Forum >> Szerelőműhely
Gabesz11-12-2010 17:35:45 // 32886
Arra mit tudtok mondani, hogy ha a hátsó főtengely szimeringnél folyik az olaj? Nagy munka kicserélni igaz? A váltót le kell szedni? Mennyibe kerül egy ilyen?
Gabesz11-12-2010 17:29:09 // 32885
Ne is mondd... itt szivok ezzel az olajfolyással is már hetek óta. A szelepfedelet már 3X szedtük le, raktuk vissza, és még mindig csöpög...
Martin11-12-2010 07:10:48 // 32884
A belső pofáknál kell kivágni fél-fél centit. Elvileg minden más stimmel. De sajnos most nem ez a legnagyobb gond:((
Bgabor11-12-2010 07:08:56 // 32883
Mert Alfa Romeo :):)
Kristyon10-12-2010 23:38:10 // 32882
Elvileg ha hozzá valók a pofák, akkor nem kellene alakítani rajta semmit, elsőre nekem sem fért be , a rozsdától kellett csak rendesen megszabadítani a féknyerget...
Gabesz10-12-2010 23:02:47 // 32881
Köszi, megnyugtattál :)
De akkor miért olajsáros (vagy milyen) körülötte?
De akkor miért olajsáros (vagy milyen) körülötte?
Bgabor10-12-2010 22:51:58 // 32880
Nem valószínű hogy probléma lenne,mivel ez csak a bovden rudazata, szilikon a belső része olaj nincs benne.Nincs probléma :) Sajnos ismerem ezt a részét nemrég cseréltem munkahengert+kinyomócsapágyat :)
Gabesz10-12-2010 22:46:49 // 32879
SZiasztok!
Egy érdekes dolgot vettem észre tegnap, és a segitségeteket kérném.
Alfa 156 1,6 Ts
Mintha egy kis olaj jött volna ki az akkumulátor alatt lévő "valami"ből, ne nevessetek ki, nem vagyok műszaki zseni, a váltóhoz lehet köze
remélem a képekből kivehető valami. Mintha az a gumi porvédő felől jött volna. Mi ez, kuplung-munkahenger?
Egyébként semmi furcsát nem érezni váltáskor
Egy érdekes dolgot vettem észre tegnap, és a segitségeteket kérném.
Alfa 156 1,6 Ts
Mintha egy kis olaj jött volna ki az akkumulátor alatt lévő "valami"ből, ne nevessetek ki, nem vagyok műszaki zseni, a váltóhoz lehet köze
remélem a képekből kivehető valami. Mintha az a gumi porvédő felől jött volna. Mi ez, kuplung-munkahenger?
Egyébként semmi furcsát nem érezni váltáskor
Martin10-12-2010 22:14:23 // 32878
Holnap kiderül mit bír a munkahenger. Még az egyik pofát is át kell alakítanom mert nem fér be a helyére:((
Liquid10-12-2010 22:12:20 // 32877
erre így nekem sincs több 5letem :(
pb_10-12-2010 21:56:06 // 32876
Az baj, lehet cserélni kéne akkor azt is. Ha jó az önbeállítója és a tengely, ill a tömítése sem sérült +, akkor üzemszerűen fog működni.
pb_10-12-2010 21:53:31 // 32875
Aki nem kérdez.))
Kristyon10-12-2010 21:49:24 // 32874
Elvileg a következő fékezésnél csak pozíciót állít a féktárcsához.
Martin10-12-2010 21:41:42 // 32873
Azt már szerintem sikerült is kicsit megnyúznom:((
Na holnap megpróbálok valamit szerkeszteni.
Ha vissza tolom teljesen akkor biztos nem fog a következő fékezésnél újra kint maradni?
Na holnap megpróbálok valamit szerkeszteni.
Ha vissza tolom teljesen akkor biztos nem fog a következő fékezésnél újra kint maradni?
Kristyon10-12-2010 21:36:13 // 32872
Na igen arra vigyázni kell az biztos...
Ha tudtam volna, hogy úgy néz ki a szerszám akkor csináltam volna egyet ;)
Ha tudtam volna, hogy úgy néz ki a szerszám akkor csináltam volna egyet ;)
pb_10-12-2010 21:31:21 // 32871
Az a baj ezzel a +oldással, hogy nagy az Sélye a porvédő hazavágásának.
pb_10-12-2010 21:29:35 // 32870
Kristyon10-12-2010 21:29:25 // 32869
Na jó nekem annyiból egyszerű dolgom volt hogy külön volt a komplett híd, és mikor volt rá időm akkor csináltam, mikor nem akkor nem, de tényleg csak annyi a lényege hogy egyszerre kell nyomni és tekerni is. Azért is írtam, hogy én milyen szerszámokat használtam mert, igen lehetne csinálni speckó szerszámot is de, a pillanat szorító, ja és párdon nem csőfogóval, hanem vízpumpafogóval tekertem. Mivel a kézifék bele van kötve ezért is van rá szükség...
Martin10-12-2010 21:19:41 // 32868
Na igen de milyen is legyen?? Mindent kipróbáltam hozzá de 2 óra szenvedés után vissza pakoltam mindent. Megakadtam ennél a résznél.
pb_10-12-2010 21:16:36 // 32867
Kell hozzá csinálni 1 speckó szerszámot.
Martin10-12-2010 21:16:18 // 32866
De azt nem értem, hogy bírt kicsavarodni mikor az csak előre-hátra tud mozogni.
Mind a két pofám eltűnt ez miatt. Most éppen azon az oldalon folyamatosan csiszolja a pofa maradványa a tárcsát.
Mind a két pofám eltűnt ez miatt. Most éppen azon az oldalon folyamatosan csiszolja a pofa maradványa a tárcsát.
Kristyon10-12-2010 21:08:56 // 32865
Na olyankor kell rendesen rászorítani, én pillanat szorítóval szorongattam, és közben csőfogóval tekertem.
Kristyon10-12-2010 21:06:16 // 32864
Lehet, hogy hülyeségnek fog hangzani, de nemrég mikor szerelték nekem az autót szóltak hogy be fog szarni a szervóm, mert hogy lóg a tengelye. Utánna is érdeklődtem, ár meg társai, meg lecseréltem én is az olajat is és valószínűleg nem az segített rajta, hanem úgy vettem észre mikor a szervó tárcsáját vettem le igen lazák voltak a csavarjai, akkor ugyan átpucoltam a szervót is meg az egész rendszert, de szerintem a tárcsa csavarjai lehettek a ludasak, azóta nincsen hangja... egyébként furán kattogó hangokat adott ki magából.
Gipsy10-12-2010 21:05:42 // 32863
Ki lett mósva sőt cserélve lett másik olaj is lett ele rakva mert elöször sipolt, szivattyút is cseréltem már a nyáron, az Alfánál szervízelik de nekük elfogytak az ötleteik.
Martin10-12-2010 21:03:21 // 32862
Az volt a gond, hogy becsavartam egy darabig és ott megállt a tudomány. Csak forgott de nem ment befelé. Ezért persze az új pofákat fel se tudtam rakni mert kevés a hely.
Kristyon10-12-2010 20:56:15 // 32861
Annyit tudok róla, hogy egyszerre kell csavarni, és nyomni visszafele, de most, hogy melyiket melyik irányba kell csavarni azt passzolom, de mintha ellenkezőleg kellene őket csavarni...
Martin10-12-2010 20:52:29 // 32860
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma le akartam cserélni a féktárcsáimat hátul de már az elsőnél elakadtam. A belső pofát mozgató munkahenger nem akar vissza menni a helyére. A fékpofák levétele után egy próba féknyomásnál ki jött a helyéről és nem tudom teljesen vissza csavarni. A szétszerelés előtt se volt alap helyzetben már. Mi lehet az ok és mi a megoldás???
Liquid10-12-2010 20:42:25 // 32859
teljesen kimostad a rendszert? ha igen és úgyis szól akkor valszeg döglődik a szivattyú
Gipsy10-12-2010 20:31:33 // 32858
Srácok szól a szervóm már cseréltem olajat kétszer most a legujabb van bene, szervó szivattyút, még a legelején tartályt de minden csak átmeneti placebó.
Nincs valami ötletetek?
159 jtdm 150 Le.
Nincs valami ötletetek?
159 jtdm 150 Le.
Tyler09-12-2010 21:18:40 // 32857
Tud valaki adni tanácsot szívósor pucoláshoz?mindent le tudok róla bontani szinte...csak magát a műanyagházat nem piszkáltam...tippek-tanácsok?? esetleg egy tutorial..képekkel?:D:D köszi
Imyx09-12-2010 17:13:07 // 32856
Mesterek, mitől van az, hogy alapjáraton a motor nem egyenletesen, hanem "hörögve" jár. Minimális ingadozást lehet csak látni a fordulatszámmérőn. Nagyjából 900-on van a mutató. Hideg motornál nem csinálja. Nem ír ki semmit. Probléma ez egyáltalán, foglalkozzak vele? 2.0 JTS motor. Kösz előre is Urak.
Buddha09-12-2010 16:16:22 // 32855
Belső féltengelycsukló... ;-)
uaz146ti (kispali kisebbik fia)09-12-2010 15:58:25 // 32854
szerintem is féltengelycsukló...
Hunor09-12-2010 15:19:14 // 32853
Bocsi de ez rossz helyre ment!
Hunor09-12-2010 15:10:42 // 32852
Keresek megvételre jó állapotú 164Supert !
Kovi09-12-2010 14:39:25 // 32851
Szerintem egy jó kipuffogos minden megold!!!:-)
Kovi09-12-2010 14:37:18 // 32850
THX mindenkinek a közremüködést.
A probláma megoldodott a termosztát cserével. Nincs alaphjárati rázkodás nincs padlogázon füstölés. A motor sokkal egyenletesebben jár igy 80C on!!:-))
Persze ahogyan az elözö termosztát kb 50C nyitott nem is csodálom hogy jó lett.
És remélem ez majd a fogyasztásban is látszani fóg!:-)
A probláma megoldodott a termosztát cserével. Nincs alaphjárati rázkodás nincs padlogázon füstölés. A motor sokkal egyenletesebben jár igy 80C on!!:-))
Persze ahogyan az elözö termosztát kb 50C nyitott nem is csodálom hogy jó lett.
És remélem ez majd a fogyasztásban is látszani fóg!:-)
Kareszka198409-12-2010 13:31:58 // 32849
ja, 1.6-os civic-en volt...
Kareszka198409-12-2010 13:31:45 // 32848
Dévid09-12-2010 13:21:55 // 32847
Nálam a külső féltengelycsukló miatt csinálta ugyanezt. Mikor megvettem az alkatrészt és indultam a szerelőhöz kicseréltetni, a ház elől való kifordulásnál leszakadt az egész, és megszűnt a hajtás. Öröm volt és boldogság.
Selmak09-12-2010 12:20:52 // 32846
Kerékagycsapágyra tippelnék első körben.
Nova09-12-2010 11:51:33 // 32845
SOS!!!
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Liquid08-12-2010 23:05:57 // 32844
ilyen nálam is előfordult
Dévid08-12-2010 23:02:32 // 32843
Nekem a felnin levő súly ért bele valahova, az kopogott.
GTPeti08-12-2010 22:49:44 // 32842
Még vmi: A tapasztalatok szerint dízeles zöldkártyázás értékeit is meg lehet majd nézni, a "kezelés" után (közben)... A németek szerint nem kicsit javultak.
GTPeti08-12-2010 22:46:13 // 32841
Perszehogy. Majd a 7végén megkeresem és lefordítom a félszint melletti érvelést. Arra viszont emléxem, hogy a fullszinttől sem lesz semmi baj. A sok elégedett ember mellett van egy bár szakmabeli is a linkelt fórumon.
(Fontos, nem győzöm hangsúlyozni: Amit leírtam, az nem a saját tapasztalatom.)
(Fontos, nem győzöm hangsúlyozni: Amit leírtam, az nem a saját tapasztalatom.)
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2010 22:44:35 // 32840
...ööö asszem nem merem bele önteni mégsem...:-) Jó nekem a Spuri, az semmit nem rontott még el, és tényleg halkabb tőle. Öreg autó, nem rizikózok....ugyanitt féláron eladó egy literes 2T Agip olaj :-)
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2010 22:41:23 // 32839
Nekem ilyenem van. Merjem beleönteni?Vagy van egyáltalán értelme? Full szintetikus. Mitől jobb a félszintetikus?
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2010 22:14:55 // 32838
Motortartók? Azokat kéne átnézni szerintem!
GTPeti08-12-2010 21:03:46 // 32837
Ez a 250ml / 60 liter arány állítólag optimális. No meg a félszint összetétel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
409
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?