EZ a video privat,
Ezt iírja,nem lehet megneézni
Forum >> Szerelőműhely
.......................18-11-2014 20:23:47 // 49486
3Szék-ej18-11-2014 20:21:27 // 49485
Hozzáteszem, hogy a vezérlés csere óta mintha az alapjárat is jobban ingadozik
3Szék-ej18-11-2014 20:03:27 // 49484
Itt egy link a felvételhez a motorhangal
http://youtu.be/un-oOn73Fs8
http://youtu.be/un-oOn73Fs8
3Szék-ej18-11-2014 19:42:35 // 49483
Szevasztok.
Segítsetek Emberek, mielőtt az agyamra menne az autó!
A gép 2002-es 2.0 JTS
Rettenetes kerregő hang jön a motorból amikor 2500-3000 ford/perc fölé gyomom. Ez alatt minden ok, az erő is megvan, a hangja is rendben.
Csak azért megy az agyamra mert rengeteget költöttem rá : teljes vezérlés csere, fordulatszám érzékelő, motortartó bak, hűtővíz elosztó műanyag beömlő, szelepfedél, mert megrepedt.
A vezérlés csere rendben ment, a vezérlésmódosító is kapott egy felújító szettet.
Rá kb. 10 napra jelent meg ez a kerregő hang.
Gondoltam,hogy a megmatatott vezézlésmódosító, de az állítólag már beindításkor jelentkezik és ahogy melegszik halkul, ez nagyobb fordulaton jelentkezik.
Várom a segítséget, mert nem akarnám többször is megbontani a motrot, és az alkatrészek miatt is kellene tudni hogy mit rendeljek mert ugy-e ez mind idő, és kurvára használnom kell az autót, főleg hogy most született a kisfiam
Segítsetek Emberek, mielőtt az agyamra menne az autó!
A gép 2002-es 2.0 JTS
Rettenetes kerregő hang jön a motorból amikor 2500-3000 ford/perc fölé gyomom. Ez alatt minden ok, az erő is megvan, a hangja is rendben.
Csak azért megy az agyamra mert rengeteget költöttem rá : teljes vezérlés csere, fordulatszám érzékelő, motortartó bak, hűtővíz elosztó műanyag beömlő, szelepfedél, mert megrepedt.
A vezérlés csere rendben ment, a vezérlésmódosító is kapott egy felújító szettet.
Rá kb. 10 napra jelent meg ez a kerregő hang.
Gondoltam,hogy a megmatatott vezézlésmódosító, de az állítólag már beindításkor jelentkezik és ahogy melegszik halkul, ez nagyobb fordulaton jelentkezik.
Várom a segítséget, mert nem akarnám többször is megbontani a motrot, és az alkatrészek miatt is kellene tudni hogy mit rendeljek mert ugy-e ez mind idő, és kurvára használnom kell az autót, főleg hogy most született a kisfiam
Sztingo18-11-2014 17:40:06 // 49482
Sziasztok!
Volt már valakinek olyan hogy 150km/h nál nagyobb fékezés után beremeg az eleje? Mert az én 156 osom ezt csinálja elég ilyesztő érzés. Csak nagy temporól fékezésnél jelentkezik a remegés egész pontosan miután felengedem a fékpedált erőteljes remegésbe kezd ami kb 10 mp ig tart.
Volt már valakinek olyan hogy 150km/h nál nagyobb fékezés után beremeg az eleje? Mert az én 156 osom ezt csinálja elég ilyesztő érzés. Csak nagy temporól fékezésnél jelentkezik a remegés egész pontosan miután felengedem a fékpedált erőteljes remegésbe kezd ami kb 10 mp ig tart.
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2014 17:30:31 // 49481
Ha elkopik a kiemelővilla, attól is lehet keményebb. Nekem egész szögletesre volt kopva, és főleg a kiemelés elején furán nehezen mozdult meg a pedál, nyáron ropogott is. Ugyanakkor rossz minőségű kuplungszerkezettől is lehet.
ASR1618-11-2014 16:22:25 // 49480
Szia,
Nekem is cserélni kellett tavaly az előző 1.9 JTD-n, akkor a szerelőm azt mondta, hogy csak Valeo-t szabad beépíteni - szettben cserélve -, a többivel kemény marad(hat) a pedál. Nem tudom Neked milyen került bel, ha Valeo akkor passz..:)
A.
Nekem is cserélni kellett tavaly az előző 1.9 JTD-n, akkor a szerelőm azt mondta, hogy csak Valeo-t szabad beépíteni - szettben cserélve -, a többivel kemény marad(hat) a pedál. Nem tudom Neked milyen került bel, ha Valeo akkor passz..:)
A.
DieselManiaco(NagyVad)18-11-2014 15:01:44 // 49479
az van hogy én csak azt tudom neked mondani amit nekem mondott a kifejezetten akksi kereskedő srác:Van itt egy pár vihetsz abból is,de jobban jársz ha a periont viszed.hiába hogy a perion olcsóbb. Meg van egy kapott boschom,ami zsír újan lett véve de az első héten nem indította a 156 jtd-t,átkerült az enyémbe,egy nyarat kihúzott nagy kínkeservesen,de most ahogy bejöttek a 20 fok alatti idők,a nagy német név nem hazudtolta meg saját magát,és egyik napról a másikra elfelejtett indítani.Nálam a favorit az Exide,ha a perion nem jön be én azt veszek. De a periont már egy ideje gyűrünk a TurboDaily-nkben,télen izzítás nélkül is indít úgyhogy ha az enyém is olyan szar lesz akkor jó:D
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2014 10:30:31 // 49478
Ne szivass :-) A Varta-val gond lesz? 3 éve vettem, még kopp..kopp..kopp jó, de nem különösebben szeretném még cserélni :-S Most a TD fog következni előbb. Abban egy tök fekete kitudja milyen akksi van, azzal kaptam az autót, ezt a telet már nem biztos hogy kihúzza.
dhnet18-11-2014 09:32:52 // 49477
Sziasztok!
Nemrég cseréltem a 147 esbe 1.9 JTDm ben kuplungot. De a pedál még mindig olyan kemény.
Van ötlet mitől lehet nagyon kemény?
Köszi
Nemrég cseréltem a 147 esbe 1.9 JTDm ben kuplungot. De a pedál még mindig olyan kemény.
Van ötlet mitől lehet nagyon kemény?
Köszi
Attis18-11-2014 09:19:14 // 49476
DieselManiaco-t meg tudom erősíteni, hogy a Varta akksit kerülni kell. Nekem volt a Vartával tapasztalatom és folyamatosan kicsapódott valami az akkuból a sarukra.
Én másfél éve egy noname akksit vettem (sokkal olcsóbban, mint előtte a Vartát), és rendesen teszi a dolgát. Úgy gondolom, hogy itthon nagyrészt a középminőségű Varta és Bosch (pl.: S3) akkumulátorokat árusítják és ezek semmivel nem érnek többet, mint a z olcsóbb, ám nem márkás testvérei.
Van a családban egy Fiat Stilo is és abban például a gyári akku (talán Magneti Marelli) 7 évig bírta. Az már más kérdés, hogy én személy szerint a Magneti Marelli utángyártott termékeit majdhogynem szemétnek tartom, mert eddig amit vásároltam tőlük, meg sem közelítették azt a nívót, amit el várnék. De ez csak az én véleményem / tapasztalatom.
Én másfél éve egy noname akksit vettem (sokkal olcsóbban, mint előtte a Vartát), és rendesen teszi a dolgát. Úgy gondolom, hogy itthon nagyrészt a középminőségű Varta és Bosch (pl.: S3) akkumulátorokat árusítják és ezek semmivel nem érnek többet, mint a z olcsóbb, ám nem márkás testvérei.
Van a családban egy Fiat Stilo is és abban például a gyári akku (talán Magneti Marelli) 7 évig bírta. Az már más kérdés, hogy én személy szerint a Magneti Marelli utángyártott termékeit majdhogynem szemétnek tartom, mert eddig amit vásároltam tőlük, meg sem közelítették azt a nívót, amit el várnék. De ez csak az én véleményem / tapasztalatom.
DieselManiaco(NagyVad)18-11-2014 08:07:12 // 49475
Szerintem Exide,azzal vettem az autót 4 éve,mostanra halt meg,úgy hogy azt nem tudom hogy előtte a tulaj mennyit használta vele.Most Perion van,az akkus srác ajánlotta,hogy a mostani széria elég jó,remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket.Ilyen Vartát,meg Bosch-t nehogy vegyél.
Dévid17-11-2014 23:24:38 // 49474
Szervusztok!
Kezdi megadni magát az akkumulátorom, érdeklődnék ki milyen márkát, típust ajánl, amikkel jók a tapasztalatok. Normál használatra kell, nincsenek nagy fogyasztók a rendszerben (talán idővel lesz ülésfűtésem, de még ülés is kell hozzá), nincs extra méretű hifim, és benzines a vas.
Kezdi megadni magát az akkumulátorom, érdeklődnék ki milyen márkát, típust ajánl, amikkel jók a tapasztalatok. Normál használatra kell, nincsenek nagy fogyasztók a rendszerben (talán idővel lesz ülésfűtésem, de még ülés is kell hozzá), nincs extra méretű hifim, és benzines a vas.
Ferke17-11-2014 14:14:09 // 49473
Hello srácok, nincs valaki véletlen Győrben vagy környékén, aki egy nem amore-s kollegának ki tudná olvasni a gépet? Nem indul a verda (jtd), csak egyet röffen, így nem tud nagyon mobil lenni...kösz ha valaki segít!:)
.......................17-11-2014 12:37:34 // 49472
akkor meg kell nézni ,h a conp ban látszódik e?
ha nem engedélyezni kell
Aztán proxy sorbarendezés
ha nem engedélyezni kell
Aztán proxy sorbarendezés
GTPeti17-11-2014 12:16:53 // 49471
A vezérlőegység hackelése azért annyira nem egy triviális dolog SZVSZ.
Tompi17-11-2014 12:09:40 // 49470
Köszönöm a választ, a féklámpa kapcsolót eddig még nem vettük górcső alá. Az lesz az első, e-learnból megnézem a bekötéseket, hogy minden rendben van-e, multiméterrel ki is mérem. Ha mindez megvan és semmi akkor marad a vezérlő hack-elése :)
GTPeti17-11-2014 10:53:42 // 49469
Ha kétkörös féklámpakapcsoló is van benne (aminélkül NEM működik), akkor a kábelezést kell ellenőrizni. Ha rendben, akkor sajnos nincs engedélyezve a vezérlőegységben.
Tompi17-11-2014 09:18:11 // 49468
Sziasztok.
Kis segítségre lenne szükségem, az Alfa 156-omba szerettem volna Tempomatot utólag beépíteni... Több helyen olvastam itt, hogy ha a csati/kábelezés bent van a kocsiban, akkor csak kar kell hozzá és müködik.
Beraktuk a csatit, rákötöttük, de nem müködik. Próbáltam 30-nál, 50-nél, 100-nál, semmi visszajelzés, semmi jel, hogy müködne.
Lehet, hogy hiányzik valami (biztosíték?), esetleg engedélyezni kell valahol a tempomatot?
Köszönöm a segítséget :)
Tompi
Kis segítségre lenne szükségem, az Alfa 156-omba szerettem volna Tempomatot utólag beépíteni... Több helyen olvastam itt, hogy ha a csati/kábelezés bent van a kocsiban, akkor csak kar kell hozzá és müködik.
Beraktuk a csatit, rákötöttük, de nem müködik. Próbáltam 30-nál, 50-nél, 100-nál, semmi visszajelzés, semmi jel, hogy müködne.
Lehet, hogy hiányzik valami (biztosíték?), esetleg engedélyezni kell valahol a tempomatot?
Köszönöm a segítséget :)
Tompi
DieselManiaco(NagyVad)16-11-2014 20:37:21 // 49467
Köszönöm a tippet:)
GTPeti16-11-2014 20:12:57 // 49466
Ha az utastér világítás kigyullad, az gyak. csak akkor lehet, ha elmegy a gyújtás (komfort funkció). Vagy kontakthiba, vagy a gyújtáskapcs. hibája. Én erre gyanakodnék.
DieselManiaco(NagyVad)16-11-2014 19:22:15 // 49465
Találkozott már valaki olyannal 156 1.9 JTD esetén,hogy akár álló helyzetben járó motornál akár menet közben,kidobja a check engine-t,LEÁLL a motor,kigyullad a hátsó utastér világítás.gyújtás le gyújtás fel és indul újra.Valakinek valami ötlet?
kepi16614-11-2014 23:43:43 // 49464
Köszönöm Szépen ;) Már csak a gyári vezérlőt kell akkor megtalálnom ;)
GTPeti14-11-2014 12:39:36 // 49463
De, az első ajtó nyitási és zárási jele tökéletesen elég a vezérléshez. Ha az új modult a Punto gyári kp.vezérlője mellé teszitek, annak még annyi előnye van, hogy ott van táp is és az ajtótól jövő vezetékek is. Magyarul praktikusabb oda tenni. (Igen, van modulja gyárilag, abban laknak a kp. relék.)
kepi16614-11-2014 12:21:00 // 49462
Sziasztok ...Először is bocsi az offért.De egy puntos kérdésem lenne elvégre olasz :)
Tesómnak van egy kettes puntoja ..központi zárral távirányitó nélkül..
Most vettünk hozzá vezérlő modult és távirányítot..és ahogy olvasgatok mivel ebben benne van a központi zár nem e elég az hogy csak az elsö ajtóra kötöm be a vezérlőt mert az igy is vezérli a többit ? Vagy ennek is van valami modulja gyárilag ? A lehetséges válaszokat is előre is nagyon szépen köszönöm...
Tesómnak van egy kettes puntoja ..központi zárral távirányitó nélkül..
Most vettünk hozzá vezérlő modult és távirányítot..és ahogy olvasgatok mivel ebben benne van a központi zár nem e elég az hogy csak az elsö ajtóra kötöm be a vezérlőt mert az igy is vezérli a többit ? Vagy ennek is van valami modulja gyárilag ? A lehetséges válaszokat is előre is nagyon szépen köszönöm...
dhnet12-11-2014 20:47:27 // 49461
Sziasztok
2006 os 147 es 1.9 JTDM 120LE be igen ráz a futómű.
Nagyon úgy néz ki hogy a jobb oldali belső féltengely csukló.
Autószerelőkkel beszélve nem sima csukló hanem csillag vagy mi. Ajánlották hogy házzal együtt kell cserélni.
Tud erről valaki valamit. Illetve ajánlani mit és hol vásároljak?
Köszi
Pali
2006 os 147 es 1.9 JTDM 120LE be igen ráz a futómű.
Nagyon úgy néz ki hogy a jobb oldali belső féltengely csukló.
Autószerelőkkel beszélve nem sima csukló hanem csillag vagy mi. Ajánlották hogy házzal együtt kell cserélni.
Tud erről valaki valamit. Illetve ajánlani mit és hol vásároljak?
Köszi
Pali
AlfaMore10-11-2014 07:33:32 // 49460
Sziasztok!
1./11./12. kerületben,esetleg a belső pestikerületekben keresnék új szerelőt,a 166-hoz, mert ahova eddig vittem (Páty),az már nem fog menni.
Van akkut dolog is (pár henger nemrégleállt), de lassan tervezett komolyabb beavatkozások is kellhetnek (vezérlés, főtengely szimering, váltó felújítás is sanszos).
Déli közelében velük már beszéltem, de nagyon bevannak táblázva. Tapasztalat esetleg, vagy más ötlet?:
http://auto-doki.hu/
Köszi szépen,
Szabi
1./11./12. kerületben,esetleg a belső pestikerületekben keresnék új szerelőt,a 166-hoz, mert ahova eddig vittem (Páty),az már nem fog menni.
Van akkut dolog is (pár henger nemrégleállt), de lassan tervezett komolyabb beavatkozások is kellhetnek (vezérlés, főtengely szimering, váltó felújítás is sanszos).
Déli közelében velük már beszéltem, de nagyon bevannak táblázva. Tapasztalat esetleg, vagy más ötlet?:
http://auto-doki.hu/
Köszi szépen,
Szabi
Zsombor10-11-2014 00:28:32 // 49459
Köszi. Hol foglalkoznak ilyesmivel?
dev16610-11-2014 00:19:18 // 49458
inkább újíttasd fel, nem muszáj cserélni az EGR szelepet. Itt a fórumon már többeknek bevált ez a megoldás és csak 10-11e HUF.
dev16610-11-2014 00:17:57 // 49457
A Pierburg a gyári, nincs külön "gyári".
Zsombor10-11-2014 00:02:38 // 49456
Minden ellenkező hiedelemmel ellentétben szokásom használni a guglit, de mivel a közkeletű alfás alkatrész áruházak honlapján részben nincs feltüntetve a márka, részben a Pierburg alternatívaként van felsorolva a "gyári" mellett, aminek a cikkszámára a Bárdi honlapja kb egy valag találatot ad, azt gondolom, volt a kérdésemnek létjogosultsága, de azért köszi az utánanézést :)
Zozo8509-11-2014 19:07:49 // 49455
GTPeti09-11-2014 15:15:23 // 49454
Csak annyit kell beadni a Google-be, hogy Alfa 159 2.4 JTDM AGR ventil és már jönnek is a találatok. Egyébként Pierburg 7.00063.10.0
Zsombor09-11-2014 12:00:18 // 49453
Sziasztok! 2.4 jtdm (2007) motorban milyen márkájú a gyári EGR szelep? Esetleg egy cikkszámmal tudnátok segíteni? Köszönöm.
GTPeti08-11-2014 22:44:19 // 49452
Jaja, főleg, hogy előszeretettel hamisítják... :(
Lali7508-11-2014 22:25:46 // 49451
Elég érdekes....
hg6idn08-11-2014 21:21:23 // 49450
Szinte biztos ez a baj. Látszik, hogy nem kínában készült
roli15608-11-2014 20:48:15 // 49449
Köszi, utána nézek bosch szám alapján !
indi6908-11-2014 19:31:11 // 49448
indi6908-11-2014 19:25:34 // 49447
Tocsa08-11-2014 19:01:21 // 49446
Autodatából meg lehet tudni szerintem. Esetleg bosch szám alapján megkeresni az alkatrész specifikáccióját. Vagy ha tudod milyen autóba való egy diagnosztikai leírás tartalmazza .
mex8607-11-2014 21:17:43 // 49445
neten találsz leírásokat, talán még nálam is van blog a 159 ülését hogy kell szétkapni
lehet ott is hasonlóan megy
nem tűnt egy hightech megoldásnak
nem kellett kárpitos a szét-összéhez
lehet ott is hasonlóan megy
nem tűnt egy hightech megoldásnak
nem kellett kárpitos a szét-összéhez
mex8607-11-2014 21:16:37 // 49444
159en simán le lehetett szedni a támlákról a huzatot, gondolom a régebbieknél sem volt másképp.
munka van vele, de kitartással mehet a dolog.
hogy belül ugyanaz-e a két ülésed fogalmam sincs
munka van vele, de kitartással mehet a dolog.
hogy belül ugyanaz-e a két ülésed fogalmam sincs
roli15607-11-2014 20:32:15 // 49443
Sziasztok !
Szeretnék elektromos alkatrészeket kimérni de nem tudom a referencia értékeket !
Tudnátok segíteni ?
Injektor, hőgomba, trafó, lambda esetleg jeladók, LMM ????
Mindenből van több darabom de nem tudom melyik jó, ezt szeretném kiszűrni.
Szeretnék elektromos alkatrészeket kimérni de nem tudom a referencia értékeket !
Tudnátok segíteni ?
Injektor, hőgomba, trafó, lambda esetleg jeladók, LMM ????
Mindenből van több darabom de nem tudom melyik jó, ezt szeretném kiszűrni.
Xixo06-11-2014 22:48:16 // 49442
Ki milyen kuplungot használ a jtdkbe (105lovas 145ös)? SRLine-t rakott már be valaki?
Így 3 év után nem halogatnám tovább... :)
Így 3 év után nem halogatnám tovább... :)
Zozo8506-11-2014 13:23:54 // 49441
Sziasztok
Gyömrő környékén tud valaki egy jó szerelőt aki ért is az alfákhoz? (meg szereti is)
Esetleg tapasztalata is van???
Gyömrő környékén tud valaki egy jó szerelőt aki ért is az alfákhoz? (meg szereti is)
Esetleg tapasztalata is van???
dev16605-11-2014 20:33:51 // 49439
Sziasztok! Próbált már valaki 164 Super/facelift manuális ülést fűtött motorossá alakítani? adott hozzá mindkét ülésszett hiánytalanul, de a kárpiton szeretnék változtatni a motoros ülésnél. Lehetséges egyáltalán szabás, varrás nélkül? Egyezik a szivacs? Kárpitos kell hozzá vagy én is meg tudom csinálni? Ha valaki nekiállt már ilyennek, hálás lennék ha megosztaná a tapasztalatait. Köszi.
Frank_Skythe05-11-2014 17:46:32 // 49438
Szia. igen, ugyan az a kilincs. nekem is ez az alkatrész törött el. esetleg tudsz adni egy linket erről a termékről? én anno egy bontott kilincsből vettem ki, de az se volt már új. ha nem kell nem veszem meg az egész kilincset ezért. üdv
indi6905-11-2014 15:44:24 // 49437
Üdv. azt hiszem cserélni kéne a hosszbordást az autómon. Ki mit javasol, milyet vegyek? Bárdiban vásárolok. Üdv
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?