Forum >> Szerelőműhely
Kau03-07-2010 10:03:32 // 30682
Húzd le a légmennyiségmérő csatlakozóját. Én már jártam így az 1.6 TS-el pár éve. Ráadásul napközben egy parkolóban. Egy órával előtte még semmi baja nem volt. Telefonos segítségen kaptam ezt a tippet és bejött elsőre.
szasza(SW)03-07-2010 09:49:05 // 30681
Kattam-kattan:)
szasza(SW)03-07-2010 09:48:28 // 30680
Esetleg az üzemanyag pumpát kéne megnézi.Kattam mikor indítasz?
Somaa03-07-2010 09:34:57 // 30679
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne! Reggel megyek ki az autóhoz(156 1.8 Ts) indítanám, de csak az önindító forog. Nem akart beindulni. Azóta öntöttem még bele benyát kb. 5 litert mert elég kevés volt benne. De így sem indult be. A biztosítékokat megnéztem azok teljesen rendben vannak. A motorvezérlő relék is meg lettek nézve azokon sem látszik semmi elváltozás. JA és hajnal 2kor még pöcc-röff indult.
VAlakinek valami ötlet hogy mit lehetne még "házilag kipróbálni mielőtt szerelőhöz menne.
Egy kis segítség kéne! Reggel megyek ki az autóhoz(156 1.8 Ts) indítanám, de csak az önindító forog. Nem akart beindulni. Azóta öntöttem még bele benyát kb. 5 litert mert elég kevés volt benne. De így sem indult be. A biztosítékokat megnéztem azok teljesen rendben vannak. A motorvezérlő relék is meg lettek nézve azokon sem látszik semmi elváltozás. JA és hajnal 2kor még pöcc-röff indult.
VAlakinek valami ötlet hogy mit lehetne még "házilag kipróbálni mielőtt szerelőhöz menne.
Ferri02-07-2010 16:09:58 // 30678
Mintha említetted volna, hogy gázzal is megy az autód. Ha így van, akkor mindkét üzemanyaggal fennáll a dolog? Gondolom szekvenciáális gázod van, akkor előfordullhat, hogy az a szelep rossz, ami ezt a hengert táplálja (nem zár teljesen). Ezenkívűl még olyan ötletem is van, hogy nem a kartergázzal sodort olaj jut főleg ebbe a hengerbe? A kartergáz végül is a szívósornak azt hiszem a 4. henger felőli végén van bevezetve. Esetleg próbára lekötött kartergázzal nem szűnik meg a dolog, mint régen a Ladáknál? Persze a szívőcső felé dugózással, a szelepdekni felől hosszú csővel. Ez hosszú távon nem javasolt.
Kareszka198402-07-2010 12:04:38 // 30677
jaja, 1x én is érdeklődtem náluk mailban multifunkciós kormány után, 20.000-et mondtak rá. Majd másik mailban felnik után érdeklődte, azóta is jön a válasz, skypon meg nem elérhetők. Hívni meg nem fogom őket, mert csak mobilsázmjuk van, én meg külföldi lévén drágább lenne a hívás, mint ami után érdeklődnék :)
Dozer02-07-2010 11:58:07 // 30676
Érdeklődtünk náluk öcsivel pár dologért... nem olcsók az az egy biztos, viszont sok cucc van náluk.
Kareszka198402-07-2010 11:54:38 // 30675
amúgy itt tatán tudnék mit "összeguberálni" :P
Kareszka198402-07-2010 11:53:54 // 30674
Cseréltetni fogom majd, levan biztosítva...csak még idő kell hozzá :)
Dozer02-07-2010 11:50:53 // 30673
Ha cserés a szélvédő és költséghatékony megoldást szeretnél akkor valami ilyesmit kellene nézned a közeledben, és jóárasítva megvenni... legjobb magánszemélytől. :)
Kareszka198402-07-2010 11:45:55 // 30672
oldalt a listában vannak még érdekes müveletek :) ez már valami szinten művészet :)
Dozer02-07-2010 11:43:41 // 30671
A "bug spray" elég tág fogalom :DDD Pár receptet ki kell próbálnod :)
Kareszka198402-07-2010 11:42:23 // 30670
én kipróbálnám....úgyis repedt a szélvédőm :(
Dozer02-07-2010 11:40:26 // 30669
Ez kamuszagú :D
Olyan mint a teniszlabdával ajtónyitás.... :P
Olyan mint a teniszlabdával ajtónyitás.... :P
Kareszka198402-07-2010 11:22:03 // 30668
Hogy is van akkor ez??????
Szélvédőrepedés eltüntetés
Szélvédőrepedés eltüntetés
Liquid01-07-2010 23:21:59 // 30667
simán :) és még nem is árt a motornak :D
Wickey01-07-2010 23:18:03 // 30666
jaja. De hogy kijött a +45 lóerő a 250 ropiból :P
LacUS01-07-2010 22:30:41 // 30665
Van :-) Gyári motorhoz hunflex oszt jóvan.
Cs.Alfa01-07-2010 22:17:55 // 30664
Van valakinek tapasztalata a bioetanollal?
Kareszka198401-07-2010 21:57:28 // 30663
hát ez kész :D:D:D:D:D:D:D
kimaradt a tuninghátszél D
kimaradt a tuninghátszél D
GTPeti01-07-2010 21:52:56 // 30662
Sportlejtő. :)))))
Liquid01-07-2010 21:48:11 // 30661
Kareszka198401-07-2010 21:20:45 // 30660
tömítés témában is "ahány ház, annyi szokás" :)
Valaki a szőkét, valaki a barnát szereti...nőben :P
Valaki a szőkét, valaki a barnát szereti...nőben :P
[k i z z o]01-07-2010 21:10:52 // 30659
Hengerfej tömitésben Spesso a király, a többivel csak a baj van :(
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 21:06:30 // 30658
Ő mindig csak arra gondol ..
András bácsi01-07-2010 21:03:02 // 30657
A Papa a 66V6TB-re gondol.
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 20:52:06 // 30656
nem az elring? :P bár mostanában egyre több a gyári dobozban a made in china termék :P
Don Gombóc01-07-2010 20:44:52 // 30655
A Corteco mellett az összes elmehet faszba, ami a szelepszá szimmeringet és általában a szimmeringeket illeti. Ehhez képest a Reinz és a Glaser is egy szar. Ráadásul a Corteco az Alfa beszállítója. Ez tapasztalat. :) Ja és hengerfej tömítésben meg Goetz a király.
Kareszka198401-07-2010 20:38:51 // 30654
Mien láthatató jelre gondolsz még a gyertyán kívül? Mellékesen megjegyzem, lehet anno kifelejtetem a leírásombol, szereti eszegetni az olajat is sajnos :(
"Szerintem egyszerű gyújtásproblémád van inkább." - te mire gyanakszol így látatlanban?
"Szerintem egyszerű gyújtásproblémád van inkább." - te mire gyanakszol így látatlanban?
Tom8501-07-2010 20:21:04 // 30653
Sziasztok!Pár hete írtam, hogy szinte mindig megy a hűtőventillátorom 2-es fokozaton, jéghideg motornál is.Gondoltam leírom mi volt a baja, akit érdekel, vagy hasonló problémája van/lesz.A klíma nyomáskapcsolója van behányva, az indítja folyamatosan a ventit, ha megy a klíma ha nem.Úgyhogy 1 vízhőfokjeladóval jobban jártam volna. :)
András bácsi01-07-2010 20:10:03 // 30652
Roppant kicsi az esélye, hogy egyik hengerben kopik csak el gyűrű, és csak a lehúzó. A szimmering is általában azonos mértékben fárad az összes szelepnél. Mindkét esetnek van látható jele is, nem csak a gyertya. Szerintem egyszerű gyújtásproblémád van inkább.
Aztán a továbbiak: minden szelepszártömítést érdemes egyszerre cserélni, ha már úgyis lent a HF. Sor4-est HF-t síkolás nélkül bűn visszatenni. A 16 szelepes TS HF-csavarjai egyszer használatos nyúló csavarok, szögre és nem nyomatékra húzva.
Aztán a továbbiak: minden szelepszártömítést érdemes egyszerre cserélni, ha már úgyis lent a HF. Sor4-est HF-t síkolás nélkül bűn visszatenni. A 16 szelepes TS HF-csavarjai egyszer használatos nyúló csavarok, szögre és nem nyomatékra húzva.
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 19:35:19 // 30651
majdnem :P egyébként Glaserből HF tömítést nem szabad venni Ajusaval semmi baj ...
GTPeti01-07-2010 19:01:49 // 30650
Az Ajusa szerintem a legutolsó a sorban. A Reinz vezet. A Corteco sem rossz, úgy tudom. Glaser HF-tömítés ment már tönkre a Fiat-omban, de ez csak egyedi eset. (Tudnám mitől...)
B@rney01-07-2010 18:55:54 // 30649
Hali mindenkinek!
Valaki nem tud ajánlani valami jó műszaki vizsgáztató helyet? FONTOS LENNE!
előre is köszi.........
Valaki nem tud ajánlani valami jó műszaki vizsgáztató helyet? FONTOS LENNE!
előre is köszi.........
Kareszka198401-07-2010 18:30:00 // 30648
mindig tanul valami újat az ember :) Amúgy nálad mien árban mozognak ezek a szimmeringek? (továbbra is csak informálódom, ha nem zavar?! :) )
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 18:26:37 // 30647
a reinz gyári minőség a corteco is az ajusa spanyol a glaser meg német...ha tesco kategóriát keresel akkor ne ezek keresd :P
Kareszka198401-07-2010 18:02:07 // 30646
keresgélek az UNIX webshopjában és elég furcsa márkanevekkel találkozom:
Ajusa, Corteco, Glaser, Reinz
Ezek a márkanevek egészen pontosan a "szelepszár szimmering" listában jöttek ki. Számomra ezek ismeretlen márkanevek... Őszintén szólva úgy csengenek a fülemben, mint a "Tesco Gazdaságos".
Hogy a legtisztább? Komplettban cserélni a szimmeringeket, vagy csak azokat, amelyek a grimbaszt okozzák?



Ajusa, Corteco, Glaser, Reinz
Ezek a márkanevek egészen pontosan a "szelepszár szimmering" listában jöttek ki. Számomra ezek ismeretlen márkanevek... Őszintén szólva úgy csengenek a fülemben, mint a "Tesco Gazdaságos".
Hogy a legtisztább? Komplettban cserélni a szimmeringeket, vagy csak azokat, amelyek a grimbaszt okozzák?



Kareszka198401-07-2010 15:00:10 // 30645
Dévid01-07-2010 14:44:17 // 30644
Gondolom sok pénz lenne, főleg a sportszelet miatt. Én a vásárlás óta legalább 40 plusz lovat tettem a gépbe, igaz olyan 100 lóerőnyi mélységről indultam. :D
LacUS01-07-2010 14:29:44 // 30643
Sportvilágítószelepsapka, sztrítracsing matrinya stb. :-) Vazze, ha ezt alkalmazom, mostanra az america 1 körön 3 adna bármelyik forma1 autónak :-) dehüjjevagyok :-)
Kareszka198401-07-2010 14:27:21 // 30642
tipp? :)
András bácsi01-07-2010 14:16:50 // 30641
Nagy valószínűséggel nem mechanikai hiba, kopás miatt kormol egy henger. Másfelé keresgéljen szerintem. ,)
Kareszka198401-07-2010 13:56:44 // 30640
"előrébb" jutás kormos gyertya ügyben...
Ajánlották, hogy végeztessek kompresszió mérést. Állítólag ha abban a bizonyos hengerben, amiben kormolódnak a gyertyák eltérő értéket kapok, mindenbizonnyal a gyürü a ludas. Szelepszár szimering gyanús is lehet, azoknak utánnajártam, UNIX-nál 300forint körül mozog a 4-es csomag...ez lehetséges? (nem értek hozzá)
Mesteremnek felvetettem, hogy mérjük le a kompressziót, erre azt mondta azzal nem leszek okosabb, mivel nálam tuti az olajlehúzó gyürü ment el...namost így légy ügyes ember :)
Ajánlották, hogy végeztessek kompresszió mérést. Állítólag ha abban a bizonyos hengerben, amiben kormolódnak a gyertyák eltérő értéket kapok, mindenbizonnyal a gyürü a ludas. Szelepszár szimering gyanús is lehet, azoknak utánnajártam, UNIX-nál 300forint körül mozog a 4-es csomag...ez lehetséges? (nem értek hozzá)
Mesteremnek felvetettem, hogy mérjük le a kompressziót, erre azt mondta azzal nem leszek okosabb, mivel nálam tuti az olajlehúzó gyürü ment el...namost így légy ügyes ember :)
Pzk01-07-2010 13:38:01 // 30639
Nem tudtok véletlenül akár használtan 2.0 16V TS-be trafósort, meg új gyertyákat olcsón? :)
Wickey01-07-2010 13:20:17 // 30638
istennek nem találom, de mégy úgy 5-6 éve összeszedtük mivel mennyit lehet ütni a verdán, teljesen hiánypótló volt a lista, benne volt minden, a sportvasalódeszka hátra, a sportneon, a sportgyertya, a sportlégszűrő, a sportkipufogó, a sportlejtő, sporthátszél és végül a sportszelet. Kijött, hogy egy 68 lovas szuzuki alsóhangon 120 lóerő fölé tuningolható. :-P
Hari01-07-2010 12:32:45 // 30637
:-) ...persze, hogy bele!!! Mit kell cserélní?! ... mindent! :-) Váltó, féltengely, moci kmp vez . kábelköteggel szűrőstöl -böröstől! (Bíztos akarod?! ... inkább add el és vegyél egy 2,5-est!)
:-)
:-)
LacUS01-07-2010 12:01:32 // 30636
:-) "Kis turpisság", hát te tudod. Nem tudom mennyit szánsz rá, és mi a kis turpisság amitől bő 50 lovat akarsz kicsiholni egy v6ból. nekem a 30LE+ hoz kellett jó néhány nem "kis turpisság"... :-) Elég könnyen jönnek mennek itt a 10-20Le... :-) Lehet én basztam el valamit? :-)
bilon01-07-2010 11:59:58 // 30635
hali
156-os felhúzós váltógombot hogy kell cserélni?
köszi
156-os felhúzós váltógombot hogy kell cserélni?
köszi
Tentacle01-07-2010 11:23:17 // 30634
Rakjál rá egy csigát, és nem kell motort cserélni (legalábbis egy rövid ideig :))
M@do Boy01-07-2010 11:20:31 // 30633
Haaaat egy kis turpisagra. :D es az plusz 37LE meg egy kis finomhangolas es lesz az plusz 50is :D ha nem tobb :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
514
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV