Forum >> Szerelőműhely

pb_10-12-2010 21:31:21 // 32871
Az a baj ezzel a +oldással, hogy nagy az Sélye a porvédő hazavágásának.
pb_10-12-2010 21:29:35 // 32870
Így néz ki boltilag:
1
2
De, ha költséh6ékony akarsz lenni 1 vékonyfalú cső is +teszi, csak a 2 végét kell kialakítani +felelően. Én ezt a verziót választottam.
Kristyon10-12-2010 21:29:25 // 32869
Na jó nekem annyiból egyszerű dolgom volt hogy külön volt a komplett híd, és mikor volt rá időm akkor csináltam, mikor nem akkor nem, de tényleg csak annyi a lényege hogy egyszerre kell nyomni és tekerni is. Azért is írtam, hogy én milyen szerszámokat használtam mert, igen lehetne csinálni speckó szerszámot is de, a pillanat szorító, ja és párdon nem csőfogóval, hanem vízpumpafogóval tekertem. Mivel a kézifék bele van kötve ezért is van rá szükség...
Martin10-12-2010 21:19:41 // 32868
Na igen de milyen is legyen?? Mindent kipróbáltam hozzá de 2 óra szenvedés után vissza pakoltam mindent. Megakadtam ennél a résznél.
pb_10-12-2010 21:16:36 // 32867
Kell hozzá csinálni 1 speckó szerszámot.
Martin10-12-2010 21:16:18 // 32866
De azt nem értem, hogy bírt kicsavarodni mikor az csak előre-hátra tud mozogni.
Mind a két pofám eltűnt ez miatt. Most éppen azon az oldalon folyamatosan csiszolja a pofa maradványa a tárcsát.
Kristyon10-12-2010 21:08:56 // 32865
Na olyankor kell rendesen rászorítani, én pillanat szorítóval szorongattam, és közben csőfogóval tekertem.
Kristyon10-12-2010 21:06:16 // 32864
Lehet, hogy hülyeségnek fog hangzani, de nemrég mikor szerelték nekem az autót szóltak hogy be fog szarni a szervóm, mert hogy lóg a tengelye. Utánna is érdeklődtem, ár meg társai, meg lecseréltem én is az olajat is és valószínűleg nem az segített rajta, hanem úgy vettem észre mikor a szervó tárcsáját vettem le igen lazák voltak a csavarjai, akkor ugyan átpucoltam a szervót is meg az egész rendszert, de szerintem a tárcsa csavarjai lehettek a ludasak, azóta nincsen hangja... egyébként furán kattogó hangokat adott ki magából.
Gipsy10-12-2010 21:05:42 // 32863
Ki lett mósva sőt cserélve lett másik olaj is lett ele rakva mert elöször sipolt, szivattyút is cseréltem már a nyáron, az Alfánál szervízelik de nekük elfogytak az ötleteik.
Martin10-12-2010 21:03:21 // 32862
Az volt a gond, hogy becsavartam egy darabig és ott megállt a tudomány. Csak forgott de nem ment befelé. Ezért persze az új pofákat fel se tudtam rakni mert kevés a hely.
Kristyon10-12-2010 20:56:15 // 32861
Annyit tudok róla, hogy egyszerre kell csavarni, és nyomni visszafele, de most, hogy melyiket melyik irányba kell csavarni azt passzolom, de mintha ellenkezőleg kellene őket csavarni...
Martin10-12-2010 20:52:29 // 32860
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma le akartam cserélni a féktárcsáimat hátul de már az elsőnél elakadtam. A belső pofát mozgató munkahenger nem akar vissza menni a helyére. A fékpofák levétele után egy próba féknyomásnál ki jött a helyéről és nem tudom teljesen vissza csavarni. A szétszerelés előtt se volt alap helyzetben már. Mi lehet az ok és mi a megoldás???
Liquid10-12-2010 20:42:25 // 32859
teljesen kimostad a rendszert? ha igen és úgyis szól akkor valszeg döglődik a szivattyú
Gipsy10-12-2010 20:31:33 // 32858
Srácok szól a szervóm már cseréltem olajat kétszer most a legujabb van bene, szervó szivattyút, még a legelején tartályt de minden csak átmeneti placebó.
Nincs valami ötletetek?
159 jtdm 150 Le.
Tyler09-12-2010 21:18:40 // 32857
Tud valaki adni tanácsot szívósor pucoláshoz?mindent le tudok róla bontani szinte...csak magát a műanyagházat nem piszkáltam...tippek-tanácsok?? esetleg egy tutorial..képekkel?:D:D köszi
Imyx09-12-2010 17:13:07 // 32856
Mesterek, mitől van az, hogy alapjáraton a motor nem egyenletesen, hanem "hörögve" jár. Minimális ingadozást lehet csak látni a fordulatszámmérőn. Nagyjából 900-on van a mutató. Hideg motornál nem csinálja. Nem ír ki semmit. Probléma ez egyáltalán, foglalkozzak vele? 2.0 JTS motor. Kösz előre is Urak.
Buddha09-12-2010 16:16:22 // 32855
Belső féltengelycsukló... ;-)
uaz146ti (kispali kisebbik fia)09-12-2010 15:58:25 // 32854
szerintem is féltengelycsukló...
Hunor09-12-2010 15:19:14 // 32853
Bocsi de ez rossz helyre ment!
Hunor09-12-2010 15:10:42 // 32852
Keresek megvételre jó állapotú 164Supert !
Kovi09-12-2010 14:39:25 // 32851
Szerintem egy jó kipuffogos minden megold!!!:-)
Kovi09-12-2010 14:37:18 // 32850
THX mindenkinek a közremüködést.
A probláma megoldodott a termosztát cserével. Nincs alaphjárati rázkodás nincs padlogázon füstölés. A motor sokkal egyenletesebben jár igy 80C on!!:-))
Persze ahogyan az elözö termosztát kb 50C nyitott nem is csodálom hogy jó lett.
És remélem ez majd a fogyasztásban is látszani fóg!:-)
Kareszka198409-12-2010 13:31:58 // 32849
ja, 1.6-os civic-en volt...
Kareszka198409-12-2010 13:31:45 // 32848
sziasztok!
Ráfitottam errea cuccosra:

kérdezném, hogy lehetséges-e átfordítva és a tartókat átheggesztve felépíteni a 147-re? ok, hogy több mint valószínű a másik csövet toldani kellene, vagy levenni belőle, de ott b*ssza meg :)
Dévid09-12-2010 13:21:55 // 32847
Nálam a külső féltengelycsukló miatt csinálta ugyanezt. Mikor megvettem az alkatrészt és indultam a szerelőhöz kicseréltetni, a ház elől való kifordulásnál leszakadt az egész, és megszűnt a hajtás. Öröm volt és boldogság.
Selmak09-12-2010 12:20:52 // 32846
Kerékagycsapágyra tippelnék első körben.
Nova09-12-2010 11:51:33 // 32845
SOS!!!
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Liquid08-12-2010 23:05:57 // 32844
ilyen nálam is előfordult
Dévid08-12-2010 23:02:32 // 32843
Nekem a felnin levő súly ért bele valahova, az kopogott.
GTPeti08-12-2010 22:49:44 // 32842
Még vmi: A tapasztalatok szerint dízeles zöldkártyázás értékeit is meg lehet majd nézni, a "kezelés" után (közben)... A németek szerint nem kicsit javultak.
GTPeti08-12-2010 22:46:13 // 32841
Perszehogy. Majd a 7végén megkeresem és lefordítom a félszint melletti érvelést. Arra viszont emléxem, hogy a fullszinttől sem lesz semmi baj. A sok elégedett ember mellett van egy bár szakmabeli is a linkelt fórumon.
(Fontos, nem győzöm hangsúlyozni: Amit leírtam, az nem a saját tapasztalatom.)
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2010 22:44:35 // 32840
...ööö asszem nem merem bele önteni mégsem...:-) Jó nekem a Spuri, az semmit nem rontott még el, és tényleg halkabb tőle. Öreg autó, nem rizikózok....ugyanitt féláron eladó egy literes 2T Agip olaj :-)
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2010 22:41:23 // 32839
Nekem ilyenem van. Merjem beleönteni?Vagy van egyáltalán értelme? Full szintetikus. Mitől jobb a félszintetikus?
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2010 22:14:55 // 32838
Motortartók? Azokat kéne átnézni szerintem!
GTPeti08-12-2010 21:03:46 // 32837
Ez a 250ml / 60 liter arány állítólag optimális. No meg a félszint összetétel.
Kovi08-12-2010 21:01:18 // 32836
Meg fontolom meg megkérdezem mibe kerül.
Kovi08-12-2010 21:00:35 // 32835
Én igazábol a Porlaszto kenése végett öntöttem hózzá és sokkal kisseb menyiségben.
Nem mertem többet de látom lehet.
Én úgy kb 1L Ipone olajat Scoot City fél szintetikus 10tankolásra használtam el.
A Robogo olajok csucsa egyébként ezzel foglalkoztam egy féléve.
Meg egyébként 10éve motorokkal.

Vissza fogok rá térni mert gyakorlatilag azóta vannak a jelenségek meg hogy a madaras kúton tankoltam 5000ért mert muszály volt.:-(
GTPeti08-12-2010 20:53:55 // 32834
Azért mert egy korrekt diagnosztikával megelőzhetőek a komoly bajok. (Természetesen ez azt is jelenti, hogy szükség esetén cserélik a kopott tömítést, vagy egyebet.)
GTPeti08-12-2010 20:52:43 // 32833
Nem, nem hiszem, hogy elvonási tünetei lennének az autódnak. :))

A márkát magát nem ismertem eddig, de látom, hogy 2T olajban erősek.

Akkor egyből le is írhatnád a tapasztalatokat. ;)
Kovi08-12-2010 20:49:28 // 32832
Na? Mert?

Most olvastam a bloggodat látom töltessz 2T olajat a gázolajba.
Nekem egy éve megy bele Ipone eper illat:-)
És éppen 1hónapja aba hagytam lehet az a baj?:-)
GTPeti08-12-2010 20:45:43 // 32831
"Azért mert be mérik nem tudom megelözni a bepisilést!"
Ez nem egészen van így...
Kovi08-12-2010 20:44:22 // 32830
Azért mert be mérik nem tudom megelözni a bepisilést!:-O
Bemérik ma holnap be pisil durva hasonlat de elképzelhető.
És még szerintem lehet a közös nyomocsövön lévő érzékelő is amire rádugod a stekkert.
GTPeti08-12-2010 20:40:45 // 32829
Az elég olcsó, mert No-ban 30€ a teljes (szétszedéssel egybekötött) bevizsgálás.

A 12000 Ft az sok? Ha tényleg egyszer bepisil, az lesz a sok...
Kovi08-12-2010 20:34:00 // 32828
Igen van ki kell venni el kell vinni és az sem ingyen van ha jól emlékszem db-ja. vagy 3000 pengő és az mindzsá 12000,-!
Kovi08-12-2010 20:32:22 // 32827
Koromol de akkor sem életveszélyes lehet mögöttem jönni!!:-))
És akkor is inkáb az elsö gázadásoknál utána már nem!
Tomasman08-12-2010 20:27:30 // 32826
Hali!

A következő lenne a problémám! Ha megyek az alfával valami kopog! Olyan hangja van mint amikor a kipufogó belever a kaszniba! Aknába alánéztük és lent mineden rendben van, a gumitartók éppek nem lóg, kormány összkötő nem lóg,müanagy alsó burkolat épp, felső lengőkar új, féktárcsa és betét is új. (új=1-2 hónapos) Ha megyek 60-al 4be alacsony fordulaton akkor ritmikus a hang, nem éles a hang!

A kerék nem lóg, ha kitekerem a kormányt akkor sincs semmi, ha például elengedem a gáz akkor van a "bele verő" hang! Nem tudom mi lehet a probléma!

147es 2001 selespeed 98ekm a jármű! Ha valakinek lenne tippje, vagy találkozott már hasonlóval akkor megkösszöném ha megosztaná velem!

Üdv
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2010 20:15:42 // 32825
ma szorongattam a kezemben egy 159-es kuplungszettet....Valeo megy gyári felirat...a hátulján meg LUK :P
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2010 20:12:05 // 32823
nekünk még valeoval nem volt gondunk....max a csomagolás területén :(
mreni08-12-2010 19:56:23 // 32822
Nekem is Valeo,volt van és lesz is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.