pereskedésnél meg be kell bizonyítani, hogy a hiba az adásvétel előtt keletkezett... ha azt nem lehet, akkor oboa van..
csak akkor éri meg pereskedni, ha biztos nyersz. ha nem, akkor az is lehet drága mulatság..
Forum >> Szerelőműhely
gecsa09-01-2013 15:35:47 // 42036
mreni09-01-2013 15:32:28 // 42035
Hali!
Valószínű hogy motor problémád van,legjobb esetben szelepszár szimering miatt eszi az olajat ennyire,de az sem 2 fillér... először az olaj csepegést/folyást szüntessétek meg aztán érdemes továbblépni.
Visszaviheted,de vagy visszaveszi vagy pereskedés.
Valószínű hogy motor problémád van,legjobb esetben szelepszár szimering miatt eszi az olajat ennyire,de az sem 2 fillér... először az olaj csepegést/folyást szüntessétek meg aztán érdemes továbblépni.
Visszaviheted,de vagy visszaveszi vagy pereskedés.
Bambinoo09-01-2013 15:24:32 // 42034
Sziasztok!
Probléma lenne, nem is kicsi.. 147 2.0 TS kb. 91.500nál lett cserélve olaj + szűrők és most van benne kb 95.500 tehát 4000km-t mentem el vele, és 2 LITER olaj eltünt..ez nem normális, még az alfánál sem, ugye? Elvileg vmi olajfolt van az autó alatt, remélem szimering cserével megúszom, csak a baj az, hogy a kipufogó is full fekete pedig általában nem városban használom az autót hanem kint, és erősebb gázadásnál olajfoltokat köp kis mennyiségben. Valamennyit eszik a dob miatt, egy SuperSprint van alatta, de azért 2 liter az akárhogy nézem nagyon sok..
Remélem nem kell gyűrűzni vagy fúrni..
Esetleg ha kellene, akkor ezzel visszavihetem a tulajnak az autót, hogy rejtett hiba volt? Mikor megnéztük, megkérdeztük, hogy eszi-e az olajat, vagy van-e valami hibája, a válasz természetesen nem volt.
Ja és a km állás az valós, mert vezetett szervízkönyve van.
Probléma lenne, nem is kicsi.. 147 2.0 TS kb. 91.500nál lett cserélve olaj + szűrők és most van benne kb 95.500 tehát 4000km-t mentem el vele, és 2 LITER olaj eltünt..ez nem normális, még az alfánál sem, ugye? Elvileg vmi olajfolt van az autó alatt, remélem szimering cserével megúszom, csak a baj az, hogy a kipufogó is full fekete pedig általában nem városban használom az autót hanem kint, és erősebb gázadásnál olajfoltokat köp kis mennyiségben. Valamennyit eszik a dob miatt, egy SuperSprint van alatta, de azért 2 liter az akárhogy nézem nagyon sok..
Remélem nem kell gyűrűzni vagy fúrni..
Esetleg ha kellene, akkor ezzel visszavihetem a tulajnak az autót, hogy rejtett hiba volt? Mikor megnéztük, megkérdeztük, hogy eszi-e az olajat, vagy van-e valami hibája, a válasz természetesen nem volt.
Ja és a km állás az valós, mert vezetett szervízkönyve van.
gecsa09-01-2013 14:13:24 // 42033
lehet, hogy csak 2 henger ment..:D
GTPeti09-01-2013 14:09:12 // 42031
Ezt a problémát úgy szokás orvosolni, hogy
- fixen rögzíted a lapátokat
- kiíratod ezt is és az EGR-t is (esetleg a DPF-et is)
- fixen rögzíted a lapátokat
- kiíratod ezt is és az EGR-t is (esetleg a DPF-et is)
gecsa09-01-2013 14:06:18 // 42030
van grandébe 75 lovas 8 szelepes, a tesómnak is olyan van, bár ő benzint tankol bele..:)
mreni09-01-2013 13:40:03 // 42029
olyan is van? :D :D :D
Csöri09-01-2013 13:23:18 // 42028
A 8 szelepesben.:-))))
GabCsi09-01-2013 12:55:00 // 42026
Egy pozitívuma van, nem kettőstömegű van benne hanem sima :)
gecsa09-01-2013 11:21:28 // 42025
maga a megtestesült nyers erő! :D:D:D
Csöri08-01-2013 22:56:34 // 42024
Én eddig csak 16V-vel találkoztam.:-)
droberto08-01-2013 22:54:40 // 42023
Az 1-2-es kérette magát, a 3-4-jött könnyedén.
droberto08-01-2013 22:53:49 // 42022
Azaz, 75 packó! :)
droberto08-01-2013 22:17:44 // 42020
droberto08-01-2013 17:40:19 // 42019
Köszönöm mindenkinek az izzítógyertyás tippeket.
Ma este lesz a csere, 1,3 8V JTD az áldozat. :)
Elvileg M5 a menet (8-as a laptáv).
Ma este lesz a csere, 1,3 8V JTD az áldozat. :)
Elvileg M5 a menet (8-as a laptáv).
Nandiee08-01-2013 17:15:55 // 42018
Egy kis segítségre lenne szükségem. Igaz, hogy nem Alfa, de motorikusan meg egyezik az 1.9 JTD-vel.
H astráról (1.9cdti) lenne szó, aminek a szívósora elég tropa.
Az az a szívósor ledobta a rudazatot magáról. Ha rögzítem a szívósorra a rudazatot(réz lemez, hármas furat, rugós rögzítő alátét, majd a lemezt ráhajtom a rudazatra), akkor egészen addig jó, amíg a computer úgy nem dönt, hogy neki valamiért ez így nem jó, zárt állásba helyezi az örvény szelepeket, és háromezres fordulatnál letilt.
Fel lehet ezt újítani a szívósort, vagy csak cserével kivitelezhető? Illetve miért tilthat le a computer? láthatólag nem akad el a rudazat, addig amíg le nem tilt, jól el látja a szerepét, persze a kopás miatt mellette már kifúj...
H astráról (1.9cdti) lenne szó, aminek a szívósora elég tropa.
Az az a szívósor ledobta a rudazatot magáról. Ha rögzítem a szívósorra a rudazatot(réz lemez, hármas furat, rugós rögzítő alátét, majd a lemezt ráhajtom a rudazatra), akkor egészen addig jó, amíg a computer úgy nem dönt, hogy neki valamiért ez így nem jó, zárt állásba helyezi az örvény szelepeket, és háromezres fordulatnál letilt.
Fel lehet ezt újítani a szívósort, vagy csak cserével kivitelezhető? Illetve miért tilthat le a computer? láthatólag nem akad el a rudazat, addig amíg le nem tilt, jól el látja a szerepét, persze a kopás miatt mellette már kifúj...
Barni08-01-2013 14:25:51 // 42016
Infot kérnék kollégák :)
147 (1.9 JTD)-es Q2 rendszert hol tudok beszerzni? (használt és új is szóba jöhet)
147 (1.9 JTD)-es Q2 rendszert hol tudok beszerzni? (használt és új is szóba jöhet)
gecsa08-01-2013 10:03:03 // 42015
köszi! :) nekem is lassan csereérik a dolog..:)
mreni08-01-2013 09:27:07 // 42014
M8 20nm
M9 25nm
M10 35nm
M12 45nm
ez a törési határ ha jól emlékszem,meghúzási nyomatékot nem tudom pontosan,azt ki szoktam puskázni :D (10-15nm)
M9 25nm
M10 35nm
M12 45nm
ez a törési határ ha jól emlékszem,meghúzási nyomatékot nem tudom pontosan,azt ki szoktam puskázni :D (10-15nm)
gecsa08-01-2013 08:22:57 // 42013
mennyi az a töréshatár?
és a meghúzási nyomaték?
és a meghúzási nyomaték?
Csöri07-01-2013 21:02:59 // 42012
Szerencséd volt.:-)
Nekem az a tapasztalatom, hogy a 16V-ből könnyen kijön, a 8V JTD-k némelyikét viszont ki kel fárasztani.:-)
Nekem az a tapasztalatom, hogy a 16V-ből könnyen kijön, a 8V JTD-k némelyikét viszont ki kel fárasztani.:-)
mreni07-01-2013 20:46:53 // 42011
pedig könnyen bele tud törni,figyelni kell rá.
Alfa GT-Csaba07-01-2013 20:44:43 // 42010
Nem ropi az hogy olyan könnyen törjön!Én üzem meleg motornál mindet egy mozdulattal kitekertem,mind kijött könnyen!!
DieselManiaco(NagyVad)07-01-2013 19:28:50 // 42009
meleg motor,wd40 vagy gázolaj áztatás,és finoman lazít húz lazít húz...sok sikert,türelem kitartás:D
Fairlane07-01-2013 19:03:18 // 42008
147/Gt parkolóradarhoz kéne nekem műanyag kupak, balszélső, ami a lökösbe van bepattintva.
Hol lehet ilyen kapni leggyorsabban, polcról?
Hol lehet ilyen kapni leggyorsabban, polcról?
mreni07-01-2013 18:45:00 // 42007
én picit beáztatom gázolajban,illetve üzemmelegre melegítem a motort/vagy akksiról 4-5 percig izzítom a gyertyát.
eközben beállítom törési határra a nyomatékkulcsot és próbálkozok vele,eddig még nem törtem bele egyet sem (kopp-kopp) :D
eközben beállítom törési határra a nyomatékkulcsot és próbálkozok vele,eddig még nem törtem bele egyet sem (kopp-kopp) :D
droberto07-01-2013 17:48:08 // 42006
Urak!
Hogyan lehet JTD motor-ból kiszedni az izzítógyertyát a beletörés kockázatának csökkentésével?
Hogyan lehet JTD motor-ból kiszedni az izzítógyertyát a beletörés kockázatának csökkentésével?
mreni07-01-2013 17:18:20 // 42005
agy kiírja vagy nem :) mindenesetre az az első lépés szerintem
Bambinoo07-01-2013 17:11:43 // 42004
kontakthibánál leáll a motor is? vagy lehet hozzá köze? igazából van benne valami, mert nem mindig csinálja, ergo mechanikus hiba kilőve, nem? Ha rádugjuk gépre, az kiírja, hogy mi a baja?
gecsa07-01-2013 12:39:41 // 42003
igazából a kontakthibára próbálnám felhívni a figyelmet...
Bambinoo07-01-2013 12:30:59 // 42002
itt nemigazán találtam hasonló dolgot, mint ami nekem van.
Bambinoo07-01-2013 11:17:54 // 42000
Volt már valakinek olyan gondja, hogy leesett az alapjárat 500-750-re jobbik esetben, illetve teljesen leesett, megállt a motor és kiírta, hogy selespeed system failure? Hívtam szerelőmet, ő állítasa szerint szeleptisztítás megoldhatja a gondot.. 147 2.0 selespeedről van szó 2004-es. Egyébként meg teljesítményvesztést nem vettem észre.
Tiab051006-01-2013 15:39:43 // 41999
Jó tudni hogy azokra a csavarokra érdemes figyelni!
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 20:16:54 // 41998
Nekem 45e ft ért akarták ellenőrizni. Bár ezeket a nagynyomású pumpákat nem egyszerű nyomás próbázni. Komoly gépek kellenek oda. Nem hiába akarják arany árba csinálni.
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 20:13:57 // 41997
Nem csináltam képeket :( Nagy pipa leszedni a cr pumpát bontani kell hozzá mindent női kezek előnybe :) Nekem végülis nem a tömítésem volt rossz hanem 4 torx csavarból 2 ki volt lazulva, de hamár levettük kicseréltük. összerak 1 hét megint csöpög ideg szétt b...sz, újra leszed megint laza az a 2 csavar. Aztán beleragasztottuk azóta jó.
gecsa05-01-2013 19:05:47 // 41996
nem is tudom milyen volt benne...bár az is lehet, hogy már a második volt..:) de az biztos, hogy akkor cseréltek..:)
GTPeti05-01-2013 19:00:24 // 41995
Húha... nekem még nem volt. 200k. :(
gecsa05-01-2013 17:49:23 // 41994
nekem 235ezernél volt cserélve, pont egy héttel azelőtt, amikor vettem..:D egy darabig remélem nem lesz vele gond..:)
Tiab051005-01-2013 13:36:06 // 41993
Nincsen még kép, de hétfőn fotózok! Most sikerült elérnem az adagolós ismerőst és ő is a tömítéstcserét javasolta. Lekapom a szivattyút 1 max 2 nap és kész. Tesztelve, ellenőrizve barárságos áron.
GTPeti05-01-2013 13:01:52 // 41992
Csináltál esetleg képeket? Némi info e témában tényleg érdekes lenne!
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 12:21:04 // 41991
Max 8000ft a tömítés készlet hozzá. Én is cseréltem
Tiab051005-01-2013 11:02:09 // 41990
182ezer km, 10 literes fogyasztás, gázolajszag megállás után ja és üzemanyagban ázik a motor vezérlés felöli oldala és az egész alja jobb oldalt.
Menetteljesítmény nem változott.
Menetteljesítmény nem változott.
GTPeti05-01-2013 10:47:03 // 41989
Megkockáztatom, hogy ugyanaz a kettő, csak a cseredarabos játéknál másét kapod meg.
Amúgy azt is írd le légyszi, hogy mi volt a jele a problémának és mennyi km-nél jelentkezett! Köszi.
Amúgy azt is írd le légyszi, hogy mi volt a jele a problémának és mennyi km-nél jelentkezett! Köszi.
Tiab051005-01-2013 10:43:50 // 41988
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni! Tönkrement a tömítés a nagynyomású szivattyúmban, folyik a gázolaj de a szivattyú tudja korrigálni és tartani a kellő nyomást. Lenne egy 80ezer km cseredarab vagy a felújítás lehetősége.
Melyik lenne a jobb megoldás? Árban elhanyagolható a diferencia!
Köszönöm
156 1,9 JTD 8v
Tanácsot szeretnék kérni! Tönkrement a tömítés a nagynyomású szivattyúmban, folyik a gázolaj de a szivattyú tudja korrigálni és tartani a kellő nyomást. Lenne egy 80ezer km cseredarab vagy a felújítás lehetősége.
Melyik lenne a jobb megoldás? Árban elhanyagolható a diferencia!
Köszönöm
156 1,9 JTD 8v
ervin04-01-2013 11:29:28 // 41987
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék: a 145-ön megfeküdt egy kipufogó tartó bilincsem, az amelyik a bölcső alatt van és egy gumiszilenttel csatlakozik a bölcsőhöz. Ilyen szilentet keresnék, gyártani már nem gyártják, bontóban sincs, van esetleg valakinek ötlete, honnan tudnám beszerezni?
Aki esetleg a méretet tudná, az is sokat segítene, megpróbálnám legyártatni.
Köszönöm, Ervin
Kis segítséget kérnék: a 145-ön megfeküdt egy kipufogó tartó bilincsem, az amelyik a bölcső alatt van és egy gumiszilenttel csatlakozik a bölcsőhöz. Ilyen szilentet keresnék, gyártani már nem gyártják, bontóban sincs, van esetleg valakinek ötlete, honnan tudnám beszerezni?
Aki esetleg a méretet tudná, az is sokat segítene, megpróbálnám legyártatni.
Köszönöm, Ervin
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
354
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?