl és nagyon káromkodik!
(Az átvezető aljában van a duda csatlakozója (nem a lufié!!!) ha azt rövidre kötöd és szól akkor már rendelheted is az átvezetőt!)
gecsa11-11-2012 15:25:22 // 41163


ezzel még tartoztam..:D
Gyula8211-11-2012 15:23:08 // 41162
Nem mondta, de ad!
Ha kell szóljatok és szerzek
Zoli198011-11-2012 12:58:26 // 41161
Ja, a kép lemaradt :)

Zoli198011-11-2012 12:55:28 // 41160
Na, a mai napon menetközbeni 3 leállás után nem bírtam tovább, utánnajártam az indítási és leállási gondoknak. A saruval történő játszadozással kiderítettem azt, hogy valami hol érintkezik, hol nem. Tehát a probléma is errefele korlátozódott. A sarun van 3 kábel. A főkábel(vastag), egy vékony kábel, ami nem tudom mi lehet, és egy közepes méretű kábel, ami mint utóbb kiderült felelős az immo/üzemanyagellátásért. Na ennek a kábelnek a végén van egy műanyag házas nem szétszedhető 150A-es biztosíték. Kíváncsiságból széttörtem és lám, el van szakadva a szál, de nem olvadás miatt, csupán elfáradt. A két vége a nem éppen pontos szegecselés miatt elmozdul egymáshoz képest, így hol érintkezett, hol nem. Most direktre kötöttem (ideiglenesen), és eddig minden ok, megmozgattam ráztam az akksit és környékét, de semmi hibajelenség. Ha esetleg valaki ilyesmivel találkozik, esetlegesen ez is lehet a probléma
süsnye11-11-2012 11:22:26 // 41159
nálam már macska se lenne.. ;)
Bilux11-11-2012 11:16:03 // 41158
Pár napja szívok a dudával. Biztosíték jó relé jó csak nem kapcsol mikor nyomon a dudát.
Tehát a kormányban lehet a gubanc. 156 alfa. Kormányban mit nézzek?
Az az "óra rúgó" átvezetésnek van közé a dudának?
WarbiRunner (Gyuri)10-11-2012 23:52:33 // 41157
Van egyszerűbb... tegyél be egy macskát :-D
Nekem a szomszéd macsekja élesítgette a karmait a féltengely gumiharangon, olyan sallangosra szakadt gumit tapétavágóval se tudnék produkálni...ellenben egér az tuti nincs :-D
pb_10-11-2012 23:42:43 // 41156
Hihi! Olvass vissza, keress rá.)))
droberto10-11-2012 23:19:46 // 41155
Látom új vagy! :)
MultiEcuScan + diagnosztika Interface-re van szükséged. Itt megnézheted, hogy milyenre (ELM327 v. K-Line). Témábavágóan GTPeti blogját ajánlom.
droberto10-11-2012 23:15:42 // 41154
Diagnosztikát neki! :)
droberto10-11-2012 23:15:08 // 41153
Köszi! A nevét nem árulta el?
Jim00710-11-2012 21:21:51 // 41152
Üdv cartársak, kellene egy kis segítség. A 156 2.4 Jétédém rosszalkodik egy kicsit.... Kezdődött azzal, hogy az aksi behalt, no problem, bikával indult és minden renben is ment müködött minden, renben vissza töltödött az aksim, aznap még indult, de sejtettem, hogy másnap megint bikázni kell, de új aksit csak másnap tudtam venni /tudtam hogy szar a régi aksi és cserélni is kell, de reméltem h amíg nincs -C° addig jó lesz/. Másnap bikázás megint, el is indult azonnal a verda, de szinte rögtön le is állt és ez még 5X, majd elkezdett járni de kicsit furán. Pár perc melegítés után indultam volna, de semmi erő nem volt benne a 140 le helyett 10 le éreztem, a munkahelyem mélygarázsából alíg tudtam feljönni... :/ gondolkozdtam h nem is erőltetem, de már késésbe voltam a másik munkahelyemről. A fordulatot nem vette, erő nem volt benne / viszont nem füstölt/ 40 nel vánszorogtam, egyszer csak 5-6 km után visszatért bele az erő, működött rendesen. Vettem is egyből egy új aksit reméltem h a hiba nem tér vissza....tévedtem, az új aksival is ugyan így ment, nem volt ereje majd, 5-6 km útán megint ment rendesen. Mi lehet a problem, mi a megoldás, azt meg lehet oldani házilag, vagy Dunakeszi környékén megtudja-e valaki csinálni??
Segítséget előre is kösziiii :)
Bambinoo10-11-2012 20:58:26 // 41151
Sziasztok!

Jart mar vki ugy hogy a selespeed valtoja nem akarta bevenni a rukvercet? Elegge megilyedtem, gyorsan mentem egy kort vele es megjavult. Felhivtam a szerelomet hogy mi lehet a baja de mondta hogy igy vakon csak annyit tud mondani hogy alfa.. Nem a legkifinomultabb meg ez a valto fajta es hogy az elektronika szorakozik.. Volt mar nektek ilyen?
Gyula8210-11-2012 15:29:52 // 41150
Nah, megkérdeztem, a srác kb egy 1000-ért adja literjét. Sztem az nem sok érte, egy próbát megér ennyiért.
Azonban mondta, h szigorúan csak lakkozott felnire szabad használni, mert lúgos és az alu érzékeny arra. Lakkozottal még nem volt gondjuk, az enyémnek sem lett baja tőle, meg a lemezfelninek sem, meg a dísztárcsát sem viselte meg. Gyári felnivel nem lehet gond, csak az ilyen "sufnituningossal" (idéztem)
droberto10-11-2012 13:12:54 // 41149
Ha tényeg ilyen hatékony, akkor SZVSZ többünket érdekelné!
Én anno nagyon megszenvedtem vele, és még most is tiszta pöttyös. :(
droberto10-11-2012 13:11:00 // 41148
Nekem sajnos volt! Cigány munka volt! 4 napig csináltam, minden nap 3-4 órán át!
Ilyen lett anno!
Várjuk a képet!
Gyula8210-11-2012 11:44:30 // 41147
Vettem felnit külfödről, és mivel égető volt a kérdés, kénytelen voltam megvenni az elsőt, amit elém tettek. Az úgy nézett ki, h a felni belső fele olyan volt, mint a smirgli, annyira rá volt már égve a fékpor, meg minden szennyeződés (jó ég tudja mi minden még). Elmentem a mosóba nyomtam rá felnitisztítót és áttörölgettem ronggyal és lemostam. Telejsen eltűnt róla minden és szép lett. A termék nevét nem tudom, de gondolom a többi hasonló mosókban is ilyesmi lehet. De ha akarjátok szívesen megkérdezem a termék nevét.
gecsa10-11-2012 11:31:41 // 41146
amiről én beszélek, azt egy vizes szivaccsal fel kell kenni, és bő vízzel öblíteni..küllők sarkainál sem volt soha gondom, annyi, hogy ha nem öblítem le rendesen, akkor itt-ott kifehérszik a cucc..nem karcolt, nem mattított sosem..:D este elővakarom róla a képet, meg a nevét...és mellesleg olcsó..:D
droberto10-11-2012 11:26:01 // 41145
Konkréten melyik termékre gondolsz?
A bogároldó kétlem, hogy leszedi a rásült fékport...
droberto10-11-2012 11:24:39 // 41144
A Cif-et meg hamar tedd jó messzire a fényezett felületektől! :)
droberto10-11-2012 11:23:24 // 41143
Jó a kérdés (bár nem ide való). Nekem sincs teljes sikerélményem a témában. A küllők tövében vannak makacs fekete pöttyök, amikhez nem igen férek hozzá.
Próbáltam Loctite 7063 (tisztító) rongy kombóval, de nem az igazi. Amivel haladtam, de a lakkozás nyílván nem annyira kultiválta az a Nitró higító-rongy párosítás.
Kéne valami hatékony de kíméletes megoldás.
Az Autoglymnek van valami szere és keféje is hozzá...
gecsa10-11-2012 11:06:25 // 41142
pedig csak véletlen találtam rá...:D
Fairlane10-11-2012 10:22:27 // 41141
Ohh, vazz :D
Gyula8210-11-2012 10:14:10 // 41140
Bedobod a csomagtartóba a kerekeket, és menj el egy olyan mosóba, ahol van bogároldó/felnitisztító. Lespricceled, vársz vele kcisit és lenyomatod az ottani nagynyomásuval. Én ezt szoktam :)
gecsa10-11-2012 09:43:52 // 41139
de a legjobb mégis csak EZ a felnitisztító!! :D:D:D
gecsa10-11-2012 09:30:21 // 41138
este szólj rám, hogy fényképezzem le a szert..."minden 350ft" boltban vettem, német termék, de nem tudom fejből a nevét..3 éve használom, és már jónéhány felnit tisztítottam vele..valamikor már volt róla szó, és be is raktam róla a képet, de már régen volt...
ugyan mikroszemcsés cucc, de nem karcol..a fékport nagyon jól oldja...
Thorpe10-11-2012 09:14:41 // 41137
Alufelni tisztítás?

Milyen anyaggal érdemes, ami 1) maradéktalanul lehoz minden szutykot 2) nem marja meg az alut 3) szivacs puha felületével könnyedén lejön (dörzsi része ugye keményen szexuálja a felületet)

Próbáltam: Prevent keréktárcsa tisztító, Cif, Clin, Ultraderm. A ráégett fékporral + makacsabb trutymókkal nem boldogul egyik sem.

Mit javasoltok?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.