Forum >> Szerelőműhely
Gordon10-02-2006 15:13:52 // 10336
Ferodo jó?
András bácsi10-02-2006 14:52:34 // 10335
A gyári betét általában Ferodo, de lehet Textar is. Persze időlegesen változnak a beszállítók. A tárcsát nem tudom: gyárit még sosem rendeltem.
András bácsi10-02-2006 14:51:18 // 10334
Hát a hátsó élettartama simán lehet a duplája az elsőnek.
Gordon10-02-2006 14:36:55 // 10333
Apropó a gyári betétek, tárcsák vajon milyenek lehetnek?
Gordon10-02-2006 14:34:58 // 10332
Kaptam még ajánlatot Textar-ra is!? Ha már lehet választani akkor Textar vagy Ate?
Tom1210-02-2006 14:34:23 // 10331
K.b., ha csak lehet, motorfék...:-))) A legutóbbi offoson 170e-nél kellett csak hátsó betétet cserélni, 2x cseréltem elsőt, tárcsát meg egyáltalán 180e + volt benne, mikor eladtam.:-) Pedig nem szoktam "nyugdíjas tempóban" közlekedni.:-)) Az ABS-nek most sincs sok dolga, azért néha kipróbálom, működik-e még.
Cgo10-02-2006 14:29:44 // 10330
en 32000 km-nel voltam a Szamosinal, akkor azt mondta, hogy nemsokara tarcsacsere. 50000-nel azt mondtak, hogy meg nem kell, de legkozelebb mar biztos. 70000-nel azt mondtak, hogy gyanus, de 10000-et meg kibir. 80000-nel azt mondtak, hogy gyanus, de 10000-et meg kibir. 90000-nel mar rendeltem a tarcsakat, de nem raktak fel, hogy meg egy tizes siman benne van a tarcsakban. igy most 100000-nel tervezem a cseret...
András bácsi10-02-2006 14:25:43 // 10329
Akkor biztos olyan vagy, mint az idősebb Villeneuve, aki a versenyeken kétszer lépett a fékre: egyszer, amikor megállt a rajtrácson, egyszer pedig a célban. :)))
András bácsi10-02-2006 14:24:12 // 10328
Ez jó kombináció.
Tom1210-02-2006 14:15:57 // 10327
Köszi, akkor én még nagyon jól állok.:) Igaz, a fékek sokat ki szoktak bírni nálam.
Gordon10-02-2006 14:08:01 // 10326
A gyári cuccok elég horror áron vannak! Ajánlottak Brembo tárcsát, ami sokkal olcsóbb mint a gyári kb. fele! Valamint Ate betétet, ami kb. 6k-val olcsóbb!
Mit érdemes venni a gyári helyett?
swan10-02-2006 13:49:42 // 10324
Köszi. Nem ismerem de majd szerzek. OBI vagy hasonnló helyeken lehet kapni?
András bácsi10-02-2006 13:46:47 // 10323
Típusa válogatja. A legtöbben van egy kopásjelző bemarás, ameddig lehet, illetve ameddig érdemes szabályozni. Pl. egy átlag 22mm-es hűtött tárcsa olyan 20mm-ig kophat.
András bácsi10-02-2006 13:43:30 // 10322
Azért mondom, hogy nehéz ezt így behatárolni. Pl. a 166-tal az új tárcsával mentem kb. 30e-t és már egész vállas lett a lelkem. :)
András bácsi10-02-2006 13:42:10 // 10321
A Brembo is csak egy márkanév, elvileg a legtöbb típushoz gyárt.
Tom1210-02-2006 13:23:42 // 10320
Mennyi a megengedett kopás?
Gordon10-02-2006 13:21:40 // 10319
Hol tudok ilyet venni? Esetleg szett (tárcsa és fékbetét)!
sspeed_5610-02-2006 12:49:58 // 10317
Én mentem már 120e-et is cseréig, viszont ismerek olyat aki már 70e-re teljesen elkoptatta...
Gordon10-02-2006 12:34:34 // 10316
Brembo betétet tudok felrakni a gyári AR tárcsához? Vagy Brembot csak szettben lehet venni?
pb_10-02-2006 11:56:26 // 10315
Attól függ, hogy van-e válla a tárcsának
András bácsi10-02-2006 11:53:35 // 10314
Ha jó a tárcsa: értsd nem hullámos, nincs túl nagy válla, akkor nem kell szabályozni. De 56e-nél már lehet kukás a tárcsa.
Gordon10-02-2006 11:50:00 // 10313
De gondolom 56000-nél csak nem kell cserélni!
Gordon10-02-2006 11:47:23 // 10312
Na pont ez volt a lényeg, mert Boldiék azt írték vissza, hogy tárcsa megnézése után szabályozás, de hogy az mindenképp kell! Csiki-ék meg nem foglalkoznak felszabályozással, tárcsa megnéz és csere!
Itt a kérdés az hogyha jó a tárcsa, akkor a szerelési művelethez hozzátartozik e a fékbetét cseréje mellett a felszabályozás?
András bácsi10-02-2006 11:44:27 // 10311
Használatfüggő. 100e-t nem nagyon bír.
tomcsi14610-02-2006 11:44:25 // 10310
FBS paszta. Mosd le előtte ecettel. Néhány 100 forint. Megvárod míg kiszárad, mérsékelten nyomásálló is.
B-K10-02-2006 11:43:34 // 10309
Igen szigorúan ha még lehet szabályozni,ugyanis lehet,hogy olyan vékony,hogy szabályozni nem lehet,akkor viszont újat kell venned!!!
András bácsi10-02-2006 11:43:12 // 10308
Ezt a tárcsa állapota határozza meg. Alaphelyzetben nem kell.
Gordon10-02-2006 11:42:31 // 10307
Egy tárcsának azért illő 100000km-et kibírni nem? Akkor nem akarják velem 56000-nél cseréltetni a fékbetéttel együtt!
Gordon10-02-2006 11:41:01 // 10306
Fékbetéteket kell cserélnem, kérdés, hogy a tárcsákat a betét cseréjekor fel kell szabályozni vagy sem?
swan10-02-2006 09:39:40 // 10305
Van egy hajszálnyi repedés a kiegyenlítő tartályon. Szerintetek mivel ragasszam meg ideiglenesen ami bírja a hőt?????
Pat09-02-2006 20:47:03 // 10304
Kösz, de én inkább megvárom, hogy melegebb legyen és inkább nekiesem.
Az a bizonyos "ököl" megoldás nem igazán illeszkedik az általam megszokott szakutasítások rendjébe. :-))
Cgo09-02-2006 20:46:04 // 10303
egyertelmuen a wide range olajat!
EDDI09-02-2006 20:04:48 // 10302
Csatlakozom! Tömitésböl csak az egybelévö fém tömitést szabad belerakni.
Alfához nem találsz,csak a Chryslerhez.(U.A.)
A fém tömitéseket be kell fujni viaszsprével.Ha az nincs akkor én réz sprével szoktam.(Nem kezd el rohadni,és nem eszi meg a blokk sikját)
Az osztott tömitéssel mindig csak szivtam,bármilyen minöségü is volt.
109-02-2006 19:27:41 // 10301
Ja, Ja :-))))
Nem is tudtam, hogy a Te verdád van így szétbombázva...:-))
Tudnál segíteni a feltett kérdésem megválaszolásában? (hogyan lehet kivenni a km-órát könnyen a helyéről)
109-02-2006 19:24:00 // 10300
Még mindíg várom a hasznos ötleteket, használható jótanácsokat, hogy hogyan tudom óvatosan, rongálás, törés nélkül kigyógyítani a műszerfalamat a 145-ből. A kép, amit korábban kaptam már csak a kész erdményt mutatja. Ja, és én azért ennyire nem akarom szétszedni.
Egy korábbi kérdésre: a 145-ös kormánykapcsolóját úgy lehet szétbontani, hogy kormányburkolatból alul négy db csavar kicsavaroz, ekkor lejön a burkolat alsó része. Ha alá nézel, akkor látsz kétoldalt egy-eyg imbuszcsavart. Ezt kivéve mozdul el a burkolat felső része. A bajuszkapcsolók tövénél elég jól látható helyen, van alul és felül egy-egy kis "karom", amit ha benyomsz, egyben ki tudod húzni a helyéről, a kapcsolót. A kormányszerkezettől úgy tudod függetleniteni, hogy a nagyobbik csatit lehúzod, így már bárhová viheted a kapcsolót. Jobban csak azért nem szedtem széjjel, mert holnap is használnom kell az autót és össze is kellet raknom.
Jó időtöltést :-))
martin-i09-02-2006 17:51:17 // 10299
utólagos engedelmeddel tettem fel...:) mert olyan profi tanulmánykép!
Otto09-02-2006 17:32:15 // 10298
Légmennyiségmérő által számolja ki mennyi levegőre van szüksége a mocinak!Ahogy Bandi mondja,maradnia kell!!!
Direktszűrőtől csak a hangja(szivó)változik!Az viszont jobb lesz!
Otto09-02-2006 17:24:16 // 10297
Hengerfejtömítésen ne spórolj!Vegyél Götz fém egybetömítést!Én szívtam Ajusaval sokat,nem birta a nagy nyomást!Mindig elégtek.Ja,a hengerfejeket sikoltasd!Fontos!Ha jónak látszanak akkor is!Az csak látszat!
A gyűrük?Ette az olajat,indult hidegben?Ha nem ill. igen akkor hagy őket!Szerintem!Ha meg a késöbbiekben ilyen gondod lenne,gyűrüzéshez elég alul megbontani,hengerfej maradhat a hején!Megmarad a töm!
András bácsi09-02-2006 16:38:38 // 10296
A légtömegmérőnek maradnia kell. Amiben nem látod, azért lehet, mert olyat keresel, mint ami a tiedben van. Ami ha jól sejtem a torlótárcsás verzió.
haze09-02-2006 16:31:57 // 10295
érdeklődés..:
van a 164 es alfa...a légszűrőház mellett található a légtömegmennyiség mérő.. ha én ki akarom cserélni a levegős rendszert egy direkt szűrőre, air intake csővel.. akkor ugyebár kiugrik a légtömegmennyiség merő a rendzserből... ezt hogy oldjátok meg?? mert ha én csak simán lehúzom a kabelt arrol a csodáról akkor hebeg habog a motor.... ha meg megmarad a szerkezet akkor nem sok értelme van a direkt szűrő rendszernek... vagy azért vmi. van?? mert amit fotókon szoktam látni ott bizony nem látom a légtömegcuccot...
köszike elöre is.. a kimeritő választ ))
bszl09-02-2006 14:48:40 // 10294
Ha egy hüvelyt, dugót, gyűrűket cserélnem kell és emiatt szét van dobva a diesel moci kell-e/érdemes-e cserélni a másik három hengerben a gyűrűket, ha amúgy azok abszolút jók (mérve mindhárom tűréshatáron belül)
Ferke09-02-2006 14:32:39 // 10293
Köszi, erre gondoltam én is!:)
granturismo09-02-2006 14:28:29 // 10292
Selenia WR diesel 5W40
Ferke09-02-2006 14:16:44 // 10291
Két olaj kötül megyiket raknátok 1.9 JTD-be? Selenia 5w40-est, vagy elég a Selenia 10w40-es?
András bácsi09-02-2006 13:34:07 // 10290
Csinálj valamit azzal a kib....tt fiókoddal. Már nem tudom követni, hogy melyik levél ment el, és melyik jött vissza.
Marklar15509-02-2006 13:29:43 // 10289
Jaaaa!?
Elöbb utóbb úgy is kell valakinek;-)
Ami elromol6 az el is romlik:/
András bácsi09-02-2006 12:57:41 // 10288
Nem, hanem azokra a gyári cumóidra, aminek az árát sokallják a kollégák.
Ugye mondtam, hogy csapágy. :)))
Marklar15509-02-2006 12:54:29 // 10287
Arra a kerékagy csapágyra gondoltál ami ~1500km-t bírt ki?
:(((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
512
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?