Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00031-03-2017 16:41:08 // 52592
Még két dologgal kiegészíteném: porlad a hűtőd és nem jó a hőközlése, esetleg elforog a vízpumpa tengelyén a lapát és nem kavarja rendesen a vizet a rendszerben.
Gyapi Ɨ|ѯ31-03-2017 15:41:28 // 52591
Köszi a választ,
STP-t teszek bele, hátha az is segít.
Gyertya, benzinszűrő, olaj, stb minden 5000km ezelőtt volt cserélve, Selenia van benne. Vezérléshez nem lett nyúlva.
"Olajnyomasos vezerles eseten a tul korai nyitas azt jelenti,hogy egy magasabb fordulatszamhoz (es olajnyomashoz) szant allasba van fokolva a tengely-ezert a kerdes a lerakodasokrol."
Ez ráillik a jelenségre. Meleg motornál, ha kisebb gázzal indulok álló helyzetből, akkor szokott bejelezni.
Olajlerakodást hol tudom ellenőrizni a legegyszerűbben?
STP-t teszek bele, hátha az is segít.
Gyertya, benzinszűrő, olaj, stb minden 5000km ezelőtt volt cserélve, Selenia van benne. Vezérléshez nem lett nyúlva.
"Olajnyomasos vezerles eseten a tul korai nyitas azt jelenti,hogy egy magasabb fordulatszamhoz (es olajnyomashoz) szant allasba van fokolva a tengely-ezert a kerdes a lerakodasokrol."
Ez ráillik a jelenségre. Meleg motornál, ha kisebb gázzal indulok álló helyzetből, akkor szokott bejelezni.
Olajlerakodást hol tudom ellenőrizni a legegyszerűbben?
Kazes☻31-03-2017 11:05:33 // 52590
Alfaboooy cartárs is hasonlóval küzd, csak neki már fel is fortyan... és ugyanezeket válaszoltam neki, mint pettinke cartárs, azzal a különbséggel, hogy Ő már cserélt termosztátot. :-)
pettinke31-03-2017 10:36:14 // 52589
hát ... a triviális dolgok lehetnek, azaz: vagy a termosztát szar, vagy a hűtőd van eltömődve, vagy a vízpumpa szar, vagy valahol nem nyomástartó a rendszer.
Kau31-03-2017 09:47:19 // 52588
Kérnék én is egy kis segítséget.
Utóbbi időben szinte állandó jelenség, hogy dugóban haladva felmegy a vízhőfok 95-98 fokra. Ugyanez a helyzet hegymenetnél és nagy fordulatnál is. Korábban 89 fokon állt mindig, minden körülmények között. 98-nál feljebb nem megy, nem forralja a vizet, de rossz, hogy mindig izgulva kell figyelni. Normális haladási tempónál visszaáll 89 fokra. A tartályból a víz nem fogy. A ventilátor bekapcsol.
TS motorról van szó.
Utóbbi időben szinte állandó jelenség, hogy dugóban haladva felmegy a vízhőfok 95-98 fokra. Ugyanez a helyzet hegymenetnél és nagy fordulatnál is. Korábban 89 fokon állt mindig, minden körülmények között. 98-nál feljebb nem megy, nem forralja a vizet, de rossz, hogy mindig izgulva kell figyelni. Normális haladási tempónál visszaáll 89 fokra. A tartályból a víz nem fogy. A ventilátor bekapcsol.
TS motorról van szó.
Kau31-03-2017 09:37:53 // 52587
Én a Tyc-ről csak rosszat hallottam eddig. Szinte alig látnak vele. A másikat nem ismerem :)
Levee156SW31-03-2017 01:53:52 // 52586
Udv,
altalanossagokat tudok csak irni,hogy mi lehet hasznos,ha az ember maga megy bele.
-felhasznalokent is szinte kotelezo a rendszeres injektortisztito hasznalat(nalam:STP 5000-enkent)-kozvetlen befecskendezest nem olyan egyszeru "kikormolni", mint egy hagyomanyosabb rendszert.
-gyertyak milyen allapotuak? Hol jarnak az elmeleti elettartamukban?
-benzinszuro mikor volt cserelve?
-olajrendszer tuti lerakodasmentes-e?
(-vezerlesben minden a helyen?)
Sajat reszre nemigen eri meg a megfelelo hardver,de egy profi diagnosztikai muhely segithet eloadat-figyelessel elcsipni,mi tortenik a gyujtaskimaradasoknal.
A veztengelynel lehet egy "egyszeru" jelado-problema is,bar itt megintcsak nem tudom,honnan veszi a szivooldal nyitasidejet (nekem os-JTS-em van 2002-bol,aminek a vezerlesmodositasa meg csak szivooldali,tok mechanikusan,es siman legtomegmero adatok alapjan megy utana a motorvezerlo, mint a twin sparknal).
Olajnyomasos vezerles eseten a tul korai nyitas azt jelenti,hogy egy magasabb fordulatszamhoz (es olajnyomashoz) szant allasba van fokolva a tengely-ezert a kerdes a lerakodasokrol.
altalanossagokat tudok csak irni,hogy mi lehet hasznos,ha az ember maga megy bele.
-felhasznalokent is szinte kotelezo a rendszeres injektortisztito hasznalat(nalam:STP 5000-enkent)-kozvetlen befecskendezest nem olyan egyszeru "kikormolni", mint egy hagyomanyosabb rendszert.
-gyertyak milyen allapotuak? Hol jarnak az elmeleti elettartamukban?
-benzinszuro mikor volt cserelve?
-olajrendszer tuti lerakodasmentes-e?
(-vezerlesben minden a helyen?)
Sajat reszre nemigen eri meg a megfelelo hardver,de egy profi diagnosztikai muhely segithet eloadat-figyelessel elcsipni,mi tortenik a gyujtaskimaradasoknal.
A veztengelynel lehet egy "egyszeru" jelado-problema is,bar itt megintcsak nem tudom,honnan veszi a szivooldal nyitasidejet (nekem os-JTS-em van 2002-bol,aminek a vezerlesmodositasa meg csak szivooldali,tok mechanikusan,es siman legtomegmero adatok alapjan megy utana a motorvezerlo, mint a twin sparknal).
Olajnyomasos vezerles eseten a tul korai nyitas azt jelenti,hogy egy magasabb fordulatszamhoz (es olajnyomashoz) szant allasba van fokolva a tengely-ezert a kerdes a lerakodasokrol.
Piritu - 1.000.00030-03-2017 21:10:12 // 52585
Kár, bár az utolsó részek egyre inkább felújításról szóltak.
Megvan az összes.
Megvan az összes.
Kazes☻30-03-2017 20:15:52 // 52584
Most olvastam... Edd China otthagyja az Autókereskedők sorozatot Kár.
elementsaqua30-03-2017 20:05:41 // 52583
Ok, én is így sejtettem. Köszönöm azért
Coyote30-03-2017 20:02:06 // 52582
Nálam anno a turbó leragadt geoja okozott ilyet. Lehet nálad is ez van vagy más..... Kitudja :-)
pettinke30-03-2017 19:18:30 // 52581
Egészen biztosan sok mindenkinek volt hasonló, valamilyen komoly meghibásodás észlelése miatt a motorvezérlő vészüzemmódba kapcsolt. Ennyiből nem lehet tudni, hogy mi a baj, azért van a szerviz, hogy a hibatárolót kiolvassa, és kitalálja, melyik alkatrész a ludas (turbo geometria, DPF, EGR, jeladók, 1000 féle hibát jelent a "have engine checked").
elementsaqua30-03-2017 19:06:50 // 52580
Sziasztok,
Segítsetek kérlek, holnap persze viszem szervizbe. De jó lenne tudni mi a baj.
Pályán 140-150 körül haladtunk, majd hirtelen elment az erő. Sebesség visszaesik 100 körülire. Sárga motor jel ég, turbó sem megy 0,8 körül éppen, hogy mozog. Előtte tankoltam, bár ez nem igazán okozhatta. Have engine check jelent meg.
Valakinek volt már hasonló
1,9 JTDM
Segítsetek kérlek, holnap persze viszem szervizbe. De jó lenne tudni mi a baj.
Pályán 140-150 körül haladtunk, majd hirtelen elment az erő. Sebesség visszaesik 100 körülire. Sárga motor jel ég, turbó sem megy 0,8 körül éppen, hogy mozog. Előtte tankoltam, bár ez nem igazán okozhatta. Have engine check jelent meg.
Valakinek volt már hasonló
1,9 JTDM
Skodra30-03-2017 18:13:52 // 52579
Sziasztok! Szeretném kérdezni hogy utángyártott első lámpából melyiket érdemesebb venni DEPO-t vagy TYC-et??Köszönöm!
Gyapi Ɨ|ѯ29-03-2017 19:23:18 // 52578
Üdv, köszi a választ.
Teljesítménycsökkenés nincs, húz rendesen, mint eddig.
Alapjárat is rendben, néha egy-egy kihagyás, de erre még a fordulatszám mutató sem reagál, áll 750-en. Ez szerintem csak a városi dugó piszka, ki kell füsölni rendessen.
Mit, hogyan teszteljek, hogy megtaláljak, vagy kizárjak dolgokat?
Teljesítménycsökkenés nincs, húz rendesen, mint eddig.
Alapjárat is rendben, néha egy-egy kihagyás, de erre még a fordulatszám mutató sem reagál, áll 750-en. Ez szerintem csak a városi dugó piszka, ki kell füsölni rendessen.
Mit, hogyan teszteljek, hogy megtaláljak, vagy kizárjak dolgokat?
Levee156SW29-03-2017 16:54:43 // 52577
Udv,nem tapasztalat,ezert a "csak csevegek",de vezerlesmodosito kornyekere gyanakodnek (nem tudom,itt meg a sima olajnyomasos van,vagy mar valami huncutabb,elektronikus). Es szerintem siman osszefugghet a lassu melegedessel is,bar kozvetlen befecskendezessel nem automatikusan, de nyilvan beszukulnek a motorvezerlo benzinadagolasi lehetosegei,ha levego oldalon mechanikusan el van tolodva valami.
Teljesitmenycsokkenest nem venni eszre?
Teljesitmenycsokkenest nem venni eszre?
alfabocsi29-03-2017 16:01:03 // 52576
Sziasztok!
Olyan gondom akadt GTV 2.0 JTS néha nem fogadja el a kulcsot, és nem akar be indulni!
Aztán kulcs be- ki 3-5 alkalom után indul aztán pár indításig ok,aztán megint jön a jelenség
Főleg melegben vagy párás időben csinálja!
Köszi előre is ha van ötletetek!.
Olyan gondom akadt GTV 2.0 JTS néha nem fogadja el a kulcsot, és nem akar be indulni!
Aztán kulcs be- ki 3-5 alkalom után indul aztán pár indításig ok,aztán megint jön a jelenség
Főleg melegben vagy párás időben csinálja!
Köszi előre is ha van ötletetek!.
Gyapi Ɨ|ѯ29-03-2017 15:52:44 // 52575
Üdv Cartársak!
Van valakinek tapasztalata P0011 hibakóddal kapcsolatban?
159 2.2 JTS
P0011 hibakódot ('A' (szívó) vezérműtengely helyzet - vezérlésidőzítés túl korai vagy rendszer teljesítmény) dob rendszeresen, amikor meleg motorral indulok, indulás után 5-10 másodperccel.
Ezzel vagy összefügg vagy nem, hogy az olajhőmérséklet óra mutatója csak fél óra alatt kúszik fel normál értékre.
Neten utánanéztem, de mindenhol mást írnak lehetséges hibaoknak.
és nálam vezérlés javítás nem volt, motor szétszedve nem volt, olaj 3e km ezelőtt volt cserélve Selenia.
Találkozott már valaki hasonlóval? Hol kezdjem keresni a hibát?
Van valakinek tapasztalata P0011 hibakóddal kapcsolatban?
159 2.2 JTS
P0011 hibakódot ('A' (szívó) vezérműtengely helyzet - vezérlésidőzítés túl korai vagy rendszer teljesítmény) dob rendszeresen, amikor meleg motorral indulok, indulás után 5-10 másodperccel.
Ezzel vagy összefügg vagy nem, hogy az olajhőmérséklet óra mutatója csak fél óra alatt kúszik fel normál értékre.
Neten utánanéztem, de mindenhol mást írnak lehetséges hibaoknak.
és nálam vezérlés javítás nem volt, motor szétszedve nem volt, olaj 3e km ezelőtt volt cserélve Selenia.
Találkozott már valaki hasonlóval? Hol kezdjem keresni a hibát?
Sheppa29-03-2017 15:29:45 // 52574
Próbáld forgatni, mozgatni kormányt gyújtás ráadáskor. Illetve magát a slusszkulcs zárat is finoman a kulcssal együtt. Nekem ezzel a technikával történik az indítás, hozzá nem értőknek felér egy indításgátlóval:D
Sheppa29-03-2017 15:25:45 // 52573
Sziasztok!
Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
aranytl29-03-2017 12:00:24 // 52572
Gyújtáskapcsolóval adódott olyan gondom, hogy egyre nehezebb elfordítani a kulcsot. A pótkulccsal is próbáltam. A kormányzár oldása nehéz, utána simán fordul.
találkozott már valaki ilyennel. Hogyan lehet kiszedni a zárat?
találkozott már valaki ilyennel. Hogyan lehet kiszedni a zárat?
aranytl29-03-2017 11:58:08 // 52571
Stabilan tartja a 13.8-at terhelve is. A kábelezést majd átnézem. Testkábelt már cseréltem pár éve. Esetleg a motor és a kasztni közötti kábelt is kicserélem.
pettinke27-03-2017 21:34:36 // 52570
szerintem proxyt kéne rendeztetni.
JED127-03-2017 20:52:51 // 52569
Marseus27-03-2017 19:59:40 // 52568
5 percet akartam írni.9000 ft az alkatrész.
Marseus27-03-2017 19:58:08 // 52567
Nekem is ilyen gondom volt 156 2.0 ts. a tűzfal felől találtam meg az önindító mellett,egyetlen asszem 5-ös imbusz tartja. Én aláfekve tudtam kicsrélni mert felülről nem értem el,de nem kellett hozzá semmi mást lebontani. Ha kitapintod perc a csere.
Robi7527-03-2017 19:39:04 // 52566
Sziasztok
Alfa 147, 2 literes benzinesem van, 2006-os évjárat.
A következő gondom van: néha gondol egyet az autó és leáll, kiírja a motor control system failer üzenetet. Pár perc után újra indul. Ma ki olvastuk a hibakódot: P0335, valamilyen főtengely jeladó (holtponti?). Hol található ez a jeladó mert sehol nem találtuk...melyik oldal? Vezérlés vagy váltó oldal??
Köszi a segítséget
Zubi
Alfa 147, 2 literes benzinesem van, 2006-os évjárat.
A következő gondom van: néha gondol egyet az autó és leáll, kiírja a motor control system failer üzenetet. Pár perc után újra indul. Ma ki olvastuk a hibakódot: P0335, valamilyen főtengely jeladó (holtponti?). Hol található ez a jeladó mert sehol nem találtuk...melyik oldal? Vezérlés vagy váltó oldal??
Köszi a segítséget
Zubi
Liquid26-03-2017 15:07:33 // 52565
Sorry a MES nem teljesen egyértelmű, a google se találja :)
Szóval ahogy írta Piritu is MultiEcuScan.
Milyen az az ems kábel?
A 147 TS-hez jó a KKL és az ELM327 is.
Szóval ahogy írta Piritu is MultiEcuScan.
Milyen az az ems kábel?
A 147 TS-hez jó a KKL és az ELM327 is.
Piritu - 1.000.00026-03-2017 13:03:02 // 52564
Ezért kell elmenni a Multiecuscan oldalára és letölteni a demo-t.
mgeri7626-03-2017 10:59:20 // 52563
Köszi szépen. Egy ems kábelem van meg hozzá 2 adapter(piros és egy sárga) . Találtam egy easyodb2 nevü progit de az nem lát semmit a járgánybol. Kábelt megtalálja de mást nem
Liquid25-03-2017 22:33:31 // 52562
kicsit visszaolvasol, keresgélsz és megtalálsz mindent :)
Amúgy MES (a demo elég hibatörlésre), kell hozzá egy KKL vagy ELM327
Amúgy MES (a demo elég hibatörlésre), kell hozzá egy KKL vagy ELM327
mgeri7625-03-2017 22:29:52 // 52561
hali
hibakod kiolvasasra, törlesre tudtok jo ingyenes programot ?
odb2 / usb kabelhez?
Elörre is köszi az infokat
hibakod kiolvasasra, törlesre tudtok jo ingyenes programot ?
odb2 / usb kabelhez?
Elörre is köszi az infokat
Levee156SW25-03-2017 13:39:40 // 52560
Udv,
156 JTS alapjaraton 13.99-14-00, fordulaton 14.01-14.02. Ezt eleg hitelesnek erzem,mert uj az akksi,tehat saruknal elhanyagilhato a kontaktellenallas.
OFF autot meg nem inditottam,mert nem talalom az olajszondat. :P (Garage queen...:) )
156 JTS alapjaraton 13.99-14-00, fordulaton 14.01-14.02. Ezt eleg hitelesnek erzem,mert uj az akksi,tehat saruknal elhanyagilhato a kontaktellenallas.
OFF autot meg nem inditottam,mert nem talalom az olajszondat. :P (Garage queen...:) )
MiszöszFőnök25-03-2017 11:53:38 // 52559
Nem tudom miért zavarják össze a gyanútlan felhasználót a használati utasítás által. Azt viszont meg kell hagyni, hogy maga a kütyü az nagyon eccerű, praktikus, kicsi, okos.
MiszöszFőnök25-03-2017 11:48:31 // 52558
Felálltam létrára levettem a garázspolcról a dobozt amire az volt írva aksitöltő. Egy laptop táp kinézetü valami volt benne, de feltöltötte az a lényeg ;)
pettinke24-03-2017 08:28:39 // 52557
töltéshez tök jó a fekete csipesz a (-) bütyökhöz, piros csipesz a (+) bütyökhöz.
atis_166jtd24-03-2017 08:26:43 // 52556
Kapcsolj rá fogyasztó, lámpa plusz fűtőmotor ugy mérd meg. Ha közeli értéket mérsz akkor hibátlan. Terhelés nélkül ez hibátlan érték. Max mérd meg a generátorin is a feszt és ha nagy a külömbség a kettő között akkor vagy le forrasztod vagy kicseréled a sarukat.
aranytl24-03-2017 08:19:38 // 52555
Szia, igen én a saruknál mértem. Köszi
Levee156SW24-03-2017 00:03:22 // 52554
Szia,
Alfanal meg nem mertem, egyeb autoknal altalaban fordulaton 14.4-ig megengedett.
Amennyire a 156-on erzekelem a testeles/kotesek minoseget, szerintem itt is lehetne annyi, amikor epp jok a kontaktellenallasok. :)
Holnap ramerek,ha megmondod,hol nezzem.Saruknal?
Alfanal meg nem mertem, egyeb autoknal altalaban fordulaton 14.4-ig megengedett.
Amennyire a 156-on erzekelem a testeles/kotesek minoseget, szerintem itt is lehetne annyi, amikor epp jok a kontaktellenallasok. :)
Holnap ramerek,ha megmondod,hol nezzem.Saruknal?
Csabo2223-03-2017 19:23:57 // 52553
Ha Ctek töltővel akarod tölteni, (talán annak a leirása van a képen) akkor a legtöbb olyan töltő nem okoz gondot ha véletlen forditott polaritással teszed rá az akksira a csipeszeit. Ilyenkor hibát jelez vissza és nem tölt (értelemszerűen)
Persze előbb erről bizonyosodj meg a leirásából!
Persze előbb erről bizonyosodj meg a leirásából!
PistaFR23-03-2017 18:06:30 // 52552
Bikázásnál mindenképp a motorblokkhoz vagy hasznihoz kell a feketét csiptetni, töltéshez le szoktam kötni az akksit, piros a piros bütyökre, fekete a feketére
MiszöszFőnök23-03-2017 14:29:37 // 52551
Akkor a piros csipesz a piros bütyökhöz a fekete csipesz a fekete bütyökhöz nem jó megoldás? Most tényleg a fekete csipeszt mondjuk az egyik fém karosszériaelemhez kell kapcsolnom?
MiszöszFőnök23-03-2017 13:28:08 // 52550
Na neeee. Akkor mostmileszvelem?
pettinke23-03-2017 12:59:06 // 52549
járművön belül felszerelt, negatív földelésű akkumulátorod van :-)
MiszöszFőnök23-03-2017 11:49:02 // 52548
TIbor22-03-2017 21:46:31 // 52547
Szia!
Véleményem szerint a 13,8 nem vastag, mindenképp mérnék egyet másik műszerrel is .
Véleményem szerint a 13,8 nem vastag, mindenképp mérnék egyet másik műszerrel is .
aranytl22-03-2017 21:17:32 // 52546
Sziasztok!
Érdeklődöm hogy 156 1.6 TS töltő feszültsége 13.8V. Ez a fordulat emelésével sem változik. Ez jó értek?
A feleségem Lancia Ypsilonjában is ennyi, a minap lemerült az akkuja, ezért mértem meg. Arra gondoltam valami van a generátorral, ezért megmértem az Alfa töltését.
Két eset lehetséges. Vagy mindkettő jó, vagy mindkettő rossz.
Vélemény?
Érdeklődöm hogy 156 1.6 TS töltő feszültsége 13.8V. Ez a fordulat emelésével sem változik. Ez jó értek?
A feleségem Lancia Ypsilonjában is ennyi, a minap lemerült az akkuja, ezért mértem meg. Arra gondoltam valami van a generátorral, ezért megmértem az Alfa töltését.
Két eset lehetséges. Vagy mindkettő jó, vagy mindkettő rossz.
Vélemény?
PistaFR22-03-2017 19:51:20 // 52545
Levee156SW22-03-2017 19:17:12 // 52544
Az attol fugg,eszi-e mar,es mennyire,ill. mi a jellemzo felhasznalasi mod. A motorgeneralt egyik sem fogja helyettesiteni, de ha amuny mind a 4 szam a gyarto altal megengedett vuszkozutasi tartomanyban van (azaz a nem kopo reszeken belassulas meg tervezett 15 ill 60 eseten),akkor:
A 15W40-nek annyi elonye lehet,hogy bemelegedesi szakaszban kevesbe fogy,igy pl. sok rovid utnal jobb lehet-cserebe a hideginditasoknal romlik a motorkopas-mar ha meg van neki hova.
10-60-bol tobb marad melegen(autopalyazashoz jobb pl.),es 1-2 elszokott lo is visszatalalhat vele,ill. leallitaskor talan kevesbe zuhan le a teknobe. Cserebe hidegen inkabb a dusitason fog mulni a teljesitmeny,mint a kompresszion,es elorehaladottabb esetben akar "szaporodhat" is az olaj (valojaban persze benzin).
Hasonlo helyzetu off auton en epp a 10-40->10->60-at keszulok beprobalni.
A 15W40-nek annyi elonye lehet,hogy bemelegedesi szakaszban kevesbe fogy,igy pl. sok rovid utnal jobb lehet-cserebe a hideginditasoknal romlik a motorkopas-mar ha meg van neki hova.
10-60-bol tobb marad melegen(autopalyazashoz jobb pl.),es 1-2 elszokott lo is visszatalalhat vele,ill. leallitaskor talan kevesbe zuhan le a teknobe. Cserebe hidegen inkabb a dusitason fog mulni a teljesitmeny,mint a kompresszion,es elorehaladottabb esetben akar "szaporodhat" is az olaj (valojaban persze benzin).
Hasonlo helyzetu off auton en epp a 10-40->10->60-at keszulok beprobalni.
MEO22-03-2017 16:32:32 // 52543
Sziasztok!
156 1.6 TS motorcsere előtt állok motorkód 67601.
Bele lehet tenni 147 1.6 TS ből 32104 motorkódosat?
156 1.6 TS motorcsere előtt állok motorkód 67601.
Bele lehet tenni 147 1.6 TS ből 32104 motorkódosat?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?