Forum >> Szerelőműhely

Csöri11-08-2009 13:55:20 // 26536
Ja és a gyári szám: 46550992, 46550991
Csöri11-08-2009 13:53:42 // 26535
Ma cseréltem. A nagy BKUR6ETB, a kicsi CR7EKC
Riki11-08-2009 13:51:39 // 26534
Szia!
Köszi a válaszod, tulajdonképpen ha az 50e is NGK a futási teljesítményen kívül van valami különbség a két szett között?
Köszönöm
padocska11-08-2009 13:44:42 // 26533
Valaki mondja meg lécci miért nyikorog a gép hátulja a kerekeknél?
Ha sebességet váltok, ill. gyorsabban vagy lassabban megyek, akkor egy időre abbamarad, majd újrakezdi.
Ofi11-08-2009 13:33:45 // 26532
Hát nem tenném tüzbe a kezem érte.
gyári szám szerint 71736281 gyertyán 18NA a párja 71736282 gyertyán12NDK
hát ezek nem olyanok mint az NGK számok,de tapasztalat szerint a 40-50 000 km-t azért kibirják. Most néztem meg az Eper dvd-t az szerint Champion.
Ofi11-08-2009 13:24:22 // 26531
Hát biztos hogy töbször megnyomtam, de jó néhány percig meg se mozdult semmi a gépemen és dolgozni sem tudtam.
Csöri11-08-2009 13:23:39 // 26530
Az 50.000 is NGK.:)))
Totti (NagyVad)11-08-2009 13:17:01 // 26529
Hali mindenki esetleg meg tudja nekem valaki mondani hogy az 156 1.6 Ts nek az olaj leeresztő csavarjának mik a méretei? Elöre is kösz!
Axl Trans11-08-2009 12:41:54 // 26528
Üdv Urak!

Gátlót kinél érdemes felújítattni? Szivák, Kárászy? Ezek Lowtec sportgátlók, csak lehasaltak, így gyári méretű ment a helyére, de a 3 cm-es ültetés miatt így nem az igazi.
GTPeti11-08-2009 11:37:06 // 26527
Na igen, de ha véletlenül többször klikkelsz rá, akkor már a másodiknál megjelenik, hogy "Duplikált hozzászólás" és csak egyszer fogadja el a hozzászólást.
András bácsi11-08-2009 11:31:45 // 26526
Hátsó bakot is le kell venni, meg a kormánymű csavarjait a bölcsőből kitekerni.
Dubcsek11-08-2009 11:29:11 // 26525
Köszi a tippet, úgy néz ki bejött! Végre vmit egyszerű volt megcsinálni.Boldogság van!
Köszi!!!!!
Gabesz0111-08-2009 10:11:17 // 26524
Azt mondod, hogy akkor a motort nem kell megtámasztani, hanem csak simán leengedni a bölcsőt, és akkor ki lehet játszani a rudat?( + kipuf lekötés )
Gondmentessen menni fog?
ystuc11-08-2009 10:01:21 // 26523
Néha belassul az Amore, és gondolom többször megnyomtad a "Hozzászólok" gombot.
Ofi11-08-2009 09:58:22 // 26522
Az igaz csak azt nem tudom miért küldte el ennyiszer?
ystuc11-08-2009 09:54:32 // 26521
Nem apróztad el a válasz adást... :-D
Ofi11-08-2009 09:50:54 // 26520
Szia!

A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:50:54 // 26519
Szia!

A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:50:53 // 26518
Szia!

A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:50:53 // 26517
Szia!

A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:50:53 // 26516
Szia!

A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35 528 Ft a másik 18 370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:49:28 // 26515
Szia!

A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35528 Ft a másik 18370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
Ofi11-08-2009 09:49:14 // 26514
Szia!

A 100 000 gyertya NGK és platina elektrodás, az 50 000 normál és nem NGK.
De gyári mind a kettő a platina szett ára nálunk 35528 Ft a másik 18370. Ezek a kedvezményes árak.
Üdv
MikeTheDevil11-08-2009 08:46:16 // 26513
Hali!
Van valakinek 145 1.4 boxer befecskendezési kapcsolás rajza?
Liquid10-08-2009 23:13:46 // 26512
a motort nem kell támasztani, csak a bölcsőt leengedni, ahhoz le kell kötni a kipufot elöl.
ezután a stabrudat oldalra ki lehet ügyeskedni, nem eccerű de megoldható, kis gyakorlás után cak-pak 1-1,5 óra alatt megvan :)
Gabesz0110-08-2009 22:05:01 // 26511
Hello Mindenki!
Az alfámon megérett a kanyarstabilizátor gumiszilent csere. Mennyire macera meló? Azt tom,h a bölcsőt le kell szedni/engedni.... Motort meg kellene támasztani viszont. Krokodil emelővel gondoltam, de hol támasszak alá? Olajteknőnél? Valaki ha ellátna hasznos infóval, előre is köszönöm.
AL10-08-2009 20:35:12 // 26510
sziasztok!
van valakinek tapasztalata az Alpha Assitance szolgáltatásról?
kacérkodom a gondolattal, mert (khm) az Alfa talán nem egy Toyota. persze, vezetési élményben sem :-) de megbizhatóságban sem mindig.

szóval ici-picit gyanús 10 rugóért tárolás, szervizbe szállitás, taxi stb.
kicsit attól félek, valami csalás van mögötte, befizeti sok ember a 10 ezret, aztán 3 hónap múlva bottal üthetjük a nyomukat...

de ne legyen igazam, csak kérdezem, hogysmint van ez, ha valaki tudja.... köszi!
Riki10-08-2009 19:10:21 // 26509
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne , hogy lassan gyertya csere előtt állok, az lenne a kérdésem mi a különbség TS gyertyaszettnél az 50e és a 100e km között, a futási teljesítményen kívül volt már aki az 50e km tette bele?, mind a két típus NGK? , vagy inkább ne is gondolkozzak az 50e km ben? , válaszotokat előre is köszi.
MikeTheDevil10-08-2009 16:04:24 // 26508
Jó napot!
Már megint meg szivtam.Valami elektromos problémám van csak nem jövök rá mi.Van 2relé a befecskendezéshez és a benzinpumpához ami folyamatosan zakatol,és nem indul el a vas.Először benzinpumpára gyanakodtam,de rá kötöttem egy jót,és akkor is csinálja.az a gyanum,hogy valahol zárlat lehet a befecskendezésnél,de nem jövök rá hogy hol.Ha valaki járt már igy legyen oly kedves és árulja el nekem hogy mi lehet a gond.Előre is köszönöm.
Üdv! Mike
Ferke10-08-2009 15:53:53 // 26507
Na de 205-ös gumival? A 225-tel nekem is kicsit nyomvályús volt minden, de 215-össel elmúlt...
Cgo10-08-2009 14:19:45 // 26506
vagy ha 17-es kerekek vannak fenn
András bácsi10-08-2009 13:59:53 // 26505
Szerintem is beállítási probléma. Ha széttartás van, akkor ilyen ideges az autó.
András bácsi10-08-2009 13:58:56 // 26503
Már régen eladta.
András bácsi10-08-2009 13:58:05 // 26502
Meg lehet. A nagy előny, hogy a B1 nincs így kiülve.
WenczMiki09-08-2009 22:57:18 // 26501
Köszi, megkeresem Ronnie-t. Igazából világos érdekelne, a sötét belsőből kezd elegem lenni...
Szilárd09-08-2009 22:24:26 // 26500
Futóműved jól be lett állítva?
Alfaboy15609-08-2009 22:02:30 // 26499
Üdv!
Segítségre lenne szükségem!
Van egy 156-om,az első futóművel valami nem stimmel!Az úton e legkisebb nyomvájú vagy úthiba elhúzza a kezemből a kormányt és mintha mindkét első kerék külön életet akarna élni!Néha olyan érzés mintha hullámos úton mennék folyamatosan!Már kicseréltettem az alsó lengőkarokat a szilenteket a lengéscsillapítókat a kutyacsontokat,beállítattam a futóművet és igazából túlsok minden nem változott!Azt sem gondolnám,hogy túl szélesek a gumijaim 205-ösök vannak rajta!Eddig szinte minden műszaki hibára rájöttem,de ez kifogott rajtam és így nagyon rossz autózni!Mi lehet még az oka?Hogyha valaki tudja a megoldást légyszi segítsen!
Köszönettel!
Alfaboy156
zerge09-08-2009 20:07:53 // 26498
hi! segítség kellene..a 2,0 ts vezérműtengelyek jók az 1,6 ts-be is?válaszokt előre is köszönöm!üdv
Poló09-08-2009 18:43:00 // 26497
Nem szóltam, neked 8 lufid van, az övé meg nem légzsákos garnitúra.
Poló09-08-2009 18:42:10 // 26496
Miért nem veszed meg Ronnie fekete bőrüléseit?
Európai, kurva jó állapotban vannak, olcsón adja, faceliftes könyöklős.
WenczMiki09-08-2009 18:22:17 // 26495
Szóval, akkor tökölős meló..., de meg lehet csinálni jól is?
Luki09-08-2009 17:17:52 // 26494
Az normális dolog, hogy lekötöttem az LMM-et és dől a füst a kipuból?
András bácsi09-08-2009 17:11:12 // 26493
Magasságállítás, légzsák, foglaltság-érzékelő, könyöklő más. Kell vele szóralozni, hogy jó legyen.
WenczMiki09-08-2009 16:05:48 // 26492
Cartársak,

kicserélném a 156-os szövet üléseit bőr ülésre, DE amit kinéztem azok mind jobbkormányosból származnak.
Mik a beépítés buktatói? Főleg a légzsákra gondolok, no és egyebek vannak-e...?
roberto3309-08-2009 14:59:11 // 26491
Szia,

Testkábel hiba is lehet.

Az akksi negatív sarujának kábelét nézd meg.

Csavar ki, csiszolás, WD40 aztán vissza.

Majd írdd meg rendben lett-e.

Üdv.Roberto
Luki09-08-2009 14:35:53 // 26490
Megoldódott! 10000km-et bírt az új LMM és elszaródott
szasza(SW)09-08-2009 11:06:59 // 26489
Nézve vagy mérve?Nem mindegy.Attól mert nyom még nem biztos,hogy eleget.
Luki09-08-2009 10:26:48 // 26488
Az is meg volt már nézve!
Buddha09-08-2009 02:05:31 // 26487
Üzemanyagszűrő, tápszivattyú?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.