Forum >> Szerelőműhely

TIbor25-08-2008 16:35:00 // 21707
Micsodaaaaaaaa ??!!!!
Youri25-08-2008 16:32:14 // 21706
Benne van,csak kevéske...
TIbor25-08-2008 16:31:23 // 21705
Na jó, de ott azért a nyomaték az benne van a vasban !
Youri25-08-2008 16:28:17 // 21704
Egy folszingáter még ezt is megirigyelné:-DDDD
TIbor25-08-2008 16:19:46 // 21703
Hát de, hát de az kevés !
Youri25-08-2008 16:08:39 // 21702
78...
TIbor25-08-2008 16:06:52 // 21701
Ez rendesen 81 lóerőt tud jelenleg ?
Gabb18225-08-2008 15:19:39 // 21700
Nincs mit, majdcsak helyrejön a technika...:)
PeterW (wares)25-08-2008 14:49:59 // 21699
Koszi! Es jobbulast a mocidnak! Sajnos en nem ertek hozza, nem tudok tanacsot adni:)
Gabb18225-08-2008 14:38:36 // 21698
PeterW:

Hát igazából én chip tuningra vittem volna eredetileg az atc-hez, csakhát annyira gyenge a motor most így ebben a formában, hogy azt mondták amíg nem csináltatom meg, nincs értelme hozzányúlni, chip tuninggal együtt a mérés 55 ezer az én kocsimnál, egy síma mérés sztem olyan 5-6 ezer környékén mozog. De nézd meg a www.atc.hu-t és hívd fel őket ha érdekel. Sztem korrektek.
Gabb18225-08-2008 14:09:03 // 21697
És tudnál nekem ajánlani valami jó szervízt, ahova érdemes lenne elvinni, és nem csak találgatnak?
PeterW (wares)25-08-2008 14:01:01 // 21696
Gabb182,

mennyibe kerul egy ilyen diagnosztika?

koszi
András bácsi25-08-2008 13:52:55 // 21695
Így inkább azt mondom, hogy valamelyik jeladóban van részleges szakadás. Működik de nem jól.
Gabb18225-08-2008 13:41:47 // 21694
Hát nem, ide csak elvittem a hibakód miatt, a nagyszervízt még pesten csinálta egy autószervíz, amikor a kocsit megvettem, az a fura igazából, hogy akkor utána minden redben volt jó darabig. Aztán úgy fél év múlva világított ki a kontroll lámpa....Ha valamit nem raknak ott jól össze nem hiszem hogy fél év múlva jön ki. Dehát fene tudja.
András bácsi25-08-2008 13:34:29 // 21693
Ez van sajnos. Főleg azért furcsa, mert ezek szabvány kódok. Ugyanott cseréltek mindent korábban?
Gabb18225-08-2008 13:32:43 // 21692
Kössz a segítséget, majd keresek valami szervízt akkor ahol talán értenek is hozzá, aztán átnézetem. Azért sztem nevetséges, hogy elviszem egy alfa márkaszervízbe és a hibakódra csak találgatnak...
András bácsi25-08-2008 13:23:20 // 21691
Előfordul.
Gabb18225-08-2008 13:20:20 // 21690
Kb 1 éve csináltattam a 60 ezres nagyszervízt, akkor cseréltek vezérműszíjat, vízpumpát, balanceszíjat, vezérműtengely szimeringeket, vezérlésmódosítót, létezik hogy ott raktak össze valamit rosszul?
András bácsi25-08-2008 13:12:40 // 21689
Szerintem szimplán rosszul rakták össze a vezérlést, és nem tehetetlen a vezérlője. Állítana, de akkor még rosszabb lesz.
Gabb18225-08-2008 13:09:55 // 21688
Akkor ez a hibakód valami szinkronizációs hibát jelez? És ezzel mit lehet csinálni?
András bácsi25-08-2008 13:07:21 // 21687
A kód egyértelmű azt hiszem. :)
Gabb18225-08-2008 13:00:48 // 21686
Hát a gyertyák biztosan jók, a légtömegmérőt meg nemtudom...Találnom kellene valakit aki kiméri normálisan, mert az nem olcsó. Mondjuk a hibakód csak elárul valamit. Voltam vele alfa márkaszervízben, de csak találgattak, felsoroltak csomó dolgot mitől lehet és kész. De lehet szted hogy a rossz légtömegmérő így hat az autóra, hogy magas fordulaton ennyire visszaesik a teljesítmény?
András bácsi25-08-2008 12:57:45 // 21685
Szinkronizációs hiba. Alapesetben rosszul van összerakva a vezérlés, de lehet helyzetjeladó hiba is, bár akkor azt írná.
Liquid25-08-2008 12:47:49 // 21684
hááát nem túl jó, az biztos.
LMM, gyertyák, rendben?
Gabb18225-08-2008 12:33:13 // 21683
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy megmérettem a gtv-m teljesítményét, és valami borzasztó rossz lett a teljesítménygörbe, meg a nyomatékgörbe is. Éreztem már egy ideje, hogy gyengébb az autó mint kéne, na de ennyire....78 LE és 143 Nm egy 2.0 TS mocitól az nagyon rossz. Világít már jó ideje a kontroll lámpa, de eddig nem tudták megmondani, hogy mitől, csak ki tudták törölni, de pár nap múlva visszajön. Hibakód: P1177.
A teljesítménymérésen azt mondták, szerintük nem kap elég benzint...Átnézett a szerelőm mindent, ami az üzemanyagellátással kapcsolatos, és minden tökéletes, kompressziót is kimérte, az is jó. Meg igazából a kocsi normálisan megy, nem fulladozik meg semmi rendellenest nem csinál, egyszerűen csak nem úgy gyorsul ahogy kéne, magasabb fordulaton, 4 ezer környékétől nem megy valami jól, de ez látszik a diagramon is. Én már kifogytam az ötletekből, lehet, hogy valamitől a cumputer visszaveszi a teljesítményt, vészprogramon van vagy vmi ilyesmi?
András bácsi25-08-2008 10:55:37 // 21682
Igen, megy a helyén. Kell hozzá néhány spec. szerszám, de megoldható.
eddie15525-08-2008 10:54:33 // 21681
Sziasztok!
Segítsen valaki legyen oly jó. Egy Írországi ismerősöm érdeklődne, hogy a 156 2.4 jtd vezérlését ki tudja-e cserélni a motor kivétele nélkül, vagy sem? Sajnos én nem tudtam megmondani neki (Bár szerintem igen) Esetleg pár tanács jól jönne, ha valaki már csinált hasonlót... Előre is köszi!
András bácsi25-08-2008 07:34:07 // 21680
Igen, a tengelyek azonosak.
pb_25-08-2008 00:15:14 // 21679
Csak nyugalom, csak nyugalom!)) Ok, én pedig már tényleg fényképezek.
roli15625-08-2008 00:07:35 // 21678
Végeztem a tisztítással, valamit csináltam mert egyáltalán nem ingadozik a fordulat de még mindig magasabb az alapjárat. Holnap reggel melóba menet kiderül.
Köszönöm a segítséget, Királyok vagytok !!!
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-08-2008 23:56:59 // 21677
üdv!

nem tudom,de lassan elvesztem a józan ítélőképességem, tényleg ott tartok,hogy bármi lehet :-(
Holnap írok egy mailt az összerakásról,hátha találsz benne hibát!

jó éjt!
pb_24-08-2008 23:46:26 // 21676
Nálam 1ik oldalon sincs ilyen bevonat, és még nem tapasztaltam ilyen hibát. Eddig 2 különböző gátló is volt benne, ls a jobbosnál még a toronycsapágy is össze volt rohadva, de semmi pattaogás, és ilyesmi. Aztán néhány 7e a 1/2 rugóstagokat felújítottam, +int bevonat nélkül mentek vissza a rugók, ráadásul 1 új tányérra, és nem lép fel ilyen jellegű hiba. De ettől még szereznék én is ilyen bevonatot.
Nem lehet, hogy az összerakásnál van probléma? Mondjuk befeszül a csapágy, és nem forog?
GTVili24-08-2008 23:11:41 // 21675
Az oké....de maga a folytószelep....a GTV-é (2001-es 2,0TS ugyanúgy 63mm mint a szívócsonk belső átmérője....de az 1,8TS folytószelep háza belül le van szűkítve,és a szelep maga kb 55mm).....?
roli15624-08-2008 22:41:45 // 21674
Köszi srácok!! Megyek szerelni ;-))). Azért még jöhetnek az ötletek!!
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-08-2008 22:35:00 // 21673
Üdv Urak!

A rugók (futómű) végein lévő műanyagszerű bevonat külön szerezhető és/vagy miféle anyag az tkp????

szitu: A balos gólyaláb (33) lassan az őrületbe kerget :-(

anno a jobbosnál gátlót cseréltem, meg más cuccokat, többek közt a rugót is egy szépen lefestett bontósra, aztán hülye hangok miatt végül visszatettem az eredetit, még a gyári bevonattal,azóta semmi baj vele. Asszem alkatrészbeszerzési porblémák miatt 2 v. 3 szétszedés volt odáig, gondoltam ezzel a rutinnal felújítom a balos tagot, pedig az semmi hibát nem jelzett.

szépen nekiálltam , a toronycsapágy helyett egy marék golyó esett ki belőle, ( gondoltam is, milyen jó hogy szétszedtem) betettem egy újat, új szilent,stb...
A rugóval annyi volt, hogy ezalatt a bevonat alatt látványosan rohadt itt-ott, levágtam róla és úgy festettem le.
Azóta bármit csinálok, az eredmény ugyanaz:
összerakás után (szétszedve ellenőrzöm: minden alkatrész hibátlan mindíg,semmi gyanús) verda leenged , kormányzásnál a kerék könnyen fordul, egyszerűen tökéletes - kb. fél napig...
...utána kezdi:először finom pattogás-ropogás élesebb alászedésnél, aztán gödörnél vagy felhajtónál egyszer egy nagyobb roppanás,ami utána hasonló szituban megint előidézhető. Felülről nyomkodva az autót semmi hang, kormányzással a halkabb,de folyamatos ropogás előidézhető ,oka: az alsó tányér tekerné a rugót is, az valamennyit enged de utána visszaugrik a helyére :-(

Toronycsapágy és szilent gyak új, minden szaxerűen összerakva és mégis... :-(
Biztos hogy a rugó "helyezkedésével" van baj , konkrétan csak arra tudok gondolni, hogy ennek a bizonyos bevonatnak a hiányában ahol nem kéne, ott öszetapadnak a dolgok, ahová meg rögzülnie kéne a rugóvégnek gondolom, onnan meg kiugrál feszt...

Logikázva csak ez a bevonat maradt bűnbaknak, eddig minden rugó,amiről hiányzott (vagy pl. a felújítottnál zsugorcsővel pótoltam) hasonló galibát csinált ,ellenben a jobbos gyári rugót mióta mocskosan, félrozsdásan, de gyári bevonattal visszatettem, azóta semmi baj azzal az oldallal...)
Amúgy nem nagy hiba, nem lóg a futó, többezret ment a kocsi már így, legutóbb már 1,5 óra alatt megcsináltam a rugóstag ki-be, szét-össze melót, csak finoman szólva bosszant a dolog...

Köszi előre is mindenkinek!
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2008 22:23:48 // 21672
ugyan az a fojtószelepszabályzó az 1.6-2.0TS-nek..
EngineCoffeeTables24-08-2008 22:23:44 // 21671
vagy a vákumszelep a pillangóházon. Egyszerüen el van kormolodva:) ugyanez volt nekem is. 4 imbuszcsavar fogja egyszerü levenni. kicsit meg kell tisztitani, hogy a házban lévő szelep mozogjon. ha nem is ez a probléma egy probát megér mert 10 perc és ingyen van:)
GTVili24-08-2008 22:19:58 // 21670
A 2,0 és az 1,8 TS motor sok alkatrésze megegyezik.....vajon a vezérműtengely is ugyanaz mindkettőben?

Másik kérdés....vajon a régebbi,még bovdenes folytószelep mekkora,egy 2,0 TS-nél?
A torokátmérő az egy forma (63mm) de az 1,8-nál van egy kis szűkítés...és egy picit kisebb maga a folytószelep.....kb 55mm.....
Youri24-08-2008 22:16:37 // 21669
Vagy alapjárati motor...
Liquid24-08-2008 22:08:39 // 21668
valszeg az LMM
roli15624-08-2008 22:00:29 // 21667
Sziasztok!!
Háát nagy gáz van. Nagyon megköszönném ha segítene valaki!
Ma reggel indításnál a gépen alig volt alapjárat 500 körül, kb. 50 km futás után változott a helyzet, azóta 2000 körül ingadozik!! Kész.
Már eddig sem volt stabil az alapjáratom eddig néha 500 és 1500 körött ingadozott, de csak néha volt amikor teljesen jó volt.
Minél előbb elviszem kiméretni, de addig is érdekelne ti mit mondtok??? Alapjárati motor lehet?? Marhára idegesít. Segítsetek Guruk!!!! Köszi.
Ja 156 1.6 TS ről van szó.
tomcsi14624-08-2008 19:52:58 // 21665
A menete itt van a kezemben.... Holott az autóban kéne lennie!
Youri24-08-2008 19:52:09 // 21664
Mondjuk ebben az esetben nem lehet óvatosnak lenni.Azért csak bele kell tekerni azt a k@rva gyertyát...Na mind1,hagyjuk is az egészet!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2008 19:51:38 // 21663
semmi baj a garanciával csak kell egy hivatalos szerviz szakvéleménye aki a beszerelést csinálta ... ennyi, mindenek meg van a menete.
András bácsi24-08-2008 19:51:13 // 21662
Ilyenre szerintem nem lehet garit érvényesíteni sehol. Azt mondják, hogy szimplán túlhúzta a delikvens.
Youri24-08-2008 19:50:49 // 21661
Eza legnagyobb para:-((((
Nem lehet semmiben sem megbízni...
András bácsi24-08-2008 19:47:21 // 21660
De nem ez az első, amiről keringenek a hírek. Hihetetlen ingadozó gyártási minőség van még az új, gyári cuccok között is.
tomcsi14624-08-2008 19:47:04 // 21659
Vonjuk le amit le lehet, legközelebb ott vásárolunk ahol van gari és a be- kiszerelésnél extra óvatosak leszünk. Mégsem röntgenezhetünk meg minden egyes gyertyát beszerelés előt!!!
Youri24-08-2008 19:42:51 // 21658
Vszínű h vmi anyaghibás cuccot fogtunk ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.