Forum >> Szerelőműhely
mreni24-08-2013 18:35:27 // 45886
nálam már rég le van kötve a jtd-ről :D
DieselManiaco(NagyVad)24-08-2013 17:36:18 // 45885
a fékbetét és kengyel érintkező pontjait be kell zsírozni,valamint én a csúszkákat nézném meg amiken a nyereg mozog,nekem az egyik görbe volt és azért nyikorgott új betétekkel.
GTPeti24-08-2013 16:57:06 // 45884
Azt már látom, hogy buszokhoz és tgk-khoz igazi, cserélhető szűrőt szokás használni. Olyat kb. mint egy olajszűrő.
GTPeti24-08-2013 16:56:10 // 45883
Vagy szűrőt tenni rá és mehet a szabadba, ekkor olajszag lesz, azt írja valaki az Alfisti-n.
Vagy lecsapatót kell betenni az útjába, ekkor elvileg kevesebb pára megy tovább.
Perpill még az utánanézés fázisában vagyok.
Vagy lecsapatót kell betenni az útjába, ekkor elvileg kevesebb pára megy tovább.
Perpill még az utánanézés fázisában vagyok.
Jack24-08-2013 16:43:22 // 45882
Kikötni, ledugózni? Szűrőt rá és kész? Állítólag megemelkedhet az olajfogyasztás.... Bár ezt sem értem hogyan függ össze a kartergáz elengedése és az olajfogyasztás... A képzett szakik elmagyarázhatnák hogy is van ez(persze csak ha helyes az állítás) ;).
GTPeti24-08-2013 15:20:45 // 45881
Arra vigyázott, hogy a két szelep, ahol éppen dolgozik zárva legyen.
Ez nem népbetegség, hanem a közv. bef. konstrukciójából fakad. :(
A kartergáz (olajpára) csak 50%-ban felelős a dologért. És ez az egyúttal ami ellen lehet is valamit tenni...
Ez nem népbetegség, hanem a közv. bef. konstrukciójából fakad. :(
A kartergáz (olajpára) csak 50%-ban felelős a dologért. És ez az egyúttal ami ellen lehet is valamit tenni...
Jack24-08-2013 15:18:21 // 45880
Biztos ügyes kezű srác volt;). A hengerekbe hulló kokszdarabokkal mit csinált? :)
Először mikor megláttam ezeket a képeket, elszomorodtam(na, kifogtam a tipusbeteg modellt). Aztán egyre több cikket olvastam ahol hasonló problémák merültek fel, mind off-os tipus, ismert/elismert márkák többnyire. Nem nyugtat meg, hogy a szomszéd tehene is döglődik, de ez mintha most valami "népbetegséggé" nőtte volna ki magat a direkt bef. motoroknál.
Lehet a kartergáz a ludas, de ha jól rémlik a szegény keverékes üzemmel is összefüggésbe hozták a kokszolódást(lehet rosszul értettem).
Először mikor megláttam ezeket a képeket, elszomorodtam(na, kifogtam a tipusbeteg modellt). Aztán egyre több cikket olvastam ahol hasonló problémák merültek fel, mind off-os tipus, ismert/elismert márkák többnyire. Nem nyugtat meg, hogy a szomszéd tehene is döglődik, de ez mintha most valami "népbetegséggé" nőtte volna ki magat a direkt bef. motoroknál.
Lehet a kartergáz a ludas, de ha jól rémlik a szegény keverékes üzemmel is összefüggésbe hozták a kokszolódást(lehet rosszul értettem).
Tom8524-08-2013 15:12:16 // 45879
Köszi! Kipróbálom!
Piritu - 1.000.00024-08-2013 14:48:15 // 45878
A csikorgást szünteti meg.
Tom8524-08-2013 13:44:33 // 45877
Nem, igazából azt sem tudom mire jó az! :)
Piritu - 1.000.00024-08-2013 13:40:14 // 45876
Rézpasztát kentél a betét hátára?
Roll198324-08-2013 13:22:28 // 45874
A fékbetétek sarkait lecsiszoltad picit?
Tom8524-08-2013 13:00:18 // 45873
Srácok, tud valaki valami ötletet adni a következőre? 156 1.6 fékről van szó. Kicseréltem mindkét első tárcsát, betétet és gumi csövet, leginkább azért mert a régi eléggé el volt kopva, plusz a bal fék ha bemelegedett nagyon nyikorgott úgy, hogy hozzá sem értem a pedálhoz. Az új tárcsa ATE, a betét Ferodo Premier. Összeraktam az újat, ugyanúgy nyikorgott. Szétszedtem a bal nyerget, dugattyút kipucoltam, bezsíroztam a gumiágyat és a csavart amiben csúszik a nyereg, a felfekvő felületeket megcsiszoltam amin mozog a betét. És ha bemelegszik, még mindig nyikorog, bár egy kicsit talán jobb lett. Nekem nincs más ötletem...
gecsa24-08-2013 11:36:27 // 45872
KLIKK
elég nehezen, igényelni fog némi bontást. szerintem a váltó felől fogja 2-3 csavar, nem tudom, mert alfán még nem szedtem le.
ha nekiállsz, az akksit mindenképp húzd le!
elég nehezen, igényelni fog némi bontást. szerintem a váltó felől fogja 2-3 csavar, nem tudom, mert alfán még nem szedtem le.
ha nekiállsz, az akksit mindenképp húzd le!
Jozso5324-08-2013 11:00:36 // 45871
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogyan férek hozzá a 156-os inditomotorjához?
Köszi a válaszokat.
Az lenne a kérdésem hogyan férek hozzá a 156-os inditomotorjához?
Köszi a válaszokat.
Benz23-08-2013 20:31:36 // 45870
Egyre jobban zavar és hallani a " csettegő" hangot a kocsiba. alapjáraton olyan mint egy Diesel. Azt tudom hogy a vezmód szar az már meg is van csak ki kell cserélni, de ez más. Tipikus szelephang. A kérdésem az hogy a hidrotőkéktől lehet ilyen hangja? és a hidrotőke csöröghet terhelés alatt? menet közben ? Szerintetek?
GTPeti23-08-2013 20:28:02 // 45869
Nálam már nem sokáig... A képek motiváltá tettek. B)
DieselManiaco(NagyVad)23-08-2013 20:26:00 // 45868
igen az valószínűleg rátesz egy jó nagy lapáttal:)
GTPeti23-08-2013 18:49:50 // 45867
Szerintem ennek az egésznek a kartergáz szívósorba vezetéséhez is köze van. Az olajpára sem kimondottan használ elkoszolódás ellen. Sőt.
Egy fickó az Alfistin állítólag pusztán a szívósor lebontása után tisztította meg a szelepeket.
Egy fickó az Alfistin állítólag pusztán a szívósor lebontása után tisztította meg a szelepeket.
GTPeti23-08-2013 18:22:44 // 45866
Huhh, ennek nem örülök (bár sejtettem, hogy várható). :((
Frank_Skythe23-08-2013 17:52:43 // 45865
sajnos. igen. az én hengerfejem is hasonlóan nézett ki, mint az a belinkelt képen látható :(( sőt a befecskendezők is teljesen el voltak tömődve kokszal. az autóban 90e km volt. a szerelőm szerint az olaj csere se volt mindig rendesen elvégezve az előző tulajnál, ez is hozzá járulhatott. most már gázzal járok. remélem ez a hiba többet nem fog elő fordulni, mert nem olcsó mulatság a javítás.
mreni23-08-2013 15:47:59 // 45864
autocom teljesen ki van békülve az alfával,azt is használok.
DieselManiaco(NagyVad)23-08-2013 13:41:05 // 45863
hát igen mint ahogy Novoth úr is leírta ez a közvetlen befecskendezés hátulütője,ezek szerint minden közvetlen motor ilyen..
Jack23-08-2013 13:36:01 // 45862
sajnos igen...:(
kép az oldal alján
kép az oldal alján
DieselManiaco(NagyVad)23-08-2013 13:31:24 // 45861
az fsi nem csak ezzel van elátkozva hanem a kompresszor mágneskuplungjával:D vannak ott azért bajok ezen felül is:D amúgy ez a downsizing elég utálatos dolog...
.......................23-08-2013 12:36:37 // 45859
FSI
az alfa JTS motorok is hajlamosak erre?
az alfa JTS motorok is hajlamosak erre?
süsnye23-08-2013 11:37:10 // 45858
annyi kiderült, hogy nem a bordásszíj körnéyke a ludas, mert anélkül is megvan a hang.
V6-nál az alsó vezérlés burkolatokat le lehet szedni ill. vissza lehet tenni csak a bordászszíj leszedésével és a főtg tárcsa leszedése nélkül?
V6-nál az alsó vezérlés burkolatokat le lehet szedni ill. vissza lehet tenni csak a bordászszíj leszedésével és a főtg tárcsa leszedése nélkül?
SanyiJTD23-08-2013 08:05:33 // 45857
Ja ha már itt vagyok, a flexi csövet is cserélem ,tudja valaki mekkora a gyári?
SanyiJTD23-08-2013 08:04:24 // 45856
Sziasztok! 156-on azt már megtudtam ,hogy ribe kulcs kell a karter leszedéséhez, de nem tudták megmondani,hogy 5-ös vagy 6os. Vennék ilyen fejet, és le szeretném cserélni.
Illetve van valami amire ügyelnem kell?
Illetve van valami amire ügyelnem kell?
CHARLY23-08-2013 07:54:37 // 45855
Sziasztok mit kellene megnéznem hogy üzemeljen a kilóméter órám? mert semmit nem mér. a fordulat szám mérő működik. alfa 146 1.6 ts
süsnye22-08-2013 23:38:16 // 45854
Te a Multiplexed verzióra gondolsz, az kerül 230EUR-ba. Ehhez egy spec interfészt is adnak. Neked nem erre lesz szükséged, ha ELM interfészt akarsz használni, hanem, ahogy előttem írták az 50EUR-ós Registered verzióra.
Liquid22-08-2013 22:28:21 // 45853
egy sima ELM kb. 7-10EUR + 50 a MES
GTPeti22-08-2013 22:26:47 // 45852
230 euró? A MES full licensze 50 euróba kerül.
Squeky22-08-2013 22:22:23 // 45851
Szevasztok!
Valakinek van tapasztalata Multiecuscan+ Elm327 Bluetooth párosításról?
Esetleg valakinek a teljes program megvan, vagy tudja a keygent hozzá? 230Eurót sokkalok, az Autocom meg nincs kibékülve az Alfával :/
Máté
Valakinek van tapasztalata Multiecuscan+ Elm327 Bluetooth párosításról?
Esetleg valakinek a teljes program megvan, vagy tudja a keygent hozzá? 230Eurót sokkalok, az Autocom meg nincs kibékülve az Alfával :/
Máté
.......................22-08-2013 12:38:34 // 45850
két réteggel fujd
zink spray+ höàllo szintelen lakk
nekem ez vàlt be
jo a höàllo fekete festék is,de azt be kell kemencében égetni,akkor a tökéletes
...végre egy ember akit zavar a felni mögött ha rozsdaboglya :)
zink spray+ höàllo szintelen lakk
nekem ez vàlt be
jo a höàllo fekete festék is,de azt be kell kemencében égetni,akkor a tökéletes
...végre egy ember akit zavar a felni mögött ha rozsdaboglya :)
Imyx22-08-2013 11:55:48 // 45849
Igen, ráadásul esztétikailag sem utolsó, ha nem rozsdás :-). Cink spray-el fújd le őket.
Az ATE tárcsák már eleve cink bevonattal készülnek, ha jól emlékszem. De még várj néhány CarTárs válaszára, szerintük van-e más lehetőség erre.
Az ATE tárcsák már eleve cink bevonattal készülnek, ha jól emlékszem. De még várj néhány CarTárs válaszára, szerintük van-e más lehetőség erre.
Simi7222-08-2013 10:59:19 // 45848
Sziasztok
ALFA 166 2.4 JTD bontott váltó (alkatrész) kellene.
A 6 fokozat mindkét fogaskereke, ami nagyon kellene.
Várom a segítségeteket.
70/9382006
Köszi
ALFA 166 2.4 JTD bontott váltó (alkatrész) kellene.
A 6 fokozat mindkét fogaskereke, ami nagyon kellene.
Várom a segítségeteket.
70/9382006
Köszi
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2013 21:49:56 // 45847
Köszi! Akkor ha átlátszik, jó :-)
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2013 21:48:27 // 45846
Köszi! Igen így gondoltam én is, úgyhogy a klímás gépet választottuk, jól tettük :-)
Rolcho21-08-2013 21:40:29 // 45845
Fék-dilemma: vettem brembo tárcsát, de nem festettet. érdemes valamivel korrózió ellen lefújni a központi részt, ahol felfekszik rá a felni? ha igen, mivel?
süsnye21-08-2013 20:32:24 // 45843
ja, és csak meleg motornál hallani..
süsnye21-08-2013 20:25:00 // 45842
Sziasztok,
vkinek van ötlete, hogy ez minek a hangja lehet?
Járás közben
Leállításkor
Vezérműszíj + görgők + bordásszíj + vízpumpa 7e km ezelőtt cserélve. 2e km ezelőtt lett bordásszíj feszítő cserélve + át lettek nézve a bordásszív hajtotta cuccok Alexék által, elvileg semmi nem csapágyas.
De nekem továbbra is csapágy hangnak tűnik..
Plusz infó, h a klíma nincs feltöltve.
vkinek van ötlete, hogy ez minek a hangja lehet?
Járás közben
Leállításkor
Vezérműszíj + görgők + bordásszíj + vízpumpa 7e km ezelőtt cserélve. 2e km ezelőtt lett bordásszíj feszítő cserélve + át lettek nézve a bordásszív hajtotta cuccok Alexék által, elvileg semmi nem csapágyas.
De nekem továbbra is csapágy hangnak tűnik..
Plusz infó, h a klíma nincs feltöltve.
Hari21-08-2013 20:17:58 // 45841
Minden további nélkül! ;)
CHARLY21-08-2013 19:56:05 // 45840
hell-ó srácok figyi kérdés a 1.8-as 146 os generátor jó a 1.6 146-ba??
Simi7221-08-2013 18:57:56 // 45839
Sziasztok!
Alfa 2,4 jtd-be kellene jó állapotu turbó.
Aki tud valahol, az kérném írja meg.
Köszi.
Alfa 2,4 jtd-be kellene jó állapotu turbó.
Aki tud valahol, az kérném írja meg.
Köszi.
atis_166jtd20-08-2013 20:10:48 // 45838
Mennyél nyugottan, nem esik be. Van a két réteg között egy fólia amivel össze van ragasztva a két réteg. Így csak törik nem esik darabokra mint az oldalsók.
atis_166jtd20-08-2013 20:07:19 // 45837
A 14,4V még hibátlan. Egy cella 2,2V normál esetben.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?