Forum >> Szerelőműhely
ystuc11-08-2009 10:01:21 // 26523
Néha belassul az Amore, és gondolom többször megnyomtad a "Hozzászólok" gombot.
Ofi11-08-2009 09:58:22 // 26522
Az igaz csak azt nem tudom miért küldte el ennyiszer?
ystuc11-08-2009 09:54:32 // 26521
Nem apróztad el a válasz adást... :-D
Ofi11-08-2009 09:50:54 // 26520
Szia!
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:50:54 // 26519
Szia!
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:50:53 // 26518
Szia!
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:50:53 // 26517
Szia!
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:50:53 // 26516
Szia!
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:49:28 // 26515
Szia!
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35528 Ft a másik 18370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35528 Ft a másik 18370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:49:14 // 26514
Szia!
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35528 Ft a másik 18370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35528 Ft a másik 18370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
MikeTheDevil11-08-2009 08:46:16 // 26513
Hali!
Van valakinek 145 1.4 boxer befecskendezési kapcsolás rajza?
Van valakinek 145 1.4 boxer befecskendezési kapcsolás rajza?
Liquid10-08-2009 23:13:46 // 26512
a motort nem kell támasztani, csak a bölcsőt leengedni, ahhoz le kell kötni a kipufot elöl.
ezután a stabrudat oldalra ki lehet ügyeskedni, nem eccerű de megoldható, kis gyakorlás után cak-pak 1-1,5 óra alatt megvan :)
ezután a stabrudat oldalra ki lehet ügyeskedni, nem eccerű de megoldható, kis gyakorlás után cak-pak 1-1,5 óra alatt megvan :)
Gabesz0110-08-2009 22:05:01 // 26511
Hello Mindenki!
Az alfámon megérett a kanyarstabilizátor gumiszilent csere. Mennyire macera meló? Azt tom,h a bölcsőt le kell szedni/engedni.... Motort meg kellene támasztani viszont. Krokodil emelővel gondoltam, de hol támasszak alá? Olajteknőnél? Valaki ha ellátna hasznos infóval, előre is köszönöm.
Az alfámon megérett a kanyarstabilizátor gumiszilent csere. Mennyire macera meló? Azt tom,h a bölcsőt le kell szedni/engedni.... Motort meg kellene támasztani viszont. Krokodil emelővel gondoltam, de hol támasszak alá? Olajteknőnél? Valaki ha ellátna hasznos infóval, előre is köszönöm.
AL10-08-2009 20:35:12 // 26510
sziasztok!
van valakinek tapasztalata az Alpha Assitance szolgáltatásról?
kacérkodom a gondolattal, mert (khm) az Alfa talán nem egy Toyota. persze, vezetési élményben sem :-) de megbizhatóságban sem mindig.
szóval ici-picit gyanús 10 rugóért tárolás, szervizbe szállitás, taxi stb.
kicsit attól félek, valami csalás van mögötte, befizeti sok ember a 10 ezret, aztán 3 hónap múlva bottal üthetjük a nyomukat...
de ne legyen igazam, csak kérdezem, hogysmint van ez, ha valaki tudja.... köszi!
van valakinek tapasztalata az Alpha Assitance szolgáltatásról?
kacérkodom a gondolattal, mert (khm) az Alfa talán nem egy Toyota. persze, vezetési élményben sem :-) de megbizhatóságban sem mindig.
szóval ici-picit gyanús 10 rugóért tárolás, szervizbe szállitás, taxi stb.
kicsit attól félek, valami csalás van mögötte, befizeti sok ember a 10 ezret, aztán 3 hónap múlva bottal üthetjük a nyomukat...
de ne legyen igazam, csak kérdezem, hogysmint van ez, ha valaki tudja.... köszi!
Riki10-08-2009 19:10:21 // 26509
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne , hogy lassan gyertya csere előtt állok, az lenne a kérdésem mi a különbség TS gyertyaszettnél az 50e és a 100e km között, a futási teljesítményen kívül volt már aki az 50e km tette bele?, mind a két típus NGK? , vagy inkább ne is gondolkozzak az 50e km ben? , válaszotokat előre is köszi.
Egy olyan kérdésem lenne , hogy lassan gyertya csere előtt állok, az lenne a kérdésem mi a különbség TS gyertyaszettnél az 50e és a 100e km között, a futási teljesítményen kívül volt már aki az 50e km tette bele?, mind a két típus NGK? , vagy inkább ne is gondolkozzak az 50e km ben? , válaszotokat előre is köszi.
MikeTheDevil10-08-2009 16:04:24 // 26508
Jó napot!
Már megint meg szivtam.Valami elektromos problémám van csak nem jövök rá mi.Van 2relé a befecskendezéshez és a benzinpumpához ami folyamatosan zakatol,és nem indul el a vas.Először benzinpumpára gyanakodtam,de rá kötöttem egy jót,és akkor is csinálja.az a gyanum,hogy valahol zárlat lehet a befecskendezésnél,de nem jövök rá hogy hol.Ha valaki járt már igy legyen oly kedves és árulja el nekem hogy mi lehet a gond.Előre is köszönöm.
Üdv! Mike
Már megint meg szivtam.Valami elektromos problémám van csak nem jövök rá mi.Van 2relé a befecskendezéshez és a benzinpumpához ami folyamatosan zakatol,és nem indul el a vas.Először benzinpumpára gyanakodtam,de rá kötöttem egy jót,és akkor is csinálja.az a gyanum,hogy valahol zárlat lehet a befecskendezésnél,de nem jövök rá hogy hol.Ha valaki járt már igy legyen oly kedves és árulja el nekem hogy mi lehet a gond.Előre is köszönöm.
Üdv! Mike
Ferke10-08-2009 15:53:53 // 26507
Na de 205-ös gumival? A 225-tel nekem is kicsit nyomvályús volt minden, de 215-össel elmúlt...
Cgo10-08-2009 14:19:45 // 26506
vagy ha 17-es kerekek vannak fenn
András bácsi10-08-2009 13:59:53 // 26505
Szerintem is beállítási probléma. Ha széttartás van, akkor ilyen ideges az autó.
András bácsi10-08-2009 13:58:56 // 26503
Már régen eladta.
András bácsi10-08-2009 13:58:05 // 26502
Meg lehet. A nagy előny, hogy a B1 nincs így kiülve.
WenczMiki09-08-2009 22:57:18 // 26501
Köszi, megkeresem Ronnie-t. Igazából világos érdekelne, a sötét belsőből kezd elegem lenni...
Szilárd09-08-2009 22:24:26 // 26500
Futóműved jól be lett állítva?
Alfaboy15609-08-2009 22:02:30 // 26499
Üdv!
Segítségre lenne szükségem!
Van egy 156-om,az első futóművel valami nem stimmel!Az úton e legkisebb nyomvájú vagy úthiba elhúzza a kezemből a kormányt és mintha mindkét első kerék külön életet akarna élni!Néha olyan érzés mintha hullámos úton mennék folyamatosan!Már kicseréltettem az alsó lengőkarokat a szilenteket a lengéscsillapítókat a kutyacsontokat,beállítattam a futóművet és igazából túlsok minden nem változott!Azt sem gondolnám,hogy túl szélesek a gumijaim 205-ösök vannak rajta!Eddig szinte minden műszaki hibára rájöttem,de ez kifogott rajtam és így nagyon rossz autózni!Mi lehet még az oka?Hogyha valaki tudja a megoldást légyszi segítsen!
Köszönettel!
Alfaboy156
Segítségre lenne szükségem!
Van egy 156-om,az első futóművel valami nem stimmel!Az úton e legkisebb nyomvájú vagy úthiba elhúzza a kezemből a kormányt és mintha mindkét első kerék külön életet akarna élni!Néha olyan érzés mintha hullámos úton mennék folyamatosan!Már kicseréltettem az alsó lengőkarokat a szilenteket a lengéscsillapítókat a kutyacsontokat,beállítattam a futóművet és igazából túlsok minden nem változott!Azt sem gondolnám,hogy túl szélesek a gumijaim 205-ösök vannak rajta!Eddig szinte minden műszaki hibára rájöttem,de ez kifogott rajtam és így nagyon rossz autózni!Mi lehet még az oka?Hogyha valaki tudja a megoldást légyszi segítsen!
Köszönettel!
Alfaboy156
zerge09-08-2009 20:07:53 // 26498
hi! segítség kellene..a 2,0 ts vezérműtengelyek jók az 1,6 ts-be is?válaszokt előre is köszönöm!üdv
Poló09-08-2009 18:43:00 // 26497
Nem szóltam, neked 8 lufid van, az övé meg nem légzsákos garnitúra.
Poló09-08-2009 18:42:10 // 26496
Miért nem veszed meg Ronnie fekete bőrüléseit?
Európai, kurva jó állapotban vannak, olcsón adja, faceliftes könyöklős.
Európai, kurva jó állapotban vannak, olcsón adja, faceliftes könyöklős.
WenczMiki09-08-2009 18:22:17 // 26495
Szóval, akkor tökölős meló..., de meg lehet csinálni jól is?
Luki09-08-2009 17:17:52 // 26494
Az normális dolog, hogy lekötöttem az LMM-et és dől a füst a kipuból?
András bácsi09-08-2009 17:11:12 // 26493
Magasságállítás, légzsák, foglaltság-érzékelő, könyöklő más. Kell vele szóralozni, hogy jó legyen.
WenczMiki09-08-2009 16:05:48 // 26492
Cartársak,
kicserélném a 156-os szövet üléseit bőr ülésre, DE amit kinéztem azok mind jobbkormányosból származnak.
Mik a beépítés buktatói? Főleg a légzsákra gondolok, no és egyebek vannak-e...?
kicserélném a 156-os szövet üléseit bőr ülésre, DE amit kinéztem azok mind jobbkormányosból származnak.
Mik a beépítés buktatói? Főleg a légzsákra gondolok, no és egyebek vannak-e...?
roberto3309-08-2009 14:59:11 // 26491
Szia,
Testkábel hiba is lehet.
Az akksi negatív sarujának kábelét nézd meg.
Csavar ki, csiszolás, WD40 aztán vissza.
Majd írdd meg rendben lett-e.
Üdv.Roberto
Testkábel hiba is lehet.
Az akksi negatív sarujának kábelét nézd meg.
Csavar ki, csiszolás, WD40 aztán vissza.
Majd írdd meg rendben lett-e.
Üdv.Roberto
Luki09-08-2009 14:35:53 // 26490
Megoldódott! 10000km-et bírt az új LMM és elszaródott
szasza(SW)09-08-2009 11:06:59 // 26489
Nézve vagy mérve?Nem mindegy.Attól mert nyom még nem biztos,hogy eleget.
Luki09-08-2009 10:26:48 // 26488
Az is meg volt már nézve!
Buddha09-08-2009 02:05:31 // 26487
Üzemanyagszűrő, tápszivattyú?
Luki08-08-2009 23:17:39 // 26486
Szétvet az ideg!!!! Nem megy az autó!! 4500-as fordulat fölé nem pörög, fullad, durrog. Lambdaszonda, légtömegmérő, gyertyák, alapjárati motor cserélve volt. Mi lehet a gond??? Köszi
Andrewxy08-08-2009 14:36:41 // 26485
Helló!
Olyan kérdésem lenne, hogy belső kulcsnyílású kerékcsavarhoz lehet vhonnan szerezni olyan adaptert, hogy keresztkulcshoz (17v19) illeszkedjen?
köszi a segítséget..
üdv.
Olyan kérdésem lenne, hogy belső kulcsnyílású kerékcsavarhoz lehet vhonnan szerezni olyan adaptert, hogy keresztkulcshoz (17v19) illeszkedjen?
köszi a segítséget..
üdv.
Átok79146TD07-08-2009 18:01:50 // 26484
nem lehet esetleg satbilizátor összekötő??
Dubcsek07-08-2009 17:25:52 // 26483
A motor térbe szerencsére már fél éve nem nagyon volt matatva, de legalább annyi,h a csatlakozókkal kezdem, meg a biztosítékokat is átnézem. Talán vmi kábel kidörzsölődhetett a kormánynál....?
Cgo07-08-2009 12:23:23 // 26482
2 eve volt toltve es 1 honapja kezdett sziszegni, valoszinubb az elozo, hacsak nem toltogeti magat stikaban :)
Cgo07-08-2009 12:22:39 // 26481
en nem, de a mai kanyargos-valtos-orult vezetesem biztosan megmutatta volna, ha baj van, nem?
András bácsi07-08-2009 10:32:08 // 26480
Szerintem nem vagy olyan erős. :)
Egyébkét ha a vége törik, akkor majdnem a helyén ül.
Egyébkét ha a vége törik, akkor majdnem a helyén ül.
GTPeti07-08-2009 10:26:34 // 26479
Nekem akkor is sziszegett a klíma (halkan, bekapcsoláskor), mikor túl volt töltve.
Cgo07-08-2009 09:57:07 // 26478
pedig van :) a rugo nincs elrejtve a muanyag mogott, igy benyultam, megrangattam alul, felul, szerintem semmi baja.
NGéza06-08-2009 21:55:02 // 26477
Nekem akkor volt hasonló hibám amikor a motortérben egy javítás során meg lett bontva egy csatlakozó. Mikor mentem az autóval és úthibához értem (ami elég gyakori kis hazánkban) a km-óra leesett majd visszaállt és az ASR is jelzett. Ha valami hatalmas kátyúba mentem a műszerfal olyan volt mint a karácsonyfa. Próbáltam kontaktspray, kontaktzsírt, hajlítgattam a sarukat, káromkodtam, de nem segített. Végül ki kellett cserélni a csatlakozót, azóta tünetmentes. Valami kontakthiba volt a csatiban, miután meg lett bontva már nem érintkezett rendesen.
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2009 20:28:50 // 26476
oh jeah :)
András bácsi06-08-2009 20:05:59 // 26475
Biztosítéktábla?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
696
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?