Forum >> Szerelőműhely
Kovi07-03-2007 09:54:26 // 14686
Helló.
Kérdeznék a szakiktól!!!:-))))
Kinek van tapasztalata 6-speed-es váltoval kapcsolatban??
Nagyon nehezen veszi a hátramenettet meg ritkán az 1-est és az 1-be akkor be is ragad akkor rárugok a kuplungra és utána jó mi lehet a baj???
Lehet kuplungot kéne csrélni pedig ugy kb pont középen fóg.
Jata07-03-2007 09:21:38 // 14685
Ok.Bemásolom oda is. Thx!
Alfista07-03-2007 09:20:11 // 14684
Helló!
A gumi-felni-futómű topicba is kérdezd ezt meg!
Én is most raktam fel 215/45R17-es kerekeket és hát nyomulnak, megvezeti a nyomvályú és picit hangosabb is!
Jata07-03-2007 09:00:54 // 14683
Halo!
Nemszeretek ebbe a topicba irni mer akkor vmi gond van a vasammal. Naszóval tegnap felraktam a 17es pacskerokat és hát nemigen vagyok elkápráztatva tölük.120-130as temponál egy enyhébb jobbos vagy balos kanyarba ha egy kib@szott utegyetlenségen hajtok át akkor utána ugy viselkedik a gép hogy megy össze vissza.Az eleje is meg a hátulja is.Föleg a hátulján érzem.A gátlók jok meg azt észrevenném.Mi lehet? Nekem van pár tippem: szilentek,bakok,225/45s kerekek,esetleg futómü hiba. A felnik kilettek görgözve és sulyozva.Ja a másik ami a fülemnek furcsa volt az a bugás.Ez is a NAGY kerekek miatt? Vagy gumi minöség?
Jata07-03-2007 08:55:07 // 14682
Ha sikerül irok.
Surcy06-03-2007 21:28:46 // 14680
Talán 12-es!?(146nál legalább is)
Poló06-03-2007 20:57:33 // 14679
Audinál nem tudom ez hogy van, de utánna tudok járni. Asszem Németországban öntik a dolgokat. Egyes alkatrészek megmunkálása itt történik Győrben.
Hari06-03-2007 20:52:15 // 14678
...sőt azt hiszem még a hengerfejet, meg a motortömböt se a gyárban csinálják, mivel ez nagyon gép és munka igényes.
- A hengerfelyhez pl. kell öntöde, - ami nem is akármilyen - tehát nagyon macerás. Általában a nyers ill. az előmunkált hengerfejet szállítják a gyárba ahol szépen össze szerelik. Stb,stb...
Zsocy15506-03-2007 20:47:22 // 14677
Sziasztok !
Megtudná valaki mondani, hogy a motorolajleeresztő csavarhoz mekkora imbuszkulcs kell ?
András bácsi06-03-2007 12:31:16 // 14676
Szalonban is tudsz rendelni, olyan 25e körül. Aztán 5-10e körül felismertetik az immoval és kész. Elvileg a régi kulcsról is lehet másolni a csippet, de az szerintem elég kókány megoldás. Az újrakódolással a nem nálad lévő kulcsok többet nem használhatók az immohoz.
András bácsi06-03-2007 12:29:07 // 14675
Az egyszerű dolgokra nem gondol az ember. A gyári csövek Pirelli gyártmányok voltak valóban.
andraska06-03-2007 09:15:48 // 14674
sziasztok..segitsetek légyszi,hol lehet beszerezni gyári gyujtáskulcsot??csak 1db van meg nyitható fajta riaszto+csomagtér is erröl nyilik!!valami tanács tapasztalat ilyen ügyben???
mesa06-03-2007 09:04:13 // 14673
Így van. Nincs olyan, hogy "gyári".
Mindent beszállítók csinálnak, csak a karosszériát sajtolja a gyár, meg talán a hengerfejet. De a beltért a műszeregységet, dugattyút, gyűrűt csapágyakat mind mind gyári beszállítók adják, akiknek a termékeit ha megveszed boltban, azt mondják rá, hogy utángyártott. Pedig az is "gyári".
Ha márkaszervíben cseréli, ők is ugyanazt teszik bele "gyárinak" mondva, ráadásul sokkal drágábban!
Tudom, mert alkatrész kereskedelemmel foglalkozunk. Minden utángyártó valamelyik gyárnak beszállítója (kivétel a török meg kínai feltörekvő kis gyárak, akik olcsó de rossz minőségetrodukálnak -egyelőre)
kertecs06-03-2007 09:00:20 // 14672
Fék-story megoldás:
GUMIFÉKCSŐ CSERE! A megfejtést a kedvenc ricambi boltosom mondta itt Pécsen. Köszi Béla! : )
Az ő elmondása szerint többször előfordult már, hogy a gumifékcső elöregedett (és belül levállna esetleg belőle). Úgy működik mint egy szelep, nyomásra enged, tehát fék van, de vissza nem, tehát tapad a fék...
Tegnap lecseréltem és most úgy tűnik megoldódott a dolog. Egy öröm, egy boldogság! : )
Elképzelhető hogy még gyári volt a cső? Pirelli márkájú, kívülről semmi repedezettség.
Jelige: "mindig tanul az ember (ebben az esetben én) valamit"
Poló05-03-2007 21:47:08 // 14671
"A gyár nemcsinál egy csavart se"
Az audi gyárban készülnek főtengelyek, vezérműtengelyek, hajtókarok, forgattyúsházak, hengerfejek. A többi asszem beszállítóktól érekzik.
Ádi_390005-03-2007 21:21:15 // 14670
Ezt meg lehet próbálni. Szurkolok.
Wickey05-03-2007 21:18:43 // 14669
melegen ha leveszed a gyújtást egy pillanatra nem hagyja abba?
csocsi05-03-2007 19:32:03 // 14668
Igen, sokszor be lehet szerzni eredetit utángyártott néven, mert félre van téve. Keresgetni kell az ilyet. Már több cartárstól hallottam. LMM kb 30k az úgynevezett gyári ami valójában raktáron lévő cucc ami + a gyártónak, de cikkszám alapján az kell a gépbe.
falcokc05-03-2007 17:15:46 // 14667
nyugodtan vegyel utangyartotatt, de lehetöleg olyan gyartotol,aki gyari beszalito
Hari05-03-2007 16:54:47 // 14666
....ha van rá keret bőven akkor a "gyárít"(olyan, hogy gyári az nem létezik! A gyár nemcsinál egy csavart se, tehát valahol, valaki gyártja.) ved meg, de ha nem a legolcsobbat (legsz@rabbat) veszed meg akkor ua. kibír tuti!!!
Tommaso 15905-03-2007 16:52:56 // 14665
én is inkább a gyári felé hajlok,de árban nagyon nagy a szórás...
NGAR14605-03-2007 13:49:14 // 14664
Én ha jól emlékszem utángyártottat raktam bele,és egy fél év után,de lehet hogy annyi se volt, már kopogott megint.szerintem itt érdemes a jóminőségű gyárit belerakni,mert amugyis nagyon pattogos az alfa futóműve.szóval kap rendesen:)
Tommaso 15905-03-2007 13:45:58 // 14663
Szerintetek lengőkaroknál,szilenteknél törekedjek a gyári alkatrészekre,vagy elég az utángyártott is???
A forgalmazók javasolják a gyárit,mert állítólag az utángyártottak már néha új korukban lógnak....?!
Szerintetek???
Jata05-03-2007 11:24:50 // 14662
Valahogy csak meg kellene néznem hol megy be a pára.Arra gondoltam leszedem a burát körbenyomom sziloval azt ha még mindig beázik tovább megyek!
Ádi_390005-03-2007 11:05:04 // 14661
Mit szedsz rajta szét? Talán éppen az a baj, hogy szét tudod szedni vagy szétszeded.
A pára azért képződik, mert oda is bemegy a párás levegő, ahová nem kéne. Szóval ereszt a bura.
Attól még lehet jó maga a lámpa, de nem szerencsés, ha beázik...
Selmak05-03-2007 11:04:46 // 14660
Vagy zárlatos a gomba, mert az olajnyomásjelző nyomásra megszakítja az áramkört.
Jata05-03-2007 11:01:11 // 14659
Nehüjülj jo lámpa! Semmi baja!Eccer már kiszáritottam akkor jo volt.Azt reggelre megint pára.Asszem tünetesebben szét kell szednem majd.
Jata05-03-2007 11:00:01 // 14658
Nálam épp fordított a dolog! A lámpa jó a mutató nem! Szétszedtem,kicseréltem a jeladót is de nem jo.Vszinü a müszerem sz@rt be!
kertecs05-03-2007 10:36:24 // 14657
Te ismersz valahonnan engem? Természetesen mindkettőt folyamatosan : )
András bácsi05-03-2007 10:23:53 // 14656
Mert biztos integettél, vagy dudáltál. :)
Szerintem nincs trükkje a cserének.
kertecs05-03-2007 10:21:38 // 14655
Ma talán folytatom a fék-sztorit. Mivel nem szeretem a bizonytalanságot reggel vettem egy főfékhengert, meló után kicserélem. Egyúttal a fékfolyadékot is, aztán meglátjuk mi változik, remélem megoldódik a problem...
Valami extra dolog van a cserénél? A manualban nem láttam semmi különlegeset.
Amúgy a fék jó (szerencsére), reggel kb 100-as tempónál (6-os, Pécsről ki négysávos) elegánsan kikanyarodott elém egy avensises f@sz, vészfékezés, éppen ki tudtam kerülni. És még neki állt feljebb!
Ádi_390004-03-2007 21:16:02 // 14654
Hogy hogy mit? Lyukas valahol, de legalábbis szelel...
Cserélni kell...
Poló04-03-2007 21:11:59 // 14653
Lehet, hogy a csati van lecsúszva.
Fighter04-03-2007 20:52:57 // 14652
Sziasztok! 164 2.0 TS-nál az olajnyomást jelző piros lámpa folyamatosan világít, viszont a nyomást jelző mutató működik rendesen. Szerintetek mi lehet a gond? Köszi.
Jata04-03-2007 13:36:39 // 14651
Kösz fiuk! A saruk megtisztitva(WD40),relék befujva(WD40),jeladók kiprobálva.
Bizom a dologba hogy nemfordul elö többet. Arra mit mondanátok hogy a BE lámpám bepárásodik!
Fangio02-03-2007 19:47:11 // 14650
A ventillátornál közvetlenül a csatlakozók és a vezeték is el szokott oxidálodni /rohadni/.
norbee02-03-2007 18:44:55 // 14649
A hőgombára menő kábel csatlakozósarui (2), ha el vannak oxidálódva, nincs ami ugrassza a ventillátor motorját. Check and replace if needed. :)
sztane02-03-2007 18:42:24 // 14648
a 155-ösnél a kormánytól balra az alsó műszerfal borítás alatti relésorban van a ventillátor reléje, amely okozhatja a hibát
Capsed01-03-2007 18:43:38 // 14647
Sziasztok, Szép Estét mindenkinek!
Kérdés felétek! Lemerült az aksim és nem indul be mert letilt az imobilájzer & még a mesterkulcs sem 6 rá! Szervizben sem tudták beindítani. szerintetek mi lehet a baj, pedig a gyári kóddal is próbálták!
Ha ez alfa betegség menyibe kerül a gyógyítása kb?
Előre is köszi minden segítséget!
pb_01-03-2007 18:39:10 // 14646
Elméletileg rámegy, de ha jól emléxem, a TD váltón van mind2 oldalon 1, 1 plusz tartóbak is. Ill nemcsak a difiben különbözik a boxer(1es boxer váltók), és a TD váltó, hanem 1-2 fokozat áttételében is.
Jata01-03-2007 17:34:57 // 14645
Halo Alfások! Ma tovább járattam a vasat egyhelyben és nemkapcsolt be a ventillátorom! Hazajöttem átnéztünk apuval minden relét minden jeladót, befujtam minden csatit és még mindig nem volt jo.A biztitáblánál is megb@szogattam a reléket azt eccer csak elindult.Szoval aki járt igy a TSével az kérem ossza meg tapasztalatait esetleg tippjeit mi volt a gáz mer nemjöttünk rá mi lehetett.Bizonytalanságban meg nem akarok autózni! Elég volt a 75ös alatt!
Otto01-03-2007 13:02:23 // 14644
Vááá!
Én háromszor szedtem szét az enyémet másfél év alatt,mert annyira bekokszolta,hogy nem akart működni rendesen!:)
mesa01-03-2007 12:47:27 // 14643
Gyárilag biztosan nem.
vgyurci (powered by boxer)01-03-2007 12:26:27 // 14642
Gyárilag '94-ben nem tudom építettek be ilyet? Én nem szereltem be.
mesa01-03-2007 11:08:14 // 14641
Rablásgátlók elterjedt módszere, hogy a feszültséget elveszik az elektromos AC-től. Talán egy ilyen lett beépítve ? (rejtett kapcsoló, sorrend...)
vgyurci (powered by boxer)28-02-2007 17:59:45 // 14640
Csao ALFÁsok! Aki tudja, mondja meg nekem, hogy az AC-pumpa működésébe bejátszik-e valami tényező, vagy szenzor, esetleg letilthaja-e valami v. bármi? A jelenség a következő: az AC-pumpán átfolyik a benzin, de a regulátorig nem jut el. A benzincsövet végignéztem, törés, repedés nincs. Egy 145-ösről van szó '94-es. Kösz minden hozzászólást.
kru27-02-2007 20:52:16 // 14639
természetesen igen!
Atesz198727-02-2007 20:44:20 // 14638
thx, azt hiszem sejtem. :) Ez melyik fele a turbonak? Amelyiket a kipuffgáz hajtja?
kru27-02-2007 20:34:48 // 14637
Ja és felújítani nem nagyon lehet (pontosabban senki nem vállalja), mert nincs pad, amin ki lehetne balanszolni, hogy a gyári spec. szerint működjön.
Szóval úri muri... inkább egy kicsi meg egy nagy sorba kötve :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?