Nem kétlem...
Az én tapasztalatom szerint meg inkább a silány porvédő minősége okozza legelőször a galibát... hamar elveszti a rugalmasságát és kiszakad, onnantól kezdve meg megvannak számlálva a napjai, hiszen senki nem bujkál a verdája alatt naponta, hogy ellenőrizze. A jelenlegi lengőkarunkban pl. 70e km körül van és a legutóbbi olajcserekor vettem észre, hogy a porvédő már kiszakadt, hiába jó még az alkatrész, legkésőbb ez a tél beteszi neki a kaput, ha addig mondjuk nem kerül cserére. Ilyen ez. :)
Forum >> Szerelőműhely
Kazes☻01-08-2020 13:31:08 // 54942
Levee156SW01-08-2020 11:17:27 // 54941
Pedig a gyarto erdeke, hogy a kovetkezot is megvedd...
Teny,hogy egyreszt a poliamid betet elmeletileg szinte szarazon is kellene mukodjon (amig el nem melegszik), masreszt igy a zsir szerepe inkabb a korroziovedelem - de ha masert nem, egy esetleg tultarolt alkatreszben a bekuhedes miatt szerintem erdemes benezni a porvedo ala.
Gyakorlatilag meg miota a gombfejjel egybegyartott lengokaros korszakban keszult autok megjelentek az eletemben,meg nem volt olyan,hogy ne az faradjon meg hamarabb,hanem mondjuk a szilent. :/
Teny,hogy egyreszt a poliamid betet elmeletileg szinte szarazon is kellene mukodjon (amig el nem melegszik), masreszt igy a zsir szerepe inkabb a korroziovedelem - de ha masert nem, egy esetleg tultarolt alkatreszben a bekuhedes miatt szerintem erdemes benezni a porvedo ala.
Gyakorlatilag meg miota a gombfejjel egybegyartott lengokaros korszakban keszult autok megjelentek az eletemben,meg nem volt olyan,hogy ne az faradjon meg hamarabb,hanem mondjuk a szilent. :/
Kazes☻30-07-2020 10:29:58 // 54940
Én sem szedtem még szét gömbfejet sosem... megbíztam a gyártóban, de még gond sem volt ebből szerencsére, pedig pár ilyen és hasonló alkatrészt cseréltem már. 🙂
Levee156SW30-07-2020 10:04:25 // 54939
Amelyiket normalisan szerelik be?
Videoba meg csak beletekertem, persze pont a "normal esetben nem szedjuk szet" reszhez, ahol igy be is csuktam.
0. lepes a porvedo le - teletoltes grafitos zsirral.
(Termeszetesen akinek 3 perce tobbet er 3-5000 forintnal, az vegyen Lemfördert.)
Videoba meg csak beletekertem, persze pont a "normal esetben nem szedjuk szet" reszhez, ahol igy be is csuktam.
0. lepes a porvedo le - teletoltes grafitos zsirral.
(Termeszetesen akinek 3 perce tobbet er 3-5000 forintnal, az vegyen Lemfördert.)
Kazes☻29-07-2020 17:32:31 // 54938
Melyik gömbfej a jó?
Speedzone
Speedzone
Levee156SW29-07-2020 12:43:31 // 54937
Maradjon is igy - de a nem Bosch trafokrol jot meg nem igazan hallottam.
(Nem altalanos, h mindenbol a Bosch kell - legtomegmerobol pl. a Marelli is teljesen jo.)
(Nem altalanos, h mindenbol a Bosch kell - legtomegmerobol pl. a Marelli is teljesen jo.)
TDI7528-07-2020 16:02:49 // 54936
Szia! Megnéztem és nem cuppogott az olajban. Viszont amit találtam az nem nagyon tetszett. 3 db beru trafó egy darab NGK és alattuk 4 darab beru iridiumos gyertya.
Tegnap kapott 4 gyári gyertyát. A jelek egész jók. Reggel az első indításnál, már nem dobott hibaüzenetet. Eddig kopp kopp még semmi rendellenes.
Tegnap kapott 4 gyári gyertyát. A jelek egész jók. Reggel az első indításnál, már nem dobott hibaüzenetet. Eddig kopp kopp még semmi rendellenes.
Kazes☻26-07-2020 17:25:03 // 54935
Levee156SW26-07-2020 12:52:01 // 54934
Egyes hengerhez az olajbetoltotol szeret becsurogni a cucc, aztan szepen athuz. (Ill. basic tuning annyira lehuzni a trafon a harmonikat, hogy a szelephazfedel-hengerfej illesztes alatt tomitsen, ne folotte.)
Mikor tenyleg a trafo kotlik meg az erolkodesben, mar felpuposodik a teteje. Ha csere, inkabb a bontott Bosch, mint akar uj barmi mas.
Gyertyabol viszont inkabb az NGK,mint a Bosch,(elvileg 100.000 km-es iridium mindketto), de nagyon figyelve a tiszta forrasra!
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/05/04/te_felismered_a_hamis_gyujtogyertyat/
Mikor tenyleg a trafo kotlik meg az erolkodesben, mar felpuposodik a teteje. Ha csere, inkabb a bontott Bosch, mint akar uj barmi mas.
Gyertyabol viszont inkabb az NGK,mint a Bosch,(elvileg 100.000 km-es iridium mindketto), de nagyon figyelve a tiszta forrasra!
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/05/04/te_felismered_a_hamis_gyujtogyertyat/
TDI7525-07-2020 09:25:48 // 54933
De lehet más is. Ha a gyertya nagyon nem illeszkedik a trafóhoz, (értem itt zavarszűrő ellenállás kapacitások és iduktivitások ) akkor szintén tud hibás trafót mutatni. illetve ha a gyertya nagyon nem illik oda akkor az szép lassan a trafót is viheti. akár ez gyertyától is lehet. Majd ma kiveszem a gyertyát.
Piritu - 1.000.00024-07-2020 19:51:52 // 54932
Piritu - 1.000.00024-07-2020 19:49:24 // 54931
Nem az utolsó szám adja meg hogy melyik hengerről van szó?
Csabo2224-07-2020 18:36:17 // 54930
Szerintem mind1 melyik az A, mert TS esetén össz 4 trafó van a motor tetején, ami legfeljebb számozva van hengerek szerint. az egyik gyengélkedik vszeg. de azt a menettulajdonságokon is észre kéne venni.
oszcilloszkóppal ki kell mérni melyik a rossz, vagy egyesével lehúzni a csatlakozókat róluk.
oszcilloszkóppal ki kell mérni melyik a rossz, vagy egyesével lehúzni a csatlakozókat róluk.
TDI7524-07-2020 16:46:37 // 54929
Szevasztok! Hiba kiolvasva.
P0351
Gyútótrafó A primer szekunder áramköri hiba.
Ez oké trafó hiba. De melyik a trafó A? Van valami tippetek?
P0351
Gyútótrafó A primer szekunder áramköri hiba.
Ez oké trafó hiba. De melyik a trafó A? Van valami tippetek?
TDI7524-07-2020 13:11:42 // 54928
Sziasztok! Segítség kéne nekem sürgiben. Budapesten.
Tegnap dobott a friss 156 om (legalábbis nekem friss) Egy hibaüzit. Ki szeretném olvastatni a hibakódjait hogy mi a nyűgje.
Ki tudna nekem ebben segédkezni egy kicsit.
Tegnap dobott a friss 156 om (legalábbis nekem friss) Egy hibaüzit. Ki szeretném olvastatni a hibakódjait hogy mi a nyűgje.
Ki tudna nekem ebben segédkezni egy kicsit.
Istii21-07-2020 20:58:39 // 54927
147. Na akkor megpróbálom, hátha. Köszi!
Daveee10 Ɨ|ѯ21-07-2020 18:40:49 // 54926
Szia. Milyen autó? Mert ha 147, akkor ez a tevhnika működik. Legalabbis nekünk a 2001 evjaratu 1.6 tsnél bevalt.
https://alfagyorshiba.blog.hu/2010/01/19/az_alfam_es_a_gyors_javitas
https://alfagyorshiba.blog.hu/2010/01/19/az_alfam_es_a_gyors_javitas
otci21-07-2020 14:59:56 // 54925
Sziasztok, valaki esetleg csinált már?
Pedál sor ki-be szerelés mennyire macerás? Giulietta, manual, 170le multiair
Pedál sor ki-be szerelés mennyire macerás? Giulietta, manual, 170le multiair
Istii21-07-2020 11:15:39 // 54924
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel/kéréssel fordulnék hozzátok, hogy akad-e köztetek olyan Szeged környéki akinek van MES-e meg egy ELM kábele és segítene nekem egy rövid Proxi Aligment-ben? Kicseréltem a klíma vezérlőjét és most villog a műszerfal miatta, és ha nem muszáj nem ruháznék egyelőre bele ebbe a kombóba. Természetesen honorálnám a fáradozásait a bátor jelentkezőnek :) .
Egy olyan kérdéssel/kéréssel fordulnék hozzátok, hogy akad-e köztetek olyan Szeged környéki akinek van MES-e meg egy ELM kábele és segítene nekem egy rövid Proxi Aligment-ben? Kicseréltem a klíma vezérlőjét és most villog a műszerfal miatta, és ha nem muszáj nem ruháznék egyelőre bele ebbe a kombóba. Természetesen honorálnám a fáradozásait a bátor jelentkezőnek :) .
Levee156SW21-07-2020 10:54:46 // 54923
Vacott a Forma88-de ugy latom, elegge kiesik.
Egyebkent ha a vegdob komdenzvizleereszto furatain kifujasrol beszelunk, akkor az ilyen.
Egyebkent ha a vegdob komdenzvizleereszto furatain kifujasrol beszelunk, akkor az ilyen.
Jorjie21-07-2020 06:26:57 // 54922
Szerintem tuningbox van benne, vagy volt. A vákumcső direkt van lehúzva?
tirex20-07-2020 23:46:35 // 54921
Kipufogóklinika 14ker Fogarasiút 189. Be kell jelentkezni de gyorsak, profik.
deportivo20-07-2020 20:16:19 // 54920
Sziasztok. Úgy érzem, hallom, hogy van egy kis kipufogó problémám, és szeretném megelőzni a nagyobb problémát. Van valami jó kipufogó szaki, cég, akihez már volt szerencsétek?
Boxerpapa18-07-2020 15:08:46 // 54919
Szia! Szerintem nézd át az összes vékony, vákum,gumicsövet ! Ellenőrizd,hogy a turbónál lévő vákum membrán,indulás után elmozdul e ! Legalább 1cm
kellene mozdulnia !
kellene mozdulnia !
Alex8209-07-2020 18:24:03 // 54918
Okostelefon, hülyegyereknek 😆😆 "Duplán a stekker" bocsánat, az a fránya automata kitöltés
Alex8209-07-2020 18:19:09 // 54917
petholevente07-07-2020 23:08:11 // 54916
Évekkel ezelőtt be lett vizsgálva szervizben. Már akkor is eresztette a nyomást. Nemrég cseréltem próbaképpen egy bontott darabra. Semmi sem változott. Persze lehet a bontott alkatrész is rossz. Lehet ezeket valahogy házilag tesztelni?
Aztán lehet nem is ugyanarra gondolunk. :)
Aztán lehet nem is ugyanarra gondolunk. :)
petholevente07-07-2020 23:08:11 // 54915
Évekkel ezelőtt be lett vizsgálva szervizben. Már akkor is eresztette a nyomást. Nemrég cseréltem próbaképpen egy bontott darabra. Semmi sem változott. Persze lehet a bontott alkatrész is rossz. Lehet ezeket valahogy házilag tesztelni?
Aztán lehet nem is ugyanarra gondolunk. :)
Aztán lehet nem is ugyanarra gondolunk. :)
tirex07-07-2020 22:38:09 // 54914
Nálam a 16V-nél a turbógeometriát állító vákumszelep (malac) membránja volt átszakadva és erőtlenkedett összevissza.
petholevente07-07-2020 22:24:00 // 54913
Sziasztok,
A sokadik alfás szerelő nem tudta megmondani, a problémák okát, így ide kell fordulnom. A típus egy 159 1.9 jtd 16V
Rengeteg hibajelenség van, de hibakód semmi. Az autó általánosan erőtlen. 5. fokozatban a turbónyomás fel sem megy teljesen padlógáznál, és alig akar menni. 6. fokozatban minden rendben. (kézi váltó)
Régi emlékeim szerint fordulaton a nyomásmérőnek minimum 1 osztásnyit kéne mutatni, Jelenleg nem ez történik, gyakran enyhe gáznál is 1 osztás alatt marad.
Gyakran gázadásnál/elvételkor ránt egyet a motor.
Hideg indításkor gyakran nehezen indul, utána köhög 1 percig.
A problémák EGR hibára utaltak, amit kb évente takarítok, és finoman járt a tengely és a mágnesszelep része is.
Próbaképpen beszereltem egy EGR falat és a hibák egy része eltűnt. (pl a rántások, a hideg indítós parák, a hatalmas turbólyuk, az óriási koromfelhő padlógáznál) A többi maradt. Erő továbbra sincs meg mind. 100km-el később kiszedtem a falat és vastagon kormos volt. Elképzelhető, hogy a könnyű mozgás ellenére az EGR elektronikája felmondta a szolgálatot és nyitva maradt?
Előzmény: A motor megevett két örvénycsappantyút. Ledarálta a turbót. Így vettem az autót. Akkoriban nagyon fütyült. De ennek ellenére volt ereje. Rendesen beletolt az ülésbe. Hónapokkal később először csak néha nem ment, aztán már gyakran, most meg már soha.
Kapott új turbó középrészt, a fütyülés eltűnt. A szívósor tisztítva lett és ki lett szedve a maradék két örvénycsappantyú is)
Ha van bárkinek bármilyen hasonló tapasztalata, megoldása, esetleg egy biztosan működő EGR szelep elektronikája kölcsön egy rövid próba erejéig (Budapest-Tatabánya környéke) akkor azért nagyon hálás lennék.
A sokadik alfás szerelő nem tudta megmondani, a problémák okát, így ide kell fordulnom. A típus egy 159 1.9 jtd 16V
Rengeteg hibajelenség van, de hibakód semmi. Az autó általánosan erőtlen. 5. fokozatban a turbónyomás fel sem megy teljesen padlógáznál, és alig akar menni. 6. fokozatban minden rendben. (kézi váltó)
Régi emlékeim szerint fordulaton a nyomásmérőnek minimum 1 osztásnyit kéne mutatni, Jelenleg nem ez történik, gyakran enyhe gáznál is 1 osztás alatt marad.
Gyakran gázadásnál/elvételkor ránt egyet a motor.
Hideg indításkor gyakran nehezen indul, utána köhög 1 percig.
A problémák EGR hibára utaltak, amit kb évente takarítok, és finoman járt a tengely és a mágnesszelep része is.
Próbaképpen beszereltem egy EGR falat és a hibák egy része eltűnt. (pl a rántások, a hideg indítós parák, a hatalmas turbólyuk, az óriási koromfelhő padlógáznál) A többi maradt. Erő továbbra sincs meg mind. 100km-el később kiszedtem a falat és vastagon kormos volt. Elképzelhető, hogy a könnyű mozgás ellenére az EGR elektronikája felmondta a szolgálatot és nyitva maradt?
Előzmény: A motor megevett két örvénycsappantyút. Ledarálta a turbót. Így vettem az autót. Akkoriban nagyon fütyült. De ennek ellenére volt ereje. Rendesen beletolt az ülésbe. Hónapokkal később először csak néha nem ment, aztán már gyakran, most meg már soha.
Kapott új turbó középrészt, a fütyülés eltűnt. A szívósor tisztítva lett és ki lett szedve a maradék két örvénycsappantyú is)
Ha van bárkinek bármilyen hasonló tapasztalata, megoldása, esetleg egy biztosan működő EGR szelep elektronikája kölcsön egy rövid próba erejéig (Budapest-Tatabánya környéke) akkor azért nagyon hálás lennék.
quasimoto07-07-2020 18:13:36 // 54912
Klímatöltéssel való probálkozáskor egy látványos pukkanás formájában derult ki, h a rendszer tömítetlen. Némi nitrogen gáz az utastérbe szivárgott ami nyilván el is tűnt onnan, viszont a szellőzőből kiáramló levegő azóta enyhén olaj szagú. Elmúlik ez záros határidőn belül vagy nem úszom meg a komplett műszerfal kivételét, hogy a rendszert kitisztítsuk és rendberakjuk?
Alex8202-07-2020 21:29:46 // 54911
Nem, ezek már felújítottak, ugyan az a gyári szám ugyan úgy Bosch 95K szállítással a négy db.
Piritu - 1.000.00001-07-2020 23:42:17 // 54910
"csendesebb-e vele" erről az ugrik be, hogy anno a Lada difibe eladás előtt zsírt/fűrészport tettek, mert azzal csendesebb volt és el lehetett adni.
Piritu - 1.000.00001-07-2020 23:40:51 // 54909
Van itt Cartárs aki az ukrán Xado-t műszakilag próbálta ki. Kompressziómérés előtt/utána stb. Semmit se tudott kimutatni...
Nekem a motorfelújítás segített, bár akkor még nem ismertem a Grabovoj számokat. Lehet hogy tényleg az lett volna a megoldás. Tuti olcsóbb lett volna.
Nekem a motorfelújítás segített, bár akkor még nem ismertem a Grabovoj számokat. Lehet hogy tényleg az lett volna a megoldás. Tuti olcsóbb lett volna.
Liquid01-07-2020 22:34:56 // 54908
Kevés viccesebb dolog van mint egy olaj adalék "jóságát" az alapján megállapítani, hogy csendesebb-e vele a motor, meg milyen szép vagy nemszép a színe leeresztéskor.
Az olajnak a kenésen kívül van még rengeteg feladata, pl. megkötni, lebegtetni különféle dolgokat. Egy dízelnél pl. már beöntés után simán fekete lehet az olaj.
Azt remélem vágod, hogy a GSI nem az olaj adaléktól volt jó állapotban 24 évesen, hanem mert az előző gazdái nem kúrták szét.
A Xado akár még jó is lehet ha sima kenőanyagként használják, de a körítése és a neve simán elviszi a bazári kategóriába.
Ha mindenképp placebora van szükséged akkor keress egy jó kis Grabovoj számot, a motor-élettartam-növelés, és általános regenerálás témakörben :D :D
Az olajnak a kenésen kívül van még rengeteg feladata, pl. megkötni, lebegtetni különféle dolgokat. Egy dízelnél pl. már beöntés után simán fekete lehet az olaj.
Azt remélem vágod, hogy a GSI nem az olaj adaléktól volt jó állapotban 24 évesen, hanem mert az előző gazdái nem kúrták szét.
A Xado akár még jó is lehet ha sima kenőanyagként használják, de a körítése és a neve simán elviszi a bazári kategóriába.
Ha mindenképp placebora van szükséged akkor keress egy jó kis Grabovoj számot, a motor-élettartam-növelés, és általános regenerálás témakörben :D :D
Piritu - 1.000.00001-07-2020 22:21:57 // 54907
Egy autószerelős szakmai topikban volt téma a napokban, hogy ha a leeresztett olaj olyan mint az új, akkor ott valami nem stimmel...
Csabo2201-07-2020 21:51:59 // 54906
Nem xado-val, hanem ProTec-kel történt a sztori, hogy egy barátom szervizébe járt egy bácsika a 306os dizel Pug-jával olajat cseréltetni. van egy motor belső öblitő készitménye a gyártónak, amit a leengedésre kerülő olajba kell önteni, majd 10-15 percig alapjáraton vele járatni. utána jöhet az olajcsere. a friss olajba egy booster nevű adalék került, ami szintén protec. mesélte a szerelő, h 3-4 olajcsere után a fáradt olaj majdnem olyan tiszta volt, mint amikor azt frissen beleöntötték a motorba.
Másik ismerősöm amerikából vett vmi adalékot amit a GSi Astrájába használt. 24 évesen a kocsi eszméletlen erős volt (cosworth HF és remap is volt készitve rá, de mentem a kocsival, és nem hittem, h ilyen létezik).
Szóval én már azzal elégedett lennék, ha kicsit simábban járna a motor remap nélkül is.
A tecskós csillogó-villogó cuccokban én sem hiszek, de vannak hatékony adalékok. vszeg maradok én is a protec-nél.
Másik ismerősöm amerikából vett vmi adalékot amit a GSi Astrájába használt. 24 évesen a kocsi eszméletlen erős volt (cosworth HF és remap is volt készitve rá, de mentem a kocsival, és nem hittem, h ilyen létezik).
Szóval én már azzal elégedett lennék, ha kicsit simábban járna a motor remap nélkül is.
A tecskós csillogó-villogó cuccokban én sem hiszek, de vannak hatékony adalékok. vszeg maradok én is a protec-nél.
ZoliNix01-07-2020 16:47:53 // 54905
Nem 200 körül van a felújítás?
Selmak01-07-2020 15:09:56 // 54904
Nana, a Béres Csepp gyógyszer, annak meg szigorú kritériumai vannak, pl a klinikailag is bizonyítható gyógyhatás, a XadóMazó és társainak nincs hitelesített vizsgálati eljárása ami bizonyítaná hogy valóban azt tudja amit ígér.
Alex8201-07-2020 14:28:04 // 54903
Érdemes 4db (90k kb a négy) gyári minőségű felújított bosch porlasztóba befektetni? 1 év gari, 30 nap csere. Köszi!
Liquid30-06-2020 17:58:25 // 54902
szerintem bk. mint a Béres csepp, (remélhetőleg) nem árt, de nem is használ.
Ha kéne bele adalék, akkor az a gyári olaj-specifikációban is benne lenne.
Azt kell eldöntened vevő vagy-e egy kis placebo-ra...
Ha kéne bele adalék, akkor az a gyári olaj-specifikációban is benne lenne.
Azt kell eldöntened vevő vagy-e egy kis placebo-ra...
VV630-06-2020 03:40:49 // 54901
A Xadót váltóban is próbáltam, viszont kevéssel utána eladtam az autót. De szerintem nem csinál az se semmit. Nem létezik ilyen olcsó csoda.
Snake29-06-2020 23:43:47 // 54900
Sziasztok! Mai nap folyamán selespeed system problémát írt az autóm 147 2.0 ts 2003.Majd villogtatta az ötödik fokozatot aztán rumlizott a 4 el! Majd üresbe rakta magát és vége! Olaj van benne szivattyú is megy, villany motorok is! Próbál kapcsolni de nem tud gyújtáson! Ha jár a motor akkor pedig nem csinál semmit! Hibaüzenetet nem ír, mindössze egyszer jelezte amikor kezdte a rumlit! Holnap kiolvastatom! De ha van bárkinek használható információja kérem segítsen! Köszönöm! Az autóban 110.000 km van, egy selection sensor volt cserélve eddig rajta!
Csabo2228-06-2020 19:37:47 // 54899
Nem
De kétlem h kéne egy adalék beleöntése után generál.
Váltóba többen mondták h érdemes adalékolni az olajat.
Kíváncsi lettem vna a motorba is érdemes e.
De kétlem h kéne egy adalék beleöntése után generál.
Váltóba többen mondták h érdemes adalékolni az olajat.
Kíváncsi lettem vna a motorba is érdemes e.
Liquid28-06-2020 17:34:16 // 54898
Ha szeretnél egy soron kívüli motorgenerált...
Zsoltikj ૐ28-06-2020 16:53:01 // 54897
beépülő ˇˇfémkerámiaˇ ez olyan tudományosan fantasztikus, hasonló mint az alkimia :D :D
VV628-06-2020 16:24:07 // 54896
Ja, mindkettőt. Nem vettem észre semmit, szerintem vajból van, mert a melegtől semmivé olvad :)
Csabo2228-06-2020 15:19:43 // 54895
Sziasztok
Használt már vki xado vagy metabond motorolaj adalékot? revitalizálót. kiváncsi lennék, hogy van-e tapasztalható haszna, pozitiv hatása?
Köszi
Használt már vki xado vagy metabond motorolaj adalékot? revitalizálót. kiváncsi lennék, hogy van-e tapasztalható haszna, pozitiv hatása?
Köszi
tormasigyulus24-06-2020 15:30:54 // 54894
Sziasztok! Van itt valaki, aki már cserélt Mitoban hosszbordás szíjjat feszítővel?
Az alany Mito 1,4 120Le.2009
Köszi
Az alany Mito 1,4 120Le.2009
Köszi
Piritu - 1.000.00020-06-2020 16:34:36 // 54893
Ki kell cserélni egy újra.
Valószínűleg elkopott benne az ellenálláspálya és nem érintkezik.
Valószínűleg elkopott benne az ellenálláspálya és nem érintkezik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?