Forum >> Szerelőműhely

gecsa27-11-2012 14:15:26 // 41436
nem feltétlenül az, ha pont arra kellene a cucc, amit csak a fizetős verzió tud...meg ahoz örökupdate is jár.. :D

amire nekem kell, arra pont elég a free...
Kicsu27-11-2012 14:06:03 // 41435
Ez nem pénz kérdés de minek fizessek ha haszontalan!!!
ALFA75td27-11-2012 13:45:12 // 41434
A műszerfal tetején levő piros égett folyamatosan kb öt másodpercig aztán sha többet
gecsa27-11-2012 13:42:25 // 41433
milyen led??
gecsa27-11-2012 13:41:19 // 41432
volt amikor nekem is elkerülte a figyelmemet... :D
ALFA75td27-11-2012 13:13:46 // 41431
Ha csak a biztosíték miatt nem működne a riasztóm nem kérdezek mert az az alap hogy azt megnézem. Ha esetleg valakinek volt hasonló hogy a riasztója egy a müszerfalon folyamatosan világitó led jelzés után elhalálozott az ne tartsa magában az információt
gecsa27-11-2012 13:05:31 // 41430
nem tudom ki ismeri, vagy ki nem, de akinek patent, vagy csavar kell kárpit, lemez, stb rögzítésére, az kukkantson be IDE..

akad néhány féle cucc, és az árak is normálisak...:D
gecsa27-11-2012 12:33:06 // 41429
ha csóró vagy akkor a free, ha nem akkor a fizetős...:D
ugyanazt töltöd le, csak néhány funkció nem lesz elérhető..de azokat úgysem használod majd..:D
meg csak 4 dolgot tudsz egyszerre mérni...

nem drága a full sem..de írja, hogy mi a különbség..
kiolvasni, hibakódot törölni a free is tud..

manualját olvasd el, mielőtt használnád...:D
Kicsu27-11-2012 12:03:31 // 41428
Köszi
És a free verzió vagy a fizetős?
Grando27-11-2012 11:57:53 // 41427
Örömmel olvasok ilyen sorokat tőled. ;)))
Kicsu27-11-2012 11:51:35 // 41425
A 41400-as hsz-ben emlitett kábelhez honnan lehet letölteni frankó progit?
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2012 11:42:01 // 41424
A "modern"..? A turbo motorok mindíg is ilyenek voltak. Egy 1.3-mas turbo úgy ment mint egy 1.8-as szívó, és annyit is evett. Hol itt az újdonság? Daihatsu Charade Gtti, Polo G40 (kompresszor) , Fiat Uno Turbo, Renault 5 GT turbo, Mitsubishi Colt Turbo (1982-ben!).
Mind 100-110 ló körüli kis méregzsákok. Akkor sportos különc autók 900 kiló körül. Pár százalékkal javult a hatásfokuk a 30 év technikai fejlődésének köszönhetően. Direkt befecskendezés, okos elektronika, modern anyagok. Viszont átlag 25%-al nehezebb bódéba rakják őket. Mit is várunk akkor? A hiba a fogyasztók készülékében van, hiszékenyek és nem a tényekre koncentrálnak, hanem a közszájon és neten keringő marketing "okosságokra". :-) A marketing pedig működik. Aki soha az életben nem vett volna szívó kétliterest, mert sokat eszik, ki bírja azt fenntartani, az most boldog egy 1.2-es, 1.4-es turbomotoros autóval. Vagyis megvetették vele azt amit nem akart :-)
gecsa27-11-2012 11:22:56 // 41423
turbós benzines buszt? még nem láttam... :P:P

:D
Tentacle27-11-2012 10:54:33 // 41422
Akkor vegyél egy buszt :)
gecsa27-11-2012 10:37:02 // 41421
tanulság: turbót csak nagy köbcentivel...:D
droberto27-11-2012 10:01:12 // 41420
gecsa27-11-2012 08:04:38 // 41419
és, ha valami szakadás van benne?
WarbiRunner (Gyuri)26-11-2012 15:57:06 // 41418
A dolgok összefüggnek...ragad a turbo geometria, nem kap levegőt alacsony fordulaton. Erre nyilván kormolással reagál. Eredmény? Telenyomja az EGR-t, a visszavezetésen keresztül a MAP szenzort korommal, plusz eldugítja a katalizátorodat. A lekormolódott egr-től még kevesebb oxigénje lesz a motornak, az eldugult kat pedig még le is fojtja, és máris visszeértünk a turbohoz, ami a fojtás miatt mégúgy sem tud felpörögni.
Kb ezt tippelném, és a turbo geometria ellenőrzésével, pucolásával kezdeném. Ezután egr tisztítás és kiiktatás és MAp szenzor pucolás (5 perc, ha semmi baja is érdemes ránézni). Ha ez mind stimmel és csökkent is a korom, akkor egy 50km autópályát beiktatnék egyenletes 130-140 körüli tempón, hogy a kat-ból is égjen ki a korom. Pár padlós gyorsítás közben szépen kilöki belőle a cuccot.
süsnye26-11-2012 15:47:21 // 41417
s telefonszáémot tud vki, aki már vásárolt náluk? mert az oldalon nem találok.. egy email cím van csak, amiről küldték a rendelés visszaigazolást..
Tentacle26-11-2012 15:27:33 // 41416
Valami más gebasz volt, mert nem kellene meghalnia. A kábleben lévő usb-soros ftdi chip az USB 5V tápfeszét használja ha jól rémlik, a kocsi 12V-jára nincs is szükség ebben az esetben.
süsnye26-11-2012 15:16:31 // 41415
és a OBD csatis tápfesz mit hajt meg? Mert, amikor csak a laptopra volt rádugva az interfész, akkor világított rajta a kis piros LED, valamint fel is ismerte az eszközt a FES.. gondolom ehhez is kell neki vmennyi tápfesz (?), amit ilyenkor csak az USBről kaphat..
Tentacle26-11-2012 15:11:08 // 41414
Az OBD csatin mindig van tápfesz, akkor is ha nem adod rá a gyújtást.
Ricoe15626-11-2012 15:11:04 // 41413
Én úgy tudom (láttam) kábel-kocsi-laptop összedug,FES elindít majd gyújtás és csatlakozás :)
süsnye26-11-2012 15:00:58 // 41412
most, így utánaolvastam az USB specifikációnak, azon gondolkozom, hogy lehet, hogy amikor rádugtam az OBD csatira, úgy hogy nem adtam még rá gyújtást, lehet, h vmi fogyasztó terhelte be az USB-n keresztül a laptopot..(?)
Én nem láttam előírást erre, de lehet, h akkor szabad csak rádugni, ha már rajta van a gyújtás? Ti hogy használtátok?
Ricoe15626-11-2012 14:59:31 // 41411
Azt már áttanulmányoztam. Én a süsnye féle "kábeltesztelésre" gondolok. Ha véletlenül neki se a laptop füstölt volna, hanem a kocsi... bár reméljük ez nem következik be.
gecsa26-11-2012 14:57:35 // 41410
valami akkor nem volt kósar, vagy a kábellel, vagy a géppel..másik csatlakozónál is produkálta? vagy ez így egyből elsőre?
cseréltesd a kábelt, meg nézesd meg az usb csatit...
Arno16626-11-2012 14:57:18 // 41409
Urak, 2.0TS (Spider 96) motornal a balansztengelyeknek hogy illik állni, avagy hogyan kell beállítani? Jelölést megtaláltam, de sok logika nincs bene ahogy most áll...

Köszi!
süsnye26-11-2012 14:53:21 // 41408
nem viccelek, tényleg füstölt.. le is zsibbadtam, h remélem az ECU-ban nem tett kárt, mert akkor vkinek levágom vmelyik végtagját.. :)
most annyi, h a laptop nem ismer fel minden USB-s eszközt.. :(
gecsa26-11-2012 14:52:21 // 41407
légzsáknál ne nyomj a tesztre, mert kirobban!!!


nem robbanhat, hanem robban!

először olvass, aztán használd...blogokban sokmindent megtalálsz...használd a keresőt (diagnosztika...stb..)
Ricoe15626-11-2012 14:30:25 // 41406
Jut eszembe. Nekem is megjött a kábelem. Ha véletlenül rossz a kábel, kárt okozhat a kocsiban? Tudja valaki?
gecsa26-11-2012 14:09:16 // 41405
hehh....füstöl, mi??:D:D:D

nekem nem kapcsolós van, mocit simán olvasom vele...nekem csak ez volt a lényeg, azért nem is kergettem a többi fajtát..:D
atis_166jtd26-11-2012 14:03:44 // 41404
Valószínű kábel hiba, mert nekem is innen van. Nyugottan reklamálj.
süsnye26-11-2012 13:53:09 // 41403
OK, csak tudni akartam, h másnak van-e pont ilyen és műxik-e.. köszi mindenkinek :)
szeda26-11-2012 13:43:39 // 41402
Nekem is ilyen van és innen vettem.Tök jól működik.
JCsabi26-11-2012 13:30:07 // 41401
Lehet hibás a kábel
süsnye26-11-2012 13:21:36 // 41400
hát a kérdésem az lenne, hogy mikor összedugtam a laptoppal, miért kezdett el füstölni a laptop USB csatija? :)
Letöltöttem a multiecuscan ingyenes változatát, elolvastam mit, hogyan kell beállítani, valamint feltelpítettem azt az FTDI-s drivert. Beállítottam a COM portot Windowsba, valamint a kapcsolatot az ecuscan-be, meg is találta az interfészt.. majd ekkor rádugtam az autóra és ekkor elhalványult a képernyő és elkezdett füstölni az USB csati a laptopon..
gecsa26-11-2012 12:16:27 // 41399
blogomban van néhány sor...mi a kérdés?
JCsabi26-11-2012 12:12:20 // 41398
Nekem ilyen van, én is onnan rendeltem.
Tökéletesen működik. Minden ki tudok olvastatni vele.
süsnye26-11-2012 12:01:07 // 41397
van valakinek tapasztalata konkrétan ezzel az autódiagnosztikai interfésszel?
gecsa26-11-2012 08:07:48 // 41396
biztosíték?
ALFA75td25-11-2012 16:58:17 // 41395
Sziasztok a 156 osom ban meghalt a riasztó a kulcs nyitja zárja az ajtót de a riasztó nem kapcsol be. Ha valakinek van ötlete hogy mit érdemes megnézni hátha csere nélkül meguszom
LacUS23-11-2012 23:28:09 // 41394
Nekem volt Panda 1.3 Jtd-m, 125e km-rel vettem, 150enél cseréltettem a vezérműláncot, és akkor mondták,hogy még sosem volt bontva a motorom, 198e km-rel cseréltem le az omegára (bővült a család nem fértünk el) de azóta is megnézem a pandákat,szerintem zseniális városi verda.És ami a lényeg soha nem hagyott ott sehol.
pb_23-11-2012 23:01:49 // 41393
Pöcs tudja, mert amúgy a csókat jókat xokott írni. Lehet most ez nem úgy jött öxxe.)
Ferke23-11-2012 22:53:37 // 41392
Jah. Viszont kíváncsi lennék, hogy miért kellett azt az 1,3 mjetit 60 ezer előtt megborítani. Ráadásul ahogy látom az a kisebbik 1,3-as, ami még láncot se nyúzza, szóval én nem egy ilyen egyeden keresném a "fiat beépített gyári hibáit", az is ziher...ergo sztem hatásvadász a cikk egy picit.
Ferke23-11-2012 22:51:15 // 41391
Az más. A dugattyú mérete tud változni, de az se másfél millit. Ami normális anyagból van az nem görbül (mi is látunk elég sokat, naponta)
Ferke23-11-2012 22:49:17 // 41390
Nem a mostani fószvágen és ford divat-ekóturbó 1.0-ból indulok ki, hanem az mjetből. Hidd el, hogy kurvára nem görbül el, azt hiszem eleget láttam már belőlük ahhoz, hogy jó statisztikát rakjak össze, nem görbül az.:)
pb_23-11-2012 22:29:46 // 41389
Pedig én több olyan Pldányt is láttam, ami se nem görbült, se nem zsugordott.
atis_166jtd23-11-2012 22:10:20 // 41388
Hidd el görbül. Nem anyagfüggő. Láttam már jópárat. Volt olyan is ami nem görbült hanem mint a zsigulit szokták zsugorodott.
pb_23-11-2012 22:07:04 // 41387
Ami anyagból van, az nem görbül L.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.