Forum >> Szerelőműhely

EngineCoffeeTables03-08-2008 13:56:45 // 21436
A gtv-nél a kuplung nem bowdenos hanem hidraulikus.
És az lehetséges hogy a fékrendszerre van kötve? Mert nekem folyamatosan kell utánatöltenem a fékolajat de a fékrendszeren nem találtunk folyást sehol.A kuplungot mozgató munkahenger alatt viszont elég sok az olajsár. Elöször a váltóolaj szökésére gondoltam de az inkább csak az alján lenne jellemző viszont ez a munkahenger a váltó tetején van és alóla kezdődik az olajsár.
Liquid02-08-2008 22:48:29 // 21435
Üdv a klubban! :)
HátvédRomeo02-08-2008 20:54:21 // 21434
Közel lenne 1értelmű hozzá járnék. Nekem 300 km oda-vissza. De ha egyenesbe jövök, és lábán elmegy ha gondom lesz, amit én nem tudok megjavítani, ott köt ki a Bestia is.
Hardy02-08-2008 20:47:42 // 21433
Ja, mint egy patika, mintha nem is autókat szerelnének, hanem mondjuk számítógépeket. Nem véletlenül járunk hozzá elég sokan.
HátvédRomeo02-08-2008 20:11:22 // 21432
Hoppá-hoppá ez már fejlett technika. :))
pepel02-08-2008 09:49:23 // 21431
Helló mindenkinek,csütörtökön voltam vezérműszíjat cseréltetni Csörinél,még ma is le vagyok döbbenve azon a szakértelmen,renden és tisztaságon,ami az ő műhelyükben uralkodik,mindenkinek csak ajánlani tudom őket.
Gonosztevő02-08-2008 09:31:54 // 21430
Hello!
Nem vigasztaltál meg az bizti,de azért köszi! Don Gomboc szerint 99%,hogy LMM, mert megtorpan 3-4000között és utána lassan észheztér!
Irány kiolvastatni majd megmondja a gép! Köszi!
Jata02-08-2008 08:17:58 // 21429
Ahogy fater is irta nincs légtelenítö csavar.Annak látszó tárgy van.Ojan mintha zsirzó gomb lenne.Müanyag az egész.Megnéztem a lecserélt kinyomót és azon is így vannak a dolgok.Uhhogy vmi herkentyű kell biztos...
lausz02-08-2008 06:02:58 // 21428
nincs légtelenítő csavar mint a féknél!
HátvédRomeo02-08-2008 02:41:55 // 21427
Gyere a boxer topicba! Kérdezz ott!! Ird le mi nem műkszik, meg mi mit csinál másképp és segítünk.
Amit tutti összekevertek az a első fényszórok. Hadd találjam ki a lámpa irányjelzőt az irnyjelző lámpát játszik. Na ekkor fordítva dugták össze a csatiját. Hátul meg a test kábelt nem rögzítették rendesen az egyik tőcsavarra, és azért ösze vissza kattog meg villog a lámpa.
Ezt általába összekeverik még szerelők is. Azt mosák kezüket. jártam így.
----> Boxer Topic!! :)))
HátvédRomeo02-08-2008 02:35:15 // 21426
Hát-hát. Ha minden igaz van valami csavar féle, meg tuszkolja valaki a kuplungot, még nem jön a lólé buborék mentesen. Valahogy így kell. Féket csináltam, kuplungot batár régen. Még faterral gyerek koromban.
Sokat nem segítettem, valaki tisztábban elmondja.
Hari02-08-2008 00:25:33 // 21425
Szia! Van egy rossz hirem! Ez tényleg a befecskendező rendszer hibáját jelző ikon!
Hibája ?! .....nagyon sok minden lehet. Ezt igy megmondani szinte képtelenség! Talán, lehet a : - légtömegmérő, vagy a másik főbűnös a lamdaszonda. De ezenkívül még a kopogás érzékelő (2 db), a főtengely helyzet szenzor, a vízhőfokjeladó, a elektromos gp. jeladó, a folytószelep motor/ poti, aktivszenes gázrecirkulácios szelep. ...na most akkor melyik? Mást nem tudsz tenni --> irány a műhely --> kiolvasás -->hibaelhárítás.
Tudom, hogy most nem vígasztaltalak meg, de ez van. :-)
Jata01-08-2008 20:51:19 // 21424
Na Cartársak!!!! HOGYAN KELL LELÉGTELENÍTENI A KUPLUNGMUNKAHENGERT??? 99es 156 1,6 TS!!! Kinyomót cseréltem! HELP!!!
Gonosztevő01-08-2008 20:40:47 // 21423
Sziasztok!

Régebben irtam,hogy 3-4000közt rángatott picit a 166(2.0 V6 turbo)
Most viszont kirakta nekem ezt a jelet,(bal alsó)könyve szerint,befecskendezési hiba amit eltárolt,auto menet teljesítménye nem változott,talán azota nem dadog be annyira!Mi okozhatja ezt a hibát?


Tudom,persze, gépet rá azt kiderül,de addig is idegesít hogy mi a csuda okozhatja! Valaki esetleg járt már így?
karnyo31-07-2008 18:13:13 // 21422
Sziasztok!
Nem tudtok véletlenül egy elektromos szakit, aki a 33-omat rendberakná elektrónikailag(a karosszéria javítás összekuszálta a lelki világát)
elöre is köszi
Karnyo
Jata31-07-2008 17:37:18 // 21421
Hát ja! :( Nekem is gyanus az a szar! Átnézem a holtpontit meg a ford szám jeladót is! Meg belemászok megint nyakig!
András bácsi31-07-2008 17:34:02 // 21420
Még mindig nem? Jeladók még egyszer, meg az az utólagos riasztó is gyanús.
Jata31-07-2008 17:23:25 // 21419
Halo Alfások! Pár napja raktam össze egy 1,6 Ts-t és az istenért nem akar elindulni.Csapágyaztam,gyűrűztem,gyertyákat cseréltem,hengerfejtöm csere sikolás stb.Szal majdnem komplett generál. Na ott tartok hogy indulnia kéne de nem teszi. Teker de nem pöffenik még egy jangyafasznyit se. Jolenne vmi szaki felhivna ezügyben vagy irnátok vmit! Elöre is THX!
Vili30-07-2008 16:07:20 // 21418
Nem a klimahütőt hanem a vízhűtőt kellet kimosni,így sokkal jobb a ventillátor teljesitménye,s mivel jobban hűt alacsonyabb a gáz hőmérséklete és alacsonyabb a nyomás is.
Karakot30-07-2008 11:57:24 // 21417
Köszi a tanácsot. Érdekes dolog. Biztos, hogy segít a jobb hőátadásnak, ha tiszta kívül a klímahűtő, de hogy hogyan van ez hatással a nyomásra, azt nem igazán értem.
Vili30-07-2008 09:08:26 // 21416
Hali!
Most töltettem én is klimát és csak egy apróság,hátha segít.
Feltöltés után tettem pár kört és visszamentem,hogy szerintem nem hűt rendesen.Megmérte a szaki nyomást a rendszerben és kb30%-al nagyobb volt a normálisnál!Azt mondta mossam ki a vízhűtő bordáiból a retket és jó lesz.Gondoltam ez kajli hisz nem melegszik a gép.De ráértem lebontottam a műanyagokat zárhidról (6csavar)meg a klima hűtő 2felső csavarját megdöntöttem picit előre így befért a kerti slag és mosogattam,áztattam kb félórát.
Nem tűnt fel,hogy nagyon dzsuvás lett volna,de még is jobb lett!
A nyomás normális értéken van,és tényleg hidegebbet tol a klima.
Belga30-07-2008 08:31:22 // 21415
Passz. :) Ilyen apróságokra nem terjedt ki a figyelmem. :)
Xixo30-07-2008 02:04:01 // 21414
Megengedte Anyukád, hogy leszervizeld az autót??? :))
Karakot29-07-2008 12:50:15 // 21413
Szia! Te már szétbombáztad egyszer a műszerfalad. Hol van a párologtató? Hozzá lehet férni a középkonzol felől is?
Belga29-07-2008 09:15:18 // 21412
Dobd ki a klímát, nem kell az! :o)

Egyébként sztem kb 4-7fokos levegőt kell nyomnia a klímának. (ne vedd készpénznek)
Ferke29-07-2008 09:00:04 // 21411
Köszi, hogy figyelmeztettél!:)))
Karakot29-07-2008 08:59:08 // 21410
Klímaszakértőt keresek. Valahol ereszt a rendszer a kocsimban, nem hűt jól a klíma. Két hónapja lett teljesen feltöltve, azóta kb 50% gáz elszökött valahol. Tegnap megnézték uv lámpával (2 hónapja jelölőfesték is lett beletöltve), sehol semmi. Körbeszondázták az egész rendszert hűtőközeg kilépés után kutatva, de semmi. Végül teljesen leengedték a rendszert, nyomáspróbázták fél óráig, semmi nyomásesés, minden tökéletes. Levákumolták, aztán 20 percig nézték, hogy csökken-e a vákum, jó-e a szimering a kompresszorban, de csak egy mutatószélességnyi vákumesés volt. Ez az egy dolog, amit találtak. De erre is azt mondták, hogy ez nagyon kevés, ráadásul ez ugye üzemellenes megmozdulás, vagyis nyomás alatt ettől még teljesen zár a szimering. Ami még szóba jött, az a párologtató, ami a műszerfal mögött van. Azt nem tudták uv-vel vizsgálni. Persze ha nagy gond lenne, akkor a nyomáspróbán kibukott volna. Szóval teljes a tanácstalanság. Újra fel lett töltve, megint ment bele egy adag uv festék, hátha a kétszeres koncentráció miatt legközelebb mégis látszik valahol valami. Most szépen hűt, kérdés, hogy meddig. Na meg az is kérdés, hogy szépen-e. Alapjáraton 10-12 fok, fordulaton lemegy egy kicsit 10 alá. Mennyinek kéne lenni? Ez normális? Ha párologtató lesz a ludas, akkor azt hogy lehet 156-os esetében kicsedni? Hozzá lehet férni a motortérből, vagy csak a műszerfal felől? Ha az utóbbi, akkor a középkonzol kivétele után cserélhető, vagy komplett műszerfalbontás szükségeltetik?
András bácsi29-07-2008 08:42:58 // 21409
Magánokirathamisítás...
Ferke29-07-2008 08:37:55 // 21408
Menjek be egy márkaszervízbe, hogy kéne egy pöcsét?:) Ott nem fogom leszervízeltetni, hogy belerakják a molkerrier olajat.:)
Xixo29-07-2008 02:27:09 // 21407
Márkaszervízben?
Bárhol?
Ferke28-07-2008 12:35:16 // 21406
Valakinek van tippje, hol tudnék szervízpecsétet szerezni egy rönóklióhoz? :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2008 20:46:48 // 21405
ugyan az a motorkód akkor ua :))
BMW forever!!!!!!!!27-07-2008 20:41:42 // 21404
megnéztem online autóalkatrész boltban,és motorkód alapján ua. Ez létezik?Mert van egy cartárs akinek kéne,nekem meg van egy fölösleges,és adaadnám neki.Szóval?
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2008 18:15:26 // 21403
a görgők igen a szíj nem minden esetben...alvázszám szerint van...
TSiga ( I am the TSIG)27-07-2008 17:52:15 // 21402
Köszi! Most azért megnyugtattál. Már azt hittem, valami baj van. Eddig még nem volt menetstabilizálós kocsink. Eddig csak az volt a stabilizátor, ha én vezetek...
Liquid27-07-2008 17:02:17 // 21401
ha jól tudom akkor a vezérműszíj megegyezik, asszem a görgők is. a 2.0-nak viszont van ballansztszíja és ehhez görgője is
de azé kérdezz meg valaki nálam jobban hozzáértőbbet is :)
Hardy27-07-2008 16:09:04 // 21400
Sárga háromszög körülötte körbe egy nyíllal, az a menetstabilizátort jelzi. Akkor gyullad ki ha működésbe lép a szerkezet, vagy ha ki van kapcsolva.
BMW forever!!!!!!!!27-07-2008 10:42:52 // 21399
Üdv Emberek!Nem tudja vki hogy a 155 1.8TS és a2.0 TS mindkettő 16V,vezműszíjja ,görgői,megegyeznek-e?
Hari27-07-2008 10:16:41 // 21398
Ugy szerintem abszolút semmi! A motor élettartamára lehetnikesetleg kihatásai. :-)
Poló27-07-2008 09:58:17 // 21397
Kuplunggal nincs gond, mert az összes többit veszi. Eleinte csak kerregett 3.-ban, de még ment is, végül meg már csak felpörög a motor, de nem viszi a kasztnit. Ez egy 1,9 TD Tempra.
Cs.Alfa27-07-2008 09:57:13 // 21396
Tudom,naív kérdés,de:

Mi a külömbség a 10-40W-os olajok között motor teljesítményileg?
Wickey27-07-2008 09:28:10 // 21395
kuplung :D Vagy nem vette be a hármast, tehát bowden.
URBAN27-07-2008 08:36:30 // 21394
köszi, megírom.
bowdenes megoldású amúgy a váltó.
TSiga ( I am the TSIG)26-07-2008 22:42:46 // 21393
Holnap tudok érdemben nyilatkozni, amikor már bent a 147ben a 155ös akkuja.
Poló26-07-2008 22:38:45 // 21392
Én egy fullosabbat, Exide X-treme.
A 147-et meg alapból volt 11V? Akkor az leesne olyan 8-ra?
TSiga ( I am the TSIG)26-07-2008 22:35:29 // 21391
Szerintem egy alapmodellt vettem a tecsóba. Exide Excell. 55Ah-s. Nekem is úgy esik le e fesz, mint Neked.
Poló26-07-2008 22:32:39 // 21390
Blogomban van egy kis akksi téma, március végén maghalt a régi Banner, nekem is Exide lett. A tied milyen Exide?
A feszültség indítózásnál 11V-ra esik le, amúgy meg 14,05V.
TSiga ( I am the TSIG)26-07-2008 22:30:20 // 21389
Kéne lenni egy kis akku szimbólumnak. Ezért szeretem a 8V 155.ösömet, mert abba nincs semmi bonyolult. A 147-ünk hozzá képest egy guruló computer.
Poló26-07-2008 22:26:42 // 21388
Azt nem értem, hogy a műszerfalon minek van a lámpa, ha sosem gyullad ki. Mikor a Tempránkban tönkrement a feszszabályzó, akkor sem égett a lámpa, csak nem volt töltés.
TSiga ( I am the TSIG)26-07-2008 22:23:52 // 21387
Nem próbáltuk bikázni. Este volt már. A töltés természetesen megmérem, miután beindult.
Na, ezért tettem be egy Volt-mérőt az enyémbe.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.