Forum >> Szerelőműhely

URBAN27-07-2009 12:35:52 // 26399
Nem csúszik, és ne arra a hangra gondolj, mert inkább ez olyan fütyülő hang!
indítás után nincsen semmi hang!
Csak mikor 80 fok köré ér a vízhőfok!
Vili27-07-2009 12:31:01 // 26398
Pedig a sima szíjnál lesz a hiba,próbáld meg csúszás gátlóval befújni,hogy változik-e.
pb_27-07-2009 12:28:04 // 26397
Próbáld + itt.
URBAN27-07-2009 12:25:30 // 26396
Köszi a választ, de az is cserés volt!
Vili27-07-2009 12:22:01 // 26395
Ékszíj feszítő és vezető szokott ilyet produkálni.
-=ftc001=-27-07-2009 12:18:53 // 26394
Ciao!

Azt szeretném kérdezni, hogy tud e valaki ajánlani Pesten és környékén megbízható kormánymű-felújító műhelyt? Sajna lógást diagnosztizáltak a 147-esemen, és állítólag ezzel a típussal még foglalkoznak, nem úgy mint a 159-esekkel.

Köszi..
URBAN27-07-2009 12:01:14 // 26393
Sziasztok!
Segítségre volna szükségem, mert ilyet még nem tapasztaltam.
Szóval 145-öm (1.4 TS) kb. 80 fokos vízhőfoknál fémes visító hangot ad ki alapjáraton, ami kis gázadásra elmúlik, majd alapjáratra visszaálva megint elkezdi. A másik fura hang, mikor járok az autóval "turbós" hangja van egyre erősebb a fordulatszám növekedésével. Gondoltam generátorcsapágy, kicserélve nem változott. Vízpumpa hangja lehet? Vezérműszij görgőkkel nem rég volt cserélve. tanácstalan vagyok! Köszi a segítséget előre is! Üdv. Imi
VinceP4 (Il capitano)27-07-2009 10:37:15 // 26392
Van egy "Automata vs. kéziváltó" topic, ott szoktak minjdig ilyenekről beszélni.
Longman27-07-2009 10:32:26 // 26391
Sziasztok,

147-es Selespeed, kidobálja a sebességet a váltó. Ha a kart fogom, akkor bentmarad, de ha elengedem, rögtön kidobja. Mi lehet vele? Németországban váltócserét javasolt a márkaszervíz..
Tomasman26-07-2009 22:37:07 // 26390
Hali all!

Már több mint egy hónapja szenvedeka kocsival!
Valaki nem tudja mi lehte ennek a hibának sz oka:

P1177 Multiplikatív keverék -adaptáció
(Bank 1, nagy motorterhelés tűrésen kívül)

P1178 Multiplikkatív keverék -adaptáció
(Bank 2, alacsony motorterhelés tűrésen kívül)

Szinte mindig egyszerre jelentkezik a hiba! Nagyon örülnék ha valaki segítene!
Nem tudom mi lehet!

Köszi
evetke26-07-2009 18:52:49 // 26389
Nekünk "csak" egy húszas ment rá . De gondolom a tiéd mérföldekkel több volt.
Mi biztos megtartjuk jó szokásunkat, hogy ahogy baj van írunk ide , mert eddig még mindig volt egy halom segítség. Így csak az anyag kerül pénzbe mert apjuk megszereli.
admirális26-07-2009 10:22:55 // 26388
Szerintem a tied régi ehhez, hogy ezt próbálgasd. A vezetőoldalon is tényleg ki van kábelezve? Ez érdekes. Az utas oldalon a vezeték valószínűleg az ülésbe épített súlyérzékelőé, mert az utasoldali műszerfal légzsákhoz olyan is volt még 1998-ban. De kb 1999 második felétől már nincs, tehát elképzelhető hogy egy 99 utáni ülésed van, és 1 csatlakozó van rajta, ami a légzsáké, az autódban meg a súlyérzékelőt fogadó csati van, és ha a kettőt összecsatlakoztatod, történhetnek érdekes dolgok...
Bördi 15626-07-2009 10:03:33 // 26387
Sziasztok kérdezni szeretném hogy vettem új üléseket a 156 os alfámba ami oldal légzsákos de az autómba csak vezetőoldali van gyárilag viszont meg vannak a gyári kábelek csatlakozóval együtt a kárpit alatt az üléseknél oldallégzsákhoz szerintettek össze köthetem vele nem lesz gubanc nem akarom hogy elszálljanak az ülésbe lévő zsákok.
Előre is köszönöm a válaszokat
pb_25-07-2009 23:32:22 // 26386
Mléxem a történetre, ez sajnos könnyen +Sik.(
Selmak25-07-2009 18:09:31 // 26385
Nekem meg a vízpumpa besült és el kezdte enni a bordásszíjat. Fémes nyekergő han, meállok, géphátető fel, és füstöl a vezérlésnél valami. Engine off. Hazahúz. Cimbim meg kicserélte ami kellett. Nagy mákom volt mert ha nem állok félre akkor szelepkócolás van.
Barni14725-07-2009 12:53:15 // 26384
Ez nekem is volt, csak én csapágyasra hajtottam a mocit. Nem kis lóvé ment rá utána .
Selmak25-07-2009 11:43:06 // 26383
Befolyásolja de pozitív irányban. Kartergáz miből is áll, olajpára, füst, meg némi levegő. Édsanyám jürgen motoros trabijában lekötöttem a kartergáz visszavezetést és ledugóztam a szívócső beszájadzását és rögtön életvidámabb lett a motor. Ha kikötöd akkor a szívócsőbe szájadzást le kell úgy dugózni hogy nem legyen lehetőség se elfújni se fals levegőt szívni mellette. Láttam olyan EURO4-5 buszt ahol simán ki volt engedve a szabadba a kartegáz, ha nekik szabad nekünk is.
pb_25-07-2009 11:04:02 // 26382
Örülök, hogy +javult a verda!))) Szokásos hiba, valaki valamikor cserélt benne, vízpumpát, és nem figyelt a részletekre.( Szépen leforgott a tengelyről a lapátkerék. Kisebb fordulaton, már nem volt képes átforgatni a vizet, nagyobb fordulatnál, pedig épp forrás6áron tudta tartani a hőmérsékletet. Mivel nem volt +felelő az áramlás, ezért melegedett felemásan a rendszer.
zee25-07-2009 10:32:33 // 26381
Sziasztok

A problémám a következő: eröltetettebb menetnél (pl hegy,szerpentín) felmegy a víz hőfok kicsivel 80 fölé (tudom,ez lenne a normális),elveszti a kocsi az erejét.Ha jön egy sima szakasz ilyenkor (vízszintes) akkor sem gyorsul. 4.-ben teli gáznál 60-ról el sem mozdult a mutató csak nagyon lassan. Mi lehet a gond? Visszahül,újra a régi,megy rendesen.
Másik gondom, hogy ilyen melegben,mint ami most van,az autó kint áll a napon, akkor nagyon nehezen indul. Ezután viszont gond nélkül szinte azonnal indul.

köszi
atesssz25-07-2009 10:28:44 // 26380
akkor ha a kartelgáz cső visszavezetést (ami a turbó és a légszűrő közé megy vissza) lekötöm, és kieresztem a szabadba, az nem befolyásolja vmilyen szinten a motor működését? (Engem mondjuk zavar, hogy vékony olajfilm réteg van a szívocsövömön)
Peti 14625-07-2009 09:51:44 // 26379
ha nem megy az ablaktörlő motorom, akkor az ment szét, vagy más oka is lehet (persze érintkezési hibán kívül) ?
pe-Ti25-07-2009 09:48:13 // 26378
Üdv!
Tavaly nyáron pontosan így jártam egy kamionsor előzésnél chek-lámpa kigyullad, motor erőtlen de a következő restart után látszólag minden rendben, nekem akkor kezdődött a turbóval (+egr-el) való szívás amit végül a geometria kipucolása meg az egr porrá szedése és hideg zsíroldós "kezelése" oldott meg!
Javaslom olvasd ki a hibakódot (hiába alszik ki a lámpa eltárolja az ECU) ha "turbónyomás jelszint túl magas" a kód akkor érdemes átnézetni a turbót meg a szívótorokban lévő érzékelőjét! Olvasd el a blogjaimat hátha segít!
Selmak25-07-2009 09:11:25 // 26377
Kartergáz cső amit mutattál, elképzelhető hogy a szelepe szarakodott és felnyomot egy adag trutyit vagy csak hozzáadta nyomását a MAPhoz és határértéken kívül került, az ECU meg azt hitte megszaladt a túró. Ha a kartergáz szelep szaraxik akkor csere, vagy kartertgáz kivezetni a szabadba (juj mit kapok érte a mélyzűdektől) és a szívócsőbe szájadzást ledugózni.
Fighter25-07-2009 08:23:14 // 26376
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 164-esen, hogy és hol kell leereszteni-feltölteni a szervó olajat?
Köszi
András bácsi24-07-2009 20:27:11 // 26375
Nem tudom, de nekem is szarul illeszkedik, és olajos. Arra gondolok, hogy hirtelen nagy túlnyomás lett, és ez volt a leggyengébb láncszem.
biglaci24-07-2009 20:25:29 // 26374
viszont ha szelep, akkor feltetelezem, hogy jarnia kell. okozhatta ez a teljesitmenyvesztest vagy mashol keressem a hibaat??
evetke24-07-2009 19:41:40 // 26372
Szóval a vízpumpa kiütéssel nyert.:-) El volt repedve (nem öntvénylapátos volt ) és külön forgott de elég satnyán . De azért a hűtő sem volt patyolat tiszta , át lett mosva és jó nagy adag trutyesz jött ki belőle. De a fő bűnös a vízpumedli volt.
Így most már rendesen bekapcsol a venti, sőt lassabban melegszik fel a víz . Egyszóval minden klappol hála Neked! Ezer kösz még egyszer :-))))))))
atesssz24-07-2009 19:39:42 // 26371
kartelgázcső lehet? nekem ott van ilyesmi jellegű szelep (?)
biglaci24-07-2009 19:33:55 // 26370
hello mindenkinek.
volna egy kerdesem. :)
ma elozes kozben szuksegem volt a motort kiporgetni magasabb fordulatra /2.4 mjtd/

ekkor a motor hirtelen a 175 loerejebl kb 125 ot elvesztett, a motorkontrol kivilagitott, a fedelzeti kiirta hogy engine control system.. /asziszem ezt/ s alig reagalt utana a gazadasra. megaltam az elso kuton megnezni, eloszor a kb 10 cm atmeroju 'turbocsore' gondoltam, de az elso ranezesre rendben volt. viszont abbol a csobol, megy a motor moge egy vekony cso, kb 2.5 cm atmeroju , ami szamomra eloszor ugy tunt, le van ugorva . miutan megmozgattam jobban nem jott le, kb 1.5 cm mozgasa van fel, le.
.
normalis ez ennel a csonel, hogy igy mozog?
miutan megmozgattam, a motor helyrealt, megin huzott.. 20 km, es 2 inditas utan a fedelzeti szamitogep is megnyugodott, s mar nem javasolja hogy vigyem a diilerhez...

koszi
szabzso24-07-2009 18:14:52 // 26369
Én arra gyanakodtam hogy a poroltó rezegteti a hátsó ülést vagy valami ilyesmi, valami rezgő volt, remélem ez, majd kiderül. Még jó hogy nem útközben ugrott ki! :D
Ma este lehet megoldódik a problémája! :)
GTVili24-07-2009 18:04:48 // 26368
Nekem is kopogott minden gödörben....azt hittem futómű...
szabzso24-07-2009 17:56:53 // 26367
Nekem is elengedte mindkettő, először csak az egyik, aztán amikor itthon mozgattuk, hogy mi van, akkor a másik is, azóta lyukas a kocsi! :D

Lehet, hogy akkor ez ciripelt nekem menet közben? Hátulról valami kocogós zaj volt, csak még nem jártam a végére mi szabadult el! :)

Akkor marad a ragasztás valami ügyeskezűvel ...

Köszi szépen!
GTVili24-07-2009 17:53:23 // 26366
Szia! Nekem mindkét csavar elengedett.....kétkomponensű,gyúrható ragasztóval alaposan visszagyurmáztam....azóta stabil...;-D
szabzso24-07-2009 17:25:09 // 26365
ja, 145-ösről van szó! :)
szabzso24-07-2009 17:24:47 // 26364
Sziasztok!

Olyan történt velem, hogy a jobb hátsó lámpabúrám külső fele elkezdett mozogni, majd itthon ahogy nézegettek le is jött. Két helyen valami csavarhoz volt talán ragasztva, bár nem tudtam pontosan megállapítani. Kérdés, hogy ezt vissza lehet ragasztani vagy vegyek valami utángyártottat, sajnos szorít az idő, mert hétfőn indulni kéne vele a balcsira. Valakinek valami ötlet?
Szilárd24-07-2009 14:56:44 // 26363
Már nála is voltam...
pb_24-07-2009 14:00:52 // 26362
IAWot használ az AR is. Van azokkal is probléma.))
GT Ɨ|ѯ24-07-2009 13:32:29 // 26361
mé'?Nálad már volt?:-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2009 11:38:33 // 26360
nem vegyél rá mérget tök mind1 hogy bosch vagy magnetti egyforma szar mind a kettő...
Szilárd24-07-2009 11:37:19 // 26359
Azért ezekkel is van gond...
Giorgio24-07-2009 11:25:10 // 26358
Legyen már itt egy kép is!
Olyan száraz iromány az egész topic.... :)))



Kép készült:
Csoda Fóbia 1.4 16V, a jó "német" autó, amelynek semmi baj az elektronikájával!

Mi meg szopunk a Fosch-sal :P
Szilárd24-07-2009 11:13:22 // 26357
Xar a net...
Csöri24-07-2009 10:56:36 // 26356
Óvatosan a szavakkal.:)
GT Ɨ|ѯ24-07-2009 10:40:52 // 26355
milyeza4x-ezés?:-)))
GT Ɨ|ѯ24-07-2009 10:40:29 // 26354
azért javasoltam Neked,hogy szerelőhöz vigye:DD
Szilárd24-07-2009 09:17:35 // 26353
Már 3 szerelőnél jártam vele,de ott még nem voltam...
Szilárd24-07-2009 09:17:34 // 26352
Már 3 szerelőnél jártam vele,de ott még nem voltam...
Szilárd24-07-2009 09:17:30 // 26351
Már 3 szerelőnél jártam vele,de ott még nem voltam...
Szilárd24-07-2009 09:17:22 // 26350
Már 3 szerelőnél jártam vele,de ott még nem voltam...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.