Forum >> Szerelőműhely

Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:27:29 // 735
És lenne hátsó ablaktörlőm is :)
norbee06-12-2004 10:27:14 // 734
Na baszkikám, erre voltam kiváncsi, tudjam mit keressek. Ne kötekedj, mert felpofozom magam! :)
Robi06-12-2004 10:26:46 // 733
Ráadásul összkerék-kormányzású! A dupla-klímáról nem is beszélve...
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:26:25 // 732
Az én Q4-em nem permanens.
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:25:58 // 731
Bár azt a csinos fenekét nem szivesen cserélném le :)
Azmo06-12-2004 10:25:55 // 730
Q4? melyik kapcsolható összekerekes Alfának volt ez a jelzése? tudtommal ami Q4 az permanens 4wd.... Permanent 4 33-asom van! Állandó!
Robi06-12-2004 10:25:45 // 729
Állandó, de mégse annyira állandó, mert az ABS ki tudja kapcsolni.
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:25:29 // 728
Végülis, és akkor lesz egy 6.0 Dual-V6 164 Q4-em :DDDDD
Robi06-12-2004 10:24:50 // 727
Azmonak P4-e van!
Robi06-12-2004 10:24:17 // 726
No és a heggesztős megoldás? Csak venni kell még egy 164-et. Még Q4 se kell legyen. :)
norbee06-12-2004 10:24:07 // 725
TE MOST NEM ÁLLANDÓ ÖSSZKEREKES, HANEM KAPCSOLHATÓ ÖSSZKEREKES VAGY? Ezt kérdeztem :)))
Azmo06-12-2004 10:22:34 // 724
mi a kérdés?
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:20:35 // 723
Igazad van, könnyen javítható, mert semmit sem lehet szétbontani, csak a gyári van mindenből ami 4x4 :) Az árakat inkább nem írom le.
Robi06-12-2004 10:17:27 // 722
De könnyen javítható. Láttam egyszer egy olyat, hogy két Wartburgot kettévágtak, és a két első részt összeheggesztették. Lett belőle jókis Permanent 4. :)
norbee06-12-2004 10:15:59 // 721
Te ideges, te most nem P4 hanem Q4 vagy?
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:15:46 // 720
Eszemben sincs. Még egy ilyen ótvar rendszer nincs mint ami az enyémben van :)
Robi06-12-2004 10:15:46 // 719
Majd tolatva közlekedsz. :)
Azmo06-12-2004 10:14:25 // 718
ne is idegesíts....
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:13:03 // 717
A végén még úgy jársz mint én. Télen a hóban sosem megy a 4x4. :)))
Azmo06-12-2004 10:09:02 // 716
látta Szamosi is, nem merült bele annyira, hogy most akkor végülis tudja mivan.... ICvek amire jutottunk, az annyi, hogy a computer jó, a kábelek kívülről jók, az elektromágnes nem kattan, talán szét kéne kapni a váltót, de ahhoz kéne egy pontos kapcsolási rajz, hogy tudjuk mit keressünk!
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:07:22 // 715
Mit mondtak rá ? Szerelő már látta ?
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 10:04:49 // 713
Ezt már akkor is tudtad mikor megvetted ?
Azmo06-12-2004 10:04:10 // 712
csak az első 2 kerék hajt, ennyi a gond....
norbee06-12-2004 10:03:14 // 711
Utálom ezt a topikot, mondtam már? :D Elolvastam Cacho kattogtatós/zsírzós problémáját, és most elkezdtem gondolkodni, hogy lehet nekem is ez a bibim, és nem a fékek kattognak?
Cho Simba (TomQ4)06-12-2004 09:54:16 // 710
Csak nem valami gáz van ?
Azmo06-12-2004 09:37:25 // 709
IC, Wickey köszi mindenért!!!!!!!! SOS szükségem lenne P4 hajtáslánc pontos leírására, ha esetleg tud valaki arról merre találhatok ilyet, ne kíméljen, köszönöm!
Paco05-12-2004 22:03:21 // 708
Ja, és hogy mire jó? Pl verebet dobálni :)
Paco05-12-2004 22:02:35 // 707
Természetesen valamire jó, hisz csak kitalálták. Igaz, hogy az alkalmazásával tönkreteszed a motorod eredetileg számított gázlengéseit, és vagy jobb lesz, vagy rosszabb a szerencsédtől függ. :) Ha rám hallgatsz nem veszel semmilyen általános cuccot. Fölösleges, lutri az egész. Ha valamivel tuningolni akarsz akkor az olyan legyen amire rá van írva, a motorod pontos tipusa. Másképp kidobott pénz.
Bg.05-12-2004 21:55:52 // 706
Amikor én vettem, a 8V-s TS-be annyiba került a platinás Split Fire, mint ha a gyárti cserélgettem. A fogyasztás nem nőtt, a hideg indítás jobb lett, alacsony fordulaton vmit segített. Ha pld drágább lett volna eszebe sem jut...
Kau05-12-2004 21:40:17 // 705
Köszönöm. Ez roppant egyértelmű volt :)) Legalább több pénz marad gázgyorsító dobra. De azt ne mondjátok, hogy ez se jó! :)
farki05-12-2004 21:38:27 // 704
Hogy mire jó??? Hát valaki piszok sokat kaszál...
Paco05-12-2004 21:23:54 // 703
Hümmm.... Tehát önmagában nem ad pluszt, nem csökkenti a fogyasztást, és nem olcsóbb mint a gyári, és nem bírja tovább. Most jön a keresztkérdés: Akkor mire jó? :-P
Bg.05-12-2004 21:12:40 // 702
Tudod 1-dül vagyok a véleményemmel, Lenyomtam 150eKm-t 1.8TS8V-ben "sport" gyertyával. Önmagában semmit nem lehet észre venni. Több dologgal együtt használ vmit. Ezeknem a gyertyáknak az a lényege, hogy a szikra az égéstér középpontja felé van eltolva, és ez seít valamit. Nem lehet nagyobb a szikra, mert megváltozna a hőértéke, a legtöbb esetben tartósabb anyagból van mint a gyári (persze az a 16v-os Birsk esetében épp fordítva van). A teljesítmény többletek (amiket a gyártók feltüntetnek)nem adódnak össze, és csak ideális esetben mérhetők ki. Mondjuk ha a kipufogó csillapítását is le veszed, és a légszűrőn is könnyítesz, elérhetsz egy érezhető pluszt.
Robi05-12-2004 20:50:37 // 701
"...nem lehet jobb az olyan ami mindenhez jó..." Az biztos nem lehet jobb. De én még nem láttam olyan gyertyát, ami mindenhez jó. :)
Robi05-12-2004 20:48:57 // 700
Dolgoztam olyan helyen, ahol tuninggyertyákat forgalmaztunk. Az a tapasztalat, hogy fordulaton kb 5% teljesítménynövekedést okoz, de ezt nem igazán lehet érezni, csak mérni. Cserébe viszont jó eséllyel idióta lesz az alapjáratod. A fogyasztás pedig nő, mert jobban taposod a gázt, hogy meglegyen a fordulat. Ez alapján csak akkor ajánlanám, ha versenyzel az autóval. Pontosabban akkor sem, TwinSpark-ba egyáltalán nem ajánlanám. :)
lorinnyu05-12-2004 19:14:27 // 699
az a legjobb gyerty ami gyárilag van hozzá! és arra van fejleszte! nem lehet jobb az olyan ami mindenhez jó!
granturismo05-12-2004 19:12:02 // 698
:-) Besze Sanyi bácsi írta meg lényegretörően véleményét a sportgyertyákról az oldalán: "Vegytiszta kamu"
Paco05-12-2004 18:57:48 // 697
Hát Persze! Az összes tipusú sport gyertya legalább 10%-al csökkenti a fogyasztásodat és ugyanennyivel vagy többel növeli a teljesítményed. Mellé kell tenni még egy sport katalizátort. az szintén 10%-ot dob, a sport légszűrő is, a sport légmennyiségmérő padig 15%-al növeli a teljesítményt. Így összesen kb a felére esik a fogyasztásod és majd másfélszeresére nő a lóerőd.
Kau05-12-2004 18:50:01 // 696
Megírhatná aki tudja, hogy érdemes-e sport gyertyát tenni Twin Spark motorba. Ha igen, milyet? És ér ez egyáltalán valamit???
Robi05-12-2004 16:38:05 // 695
"Az ok, hogy az összeset lekötni de attól még magában a kormányműben ott marad cucc" Ha jobbra-balra eltekergeted a kormányt néhányszor, akkor elvileg kinyomja. Nekem legalábbis kinyomta az összeset, mire kivettem a kormányművet. :)
Paco05-12-2004 16:14:03 // 694
Az ok, hogy az összeset lekötni de attól még magában a kormányműben ott marad cucc :( Én már olyat is hallottam, hogy a motor úgyis visszadolgozik a tartályba, kössem le azt a csövet, tegyem be egy üvegbe, és addig járassam amíg már nem jön semmi. Utána meg feltöltés. Amúgy a szervizmanual szerint pont egy liter Tutela GI/A megy bele.
Cacho05-12-2004 16:02:35 // 693
Pont ezt fogom csinálni a 155-el én is, de valószínűleg hagyatkozok az egyik igen jó szerelővénával megáldott sofőrünk segítségére, ezért jövő szombaton csinálom. Azt mondta, le kell kötni minden csövet, ami ide van kapcsolva, hagyni lefolyni, majd utána feltölteni. többórás mutavány lesz gonodlom. 166 problémát ha kiderítettük, jelzem.
Paco05-12-2004 15:27:28 // 692
És akkor a húszforintos kérdés: 155-ön hogyan lehet kormányszervo folyadékot cserélni?
Paco05-12-2004 15:26:19 // 691
Ha kideríted mi az nekem is mondd meg. Ugyanezek a tüneteim. Szamosiék azt mondták rá, hogy nyelestengely csapágy, de akkor szerintem üresben is szólnia kellene. Azt is mondták, hogy a hangja borzalmas, de elég akkor cserélni ha egyébként is szétkapják a kuplungot, mert a szar hangon kívül más gondot nem okoz.
Paco05-12-2004 15:23:16 // 690
Ja, a "közkézen forgó", azért nem teljesen nyíltat jelent ugye? Ha már bekerül a letöltésekbe akkor én javasolnám, hogy jelszavas legyen a letöltés. Nem azért mert sajnálom bárkitől is, hisz kérésre én is oda szoktam adni, de legalább vegyen annyi fáradtságot, hogy elküldjön egy levelet, ha kell neki.
Paco05-12-2004 15:20:33 // 689
Nehogymá :) Ezzel az erővel egy ácsszorítóval is le lehet venni, ha két villáskulcsot szigetelőszalagozok rá :) Kézzel csináljátok, az az igazi. :)
Cacho05-12-2004 14:54:25 // 688
Gomboc! Igen, először itt is a jobb oldalról hallatszott és a gumiharang alatti rész itt isteljesen száraz volt, zsírzás után it is megszűnt a hang. De azóta hallani balról is. Le lesz csekkolva ez is, köszi szépen neked is a tippet.
Cacho05-12-2004 14:51:56 // 687
LacUS, Punisher! Köszi az ötletet, ezt mindenféleképp le fogjuk csekkolni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.