Forum >> Szerelőműhely
Bambinoo09-01-2013 15:44:43 // 42037
Holnap utánna járok, remélem nem kell megválnom tőle..
gecsa09-01-2013 15:35:47 // 42036
pereskedésnél meg be kell bizonyítani, hogy a hiba az adásvétel előtt keletkezett... ha azt nem lehet, akkor oboa van..
csak akkor éri meg pereskedni, ha biztos nyersz. ha nem, akkor az is lehet drága mulatság..
csak akkor éri meg pereskedni, ha biztos nyersz. ha nem, akkor az is lehet drága mulatság..
mreni09-01-2013 15:32:28 // 42035
Hali!
Valószínű hogy motor problémád van,legjobb esetben szelepszár szimering miatt eszi az olajat ennyire,de az sem 2 fillér... először az olaj csepegést/folyást szüntessétek meg aztán érdemes továbblépni.
Visszaviheted,de vagy visszaveszi vagy pereskedés.
Valószínű hogy motor problémád van,legjobb esetben szelepszár szimering miatt eszi az olajat ennyire,de az sem 2 fillér... először az olaj csepegést/folyást szüntessétek meg aztán érdemes továbblépni.
Visszaviheted,de vagy visszaveszi vagy pereskedés.
Bambinoo09-01-2013 15:24:32 // 42034
Sziasztok!
Probléma lenne, nem is kicsi.. 147 2.0 TS kb. 91.500nál lett cserélve olaj + szűrők és most van benne kb 95.500 tehát 4000km-t mentem el vele, és 2 LITER olaj eltünt..ez nem normális, még az alfánál sem, ugye? Elvileg vmi olajfolt van az autó alatt, remélem szimering cserével megúszom, csak a baj az, hogy a kipufogó is full fekete pedig általában nem városban használom az autót hanem kint, és erősebb gázadásnál olajfoltokat köp kis mennyiségben. Valamennyit eszik a dob miatt, egy SuperSprint van alatta, de azért 2 liter az akárhogy nézem nagyon sok..
Remélem nem kell gyűrűzni vagy fúrni..
Esetleg ha kellene, akkor ezzel visszavihetem a tulajnak az autót, hogy rejtett hiba volt? Mikor megnéztük, megkérdeztük, hogy eszi-e az olajat, vagy van-e valami hibája, a válasz természetesen nem volt.
Ja és a km állás az valós, mert vezetett szervízkönyve van.
Probléma lenne, nem is kicsi.. 147 2.0 TS kb. 91.500nál lett cserélve olaj + szűrők és most van benne kb 95.500 tehát 4000km-t mentem el vele, és 2 LITER olaj eltünt..ez nem normális, még az alfánál sem, ugye? Elvileg vmi olajfolt van az autó alatt, remélem szimering cserével megúszom, csak a baj az, hogy a kipufogó is full fekete pedig általában nem városban használom az autót hanem kint, és erősebb gázadásnál olajfoltokat köp kis mennyiségben. Valamennyit eszik a dob miatt, egy SuperSprint van alatta, de azért 2 liter az akárhogy nézem nagyon sok..
Remélem nem kell gyűrűzni vagy fúrni..
Esetleg ha kellene, akkor ezzel visszavihetem a tulajnak az autót, hogy rejtett hiba volt? Mikor megnéztük, megkérdeztük, hogy eszi-e az olajat, vagy van-e valami hibája, a válasz természetesen nem volt.
Ja és a km állás az valós, mert vezetett szervízkönyve van.
gecsa09-01-2013 14:13:24 // 42033
lehet, hogy csak 2 henger ment..:D
GTPeti09-01-2013 14:09:12 // 42031
Ezt a problémát úgy szokás orvosolni, hogy
- fixen rögzíted a lapátokat
- kiíratod ezt is és az EGR-t is (esetleg a DPF-et is)
- fixen rögzíted a lapátokat
- kiíratod ezt is és az EGR-t is (esetleg a DPF-et is)
gecsa09-01-2013 14:06:18 // 42030
van grandébe 75 lovas 8 szelepes, a tesómnak is olyan van, bár ő benzint tankol bele..:)
mreni09-01-2013 13:40:03 // 42029
olyan is van? :D :D :D
Csöri09-01-2013 13:23:18 // 42028
A 8 szelepesben.:-))))
GabCsi09-01-2013 12:55:00 // 42026
Egy pozitívuma van, nem kettőstömegű van benne hanem sima :)
gecsa09-01-2013 11:21:28 // 42025
maga a megtestesült nyers erő! :D:D:D
Csöri08-01-2013 22:56:34 // 42024
Én eddig csak 16V-vel találkoztam.:-)
droberto08-01-2013 22:54:40 // 42023
Az 1-2-es kérette magát, a 3-4-jött könnyedén.
droberto08-01-2013 22:53:49 // 42022
Azaz, 75 packó! :)
droberto08-01-2013 22:17:44 // 42020
droberto08-01-2013 17:40:19 // 42019
Köszönöm mindenkinek az izzítógyertyás tippeket.
Ma este lesz a csere, 1,3 8V JTD az áldozat. :)
Elvileg M5 a menet (8-as a laptáv).
Ma este lesz a csere, 1,3 8V JTD az áldozat. :)
Elvileg M5 a menet (8-as a laptáv).
Nandiee08-01-2013 17:15:55 // 42018
Egy kis segítségre lenne szükségem. Igaz, hogy nem Alfa, de motorikusan meg egyezik az 1.9 JTD-vel.
H astráról (1.9cdti) lenne szó, aminek a szívósora elég tropa.
Az az a szívósor ledobta a rudazatot magáról. Ha rögzítem a szívósorra a rudazatot(réz lemez, hármas furat, rugós rögzítő alátét, majd a lemezt ráhajtom a rudazatra), akkor egészen addig jó, amíg a computer úgy nem dönt, hogy neki valamiért ez így nem jó, zárt állásba helyezi az örvény szelepeket, és háromezres fordulatnál letilt.
Fel lehet ezt újítani a szívósort, vagy csak cserével kivitelezhető? Illetve miért tilthat le a computer? láthatólag nem akad el a rudazat, addig amíg le nem tilt, jól el látja a szerepét, persze a kopás miatt mellette már kifúj...
H astráról (1.9cdti) lenne szó, aminek a szívósora elég tropa.
Az az a szívósor ledobta a rudazatot magáról. Ha rögzítem a szívósorra a rudazatot(réz lemez, hármas furat, rugós rögzítő alátét, majd a lemezt ráhajtom a rudazatra), akkor egészen addig jó, amíg a computer úgy nem dönt, hogy neki valamiért ez így nem jó, zárt állásba helyezi az örvény szelepeket, és háromezres fordulatnál letilt.
Fel lehet ezt újítani a szívósort, vagy csak cserével kivitelezhető? Illetve miért tilthat le a computer? láthatólag nem akad el a rudazat, addig amíg le nem tilt, jól el látja a szerepét, persze a kopás miatt mellette már kifúj...
Barni08-01-2013 14:25:51 // 42016
Infot kérnék kollégák :)
147 (1.9 JTD)-es Q2 rendszert hol tudok beszerzni? (használt és új is szóba jöhet)
147 (1.9 JTD)-es Q2 rendszert hol tudok beszerzni? (használt és új is szóba jöhet)
gecsa08-01-2013 10:03:03 // 42015
köszi! :) nekem is lassan csereérik a dolog..:)
mreni08-01-2013 09:27:07 // 42014
M8 20nm
M9 25nm
M10 35nm
M12 45nm
ez a törési határ ha jól emlékszem,meghúzási nyomatékot nem tudom pontosan,azt ki szoktam puskázni :D (10-15nm)
M9 25nm
M10 35nm
M12 45nm
ez a törési határ ha jól emlékszem,meghúzási nyomatékot nem tudom pontosan,azt ki szoktam puskázni :D (10-15nm)
gecsa08-01-2013 08:22:57 // 42013
mennyi az a töréshatár?
és a meghúzási nyomaték?
és a meghúzási nyomaték?
Csöri07-01-2013 21:02:59 // 42012
Szerencséd volt.:-)
Nekem az a tapasztalatom, hogy a 16V-ből könnyen kijön, a 8V JTD-k némelyikét viszont ki kel fárasztani.:-)
Nekem az a tapasztalatom, hogy a 16V-ből könnyen kijön, a 8V JTD-k némelyikét viszont ki kel fárasztani.:-)
mreni07-01-2013 20:46:53 // 42011
pedig könnyen bele tud törni,figyelni kell rá.
Alfa GT-Csaba07-01-2013 20:44:43 // 42010
Nem ropi az hogy olyan könnyen törjön!Én üzem meleg motornál mindet egy mozdulattal kitekertem,mind kijött könnyen!!
DieselManiaco(NagyVad)07-01-2013 19:28:50 // 42009
meleg motor,wd40 vagy gázolaj áztatás,és finoman lazít húz lazít húz...sok sikert,türelem kitartás:D
Fairlane07-01-2013 19:03:18 // 42008
147/Gt parkolóradarhoz kéne nekem műanyag kupak, balszélső, ami a lökösbe van bepattintva.
Hol lehet ilyen kapni leggyorsabban, polcról?
Hol lehet ilyen kapni leggyorsabban, polcról?
mreni07-01-2013 18:45:00 // 42007
én picit beáztatom gázolajban,illetve üzemmelegre melegítem a motort/vagy akksiról 4-5 percig izzítom a gyertyát.
eközben beállítom törési határra a nyomatékkulcsot és próbálkozok vele,eddig még nem törtem bele egyet sem (kopp-kopp) :D
eközben beállítom törési határra a nyomatékkulcsot és próbálkozok vele,eddig még nem törtem bele egyet sem (kopp-kopp) :D
droberto07-01-2013 17:48:08 // 42006
Urak!
Hogyan lehet JTD motor-ból kiszedni az izzítógyertyát a beletörés kockázatának csökkentésével?
Hogyan lehet JTD motor-ból kiszedni az izzítógyertyát a beletörés kockázatának csökkentésével?
mreni07-01-2013 17:18:20 // 42005
agy kiírja vagy nem :) mindenesetre az az első lépés szerintem
Bambinoo07-01-2013 17:11:43 // 42004
kontakthibánál leáll a motor is? vagy lehet hozzá köze? igazából van benne valami, mert nem mindig csinálja, ergo mechanikus hiba kilőve, nem? Ha rádugjuk gépre, az kiírja, hogy mi a baja?
gecsa07-01-2013 12:39:41 // 42003
igazából a kontakthibára próbálnám felhívni a figyelmet...
Bambinoo07-01-2013 12:30:59 // 42002
itt nemigazán találtam hasonló dolgot, mint ami nekem van.
Bambinoo07-01-2013 11:17:54 // 42000
Volt már valakinek olyan gondja, hogy leesett az alapjárat 500-750-re jobbik esetben, illetve teljesen leesett, megállt a motor és kiírta, hogy selespeed system failure? Hívtam szerelőmet, ő állítasa szerint szeleptisztítás megoldhatja a gondot.. 147 2.0 selespeedről van szó 2004-es. Egyébként meg teljesítményvesztést nem vettem észre.
Tiab051006-01-2013 15:39:43 // 41999
Jó tudni hogy azokra a csavarokra érdemes figyelni!
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 20:16:54 // 41998
Nekem 45e ft ért akarták ellenőrizni. Bár ezeket a nagynyomású pumpákat nem egyszerű nyomás próbázni. Komoly gépek kellenek oda. Nem hiába akarják arany árba csinálni.
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 20:13:57 // 41997
Nem csináltam képeket :( Nagy pipa leszedni a cr pumpát bontani kell hozzá mindent női kezek előnybe :) Nekem végülis nem a tömítésem volt rossz hanem 4 torx csavarból 2 ki volt lazulva, de hamár levettük kicseréltük. összerak 1 hét megint csöpög ideg szétt b...sz, újra leszed megint laza az a 2 csavar. Aztán beleragasztottuk azóta jó.
gecsa05-01-2013 19:05:47 // 41996
nem is tudom milyen volt benne...bár az is lehet, hogy már a második volt..:) de az biztos, hogy akkor cseréltek..:)
GTPeti05-01-2013 19:00:24 // 41995
Húha... nekem még nem volt. 200k. :(
gecsa05-01-2013 17:49:23 // 41994
nekem 235ezernél volt cserélve, pont egy héttel azelőtt, amikor vettem..:D egy darabig remélem nem lesz vele gond..:)
Tiab051005-01-2013 13:36:06 // 41993
Nincsen még kép, de hétfőn fotózok! Most sikerült elérnem az adagolós ismerőst és ő is a tömítéstcserét javasolta. Lekapom a szivattyút 1 max 2 nap és kész. Tesztelve, ellenőrizve barárságos áron.
GTPeti05-01-2013 13:01:52 // 41992
Csináltál esetleg képeket? Némi info e témában tényleg érdekes lenne!
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 12:21:04 // 41991
Max 8000ft a tömítés készlet hozzá. Én is cseréltem
Tiab051005-01-2013 11:02:09 // 41990
182ezer km, 10 literes fogyasztás, gázolajszag megállás után ja és üzemanyagban ázik a motor vezérlés felöli oldala és az egész alja jobb oldalt.
Menetteljesítmény nem változott.
Menetteljesítmény nem változott.
GTPeti05-01-2013 10:47:03 // 41989
Megkockáztatom, hogy ugyanaz a kettő, csak a cseredarabos játéknál másét kapod meg.
Amúgy azt is írd le légyszi, hogy mi volt a jele a problémának és mennyi km-nél jelentkezett! Köszi.
Amúgy azt is írd le légyszi, hogy mi volt a jele a problémának és mennyi km-nél jelentkezett! Köszi.
Tiab051005-01-2013 10:43:50 // 41988
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni! Tönkrement a tömítés a nagynyomású szivattyúmban, folyik a gázolaj de a szivattyú tudja korrigálni és tartani a kellő nyomást. Lenne egy 80ezer km cseredarab vagy a felújítás lehetősége.
Melyik lenne a jobb megoldás? Árban elhanyagolható a diferencia!
Köszönöm
156 1,9 JTD 8v
Tanácsot szeretnék kérni! Tönkrement a tömítés a nagynyomású szivattyúmban, folyik a gázolaj de a szivattyú tudja korrigálni és tartani a kellő nyomást. Lenne egy 80ezer km cseredarab vagy a felújítás lehetősége.
Melyik lenne a jobb megoldás? Árban elhanyagolható a diferencia!
Köszönöm
156 1,9 JTD 8v
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?

