Forum >> Szerelőműhely

Nándi16-10-2012 16:56:30 // 40786
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni nekem. Szükségem lenne egy 1.9jtd 8V 105Le motorhoz főtengely vezérmű szíjkerék! (nem a hosszbordás szíjtárcsájáról beszélek:)) Elég sűrgős lenne!
Előre is köszönöm
Rizzo16-10-2012 15:47:56 // 40785
Legalább megúsztad az olajtekmő cserét.
Zoli198016-10-2012 15:27:55 // 40784
Az milyen lenne, ha laptoppal, kábellel mennénk autót venni, rádugni, ha nem stimmel, nem vesszem meg+fel is jelentem a kereskedőt :)
Grando16-10-2012 13:42:20 // 40783
Ahogy mondod. ;)))
Hozzátéve, hogy azért a német is ember, és szereti a pénzt (hajjaj...), nemcsak a török (meg arab meg szerb stb.).
Sokmindent feltalált már magyar ember, de az óravisszatekerés speciel nem ide kötődik. Valóban ideje lenne felébredni a "nyugatról csak tutikocsi jön" álomból. :)))

Cikkek (google remélem vmennyire kihámozhatóvá teszi):
- 6 milliárd eurós kár évente a kilométeróra tekergetés miatt.
- Másik cikk, razziával, letartóztatásokkal, kilométeróra-maffiával.
lakosg0116-10-2012 13:41:32 // 40782
Egy kicsit elkeseredtem. Állapotra jó a kocsi, csak így már a szervizes és egyéb papírok birtokában is homályossá vált számomra az autó előélete.
szeda16-10-2012 13:24:35 // 40781
Ezer éve divat.Kint sem a némettől veszed a kocsit.Az összes kereskedő török meg arab.Szerinted? :)
Arno16616-10-2012 13:01:27 // 40780
2.0TS / Spider rángat, Lambda rossz volt cseréltem, hibakód azóta nincs.
Injektorok hozamát megmértem, tök azonos. (Kiszedtem, és belepisiltettem őket indítózás közben 1-1 nagy fecskendőbe.)

A franc baja lehet? Teljesen olyan mintha lógna vmi, motortartó bak, kuplungban törött rugók, vagy hasonló. De minden bakot cseréltem már (amúgy is kellett, odavoltak), a felső motorkitámasztó blokkon levő szilentjét kivéve. De annyira az nem kehes, h ennyire bezavarjon.
Kuplung alig egy éves. (mikor új volt is csinálta.)
Féltengelyek rendben.

Alacsony fordulaton hintázik a gép, elég idegörlő állandóan kikuplungolni.
Kicsit olyan érzésem van, mikor elveszem a gázt teljesen és az alapjárati szelepnek kellene biztosítani egy kis levegőt - az az üzemállapot nem korrekt. Emiatt gázelvételre azonnal durva motorfékkel válaszol, nincs az a szépen lecsengő átmenet.
Majd ismét gázt adva azonnal idegesen indul.
Lehetséges, hogy a pillangószelep nincs a megfelelő helyen, és az alapjárati szelep állandó végállapotban próbálja beszuszakolni a plussz levegőt. Mely végállapotban nem tud korrektul szabályozni?

Utolsó gondolatom ez, aztan kifogytam. :)
Ebből adódik a kérdésem, hogyan kell alapjáratot állítani a 96 környéki 2.0TS motoroknál? Mert az a tippem kell valahogy.
Lehúzott alapjárati szelepnél belőni a pillangószelep állásával a 800-as fordulatot?
(Vagy 850-et, vagy mennyi is a nominál érték?)
Arno16616-10-2012 12:51:28 // 40779
Végül az lett, menetvágtam 20-asra /ismerősnek volt menetfúró/, bele egy Fabory-s olajleeresztő /fél áron mint autósboltban/ alá egy rézalátét SKF boltbol /Fabory-ban nem volt épp/ és azóta pöpec.

Végső megoldás az lesz h esztergáltatok egy kicsit kúpos 20-as külső 1x-es belső menetes acél közdarabot. Köv olajcserénél zsírtalanítás, brutál csapágyragasztó, és beletekerem a közdarabot. Majd utána a kisebb olajleeresztőt, és örök élet, nem fog megszakadni többet az ALU-ban a menet.
Marklar15515-10-2012 22:57:39 // 40777
mreni15-10-2012 22:24:27 // 40776
eddig is divat volt,csak nem ennyire mint nálunk :)
lakosg0115-10-2012 22:02:05 // 40775
Ezek szerint már az osztrákoknál is divat?
Liquid15-10-2012 22:01:57 // 40774
én is így tudom, ha meg van mahinálva akkor nullázódik, legalábbisa ha nem tökéletesen hozzáértők művelik
Hardy15-10-2012 21:47:08 // 40773
Szerinted?
Vissza van tekerve azt mondják a hozzáértők.
lakosg0115-10-2012 21:40:38 // 40772
Ma volt egy kis időm, gondoltam rádugom a kábelt a gépre, megnézem, hogy volt-e hiba az elmúlt 2600km alatt.

Szerencsére semmi. Ekkor jutott eszembe, hogy megnézem, mit mutat az ECU kilométerórája. Az órán szereplő érték 145.250 körül van (pontosan nem tudom), míg a multiecuscan "Odometer at last programming" értéke 7.000km fölött van valamivel.

Az "Odometer" pedig 0.0 km-t ír.

Ez normális? Mi okozhat ilyet?
mreni14-10-2012 21:39:59 // 40771
általában simán megy a dolog torxal is,de jobb ha van egy ribe készlet is :)
GTPeti14-10-2012 21:38:32 // 40770
Szerintem nekem nincsenek ilyen bazi Torxaim és a barátomét nem szándékozom megplasztikázni, mert nem lenne őszinte a mosolya. :)
mreni14-10-2012 21:28:34 // 40769
mármint a ribe vs torx :D
mreni14-10-2012 21:28:03 // 40768
csak sokan nem veszik észre a különbséget és/vagy nem foglalkoznak vele:)
GTPeti14-10-2012 21:17:25 // 40767
Naná, mindenfelé ilyenek vannak. Tudtommal a szívósornál is.

A barátom a Yato webshopjában vett. Ha rákeresel arra, hogy Yato RIBE-készlet, találsz linkeket. Úgy láttam 4e+pk.
droberto14-10-2012 21:12:58 // 40766
Akkor grat! :)
Van még valahol ilyen fejű csavar a AR-ban? Mert ha igen akkor én is veszek ilyet! Ha csak itt, akkor SZVSZ pénzkidobás. Én nagyon adok az ilyenekre, de nekem minden gond nélkül lejött a TX fejjel (észre sem vettem)! Anno a szerelőm is ezzel szedte le...
Azért ha találsz készletet egy linket dobhatsz. ;)
Liquid14-10-2012 21:12:41 // 40765
elég rendesen meg kel bontani, úgy eméxem nem lehet kisügyeskedni a stabrudat a bölcső leengedése nélkül, de még úgy se egyszerű
GTPeti14-10-2012 20:57:12 // 40764
Igen, ez a saját. B)

Most megyek... nézek valami RIBE-készletet. B)
droberto14-10-2012 20:42:53 // 40763
Ez lett a saját?
Ez nagyon szép és igényes kidolgozású!
Alfa GT-Csaba14-10-2012 20:34:59 // 40762
Sajnos a bölcső lebontása nélkül még látni sem lehet a szilentet!!Egyszer itt valaki azt írta hogy ő kihézagolta valami lemezzel hogy ne kopogjon de kb 3hete cseréltünk stab rúd szilentet és ahhoz képtelenség hozzá férni bontás nélkül!
Rizzo14-10-2012 20:30:31 // 40761

Sziasztok
Cserélt már valaki úgy első stabilizátor szilentet 156-on ,hogy nem kellett lebontani az egész segédalvázat (bölcsőt)?
Vagy ne is reméljem, hogy megúszhatom anélkül a két kisujjnyi gumidarab cseréjét?
GTPeti14-10-2012 15:49:12 // 40760
Continental VD1065 szíjtárcsa "új verzió":

1. kép
2. kép
3. kép
4. kép
GTPeti14-10-2012 14:25:45 // 40759
Azt jelenti, hogy páros fokozatokba váltáskor nem tetszik neki valami.
szeda14-10-2012 13:44:21 // 40758
sziasztok!

Sikeres hibakód olvasás volt délelőtt a selespeedben.
A váltóm hibája: "P1757 Even numbered gear engagement"
Nézegettem eLEARN-ben de nem találtam semmit. Esetleg tud valaki segíteni? Ez a "P1757" visszakereshető valami olaszos szereld magadban?
alfa kutya13-10-2012 09:34:28 // 40757
Sziasztok
Hideginditáskor leedsik az alapjárat fulladozik puffog a motor ,de ha elötte lehuzom az ac relét akkor semmi probléma 1-2 inditásig az ac relét kicserréltem még mit lérdemes megnézni?
gecsa11-10-2012 12:51:57 // 40756
tudna valaki segíteni? dízelmánia 20892...
Buddha11-10-2012 12:19:42 // 40755
A relé vagy a hőkapcsoló lesz az... :-)
gecsa11-10-2012 08:20:31 // 40754
nekem a sima kábel egyből csatlakozott...a portot is komálta...
GTPeti10-10-2012 23:59:43 // 40753
Könnyen lehet, hogy összeégtek a ventit kapcsoló relé pogácsái. Én ennek a relének a lemérésével kezdeném. Okozhatja pl. a zárlatos motor is. (Sajnos ilyen elő-előfordul.)
Grando10-10-2012 23:31:40 // 40752
Hűű, vagy úgy! Nem árt pontosan kifejteni, mert valóban nem voltál pontos. Enyhén szólva. :DDD
FRC10-10-2012 23:26:15 // 40751
ezt nem értem.
lehet nem voltam pontos a hiba leírásnál, reggel mikor beértem munkába leraktam az autót ment a motor hűtés (8 órakor), majd kimentem 12 kor és még mindig hűtött, de annyi erő már nem volt az akksiban, hogy indítson. Akksit kivettem, töltöttem vagy 2 órát és amikor beraktam a helyére a hűtés azonnal kapcsolt, a vízhőfok viszont 0 C° -volt. az is lehet, hogy a klíma hűtő, de ezt így nem tudom...
Grando10-10-2012 23:15:43 // 40750
Nem lehet, hogy a "vén qrva" hűtésével van a baj, illetve már roggyant az akksija?
FRC10-10-2012 22:57:26 // 40749
igen, de nekem ma addig ment míg le nem merítette az aksit...
szeda10-10-2012 22:50:23 // 40748
az megy gyújtás nélkül is amég a rendes hőfokra le nem hül.Legalábbis nekem 156-nál
FRC10-10-2012 22:36:03 // 40747
Megőrjít a vén qurva, gyujtás levétel és ha kiveszem a kulcsot akkor is folyamatosan megy a hűtőventilátor! 166 V6. Mitől lehet?
szeda10-10-2012 21:59:52 // 40746
Az 1.6-oson működik is.Selespeedben viszont valami gáz van.Pedig ott lenne a fontos.Majd hétvégén megnézem.Nem sürgős, holnap még úgy is motorozok.
Sotime10-10-2012 16:46:00 // 40745
szerintem nem normális... illetve nálam csak akkor fúj ennyire meleget ha maxra tekerem...:)
gecsa10-10-2012 15:06:00 // 40744
ami lejön a telepítővel pdf, abban is benne vannak a beállítások..
Imyx10-10-2012 14:26:46 // 40743
Nézd át a beállításokat is a FES/MES-ben, amit Tentacle Cartárs javasolt.
A csatlakozón kellene világítania a kis lednek, ha megfelelően van felinstallálva a hardver(diag. kábel). A portok egyezzenek, de ez alap.
gecsa10-10-2012 14:16:03 // 40742
már minden elő van készítve hozzá....:)
szeda10-10-2012 14:08:00 // 40741
Áhh egy selespeedes... akkor ezek szerint nem lehetetlen a dolog... Én pont a váltó miatt vettem meg.
A selespeeden valami nagyon nem jó mert ott egyáltalán nem csatlakozik és a kis lámpa sem ég a csatlakozón.
Az 1.6-osnál viszont sikerült az ABS-t kiolvasni és már tudom hogy a jobb jeladó rossz. Mást viszont azon sem tudtam elérni pedig szerintem találnék a motornál hibakódot...
szeda10-10-2012 14:04:45 // 40740
ne izgulj én a magyar oldalról vettem, 1 hét volt mire meguntam várni az MPL-t és elmentem a postára megszerezni a csomagot.Kétszer voltam két posta hivatalban, összesen 40km-t autóztam érte mire meglett.
A netről le kell szedni hozzá drivert és egyből használhatod is.
Tentacle10-10-2012 12:44:59 // 40739
Probáltad beállítani a latency-t és a buffert ?
3-5 oldal a pdf-ben:
http://www.multiecuscan.net/HowToUse.aspx
gecsa10-10-2012 12:41:00 // 40738
nekem meg még mindig nem érkezett meg...:(
itt van már az országban,de a magyar posta szerint nem létező címen lakom..

velkámtúhángerí...
Imyx10-10-2012 12:29:05 // 40737
Próbáld többször, a váltóhoz nekem is nehezen kapcsolódk. De hogy miért..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.