Forum >> Szerelőműhely

Kau03-07-2010 10:03:32 // 30682
Húzd le a légmennyiségmérő csatlakozóját. Én már jártam így az 1.6 TS-el pár éve. Ráadásul napközben egy parkolóban. Egy órával előtte még semmi baja nem volt. Telefonos segítségen kaptam ezt a tippet és bejött elsőre.
szasza(SW)03-07-2010 09:49:05 // 30681
Kattam-kattan:)
szasza(SW)03-07-2010 09:48:28 // 30680
Esetleg az üzemanyag pumpát kéne megnézi.Kattam mikor indítasz?
Somaa03-07-2010 09:34:57 // 30679
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne! Reggel megyek ki az autóhoz(156 1.8 Ts) indítanám, de csak az önindító forog. Nem akart beindulni. Azóta öntöttem még bele benyát kb. 5 litert mert elég kevés volt benne. De így sem indult be. A biztosítékokat megnéztem azok teljesen rendben vannak. A motorvezérlő relék is meg lettek nézve azokon sem látszik semmi elváltozás. JA és hajnal 2kor még pöcc-röff indult.
VAlakinek valami ötlet hogy mit lehetne még "házilag kipróbálni mielőtt szerelőhöz menne.
Ferri02-07-2010 16:09:58 // 30678
Mintha említetted volna, hogy gázzal is megy az autód. Ha így van, akkor mindkét üzemanyaggal fennáll a dolog? Gondolom szekvenciáális gázod van, akkor előfordullhat, hogy az a szelep rossz, ami ezt a hengert táplálja (nem zár teljesen). Ezenkívűl még olyan ötletem is van, hogy nem a kartergázzal sodort olaj jut főleg ebbe a hengerbe? A kartergáz végül is a szívósornak azt hiszem a 4. henger felőli végén van bevezetve. Esetleg próbára lekötött kartergázzal nem szűnik meg a dolog, mint régen a Ladáknál? Persze a szívőcső felé dugózással, a szelepdekni felől hosszú csővel. Ez hosszú távon nem javasolt.
Kareszka198402-07-2010 12:04:38 // 30677
jaja, 1x én is érdeklődtem náluk mailban multifunkciós kormány után, 20.000-et mondtak rá. Majd másik mailban felnik után érdeklődte, azóta is jön a válasz, skypon meg nem elérhetők. Hívni meg nem fogom őket, mert csak mobilsázmjuk van, én meg külföldi lévén drágább lenne a hívás, mint ami után érdeklődnék :)
Dozer02-07-2010 11:58:07 // 30676
Érdeklődtünk náluk öcsivel pár dologért... nem olcsók az az egy biztos, viszont sok cucc van náluk.
Kareszka198402-07-2010 11:54:38 // 30675
amúgy itt tatán tudnék mit "összeguberálni" :P
Kareszka198402-07-2010 11:53:54 // 30674
Cseréltetni fogom majd, levan biztosítva...csak még idő kell hozzá :)
Dozer02-07-2010 11:50:53 // 30673
Ha cserés a szélvédő és költséghatékony megoldást szeretnél akkor valami ilyesmit kellene nézned a közeledben, és jóárasítva megvenni... legjobb magánszemélytől. :)
Kareszka198402-07-2010 11:45:55 // 30672
oldalt a listában vannak még érdekes müveletek :) ez már valami szinten művészet :)
Dozer02-07-2010 11:43:41 // 30671
A "bug spray" elég tág fogalom :DDD Pár receptet ki kell próbálnod :)
Kareszka198402-07-2010 11:42:23 // 30670
én kipróbálnám....úgyis repedt a szélvédőm :(
Dozer02-07-2010 11:40:26 // 30669
Ez kamuszagú :D
Olyan mint a teniszlabdával ajtónyitás.... :P
Kareszka198402-07-2010 11:22:03 // 30668
Hogy is van akkor ez??????
Szélvédőrepedés eltüntetés
Liquid01-07-2010 23:21:59 // 30667
simán :) és még nem is árt a motornak :D
Wickey01-07-2010 23:18:03 // 30666
jaja. De hogy kijött a +45 lóerő a 250 ropiból :P
LacUS01-07-2010 22:30:41 // 30665
Van :-) Gyári motorhoz hunflex oszt jóvan.
Cs.Alfa01-07-2010 22:17:55 // 30664
Van valakinek tapasztalata a bioetanollal?
Kareszka198401-07-2010 21:57:28 // 30663
hát ez kész :D:D:D:D:D:D:D
kimaradt a tuninghátszél D
GTPeti01-07-2010 21:52:56 // 30662
Sportlejtő. :)))))
Liquid01-07-2010 21:48:11 // 30661
ehunvane :)

a sportszeletet utólag csaptad hozzá :)

valóban korrekt lista :)
Kareszka198401-07-2010 21:20:45 // 30660
tömítés témában is "ahány ház, annyi szokás" :)
Valaki a szőkét, valaki a barnát szereti...nőben :P
[k i z z o]01-07-2010 21:10:52 // 30659
Hengerfej tömitésben Spesso a király, a többivel csak a baj van :(
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 21:06:30 // 30658
Ő mindig csak arra gondol ..
András bácsi01-07-2010 21:03:02 // 30657
A Papa a 66V6TB-re gondol.
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 20:52:06 // 30656
nem az elring? :P bár mostanában egyre több a gyári dobozban a made in china termék :P
Don Gombóc01-07-2010 20:44:52 // 30655
A Corteco mellett az összes elmehet faszba, ami a szelepszá szimmeringet és általában a szimmeringeket illeti. Ehhez képest a Reinz és a Glaser is egy szar. Ráadásul a Corteco az Alfa beszállítója. Ez tapasztalat. :) Ja és hengerfej tömítésben meg Goetz a király.
Kareszka198401-07-2010 20:38:51 // 30654
Mien láthatató jelre gondolsz még a gyertyán kívül? Mellékesen megjegyzem, lehet anno kifelejtetem a leírásombol, szereti eszegetni az olajat is sajnos :(
"Szerintem egyszerű gyújtásproblémád van inkább." - te mire gyanakszol így látatlanban?
Tom8501-07-2010 20:21:04 // 30653
Sziasztok!Pár hete írtam, hogy szinte mindig megy a hűtőventillátorom 2-es fokozaton, jéghideg motornál is.Gondoltam leírom mi volt a baja, akit érdekel, vagy hasonló problémája van/lesz.A klíma nyomáskapcsolója van behányva, az indítja folyamatosan a ventit, ha megy a klíma ha nem.Úgyhogy 1 vízhőfokjeladóval jobban jártam volna. :)
András bácsi01-07-2010 20:10:03 // 30652
Roppant kicsi az esélye, hogy egyik hengerben kopik csak el gyűrű, és csak a lehúzó. A szimmering is általában azonos mértékben fárad az összes szelepnél. Mindkét esetnek van látható jele is, nem csak a gyertya. Szerintem egyszerű gyújtásproblémád van inkább.

Aztán a továbbiak: minden szelepszártömítést érdemes egyszerre cserélni, ha már úgyis lent a HF. Sor4-est HF-t síkolás nélkül bűn visszatenni. A 16 szelepes TS HF-csavarjai egyszer használatos nyúló csavarok, szögre és nem nyomatékra húzva.
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 19:35:19 // 30651
majdnem :P egyébként Glaserből HF tömítést nem szabad venni Ajusaval semmi baj ...
GTPeti01-07-2010 19:01:49 // 30650
Az Ajusa szerintem a legutolsó a sorban. A Reinz vezet. A Corteco sem rossz, úgy tudom. Glaser HF-tömítés ment már tönkre a Fiat-omban, de ez csak egyedi eset. (Tudnám mitől...)
B@rney01-07-2010 18:55:54 // 30649
Hali mindenkinek!
Valaki nem tud ajánlani valami jó műszaki vizsgáztató helyet? FONTOS LENNE!
előre is köszi.........
Kareszka198401-07-2010 18:30:00 // 30648
mindig tanul valami újat az ember :) Amúgy nálad mien árban mozognak ezek a szimmeringek? (továbbra is csak informálódom, ha nem zavar?! :) )
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 18:26:37 // 30647
a reinz gyári minőség a corteco is az ajusa spanyol a glaser meg német...ha tesco kategóriát keresel akkor ne ezek keresd :P
Kareszka198401-07-2010 18:02:07 // 30646
keresgélek az UNIX webshopjában és elég furcsa márkanevekkel találkozom:
Ajusa, Corteco, Glaser, Reinz
Ezek a márkanevek egészen pontosan a "szelepszár szimmering" listában jöttek ki. Számomra ezek ismeretlen márkanevek... Őszintén szólva úgy csengenek a fülemben, mint a "Tesco Gazdaságos".
Hogy a legtisztább? Komplettban cserélni a szimmeringeket, vagy csak azokat, amelyek a grimbaszt okozzák?
Dévid01-07-2010 14:44:17 // 30644
Gondolom sok pénz lenne, főleg a sportszelet miatt. Én a vásárlás óta legalább 40 plusz lovat tettem a gépbe, igaz olyan 100 lóerőnyi mélységről indultam. :D
LacUS01-07-2010 14:29:44 // 30643
Sportvilágítószelepsapka, sztrítracsing matrinya stb. :-) Vazze, ha ezt alkalmazom, mostanra az america 1 körön 3 adna bármelyik forma1 autónak :-) dehüjjevagyok :-)
András bácsi01-07-2010 14:16:50 // 30641
Nagy valószínűséggel nem mechanikai hiba, kopás miatt kormol egy henger. Másfelé keresgéljen szerintem. ,)
Kareszka198401-07-2010 13:56:44 // 30640
"előrébb" jutás kormos gyertya ügyben...
Ajánlották, hogy végeztessek kompresszió mérést. Állítólag ha abban a bizonyos hengerben, amiben kormolódnak a gyertyák eltérő értéket kapok, mindenbizonnyal a gyürü a ludas. Szelepszár szimering gyanús is lehet, azoknak utánnajártam, UNIX-nál 300forint körül mozog a 4-es csomag...ez lehetséges? (nem értek hozzá)

Mesteremnek felvetettem, hogy mérjük le a kompressziót, erre azt mondta azzal nem leszek okosabb, mivel nálam tuti az olajlehúzó gyürü ment el...namost így légy ügyes ember :)
Pzk01-07-2010 13:38:01 // 30639
Nem tudtok véletlenül akár használtan 2.0 16V TS-be trafósort, meg új gyertyákat olcsón? :)
Wickey01-07-2010 13:20:17 // 30638
istennek nem találom, de mégy úgy 5-6 éve összeszedtük mivel mennyit lehet ütni a verdán, teljesen hiánypótló volt a lista, benne volt minden, a sportvasalódeszka hátra, a sportneon, a sportgyertya, a sportlégszűrő, a sportkipufogó, a sportlejtő, sporthátszél és végül a sportszelet. Kijött, hogy egy 68 lovas szuzuki alsóhangon 120 lóerő fölé tuningolható. :-P
Hari01-07-2010 12:32:45 // 30637
:-) ...persze, hogy bele!!! Mit kell cserélní?! ... mindent! :-) Váltó, féltengely, moci kmp vez . kábelköteggel szűrőstöl -böröstől! (Bíztos akarod?! ... inkább add el és vegyél egy 2,5-est!)
:-)
LacUS01-07-2010 12:01:32 // 30636
:-) "Kis turpisság", hát te tudod. Nem tudom mennyit szánsz rá, és mi a kis turpisság amitől bő 50 lovat akarsz kicsiholni egy v6ból. nekem a 30LE+ hoz kellett jó néhány nem "kis turpisság"... :-) Elég könnyen jönnek mennek itt a 10-20Le... :-) Lehet én basztam el valamit? :-)
bilon01-07-2010 11:59:58 // 30635
hali
156-os felhúzós váltógombot hogy kell cserélni?
köszi
Tentacle01-07-2010 11:23:17 // 30634
Rakjál rá egy csigát, és nem kell motort cserélni (legalábbis egy rövid ideig :))
M@do Boy01-07-2010 11:20:31 // 30633
Haaaat egy kis turpisagra. :D es az plusz 37LE meg egy kis finomhangolas es lesz az plusz 50is :D ha nem tobb :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.