Forum >> Szerelőműhely

András bácsi31-07-2009 12:14:18 // 26422
Jaja, ha gyűrűzik az ember, akkor evidens, hogy csapágysort is cserél, hacsak nem magát akarja szivatni. :)
Ferke31-07-2009 11:29:49 // 26421
...és társai...:(((
GTPeti31-07-2009 10:16:57 // 26420
Szia!
Sokat látott kollégám szerint a számított (ezt akarja a mulipl. jelenteni) CO nem stimmel. Vagy túl kevés (légszűrő eltömődve v. pillangószelep probl.) vagy túl sok levegőt (fals szívás) kap az autó. Azonban az is lehet, hogy a nagy meleg tett be neki és téves riasztás.
pb_31-07-2009 10:10:17 // 26418
Kompressziót, olajnyomást kéne mérni. De, sztem nem kizárt 1 generál sem.
ystuc31-07-2009 10:04:46 // 26417
Nem tudom, hírből hallottam. csak gondoltam utána kérdezek...
pb_31-07-2009 10:02:31 // 26416
Ez semmi jóra nem utal. Kéken füstöl?(Gondolom igen, ha kajálja az olajat.)
ystuc31-07-2009 10:00:06 // 26415
Srácok!
TS mocinál mi lehet a gond, ha nehezen indul, csattog, eszi az olajat és füstöl kegyetlenül?
TDI7531-07-2009 08:30:44 // 26414
Sziasztok! Nem tudtok valahol a 16. ker környékén egy olcsó futóművest SOS ben be kéne állítani a kis boxi elejét. Ha tudtok valamit akkor osszátok meg velem is.
istvan30-07-2009 23:36:59 // 26413
Sziasztok

Nem tud valaki kölcsibe adni néhány napra vezérlés lefogató tappancsokat 2.0 16v ts motorhoz? A nagy segítség az jöhetne bp-ről vagy bp-mór távon valahol útközbe ;)

Köszönöm István
Szilárd30-07-2009 23:27:46 // 26412
Az a baj,hogy szorít az idő holnap délelőtt...
GTVili30-07-2009 22:39:36 // 26411
Muszáj pest....? Halásztelek....? A Gyuriék (Large autó) pikk-pakk megcsinálják...;-D
Szilárd30-07-2009 21:59:12 // 26410
Srácok!

Ki tudna törölni egy GTV hibatárolót Pesten holnap délelőtt?
Ferke28-07-2009 15:34:41 // 26409
Háát, erre aztán nem könnyű diagnózist felállítani:)
a kuplung ráengedés meg a kormányzás tuti nem okozhat nagy galibát a motor járásával kapcsolatban:)
URBAN28-07-2009 08:53:04 // 26408
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!! Mindenkinek!
attika27-07-2009 20:35:55 // 26407
Hello mindenkinek van egy kis probblémám. Van egy 145 1.4 TS -em.Ma jöttem az egyik falubol a városba és ha bérkezem a tablához pár métert jővők és lekel térnem benyomom a kuplungot viszarakom 2 be lasitok lekanyarodok és a kuplungot a kanyarodás után akarom ráengedni forditom akormányt és az auto leál.Ez nem az első eset mértvan ez?
Selmak27-07-2009 19:54:59 // 26406
Nekem is így kezdődött aztán besült a vízpumpa, nézesd meg szerelővel.
GT Ɨ|ѯ27-07-2009 18:40:44 // 26405
gyárira?

mert ha nem az akkor az szokott ciripelgetni rendesen....
URBAN27-07-2009 16:50:35 // 26404
2007-ben lett kicserélve, azóta futott 2000 km-t.
GT Ɨ|ѯ27-07-2009 15:00:04 // 26403
hosszbordás szíj mikori?
Vili27-07-2009 13:14:42 // 26402
Hát akkor ékszíj le legalább ez a rész kizárva ha nem csinálja.
URBAN27-07-2009 13:10:41 // 26401
Igen, a vízpumpát a vezérműszíj hajtja! Az ékszíj csak a generátort hajtja!
Vili27-07-2009 13:02:22 // 26400
Nem tudom az 1.4-en is a vezérműszíj hajtja e a vízpumpát.Én melegen levenném az ékszíjat,hogy úgy is csinálja vagy sem.
URBAN27-07-2009 12:35:52 // 26399
Nem csúszik, és ne arra a hangra gondolj, mert inkább ez olyan fütyülő hang!
indítás után nincsen semmi hang!
Csak mikor 80 fok köré ér a vízhőfok!
Vili27-07-2009 12:31:01 // 26398
Pedig a sima szíjnál lesz a hiba,próbáld meg csúszás gátlóval befújni,hogy változik-e.
pb_27-07-2009 12:28:04 // 26397
Próbáld + itt.
URBAN27-07-2009 12:25:30 // 26396
Köszi a választ, de az is cserés volt!
Vili27-07-2009 12:22:01 // 26395
Ékszíj feszítő és vezető szokott ilyet produkálni.
-=ftc001=-27-07-2009 12:18:53 // 26394
Ciao!

Azt szeretném kérdezni, hogy tud e valaki ajánlani Pesten és környékén megbízható kormánymű-felújító műhelyt? Sajna lógást diagnosztizáltak a 147-esemen, és állítólag ezzel a típussal még foglalkoznak, nem úgy mint a 159-esekkel.

Köszi..
URBAN27-07-2009 12:01:14 // 26393
Sziasztok!
Segítségre volna szükségem, mert ilyet még nem tapasztaltam.
Szóval 145-öm (1.4 TS) kb. 80 fokos vízhőfoknál fémes visító hangot ad ki alapjáraton, ami kis gázadásra elmúlik, majd alapjáratra visszaálva megint elkezdi. A másik fura hang, mikor járok az autóval "turbós" hangja van egyre erősebb a fordulatszám növekedésével. Gondoltam generátorcsapágy, kicserélve nem változott. Vízpumpa hangja lehet? Vezérműszij görgőkkel nem rég volt cserélve. tanácstalan vagyok! Köszi a segítséget előre is! Üdv. Imi
VinceP4 (Il capitano)27-07-2009 10:37:15 // 26392
Van egy "Automata vs. kéziváltó" topic, ott szoktak minjdig ilyenekről beszélni.
Longman27-07-2009 10:32:26 // 26391
Sziasztok,

147-es Selespeed, kidobálja a sebességet a váltó. Ha a kart fogom, akkor bentmarad, de ha elengedem, rögtön kidobja. Mi lehet vele? Németországban váltócserét javasolt a márkaszervíz..
Tomasman26-07-2009 22:37:07 // 26390
Hali all!

Már több mint egy hónapja szenvedeka kocsival!
Valaki nem tudja mi lehte ennek a hibának sz oka:

P1177 Multiplikatív keverék -adaptáció
(Bank 1, nagy motorterhelés tűrésen kívül)

P1178 Multiplikkatív keverék -adaptáció
(Bank 2, alacsony motorterhelés tűrésen kívül)

Szinte mindig egyszerre jelentkezik a hiba! Nagyon örülnék ha valaki segítene!
Nem tudom mi lehet!

Köszi
evetke26-07-2009 18:52:49 // 26389
Nekünk "csak" egy húszas ment rá . De gondolom a tiéd mérföldekkel több volt.
Mi biztos megtartjuk jó szokásunkat, hogy ahogy baj van írunk ide , mert eddig még mindig volt egy halom segítség. Így csak az anyag kerül pénzbe mert apjuk megszereli.
admirális26-07-2009 10:22:55 // 26388
Szerintem a tied régi ehhez, hogy ezt próbálgasd. A vezetőoldalon is tényleg ki van kábelezve? Ez érdekes. Az utas oldalon a vezeték valószínűleg az ülésbe épített súlyérzékelőé, mert az utasoldali műszerfal légzsákhoz olyan is volt még 1998-ban. De kb 1999 második felétől már nincs, tehát elképzelhető hogy egy 99 utáni ülésed van, és 1 csatlakozó van rajta, ami a légzsáké, az autódban meg a súlyérzékelőt fogadó csati van, és ha a kettőt összecsatlakoztatod, történhetnek érdekes dolgok...
Bördi 15626-07-2009 10:03:33 // 26387
Sziasztok kérdezni szeretném hogy vettem új üléseket a 156 os alfámba ami oldal légzsákos de az autómba csak vezetőoldali van gyárilag viszont meg vannak a gyári kábelek csatlakozóval együtt a kárpit alatt az üléseknél oldallégzsákhoz szerintettek össze köthetem vele nem lesz gubanc nem akarom hogy elszálljanak az ülésbe lévő zsákok.
Előre is köszönöm a válaszokat
pb_25-07-2009 23:32:22 // 26386
Mléxem a történetre, ez sajnos könnyen +Sik.(
Selmak25-07-2009 18:09:31 // 26385
Nekem meg a vízpumpa besült és el kezdte enni a bordásszíjat. Fémes nyekergő han, meállok, géphátető fel, és füstöl a vezérlésnél valami. Engine off. Hazahúz. Cimbim meg kicserélte ami kellett. Nagy mákom volt mert ha nem állok félre akkor szelepkócolás van.
Barni14725-07-2009 12:53:15 // 26384
Ez nekem is volt, csak én csapágyasra hajtottam a mocit. Nem kis lóvé ment rá utána .
Selmak25-07-2009 11:43:06 // 26383
Befolyásolja de pozitív irányban. Kartergáz miből is áll, olajpára, füst, meg némi levegő. Édsanyám jürgen motoros trabijában lekötöttem a kartergáz visszavezetést és ledugóztam a szívócső beszájadzását és rögtön életvidámabb lett a motor. Ha kikötöd akkor a szívócsőbe szájadzást le kell úgy dugózni hogy nem legyen lehetőség se elfújni se fals levegőt szívni mellette. Láttam olyan EURO4-5 buszt ahol simán ki volt engedve a szabadba a kartegáz, ha nekik szabad nekünk is.
pb_25-07-2009 11:04:02 // 26382
Örülök, hogy +javult a verda!))) Szokásos hiba, valaki valamikor cserélt benne, vízpumpát, és nem figyelt a részletekre.( Szépen leforgott a tengelyről a lapátkerék. Kisebb fordulaton, már nem volt képes átforgatni a vizet, nagyobb fordulatnál, pedig épp forrás6áron tudta tartani a hőmérsékletet. Mivel nem volt +felelő az áramlás, ezért melegedett felemásan a rendszer.
zee25-07-2009 10:32:33 // 26381
Sziasztok

A problémám a következő: eröltetettebb menetnél (pl hegy,szerpentín) felmegy a víz hőfok kicsivel 80 fölé (tudom,ez lenne a normális),elveszti a kocsi az erejét.Ha jön egy sima szakasz ilyenkor (vízszintes) akkor sem gyorsul. 4.-ben teli gáznál 60-ról el sem mozdult a mutató csak nagyon lassan. Mi lehet a gond? Visszahül,újra a régi,megy rendesen.
Másik gondom, hogy ilyen melegben,mint ami most van,az autó kint áll a napon, akkor nagyon nehezen indul. Ezután viszont gond nélkül szinte azonnal indul.

köszi
atesssz25-07-2009 10:28:44 // 26380
akkor ha a kartelgáz cső visszavezetést (ami a turbó és a légszűrő közé megy vissza) lekötöm, és kieresztem a szabadba, az nem befolyásolja vmilyen szinten a motor működését? (Engem mondjuk zavar, hogy vékony olajfilm réteg van a szívocsövömön)
Peti 14625-07-2009 09:51:44 // 26379
ha nem megy az ablaktörlő motorom, akkor az ment szét, vagy más oka is lehet (persze érintkezési hibán kívül) ?
pe-Ti25-07-2009 09:48:13 // 26378
Üdv!
Tavaly nyáron pontosan így jártam egy kamionsor előzésnél chek-lámpa kigyullad, motor erőtlen de a következő restart után látszólag minden rendben, nekem akkor kezdődött a turbóval (+egr-el) való szívás amit végül a geometria kipucolása meg az egr porrá szedése és hideg zsíroldós "kezelése" oldott meg!
Javaslom olvasd ki a hibakódot (hiába alszik ki a lámpa eltárolja az ECU) ha "turbónyomás jelszint túl magas" a kód akkor érdemes átnézetni a turbót meg a szívótorokban lévő érzékelőjét! Olvasd el a blogjaimat hátha segít!
Selmak25-07-2009 09:11:25 // 26377
Kartergáz cső amit mutattál, elképzelhető hogy a szelepe szarakodott és felnyomot egy adag trutyit vagy csak hozzáadta nyomását a MAPhoz és határértéken kívül került, az ECU meg azt hitte megszaladt a túró. Ha a kartergáz szelep szaraxik akkor csere, vagy kartertgáz kivezetni a szabadba (juj mit kapok érte a mélyzűdektől) és a szívócsőbe szájadzást ledugózni.
Fighter25-07-2009 08:23:14 // 26376
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 164-esen, hogy és hol kell leereszteni-feltölteni a szervó olajat?
Köszi
András bácsi24-07-2009 20:27:11 // 26375
Nem tudom, de nekem is szarul illeszkedik, és olajos. Arra gondolok, hogy hirtelen nagy túlnyomás lett, és ez volt a leggyengébb láncszem.
biglaci24-07-2009 20:25:29 // 26374
viszont ha szelep, akkor feltetelezem, hogy jarnia kell. okozhatta ez a teljesitmenyvesztest vagy mashol keressem a hibaat??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.