Sziasztok!
A váltóm (147) már nem gyári állapotú. Nehezen veszi a 3.-t és nem áll vissza alapállapotba középre, ha üresbe teszem. (pakolni kell rendesen a helyére) Viszont nem dobálja ki sebességből, nem hangos, nem kattog. Csupán olyan nehézkes váltani, mintha homokban állna a váltókar... Ötlet? Én kulisszára gyanakszom.
Valamint szerintetek -ha tényleg kulissza, amire tippelek- mennyibe kerül egy új bele? Van utángyártott, vagy keressek valahol használtan inkább?
Forum >> Szerelőműhely
supa08-10-2013 13:06:12 // 46186
Bilux08-10-2013 11:58:36 // 46185
156-ba keresek jobboldali első légbefúvót az sem baj ha nem krómos.
Illetve hogy lehet kiszedni a műszerfalból?
Köszi.
Illetve hogy lehet kiszedni a műszerfalból?
Köszi.
Jack08-10-2013 11:42:39 // 46184
Belenézve a termosztát olyan 45fokos szögben áll, nem látszik rajta furat. De a véleményedet osztja egy-két szerelő ;-).
Tuningman: a befolyón már nincs semmi elkerülő- vagy áteresztő szelep. Minden kifolyó a termosztát után van, azokat hiába is fogom be.... :) Viszont a Te véleményedre is jut pár szavazat! :)
Most akkor mi is van???
Tuningman: a befolyón már nincs semmi elkerülő- vagy áteresztő szelep. Minden kifolyó a termosztát után van, azokat hiába is fogom be.... :) Viszont a Te véleményedre is jut pár szavazat! :)
Most akkor mi is van???
Tuningman08-10-2013 02:11:31 // 46183
Én nem ajánlom a csak szelepszár szimering cserét, mivel az önmagában nem elég. Persze vannak akik csak azt cserélik de az sosem lesz tökéletes, mivel a szelepvezetőt is meg kell ilyenkor nézni. Ha az ki van kopva és kóvályog a szelep akkor felesleges az új szimering, úgy is szétveri a kóválygó szelepszár.
Ez a művelet úgy lesz biztosan jó ha leveszik a hengerfejet és gépműhelyben átnézik és kicserélik a szükséges dolgokat.
Ez a művelet úgy lesz biztosan jó ha leveszik a hengerfejet és gépműhelyben átnézik és kicserélik a szükséges dolgokat.
Tuningman08-10-2013 01:58:15 // 46182
De van:)
Hideg állapotban mindenképp zárnia kell. Ha áteresztene akkor nem tudná szabályozni a motor hűtését. Öntsd fel vízzel és egyből meglátod, hogy hol és miért ereszt.
A belefújkodás az nem a legpontosabb teszt.
Van a házon egy pici csőcsatlakozó még a termosztát előtt a nagy hűtőcső felől nézve, lehet, hogy azt nem fogtad be és azért érezted úgy, hogy ereszt.
Hideg állapotban mindenképp zárnia kell. Ha áteresztene akkor nem tudná szabályozni a motor hűtését. Öntsd fel vízzel és egyből meglátod, hogy hol és miért ereszt.
A belefújkodás az nem a legpontosabb teszt.
Van a házon egy pici csőcsatlakozó még a termosztát előtt a nagy hűtőcső felől nézve, lehet, hogy azt nem fogtad be és azért érezted úgy, hogy ereszt.
atis_166jtd07-10-2013 22:36:23 // 46181
Azért tudod átfújni ha jól emlékszem rá mert van egy légtelenítő furat a termosztáton. nézzél bele és látni fogod.
Jack07-10-2013 22:28:55 // 46180
Üdv Urak!
Termosztátot szeretnék cserélni, kézbe is kaptam kettő típust. Az egyik Faces talán, a dobozán semmi sincsen, meg egy Gates, hologramos matricával, bontatlan csomagban. Az a kérdés, hogy a jelzett helyen belefújunk, mit kell tapasztalnunk?:) Ez egy zárt termosztát, ha belefújok nem volna szabad szelelnie.
A noname ereszt, nem is kicsit. Mondjuk azon keresztül nem szeretnék lélegezni :), de ott folyadék folyik üzemszerű körülmények között, az is megtalálja az útját.
De a Gates is ereszt! Mondjuk harmad annyira, de a tökéletes záródástól messze van.
Létezik hogy mind a kettő hibás volt, vagy nincs is tökéletesen záró termosztát?
Termosztátot szeretnék cserélni, kézbe is kaptam kettő típust. Az egyik Faces talán, a dobozán semmi sincsen, meg egy Gates, hologramos matricával, bontatlan csomagban. Az a kérdés, hogy a jelzett helyen belefújunk, mit kell tapasztalnunk?:) Ez egy zárt termosztát, ha belefújok nem volna szabad szelelnie.
A noname ereszt, nem is kicsit. Mondjuk azon keresztül nem szeretnék lélegezni :), de ott folyadék folyik üzemszerű körülmények között, az is megtalálja az útját.
De a Gates is ereszt! Mondjuk harmad annyira, de a tökéletes záródástól messze van.
Létezik hogy mind a kettő hibás volt, vagy nincs is tökéletesen záró termosztát?
Csancsi07-10-2013 20:56:41 // 46179
Üdv.Egy nagy kérdéssel, kéréssel fordulnék hozzátok a 147 1,6 ts be elromlott a km számláló és keresek másik de sajnos nem sok sikerrel egy kis kijelzőset 2001 es .Ha valaki tudna egy az nagyon jó lenne (bontókat már végig telefonáltam) köszönöm
gecsa07-10-2013 19:51:03 // 46178
sokat. pénzben is..
Benz07-10-2013 19:47:24 // 46177
Üdv urak!
A jövő héten megy doktor bácsihoz a verda, vezérlésmódosító cserére. Kérdésem az lenne hogy ha már addig szét van szedve a kocsi onnan még sokat kéne bontani hogy a szelepszár szimeringeket is ki lehessen cserélni? Mert azért van olajfogyasztás na.... és nagyon gyorsuláskor látok azér némi füstöt... 120 000 van a kocsiban... zavar!! ezért gondoltam hogy esetleg ezeknek a cseréje javíthat a helyzeten? Szerintetek?
A jövő héten megy doktor bácsihoz a verda, vezérlésmódosító cserére. Kérdésem az lenne hogy ha már addig szét van szedve a kocsi onnan még sokat kéne bontani hogy a szelepszár szimeringeket is ki lehessen cserélni? Mert azért van olajfogyasztás na.... és nagyon gyorsuláskor látok azér némi füstöt... 120 000 van a kocsiban... zavar!! ezért gondoltam hogy esetleg ezeknek a cseréje javíthat a helyzeten? Szerintetek?
Joker 15607-10-2013 12:37:09 // 46176
Nagyon nagy segítség volt! :)
WIK_14607-10-2013 12:31:06 // 46175
Koszi beszéltem vele, de messze van Karácsondhoz. :S
WIK_14607-10-2013 10:51:21 // 46173
Sziasztok. Valaki tudna nekem ajánlani egy jó szerelőt Karácsond környékén aki ért a boxerekhez is, az sem haj ha Alfa fanatikus :)
Hidegen beindult megy a vas aztán ha bemelegszik kicsit akkor el kezd ugrálni az alapjárat, gázadásra befullad, le is áll sokszor. Végignéztük a vákumcsöveket, a benzinszűrőt, lehúztuk a lambdát, lehuztam az akksit hagytam 10 percig, de semmi. Előre is köszi az infókat.
Hidegen beindult megy a vas aztán ha bemelegszik kicsit akkor el kezd ugrálni az alapjárat, gázadásra befullad, le is áll sokszor. Végignéztük a vákumcsöveket, a benzinszűrőt, lehúztuk a lambdát, lehuztam az akksit hagytam 10 percig, de semmi. Előre is köszi az infókat.
DieselManiaco(NagyVad)06-10-2013 11:39:34 // 46172
ahol tudok segítek nincs mese,kérem:D
Buddha05-10-2013 23:16:24 // 46171
Tudtam, hogy számíthatok rád! :-)
...csak két lufi van benne, nem lenne nagy tüzijáték! :-D
...csak két lufi van benne, nem lenne nagy tüzijáték! :-D
DieselManiaco(NagyVad)05-10-2013 18:21:41 // 46170
jahh bocs elírtam:) mivel "ismerem" az arcot nagyjából,így tudom hogy nem tenne ilyet...:) De ez hozzászólás csak Buddhának szólt,senki már ne olvassa el,kérem hagyja figyelmen kívül,kéremkaccsojjaki!!!:D
GTPeti05-10-2013 18:19:38 // 46169
Aktuátor. Ilyet én nem ajánlanék még viccből sem. Valaki nem olvas elég alaposan kipróbálja és eldurrannak a légzsákok. Nem nyerő.
DieselManiaco(NagyVad)05-10-2013 18:17:03 // 46168
nincs más hátra futtass egy aktivátor tesztet,biztos rossz valamelyik:D:P
Buddha05-10-2013 14:30:39 // 46167
Hali!
Picit off, de rokon géppel elakadtam.
Multipla 1.9 JTD 1999 világít a légzsák hibajelző. Eleinte csak halványan hunyorgott a lámpa, gondoltam kontaktos az égő, de nem, ez már led-es forrasztott. Légzsák hibatároló üres, a lámpa pedig már folyamatosan világít! Kínomban lehúztam az egyik légzsákot, a hiba megvolt, töröltem, tehát a rendszer jól kommunikál és működik.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet?
Picit off, de rokon géppel elakadtam.
Multipla 1.9 JTD 1999 világít a légzsák hibajelző. Eleinte csak halványan hunyorgott a lámpa, gondoltam kontaktos az égő, de nem, ez már led-es forrasztott. Légzsák hibatároló üres, a lámpa pedig már folyamatosan világít! Kínomban lehúztam az egyik légzsákot, a hiba megvolt, töröltem, tehát a rendszer jól kommunikál és működik.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet?
pepegino05-10-2013 14:16:31 // 46166
Sziasztok. Alfa Gt hez kellene hátsó lökös, ha lehet akkor ujj.Tud valaki segíteni?
karika15504-10-2013 14:44:19 // 46165
Üdv,srácok!
nemrég küzdöttünk ugye a szomszédom Fiat Bravo-jával,
csak leírom a történést : az autó ugye gyenge volt,nem gyorsult,gépre dugva semmi hiba
végül is a szervizbe is ráéreztek,meg Rolibaba is... :)
megnéztem néki a vezérlést és hát valóban nem volt a helyén :)
lecseréltettük a vezérlést vizpumpával és feléledt a moci,működ rendesen :)
köszi még1szer az építő hozzászólásokat
más : asszem a szerelőműhely topicban olvastam a 98 ill. a kagylós racing 100+nitro benyáról,nos kipróbáltam,mert öcsém a tuning zsiguliba is csak ezt használja
tapasztalatom: tudatalatt és érzésre is tecccett a gépnek :)
alacsony fordulatról jobban húzott és nem csörgött be egyáltalán ill. a hangján vettem észre,hogy egy kicsit bemélyült
viszont az rendbe van,hogy az első 3-400km-en élvezi az ember,de osztán vissza a normál tempómra és 2 telitank után is több,mint fél lityivel nagyobb fogyasztást mértem
na az árkülömbséget nézve nekem ez nem túl gazdaságos :)
na ennyi,karatekutya-versenybenzin... faxomat :-O
nemrég küzdöttünk ugye a szomszédom Fiat Bravo-jával,
csak leírom a történést : az autó ugye gyenge volt,nem gyorsult,gépre dugva semmi hiba
végül is a szervizbe is ráéreztek,meg Rolibaba is... :)
megnéztem néki a vezérlést és hát valóban nem volt a helyén :)
lecseréltettük a vezérlést vizpumpával és feléledt a moci,működ rendesen :)
köszi még1szer az építő hozzászólásokat
más : asszem a szerelőműhely topicban olvastam a 98 ill. a kagylós racing 100+nitro benyáról,nos kipróbáltam,mert öcsém a tuning zsiguliba is csak ezt használja
tapasztalatom: tudatalatt és érzésre is tecccett a gépnek :)
alacsony fordulatról jobban húzott és nem csörgött be egyáltalán ill. a hangján vettem észre,hogy egy kicsit bemélyült
viszont az rendbe van,hogy az első 3-400km-en élvezi az ember,de osztán vissza a normál tempómra és 2 telitank után is több,mint fél lityivel nagyobb fogyasztást mértem
na az árkülömbséget nézve nekem ez nem túl gazdaságos :)
na ennyi,karatekutya-versenybenzin... faxomat :-O
Bandie03-10-2013 21:26:11 // 46164
Üdv! Meg van a gyújtás problémám oka. Szétrohadt az egyik gyertya vezeték. Akit érdekel, tettem fel blogba képeket. Sorry a minőségért, este volt és telóval fotóztam. Köszönet Jokernek a telefonos segítségért! :)
Ricsi2802-10-2013 08:36:19 // 46163
elviekben kell lennie a hőgomba/termostát körül egy csatlakozónak ami a motor hőfokot méri, általában ezek az alkatrészek nem szoktak meghalni, de érdemes rámérni. Értelem szerűen hideg és meleg motornál más ohm értéket kell mérned (a sensoron, lehúzott csatival). Én egy csatlakozási hibára gondolok a hőfok vezeték környékén :) Lehet megoldja a gondod!
Ricsi2802-10-2013 08:24:38 // 46162
Üdv!
Univerzális riasztót szeretnék a kocsiba viszont a központi zár megviccelt. Találtam erről szóló hsz-t, de sajnos a kocsimba lévő csatlakozók nem azonosak a dízel változattal.(nálam nincs 20 pólusú csatlakozás) 2002 1,8 benya 156 os. A kérdés annyi lenne melyik csatlakozón találom a központi zár vezérlést hogy az univerzális riasztóval tudjam vezérelni. Vagy bármilyen megoldás érdekel :)
Univerzális riasztót szeretnék a kocsiba viszont a központi zár megviccelt. Találtam erről szóló hsz-t, de sajnos a kocsimba lévő csatlakozók nem azonosak a dízel változattal.(nálam nincs 20 pólusú csatlakozás) 2002 1,8 benya 156 os. A kérdés annyi lenne melyik csatlakozón találom a központi zár vezérlést hogy az univerzális riasztóval tudjam vezérelni. Vagy bármilyen megoldás érdekel :)
Ricsi2802-10-2013 08:15:02 // 46161
Szia
Nem kell cserélni, elég ha a kulcsba kicseréled az imo chip-et! Amúgy a kis "műanyag karika" veszi az imo chip jelét. A kulcsba egy pici grafitszürke chip. Ha a kulcs ugyan olyan akkor érdemes cserélni a távirányító panelt is. Vagy csak elég a kulcs szárat ha bicska kulcs pl ;)
Nem kell cserélni, elég ha a kulcsba kicseréled az imo chip-et! Amúgy a kis "műanyag karika" veszi az imo chip jelét. A kulcsba egy pici grafitszürke chip. Ha a kulcs ugyan olyan akkor érdemes cserélni a távirányító panelt is. Vagy csak elég a kulcs szárat ha bicska kulcs pl ;)
Tocsa02-10-2013 06:56:56 // 46160
Nem a lambda okozza !
Gyújtás gond lessz ! Trafók gyertyák ! Ha trafó kell lennie letárolt hibának elvileg . Vedd le a deklit és nézd meg sötétben nem e húz át valahol.
Gyújtás gond lessz ! Trafók gyertyák ! Ha trafó kell lennie letárolt hibának elvileg . Vedd le a deklit és nézd meg sötétben nem e húz át valahol.
Peti156Sw02-10-2013 02:59:30 // 46159
Sziasztok! Tud valaki egy jó karosszériást Komárom környékéről?
szeda02-10-2013 01:03:42 // 46158
Sziasztok,
156-ban kulccserét csináltam.Az összes zárat cseréltem de nem találom az immobilizer egységet.Próbáltam a kábel alapján de elveszek valahol a biztitábla mögött.Tudja esetleg valaki hogy pontosan mit kell cserélni ilyenkor? A zár körüli gyűrűt cserélni tutira nem elég.
156-ban kulccserét csináltam.Az összes zárat cseréltem de nem találom az immobilizer egységet.Próbáltam a kábel alapján de elveszek valahol a biztitábla mögött.Tudja esetleg valaki hogy pontosan mit kell cserélni ilyenkor? A zár körüli gyűrűt cserélni tutira nem elég.
ernoe02-10-2013 00:07:29 // 46157
Sziasztok!
Keresek egy megbízható szerelőt vác-dunakeszi környékén.
Tudna valaki segíteni??
Keresek egy megbízható szerelőt vác-dunakeszi környékén.
Tudna valaki segíteni??
boli11101-10-2013 19:49:47 // 46156
Ciao!
A következő hibaüzenetet mi okozhatja, van ötletetek?
Selespeed váltó veszi az összes sebességet, de az 5. fokozatban csipogó hang hallható.
Előre is köszi
A következő hibaüzenetet mi okozhatja, van ötletetek?
Selespeed váltó veszi az összes sebességet, de az 5. fokozatban csipogó hang hallható.
Előre is köszi
Hari01-10-2013 09:33:21 // 46155
:) ... esetleg az ECU melletti testellést is vizsgáld meg! ... vagy a hőgomba viccelődik!!!
Fairlane30-09-2013 21:20:55 // 46154
Őt hívd fel, biztos tud adni valami használható tanácsot. Esetleg hátha ki tud menni menteni...
Bandie30-09-2013 20:58:05 // 46153
Üdv Cartársak! Elkéne kis segítség. Tegnap este autóztunk, minden rendben. Ma reggel kocsiba beül, gyújtás ráad. Minden kontrol lámpa szépen elalszik, majd indítás. Csak az indítómotor küzd, és küzd és küzd. Az indítómotor szépen muzsikál, de a motor nem indul. Többszöri próbálkozás után sem. Indítózás közben akksi és injektor piktogram világít. Eső, pára, fagy nem volt felénk ma reggel. A vas: 156, 1.8TS, 1998 évjárat. Nyáron néha előfordult, hogy hidegindításkor köhögősen indult a motor (1-2 másodpercig), utána minden OK. Van valakinek tapasztalata, esetleg ötlete a tréler előtt? A dolog iróniája, hogy ma vittem volna Zé mesterhez! :) Nagyon köszi minden hozzászólást!
krezsnyev30-09-2013 20:52:42 // 46152
Hmmm... na erre nem gondoltam! Kösszkössz!
Piritu - 1.000.00030-09-2013 20:36:45 // 46151
Simán lehet, ha pl. a vízszivattyúd lapátjai elforognak a tengelyen, és nem mindig keringeti a vizet.
Utána kéne nézni a dolognak, mert nem túl egészséges a motornak 130 fokos vízzel autózni.
Utána kéne nézni a dolognak, mert nem túl egészséges a motornak 130 fokos vízzel autózni.
krezsnyev30-09-2013 20:30:58 // 46150
Üdv mindenkinek!
Olyan zavaró problémám van pici 166 2.0ts-emmel, hogy nyugisan autozok, és gondol egyet a vízhőmérőm és felszalad 130fokra és ott is marad jó darabig. Néha fogja magát és kb. fél perc alatt visszamegy 90re, ami szerintem fizikailag képtelenség. Még érdekesebb ha leveszem a gyujtást majd rögtön visszaadom rá akkor egyböl 90et mutat ismét. Ehhez talán még annyi társul, hogy a vész piros lámpa nem nagyon dolgozik szinkronban a jelzett értékkel. Probléma : hőgomba, kontakt hiba, kijelző műszer esetleg termosz lehet? :S A viztartályomban nem bugyog a víz és kezzel tapintható, nem forró.
Köszi a válaszokat előre is!
Olyan zavaró problémám van pici 166 2.0ts-emmel, hogy nyugisan autozok, és gondol egyet a vízhőmérőm és felszalad 130fokra és ott is marad jó darabig. Néha fogja magát és kb. fél perc alatt visszamegy 90re, ami szerintem fizikailag képtelenség. Még érdekesebb ha leveszem a gyujtást majd rögtön visszaadom rá akkor egyböl 90et mutat ismét. Ehhez talán még annyi társul, hogy a vész piros lámpa nem nagyon dolgozik szinkronban a jelzett értékkel. Probléma : hőgomba, kontakt hiba, kijelző műszer esetleg termosz lehet? :S A viztartályomban nem bugyog a víz és kezzel tapintható, nem forró.
Köszi a válaszokat előre is!
Frucsi30-09-2013 17:48:20 // 46149
Sziasztok Urak!
A következő problémám lépett fel:
- a lambda szondám kb 3 hete bedobta az unalmast (kiolvasva: 1. lambda hiba)
- 2 hétig csak a jelez dobta, meg h go to deeler :D
- nemrég viszont már az alapjáratom is baszakszik, remeg az egész autó (nem a ford.szám röpköd), mintha nem menne minden henger néha, vagy nem tudom
- ja és eléggé megnőtt a fogyasztásom is
Kérdés: ezt okozza a lambda hiba?
Én gyertyákra is gyanakszom, esetleg a vezérlés módosító kezdődő hibájára (inditásnál fél másodperc dízel hang, majd kisimul)
Tippek?
Köszi előre is!
A következő problémám lépett fel:
- a lambda szondám kb 3 hete bedobta az unalmast (kiolvasva: 1. lambda hiba)
- 2 hétig csak a jelez dobta, meg h go to deeler :D
- nemrég viszont már az alapjáratom is baszakszik, remeg az egész autó (nem a ford.szám röpköd), mintha nem menne minden henger néha, vagy nem tudom
- ja és eléggé megnőtt a fogyasztásom is
Kérdés: ezt okozza a lambda hiba?
Én gyertyákra is gyanakszom, esetleg a vezérlés módosító kezdődő hibájára (inditásnál fél másodperc dízel hang, majd kisimul)
Tippek?
Köszi előre is!
Tocsa30-09-2013 16:54:38 // 46148
Az ECU t reseteld le mielőtt bármit csinálsz mert ha húzgáltad a csatikat akkor beáll vészüzemre ! Tanítsd újra menj vele pár kört ha rendbe tettél mindent ! A reset aksi le míg kisül benne a kondi pár perc ha hiba van letárolva előbb töröld !
Tocsa30-09-2013 16:51:16 // 46147
Üdv !
Én is küzdöttem ezzel a problémával ! :(
A enyémbe cserélve volt az lmm gyertyák de nem oldotta meg . Amikor kipucoltam becsületesen az alapjárati motort , és a pillangószelepet meggyógyult.
Viszont egyszer visszajött a probléma és a motortérben cseréltünk egy biztosítékot ami az alapjárati motornak ad áramot nem elégve volt hanem el volt törve !!!!! Néha érintkezett akkor szabályzott néha nem ekkor ugrált összevissza ! Van ott egy relé is annak a kontaktját is nézd át !! ha szemben álsz az autóval az aksi oldalán lévő dobozka a baloldalán.
Én is küzdöttem ezzel a problémával ! :(
A enyémbe cserélve volt az lmm gyertyák de nem oldotta meg . Amikor kipucoltam becsületesen az alapjárati motort , és a pillangószelepet meggyógyult.
Viszont egyszer visszajött a probléma és a motortérben cseréltünk egy biztosítékot ami az alapjárati motornak ad áramot nem elégve volt hanem el volt törve !!!!! Néha érintkezett akkor szabályzott néha nem ekkor ugrált összevissza ! Van ott egy relé is annak a kontaktját is nézd át !! ha szemben álsz az autóval az aksi oldalán lévő dobozka a baloldalán.
TSiga ( I am the TSIG)29-09-2013 18:27:27 // 46146
Sziasztok!
1.: Van kapcsolós OBD2 diag kábelem és 3 pin-es Alfa kábelem hozzá. :-)
2.: A 155-te gyönyörűen működik! :-DD
3.: Viszont tud valaki valahol jó CAN-BUS átalakítót hozzá? Sajna az OFF espece-t nem kezeli. :-(
1.: Van kapcsolós OBD2 diag kábelem és 3 pin-es Alfa kábelem hozzá. :-)
2.: A 155-te gyönyörűen működik! :-DD
3.: Viszont tud valaki valahol jó CAN-BUS átalakítót hozzá? Sajna az OFF espece-t nem kezeli. :-(
Ádi2.429-09-2013 18:14:21 // 46145
Üdv....
Olyan problémával állok szemben, az utóbbi 2 hétben az autómból elszaladtak a lóerők,nem akar menni olyan értelemben,hogy nincs igazi teljesítmény csak "megyeget"....alapjárat tökéletes, hidegen melegen indul kitűnően.
Segítségeket előre is köszönöm....
Olyan problémával állok szemben, az utóbbi 2 hétben az autómból elszaladtak a lóerők,nem akar menni olyan értelemben,hogy nincs igazi teljesítmény csak "megyeget"....alapjárat tökéletes, hidegen melegen indul kitűnően.
Segítségeket előre is köszönöm....
Alfa GT-Csaba29-09-2013 12:50:04 // 46144
ELTALÁLTAD :-)!
159 Indigo Gray 2.4 Monster29-09-2013 12:20:06 // 46143
A chipp mester? :)
Alfa GT-Csaba29-09-2013 10:28:00 // 46142
Nekem anno attól szart be az ECU-m hogy úgy lett kivéve hogy a mester nem vette le az aksi sarút ,és az a része halt el ami az injektorokat vezérelte,többet nem indult vele a vas!
mreni29-09-2013 08:35:17 // 46141
programom lehet hogy van,küld el a vezérlő számát és megnézem.
egyébként lehet,hogy cserés lesz az ECU,volt már ilyen nálam is,de nem tudtuk egyszerűen felprogramozni,mikor olvasta a gép azt írta,hogy üres,amikor írni akartuk akkor pedig,azt hogy rajta van a progi... ha sürgős a dolog én cserélném a vezérlőt inkább,jobban jársz szerintem
egyébként lehet,hogy cserés lesz az ECU,volt már ilyen nálam is,de nem tudtuk egyszerűen felprogramozni,mikor olvasta a gép azt írta,hogy üres,amikor írni akartuk akkor pedig,azt hogy rajta van a progi... ha sürgős a dolog én cserélném a vezérlőt inkább,jobban jársz szerintem
Sityu28-09-2013 17:16:17 // 46140
Pontos tipusa a vezérlőnek? Lehet tudok segíteni.
kapeka (Nagyvad)27-09-2013 15:50:13 // 46139
Bocsi, beteszem ide is, a saját topicom mellett, hátha többen olvassák:
Az a helyzet, hogy ki lett véve a motorvezérlő a kocsimból (166 2,5V6 Sportronic), mivel nem akart kommunikálni az immoval. Most hívott a villamosságis, hogy nem ment tönkre, csak egyszerűen eltűnt róla a program, ÜRES. Valószínűleg az volt a gond, hogy az akksi teljesen lemerült, zárlatos lett, azóta ki is cseréltem. Azt mondja, ha tudok szerezni programot, feltölti és kész. Ha nem, akkor másik vezérlő + kiegészítők kellenek. Utóbbit találok ebayen, de ha van programja valakinek, vagy tudja, honnan lehet programot szerezni, ne tartsa magában. Június 30-a óta nem mentem a 166-tal, most már használnám... :-((
Az a helyzet, hogy ki lett véve a motorvezérlő a kocsimból (166 2,5V6 Sportronic), mivel nem akart kommunikálni az immoval. Most hívott a villamosságis, hogy nem ment tönkre, csak egyszerűen eltűnt róla a program, ÜRES. Valószínűleg az volt a gond, hogy az akksi teljesen lemerült, zárlatos lett, azóta ki is cseréltem. Azt mondja, ha tudok szerezni programot, feltölti és kész. Ha nem, akkor másik vezérlő + kiegészítők kellenek. Utóbbit találok ebayen, de ha van programja valakinek, vagy tudja, honnan lehet programot szerezni, ne tartsa magában. Június 30-a óta nem mentem a 166-tal, most már használnám... :-((
Imyx27-09-2013 13:59:46 // 46138
Valószínűleg nem lesz hosszú életű, ezzel számolni kell.
Sityu27-09-2013 11:29:10 // 46137
Uraim!
CF3 1.6-ba (32104) előre jó az NTK univerzális lambda? Mondjuk már benne van :) Csak megütötte a szemem a leírásban, hogy "only for pre eobd cars" . LMM-el együtt cseréltem, most minden ok, megy mint a meszes. Majd rámérek milyen értékeket dob. Kb 100 km alatt nem jött vissza a keverékképzős hibakód..
CF3 1.6-ba (32104) előre jó az NTK univerzális lambda? Mondjuk már benne van :) Csak megütötte a szemem a leírásban, hogy "only for pre eobd cars" . LMM-el együtt cseréltem, most minden ok, megy mint a meszes. Majd rámérek milyen értékeket dob. Kb 100 km alatt nem jött vissza a keverékképzős hibakód..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?