Forum >> Szerelőműhely
Youri24-08-2008 19:42:18 // 21657
Azóta én is,hidd el...Mert ha az ember állat mód csinálná akkor OK.De én tudom h nem így volt...
Youri24-08-2008 19:41:12 // 21656
Az már lehet h HF-le,stb játék..
Nekem az volt az első gondolatom...
Nekem az volt az első gondolatom...
András bácsi24-08-2008 19:41:11 // 21655
Természetesen. :) És csak úgy elment a fékhatás, vagy mi volt az előzmény?
András bácsi24-08-2008 19:40:19 // 21654
Én jó 15 éve paráztam gyertyánál utoljára, amikor nem akart kijönni. De mot már visszafelé is fogok. :(
tomcsi14624-08-2008 19:38:30 // 21653
Az a jobbik eset, mert akkor még nincs meghúzva, De gondold meg, ha beszorítod normálisan és menet közben.... Se szerszám, se semmi, ráadásul akkor már egy feszes menetet kell kioperálni...
Jata24-08-2008 19:35:38 // 21652
Ácsi ácsi! Majd rákukk azt utána jelzek ha kölll! :)))
Youri24-08-2008 19:34:34 // 21651
Hmmmm...Ha legközelebb ki kell szedni a gyertyákat,szvsz parázni fogok...
Mármint a visszarakásnál...
Mármint a visszarakásnál...
tomcsi14624-08-2008 19:32:22 // 21650
Nem is az a gáz, hanem most hogy bízzon abban az ember, hogy mondjuk nem egy 200 km-es úton menet közben törik ki, mondjuk 130-nál.......Szétüti a műanyag deklit, pipának kakukk, stb, stb.... Akkor hogy jössz onnan haza?
András bácsi24-08-2008 19:30:53 // 21649
Van hozzá első nyergem...
pepel24-08-2008 19:26:01 // 21648
helló mindenki nemtudom,hogy jó helyre írok-e,hétvégén voltam bibionében,és megverte a jég a kocsit,mit lehet vele csinálni?hallottam valami vákumos cuccról valaki tud erről valamit?
Youri24-08-2008 19:14:00 // 21647
Ez naon jól hangzik.Főleg ilyen áraknál...
tomcsi14624-08-2008 19:13:08 // 21646
A szerelő haver aki ideadta a menetfúrót mesélte, hogy ők már két foscht törtek így meg, ráadásul az egyik menet közben repült szét - ergo sz@r anyagminőség. Nagyon el van könnyítve a nyaknál a fém...
Youri24-08-2008 19:00:28 // 21645
Vazz.Én ugyanígy jártam,nem is olyan régen a kissebbik NGK(gyáriii)-kal...Sem erőltetve,se semmi nem történt vele.3 ujjal húztam pont bele(kb 0.9 Nm),mikor ugyanígy beleszakadt...
Szerencsémre tört-csavar kiszedővel kijött...
HIHETETLEN!!!!
Szerencsémre tört-csavar kiszedővel kijött...
HIHETETLEN!!!!
tomcsi14624-08-2008 18:52:13 // 21644
Nos kollégák, tegnapi szívásom tárgya, mikor éreztem, hogy a nyomatékkulcs lazán elfordul, felrémlett előttem egy "hengerfej le, irány a gépműhely" vízió...:





Vadi gyári gyertyák (a'la NGK), hiába, már a japókban sem lehet bízni! Szóval aki gyertyacserét akar mostanában végezni, sürgősen szerezzen be egy6-os balmenetes menetfúrót! -:((((((((((((((((((((((((((((((





Vadi gyári gyertyák (a'la NGK), hiába, már a japókban sem lehet bízni! Szóval aki gyertyacserét akar mostanában végezni, sürgősen szerezzen be egy6-os balmenetes menetfúrót! -:((((((((((((((((((((((((((((((
Jata24-08-2008 10:20:19 // 21643
Nemtudom mert nemnéztem még rá.Majd a héten vmikor.Az lesz az elsö dolog,remélem más nem lesz vele.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2008 10:02:08 // 21642
levegős a rendszer Teee :))
Jata24-08-2008 09:52:27 // 21641
Halo! A héten hoznak nekem egy 1,3as 96os 146ost. A hibajelenség a következő: elöl nincs rajta fék. Ha rálépek a fékre bebukik de hátra. Az elsö kerekek nemfognak lófaxtse! A bal hátsó meg besatuzik és keresztbe baxa a kocsit. Na tehát várom ötleteteketet! :)
Wickey24-08-2008 08:16:24 // 21640
felesleges. A gyújtás ráadásakor tol egyet az AC. Kábé annyi ideig, amíg izzít.
Más dolgot sincs gázolajszűrő csere után, hogy mint a hülyegyerek amikor játszik: ráadni a gyújtást, 10-20 másodpercig rajta hagyni, levenni, megint ráadni, és ezt vagy tízszer eljátszani. Utána pöccröff.
Más dolgot sincs gázolajszűrő csere után, hogy mint a hülyegyerek amikor játszik: ráadni a gyújtást, 10-20 másodpercig rajta hagyni, levenni, megint ráadni, és ezt vagy tízszer eljátszani. Utána pöccröff.
RoliQ424-08-2008 04:12:32 // 21639
mondjuk azért ha mondjuk én adnám el a kocsim én sem fizetnék ki semmit! Mert miért is? ez nem egy új autó ez vele jár! ráadásul ha autót vesz az ember ... a kötelező amit el kell végezni: teljes vezérlés csere, olajcsere! ez a minimum aki autót vesz ezt bele kell számolni!
admirális24-08-2008 01:50:20 // 21638
Nem lehet előre tudni, hogy mennyit fog bírni a felújítás. Lehet hogy 1000 km-et sem, de lehet hogy 40-et is. Egyesek szerint a fogaskerekek kopottsága határozza meg, de ahhoz szét kell szedni, hogy azt meg lehessen állapítani.
admirális24-08-2008 01:44:32 // 21637
A 155-ben lévő vezérlésmódosító eltér a 156-osétól?
Taki23-08-2008 23:02:24 // 21636
Na akkor elmondom, most az a helyzet, hogy ahol vettem a kocsit, nem akarják kifizetni a cserét, viszont a felújító szettet odaadják. Ha azzal elmegy 20-30 ezer km-t, akkor benyelem így a dolgot, mert nincs igazán kedvem továbbcsinálni a hercehurcát, hogy kit mi kötelez. Nekem meg most eléggé szorosra van húzva a nadrágszíjam ahhoz h én vegyek vez.módot
RoliQ423-08-2008 22:56:01 // 21635
az a szett 20 forintot nem ér... újjat kell venni ... de nem csak a 155 höz találták ki ugyanaz mind!
Taki23-08-2008 22:47:58 // 21634
Akkor nem is lehet felújítani? Kaptam egy ajánlatot, hogy felújítják. Ez abszolút nem járható út, vagy csak nem olyan tartós?
csocsi23-08-2008 22:20:36 // 21633
Mike már régóta használja azzal.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2008 22:16:45 // 21632
felújító szettet a 155-höz találták ki...vegyél újat..
Taki23-08-2008 22:14:34 // 21631
Hali!
Új vagyok az Alfások körében, 2 hete van meg a 156osom, amin a vez. módosító sajnos rossz. Az lenne a kérdésem, hogy, szerintetek érdemes-e felújítani, vagy cseréljem ki a fenébe. Mi a különbség tartósságban?
Új vagyok az Alfások körében, 2 hete van meg a 156osom, amin a vez. módosító sajnos rossz. Az lenne a kérdésem, hogy, szerintetek érdemes-e felújítani, vagy cseréljem ki a fenébe. Mi a különbség tartósságban?
147jtd22-08-2008 22:09:54 // 21630
felöntheted gázolajjal.
András bácsi22-08-2008 20:16:47 // 21629
Ez nem olyan dízel. Szinte nem is köhint egy szűrőcsere után.
Tommaso 15922-08-2008 20:10:25 // 21628
Ok, akkr belevágok:-)
Max belevegősödik a verda:-DDD
Max belevegősödik a verda:-DDD
BMW forever!!!!!!!!22-08-2008 19:53:32 // 21627
Arra mindenképp,nehogy odacsípd az ujjad:-DDDD
András bácsi22-08-2008 19:49:24 // 21626
Cső. :)
Átok79146TD22-08-2008 19:46:08 // 21625
hello:)))))
András bácsi22-08-2008 19:42:56 // 21624
Semmi.
Tommaso 15922-08-2008 19:39:46 // 21623
Sziasztok!
Letelt a gari, így én fogom lecserélni az olajat és szűrőket, persze mindenből a legjobbat kapja:-)
Kérdésem az lenne, h a gázolajszűrő cseréjénél mire figyeljek oda, kell e valami spec szerszám?
Letelt a gari, így én fogom lecserélni az olajat és szűrőket, persze mindenből a legjobbat kapja:-)
Kérdésem az lenne, h a gázolajszűrő cseréjénél mire figyeljek oda, kell e valami spec szerszám?
Átok79146TD22-08-2008 19:11:02 // 21622
de ha csak két vezetékes(amit kétlek)akkor olyan mint egy kapcsoló...
megméred mi van az egyik lábán..
modjuk a kasztnihoz...
aztán odatekered a kereket egy foghoz és megnézed hogymegjeleni e a fesz a másik lábon is..
megméred mi van az egyik lábán..
modjuk a kasztnihoz...
aztán odatekered a kereket egy foghoz és megnézed hogymegjeleni e a fesz a másik lábon is..
Átok79146TD22-08-2008 19:07:20 // 21621
sima mezei műszer.
sztem sima induktív érzékelő
egyik láb +
másik -(test)
a harmadik a jel.
ha PNP akkor a testhez képest tudsz mérni rajta 12V ot mikor érzékeli a fogat.
ha NPN akkor a kimenetet testre teszi amit a pozitvhoz képest tudsz mérni...
sztem sima induktív érzékelő
egyik láb +
másik -(test)
a harmadik a jel.
ha PNP akkor a testhez képest tudsz mérni rajta 12V ot mikor érzékeli a fogat.
ha NPN akkor a kimenetet testre teszi amit a pozitvhoz képest tudsz mérni...
alfa kutya22-08-2008 11:16:27 // 21620
Köszi szépen meg probálom
GT Ɨ|ѯ22-08-2008 11:14:47 // 21619
3M 2oldali ragasztócsíkkal:-)
alfa kutya22-08-2008 11:13:29 // 21618
Sziasztok nem tud valaki valamilyen ötletet arra hogy mivel lehetne vissza ragasztani a féklámpát a hásó ablakra mert a szilikon sem volt tartós?
nczoli22-08-2008 11:07:50 // 21617
Köszönöm a gyors válaszodat, az ABS jeladó kiméréséhez kell valami speciális eszköz?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-08-2008 21:34:36 // 21616
az abs jelado müködése a fogak kopásától fögg ,ha nem tévedek.nézd meg nem -e szakadt el valamelyik,vagy huzkodd le a csatit és mérd ki.a vizhőfok lámpa saruját tisztitsd meg mozgasd át,ugy emlékszem együtt van a kettő,legalább is nálam a 2.- ben.
nczoli21-08-2008 20:46:54 // 21615
Sziasztok két kérdés megválaszolásában kérném a segítségetket.
egy 164-es 3.0V6-os alfáról van szó.
1., Az egyik ABS jeladóm rossz, hogyan tudnám kiszűrni melyik az?
2., A kritikus vízhőfok lámpa folyamatosan világít, függetlenül a víz hőfokától. A hőfok mutató egyébként működik. Ez a két dolog külön jeladón van?
Válaszokat előre is köszönöm.
egy 164-es 3.0V6-os alfáról van szó.
1., Az egyik ABS jeladóm rossz, hogyan tudnám kiszűrni melyik az?
2., A kritikus vízhőfok lámpa folyamatosan világít, függetlenül a víz hőfokától. A hőfok mutató egyébként működik. Ez a két dolog külön jeladón van?
Válaszokat előre is köszönöm.
pb_21-08-2008 19:32:40 // 21614
Azért, az 1.6ról nem jelentheted ki 1értelműen, hogy 1.5. Nem biztos, hogy a 80as blokk kiadja a 87est, sztem 84esre még biztonsággal lehetne menni. Aztán bele 1 másik főtengelyt, és kész az 1.6.))
Ferke21-08-2008 17:21:57 // 21613
Boxer témában kérdezz nyugodtan a pörgős boxer topicban. Az 1.4-est nem olyan egyszerű "átalakítani" 1.6-osra. Az 1.4 valójában 1.3-as, az 1.6-os valójában 1.5-ös. A többi csak marketing.:) Tehát a 80-as (hengerfurat átm.) blokkból csak fúrással lehet 84-es blokkot csinálni, de én akkor már 87-esre fúrnám, hogy 1.7-es legyen!:)))))
PeterW (wares)21-08-2008 15:16:59 // 21612
Sziasztok!
Karpitozott mar valaki 145-os ajtot?:) en kicsit tanacstalan vagyok, mert a karpit resze valami muanyag izevel van rogzitve, ami csavarszerusegnek latszik. A kollegam szerint olyan egyszerhasznaltos "bedugos" valami...de ha nem az, akkor nem szivesen tennem tonkre. Ha kell csinalok rola kepet. En elso felindulasombol imbuszcsavarnak neztem, de kozelebrol nem az...
Masik kerdesem:
Ugy masfel eve hallottam olyan lehetosegrol, hogy 1.4 boxit 1.6-ra lehet alakitani. Ti hallottatok mar ilyen lehetosegrol? Az erdekelne, hogy ez hogyan mukodik, mennyire kockazatos, mennyibe kerul...ha esetleg valamelyik Cartarsnak lenne tapasztalata, akkor megkoszonnem. Igazabol nekem semmi gondom az 1.4-emmel, de az is igaz, hogy mar tulleptem a 215.000 km-t. Nem tudom mikor lenne aktualis egy motorgeneral. (persze fene tudja, hogy igazabol mennyit ment a kicsike...)
Minden segitseget elore is koszonok!
Karpitozott mar valaki 145-os ajtot?:) en kicsit tanacstalan vagyok, mert a karpit resze valami muanyag izevel van rogzitve, ami csavarszerusegnek latszik. A kollegam szerint olyan egyszerhasznaltos "bedugos" valami...de ha nem az, akkor nem szivesen tennem tonkre. Ha kell csinalok rola kepet. En elso felindulasombol imbuszcsavarnak neztem, de kozelebrol nem az...
Masik kerdesem:
Ugy masfel eve hallottam olyan lehetosegrol, hogy 1.4 boxit 1.6-ra lehet alakitani. Ti hallottatok mar ilyen lehetosegrol? Az erdekelne, hogy ez hogyan mukodik, mennyire kockazatos, mennyibe kerul...ha esetleg valamelyik Cartarsnak lenne tapasztalata, akkor megkoszonnem. Igazabol nekem semmi gondom az 1.4-emmel, de az is igaz, hogy mar tulleptem a 215.000 km-t. Nem tudom mikor lenne aktualis egy motorgeneral. (persze fene tudja, hogy igazabol mennyit ment a kicsike...)
Minden segitseget elore is koszonok!
Otto20-08-2008 13:05:41 // 21611
Ismét klíma kérdés.
Nem érem ma el a klímásomat, ezért kérdezek, hátha valaki tudja.
Jelenség az volt, hogy kompit cseréltem, azon egy tömítést. Feltöltötték ott jó volt, hazahoztam, beindítottam majd fél perc múlva kinyomta a tömítést.
Van már másik kompresszorom, beletenném, de belefújtam a rendszerbe és majdnem szétdurrant a fejem, mire kis levegő jött másik oldalon és fortyogó hangot hallatott.
Elvileg ugye olaj kell benne legyen, akkor ez normális. Vagy nem?Addig össze sem akarom rakni, amíg nem tudom, hogy jó e ez így...
Nem érem ma el a klímásomat, ezért kérdezek, hátha valaki tudja.
Jelenség az volt, hogy kompit cseréltem, azon egy tömítést. Feltöltötték ott jó volt, hazahoztam, beindítottam majd fél perc múlva kinyomta a tömítést.
Van már másik kompresszorom, beletenném, de belefújtam a rendszerbe és majdnem szétdurrant a fejem, mire kis levegő jött másik oldalon és fortyogó hangot hallatott.
Elvileg ugye olaj kell benne legyen, akkor ez normális. Vagy nem?Addig össze sem akarom rakni, amíg nem tudom, hogy jó e ez így...
GTVili18-08-2008 23:12:13 // 21610
Na jó,de az túrós....;-D
A kat nem sínylette meg...? Vagy már rég nincs benne....;-DDD
A kat nem sínylette meg...? Vagy már rég nincs benne....;-DDD
Csöri18-08-2008 22:58:24 // 21609
Látszólag sok különbség nem volt, csak több volt rajta a lyuk. Nem is maradt benne sokáig.:)
GTVili18-08-2008 22:36:28 // 21608
Ja....tönkrevághatom a katalizátort?
Azért a 2,0TB és a 3,0V6 között nagyobb a külömbség,mint az 1,8 és a 2,0 között.....nem?
Azért a 2,0TB és a 3,0V6 között nagyobb a külömbség,mint az 1,8 és a 2,0 között.....nem?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?