Forum >> Szerelőműhely

ALFI15613-06-2009 21:34:43 // 26036
És mi volt a gond a seléniával?
Tomasman13-06-2009 21:15:56 // 26035
Remélem nekem is csak valami ilyesmi a hiba!:S Olajat váltottam remélem nem az a gázz:S
ALFI15613-06-2009 21:12:29 // 26034
Nekem is felszokott időnként.És utánna kiírja,hogy keresd a drillert.Egyszer komp.-al kiovastuk az EGR el volt koszosodva azért gyulladt ki.Hiba törölve majd nemsokára ismét.Nem töröltem a hibát hanem jópár indítás után egyszer csak nem jelent meg.Nem tudom mennyi volt az indítás miután nem jelent meg.20-30 biztos.Ez kétszer fordult elő.Mind a kétszer el is múlt.
Tomasman13-06-2009 21:07:14 // 26033
Hali!

Lenne egy gondom!
Most lett volna a 80ezres szervízem! Nem vittem szervízbe!
Ma kicseréltem az olajat, olaj szüröt, légszürőt, pollenszürőt!
Majd vagy 50km múlva " MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE "
Csak simán menetem nem is hajtottam semmi! Felgyülad a MIL lámpám is!
Azóta úgy van és ezt minden indításnál kiírja! Mi lehet a baj?

Tomasman
Sly14713-06-2009 15:40:49 // 26032
Megköszönném ha valaki tudna küldeni egy robbantott ábrát jtd-hez,vezérlés cseréhez
GTPeti11-06-2009 19:45:29 // 26031
Legyünk optimisták. Legalább egyedi. :)
Liquid11-06-2009 19:19:46 // 26030
ez nagyon durva! :)
Marklar15511-06-2009 11:15:53 // 26029
Kínai H4...:)
gabor69610-06-2009 11:44:36 // 26028
Üdv Hölgyek/Urak

Nem tudom jó helyen e, de esztergályost keresnék aki a régi tárcsából tudna nekem csinálni nyomtávszálesítőt. Aki esetleg tud valakit aki normális/reális áron dolgozik kérem üzenjen rám.

Elöre is köszönöm
kings6709-06-2009 20:06:20 // 26027
Köszi az infot,ha hazaérek utána fogok járni.Sajnos a mezei szerelök csak a német autókat ismerik,a tapasztalatom az hogy az olasz és francia kocsikat nem igazán szeretik.De az nagyon jó hogy mi azért meg probálúnk segiteni egymáson.
bőregér09-06-2009 18:55:54 // 26026
itt is az lesz,valószínű.
Goodboy09-06-2009 11:56:38 // 26025
én is cseréltem mindaz 5 öt
bőregér09-06-2009 11:33:39 // 26024
köszi a segítséget
Goodboy09-06-2009 11:27:05 // 26023
cserés ,bontoban keveset futott 15 k kb,kersd Erhardot
bőregér09-06-2009 11:24:13 // 26022
sziasztok!
megtudná valaki mondani, h a 1999-es 156 2.4 jtd befecskendezője javítható-e,v cserés?

előre is köszi
"Száguldosrác"09-06-2009 08:26:31 // 26021
Nekem az után gyártott légtömegmérőnek köszönhetően 4 lambda szondát nyírt ki a kicsike mire vettem bele egy bontott gyárit és nem nyírta ki a bontott lambda szondát se.Ja és nekem is úgy kezdődött hogy ingadozás alapjáraton dadogás gázadáskor és a fogyasztásom is megnőtt 100km-en 20 litert evett.
Szilárd09-06-2009 07:15:57 // 26020
Az enyém már számtalánszor volt tisztítva,de nálam az alapjárati motor cseréje hozta meg az eredményt...
Kau09-06-2009 06:53:20 // 26019
Mielőtt bármit is vennél, takarítsd ki vagy takaríttasd ki a pillangószelep környékét. Az alapjárati motor és a Légmennyiségmérő közötti bilincset kell levenni és ott már látod. A legkisebb kosz is okoz ingadozást. Sok 146-osnál előfordul. Az ingadozások 70%-ánál ez a gond. A maradék 30% az összes többi hibalehetőség. Ráérsz utána foglalkozni olyan dolgokkal, ami pénzbe kerül.

Lali7508-06-2009 22:06:26 // 26018
nekem is ez volt a jelenség az uni-lambdával.
Most bontott gyári van,ezernél sem rángat
kings6708-06-2009 21:52:53 // 26017
Akkor elképzelhetö hogy a szonda nem az igazi?
kings6708-06-2009 21:50:43 // 26016
légtömegmérö is nem régi van benne igaz hogy ez is utángyártot ami azt mondják hogy nem biztos hogy jó bele.Egyébként a jellenség alapjárati ingadozás és kis fordulaton rángat gáz adásig.
bőregér08-06-2009 21:12:08 // 26015
sziasztok!
megtudná valaki mondani, h a 1999-es 156 2.4 jtd befecskendezője javítható-e,v cserés?

előre is köszi
Krisz15608-06-2009 21:11:15 // 26014
kösszi a segitséget!
Szilárd08-06-2009 21:09:32 // 26013
Az univerzális szondában nem nagyon bízok,mert 1x már beszoptam vele...
bőregér08-06-2009 21:08:38 // 26012
a hátsó lengőkar megy előrefele; befelé pedig a kereszt stabrudak mennek.
de meg tudod nézni a bárdi honlapján:
http://shop.bardiauto.hu/
Krisz15608-06-2009 21:05:26 // 26011
kösszi! A hátsó lengőkar az nem befeléjön? Amit én keresek az előrefelé megy.
bőregér08-06-2009 21:00:54 // 26010
elég elöl csak azt cserélni ami kotyog, hátsó lengőkarnak hívják, sajna csak 1ben cserélhető.
Krisz15608-06-2009 20:48:30 // 26009
Sziasztok!
Segítséget kérnék, van egy 156-osom és kotyog a jobb oldali első,alsó lengőkar!Párba cseréljem vagy elég,ha csak egyet?
És a hátulján van egy rud,ami a féknél van rögzítve a kerékre és megy előre a kaszniba!Azon van egy szilent,ami kotyog és nem tudom,h lehet e csak a szilentet cserélni vagy a rudat is kell!Vajon mi annak a neve???
GTPeti08-06-2009 20:47:18 // 26008
Ezért jó a Purflux:



Előszeretettel szoktam a szűrők belsejét szemlélni (tudom érdekes szokásaim vannak :) és kevés szűrő ilyen hajtogatott felépítésű belülről. Ezáltal nagyobb szűrőfelület.
bgc14508-06-2009 20:45:49 // 26007
hello az ingadozást csinálhatja a légtömeg mérő miatt is azt nézted?
ha nem jutsz dülöre üzenj és megnézzük.
kings6708-06-2009 20:38:09 // 26006
alapjáratit nem rég cseréltek,lambdát pedig kb másfél hónapja igaz hogy egy únive rzálist raktam bele de gondolom azzal is működnie kellene legfeljebb nem annyi ideig .Köszi az infót.Visszónt a pillangó szelepről még nem halottam,se az áramtalinátásrol,ezt meg fogom próbálni.Köszi.Ha tudtok még valami jó tanácsot adni azt megköszönöm.
bőregér08-06-2009 20:21:42 // 26005
sziasztok!
megtudná valaki mondani, h a 1999-es 156 2.4 jtd befecskendezője javítható-e,v cserés?

előre is köszi
GTPeti08-06-2009 17:30:04 // 26004
Csak úgy mondom, hogy a Purflux, talán a LEGJOBB fajta szűrő, ami kapható!!

(A Ferrarik gyári szűrője.)

Mennyibe került?
Kazes☻08-06-2009 17:16:23 // 26003
Pöpeccc! :)))
GT Ɨ|ѯ08-06-2009 17:10:49 // 26002
ez a tuti szerelőműhely:-)

Szilárd08-06-2009 15:36:05 // 26001
Alapjárati motor,lambdaszonda?
Kau08-06-2009 13:42:28 // 26000
Gondolom akkor ezeket már végigjártad:
- Pillangószelep takarítás
- LMM takarítás
Laca08-06-2009 07:38:26 // 25999
Az előzőhöz nem csatoltam a képet.
Laca08-06-2009 07:34:24 // 25998
Sajnos letört a vége.Kellene egy kis segítség.
Norc07-06-2009 23:50:50 // 25997
Nálam bevált az áramtalanítás, hatásosan úgy ment, aksi pozitív leköt, gyujtás be majd kikapcs, majd saru visszaköt. Nekem is ez volt a hiba, és nem volt elég csak a saru lekötése, rá kellett engedni a gyujtást is. Nálam csak így jött rá hogy lamda cssere volt.
bagoly07-06-2009 02:21:41 // 25996
Üdv! Már olvastam itt az amoren,hogy ez műxött! Csak 1 5let volt.
Torque07-06-2009 00:33:00 // 25995
Hy!
Miért/mire jó ez az áramtalanitásos dolog?
Nekem is van ilyesmi gondom, de nalám nem igazán műxik!
Na persze másnál lehet hogy igen.....
kings6707-06-2009 00:30:06 // 25994
Ez már másnál is bevált?
bagoly06-06-2009 22:50:28 // 25993
Üdv! Próbáld meg áramtalanítani egy 30 percre!
kings6706-06-2009 22:43:01 // 25992
Sziasztok,ha valaki tudd valamilyen tippet adni nekem hogy miért ingadozik még mindig az alapjáratom megkőszőném .146 1.6 TS alfám van és már minden lehetséges dolog ki lett cserélve rajta,most pl. a teljes vezérlés,de még mindig csinálja a fesztivált már nem tudom hogy mit csináljak vele,hová vigyem.Ha tudtok valami nagyon jó alfa specialistát irjátok meg.Előre is köszi.
szunyiatis06-06-2009 21:10:40 // 25991
Sziasztok. Segitség kellene. 156-os inditáskor, öninditó nem mindig forgat,5-6 próbálkozás után beindul. Másik öninditóval ugyanaz a probléma, mi lehet a baja?
Buksi06-06-2009 15:53:11 // 25990
Ha van valami frankó présgéped, akkor nem nagy kunszt! Ha nincs, akkor irány a szerelő! ;-)))
Dévid06-06-2009 14:45:28 // 25989
Amúgy azért nem idegen számomra a dolog, hisz ilyesmikből van technikusim... :DDDDD
GT Ɨ|ѯ06-06-2009 14:27:55 // 25988
többek között...:-))
Dévid06-06-2009 14:02:52 // 25987
Igen, azóta rájöttem, hogy ez a csapágy 142000 km-t futott, megbontás nélkül. Ennek golyósprés kell, az meg nincs itthon...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.