Forum >> Szerelőműhely

pb_25-07-2009 23:32:22 // 26386
Mléxem a történetre, ez sajnos könnyen +Sik.(
Selmak25-07-2009 18:09:31 // 26385
Nekem meg a vízpumpa besült és el kezdte enni a bordásszíjat. Fémes nyekergő han, meállok, géphátető fel, és füstöl a vezérlésnél valami. Engine off. Hazahúz. Cimbim meg kicserélte ami kellett. Nagy mákom volt mert ha nem állok félre akkor szelepkócolás van.
Barni14725-07-2009 12:53:15 // 26384
Ez nekem is volt, csak én csapágyasra hajtottam a mocit. Nem kis lóvé ment rá utána .
Selmak25-07-2009 11:43:06 // 26383
Befolyásolja de pozitív irányban. Kartergáz miből is áll, olajpára, füst, meg némi levegő. Édsanyám jürgen motoros trabijában lekötöttem a kartergáz visszavezetést és ledugóztam a szívócső beszájadzását és rögtön életvidámabb lett a motor. Ha kikötöd akkor a szívócsőbe szájadzást le kell úgy dugózni hogy nem legyen lehetőség se elfújni se fals levegőt szívni mellette. Láttam olyan EURO4-5 buszt ahol simán ki volt engedve a szabadba a kartegáz, ha nekik szabad nekünk is.
pb_25-07-2009 11:04:02 // 26382
Örülök, hogy +javult a verda!))) Szokásos hiba, valaki valamikor cserélt benne, vízpumpát, és nem figyelt a részletekre.( Szépen leforgott a tengelyről a lapátkerék. Kisebb fordulaton, már nem volt képes átforgatni a vizet, nagyobb fordulatnál, pedig épp forrás6áron tudta tartani a hőmérsékletet. Mivel nem volt +felelő az áramlás, ezért melegedett felemásan a rendszer.
zee25-07-2009 10:32:33 // 26381
Sziasztok

A problémám a következő: eröltetettebb menetnél (pl hegy,szerpentín) felmegy a víz hőfok kicsivel 80 fölé (tudom,ez lenne a normális),elveszti a kocsi az erejét.Ha jön egy sima szakasz ilyenkor (vízszintes) akkor sem gyorsul. 4.-ben teli gáznál 60-ról el sem mozdult a mutató csak nagyon lassan. Mi lehet a gond? Visszahül,újra a régi,megy rendesen.
Másik gondom, hogy ilyen melegben,mint ami most van,az autó kint áll a napon, akkor nagyon nehezen indul. Ezután viszont gond nélkül szinte azonnal indul.

köszi
atesssz25-07-2009 10:28:44 // 26380
akkor ha a kartelgáz cső visszavezetést (ami a turbó és a légszűrő közé megy vissza) lekötöm, és kieresztem a szabadba, az nem befolyásolja vmilyen szinten a motor működését? (Engem mondjuk zavar, hogy vékony olajfilm réteg van a szívocsövömön)
Peti 14625-07-2009 09:51:44 // 26379
ha nem megy az ablaktörlő motorom, akkor az ment szét, vagy más oka is lehet (persze érintkezési hibán kívül) ?
pe-Ti25-07-2009 09:48:13 // 26378
Üdv!
Tavaly nyáron pontosan így jártam egy kamionsor előzésnél chek-lámpa kigyullad, motor erőtlen de a következő restart után látszólag minden rendben, nekem akkor kezdődött a turbóval (+egr-el) való szívás amit végül a geometria kipucolása meg az egr porrá szedése és hideg zsíroldós "kezelése" oldott meg!
Javaslom olvasd ki a hibakódot (hiába alszik ki a lámpa eltárolja az ECU) ha "turbónyomás jelszint túl magas" a kód akkor érdemes átnézetni a turbót meg a szívótorokban lévő érzékelőjét! Olvasd el a blogjaimat hátha segít!
Selmak25-07-2009 09:11:25 // 26377
Kartergáz cső amit mutattál, elképzelhető hogy a szelepe szarakodott és felnyomot egy adag trutyit vagy csak hozzáadta nyomását a MAPhoz és határértéken kívül került, az ECU meg azt hitte megszaladt a túró. Ha a kartergáz szelep szaraxik akkor csere, vagy kartertgáz kivezetni a szabadba (juj mit kapok érte a mélyzűdektől) és a szívócsőbe szájadzást ledugózni.
Fighter25-07-2009 08:23:14 // 26376
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 164-esen, hogy és hol kell leereszteni-feltölteni a szervó olajat?
Köszi
András bácsi24-07-2009 20:27:11 // 26375
Nem tudom, de nekem is szarul illeszkedik, és olajos. Arra gondolok, hogy hirtelen nagy túlnyomás lett, és ez volt a leggyengébb láncszem.
biglaci24-07-2009 20:25:29 // 26374
viszont ha szelep, akkor feltetelezem, hogy jarnia kell. okozhatta ez a teljesitmenyvesztest vagy mashol keressem a hibaat??
evetke24-07-2009 19:41:40 // 26372
Szóval a vízpumpa kiütéssel nyert.:-) El volt repedve (nem öntvénylapátos volt ) és külön forgott de elég satnyán . De azért a hűtő sem volt patyolat tiszta , át lett mosva és jó nagy adag trutyesz jött ki belőle. De a fő bűnös a vízpumedli volt.
Így most már rendesen bekapcsol a venti, sőt lassabban melegszik fel a víz . Egyszóval minden klappol hála Neked! Ezer kösz még egyszer :-))))))))
atesssz24-07-2009 19:39:42 // 26371
kartelgázcső lehet? nekem ott van ilyesmi jellegű szelep (?)
biglaci24-07-2009 19:33:55 // 26370
hello mindenkinek.
volna egy kerdesem. :)
ma elozes kozben szuksegem volt a motort kiporgetni magasabb fordulatra /2.4 mjtd/

ekkor a motor hirtelen a 175 loerejebl kb 125 ot elvesztett, a motorkontrol kivilagitott, a fedelzeti kiirta hogy engine control system.. /asziszem ezt/ s alig reagalt utana a gazadasra. megaltam az elso kuton megnezni, eloszor a kb 10 cm atmeroju 'turbocsore' gondoltam, de az elso ranezesre rendben volt. viszont abbol a csobol, megy a motor moge egy vekony cso, kb 2.5 cm atmeroju , ami szamomra eloszor ugy tunt, le van ugorva . miutan megmozgattam jobban nem jott le, kb 1.5 cm mozgasa van fel, le.
.
normalis ez ennel a csonel, hogy igy mozog?
miutan megmozgattam, a motor helyrealt, megin huzott.. 20 km, es 2 inditas utan a fedelzeti szamitogep is megnyugodott, s mar nem javasolja hogy vigyem a diilerhez...

koszi
szabzso24-07-2009 18:14:52 // 26369
Én arra gyanakodtam hogy a poroltó rezegteti a hátsó ülést vagy valami ilyesmi, valami rezgő volt, remélem ez, majd kiderül. Még jó hogy nem útközben ugrott ki! :D
Ma este lehet megoldódik a problémája! :)
GTVili24-07-2009 18:04:48 // 26368
Nekem is kopogott minden gödörben....azt hittem futómű...
szabzso24-07-2009 17:56:53 // 26367
Nekem is elengedte mindkettő, először csak az egyik, aztán amikor itthon mozgattuk, hogy mi van, akkor a másik is, azóta lyukas a kocsi! :D

Lehet, hogy akkor ez ciripelt nekem menet közben? Hátulról valami kocogós zaj volt, csak még nem jártam a végére mi szabadult el! :)

Akkor marad a ragasztás valami ügyeskezűvel ...

Köszi szépen!
GTVili24-07-2009 17:53:23 // 26366
Szia! Nekem mindkét csavar elengedett.....kétkomponensű,gyúrható ragasztóval alaposan visszagyurmáztam....azóta stabil...;-D
szabzso24-07-2009 17:25:09 // 26365
ja, 145-ösről van szó! :)
szabzso24-07-2009 17:24:47 // 26364
Sziasztok!

Olyan történt velem, hogy a jobb hátsó lámpabúrám külső fele elkezdett mozogni, majd itthon ahogy nézegettek le is jött. Két helyen valami csavarhoz volt talán ragasztva, bár nem tudtam pontosan megállapítani. Kérdés, hogy ezt vissza lehet ragasztani vagy vegyek valami utángyártottat, sajnos szorít az idő, mert hétfőn indulni kéne vele a balcsira. Valakinek valami ötlet?
Szilárd24-07-2009 14:56:44 // 26363
Már nála is voltam...
pb_24-07-2009 14:00:52 // 26362
IAWot használ az AR is. Van azokkal is probléma.))
GT Ɨ|ѯ24-07-2009 13:32:29 // 26361
mé'?Nálad már volt?:-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2009 11:38:33 // 26360
nem vegyél rá mérget tök mind1 hogy bosch vagy magnetti egyforma szar mind a kettő...
Szilárd24-07-2009 11:37:19 // 26359
Azért ezekkel is van gond...
Giorgio24-07-2009 11:25:10 // 26358
Legyen már itt egy kép is!
Olyan száraz iromány az egész topic.... :)))



Kép készült:
Csoda Fóbia 1.4 16V, a jó "német" autó, amelynek semmi baj az elektronikájával!

Mi meg szopunk a Fosch-sal :P
Szilárd24-07-2009 11:13:22 // 26357
Xar a net...
Csöri24-07-2009 10:56:36 // 26356
Óvatosan a szavakkal.:)
GT Ɨ|ѯ24-07-2009 10:40:52 // 26355
milyeza4x-ezés?:-)))
GT Ɨ|ѯ24-07-2009 10:40:29 // 26354
azért javasoltam Neked,hogy szerelőhöz vigye:DD
Szilárd24-07-2009 09:17:35 // 26353
Már 3 szerelőnél jártam vele,de ott még nem voltam...
Szilárd24-07-2009 09:17:34 // 26352
Már 3 szerelőnél jártam vele,de ott még nem voltam...
Szilárd24-07-2009 09:17:30 // 26351
Már 3 szerelőnél jártam vele,de ott még nem voltam...
Szilárd24-07-2009 09:17:22 // 26350
Már 3 szerelőnél jártam vele,de ott még nem voltam...
GT Ɨ|ѯ24-07-2009 08:47:28 // 26349
vidd el 1 szerelőhöz!...pl

Német Misi-Dunakeszi
Lali7524-07-2009 08:11:49 // 26348
Ötlet nincs,de a megoldás érdekelne!
Szilárd24-07-2009 07:20:49 // 26347
Senkinek semmi ötlete a hibára???
MYSKHA23-07-2009 17:30:50 // 26346
Nemcsak ,hogy ajándékoz de még felis hív és lenyugtat ,hogy kilett cserélve.. :-)
MYSKHA23-07-2009 17:30:03 // 26345
nekem is onnan jön a csapágy hang.. nekem elméletileg generátorcsapágy..
Ferke23-07-2009 11:57:37 // 26344
Na, most hallom, kaptál egy grátisz vez.szíjat csak úgy?! Szerencsés! Milyen szerelő az ilyen, aki csak úgy ajiba osztogatja az anyagot, ha elfelejtesz hozzá rendelni?!?!::D:D:D:D:
Ferke23-07-2009 11:10:18 // 26343
Nah, végül találtatok egy újat? Vagy rögtönözve lett valahonnan?:)
Buddha22-07-2009 23:31:34 // 26342
Elméletileg nem, gyakorlatilag gyakran igen! :-) Sajnos nem mindegyikben megoldható. Az a kérdés, hogy jelen pillanatban milyen görgő illetve feszítő van az autódban?
Szabek22-07-2009 22:53:49 // 26341
Valaki tudna segiteni nekem néhány adattal csapágy hangja van az autónak a szijak felöl.azt szeretném kérdezni hogy az ékszijfeszitő görgöbe lehet cserélni csapágyat?vagy csak egyben lehet cserélni?és még milyen csapágyakat kellene cserélni? csapágyak számát tudja valaki vagy a méretét? köszönöm a segitséget
MYSKHA22-07-2009 20:10:06 // 26340
Nem sporolás volt.. felejtés. de hálistenek orvosolták és cserélve lett.
András bácsi22-07-2009 20:08:10 // 26339
Van olyan, amire azt mondják, hogy kétszer feszíthető. Komoly motorban nem kéne ezen spórolni.
Cro16622-07-2009 18:48:03 // 26338
Semmi..most már rutinos vagyok...megveszem az alkatrészt, és a cserét a szervizre bízom:))
pb_22-07-2009 18:47:27 // 26337
Nem illik, de néhány k kmet futott szíjat, vissza lehet rakni. Az már más kérdés, hogy a szerviz nem rakja vissza, vagy kifejezett kérésre vissza rakja, de garanciát nem vállal rá.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.