Forum >> Szerelőműhely

Átok79146TD18-01-2010 19:15:47 // 28436
milyen nyomásszabályzó?
WarbiRunner (Gyuri)18-01-2010 19:00:00 // 28435
Akkor ehhez kapcsolódóan...tud valaki valami leírást, amiben benne van, hogy melyik szenzor milyen tápfeszt hol kap, és milyen jelet kell visszaadnia? Ha másnem rámegyek egy szkóppal a verdára...
Aurora18-01-2010 18:52:08 // 28434
Sziasztok kedves Cartársak! Van egy problémám a 156 osommal. Hirtelen gázadásra berángatózik, és ég a kis piros injektorlámpa a müszerfalon. Mi lehet a baja szeretet járgányomnak?
Tomasman18-01-2010 18:43:58 // 28433
Hali!

Valaaki volt itt aki tudta hogy KKL interfésszel hogy lehet a BOSCH ECUhoz hozzáférni! Mert simán a KKLel a Magnetic Marelli Selespeed Ecuhoz tökéletesen hozzáférek, viszont a BOSCH 5.7 ECUhoz nem! Ott kell valami átkötést csinálni az OBDII csatlakozó pin 1 és a pin 7 között? Vagy a pin 1 és a pin 7et kell rákötbi a 11es pinre? Meg még az a kérdésem hogy Siemesn ECUhoz pin1 pin 7 pin9 kell egymásba kötve? Van egy angol leírás de nem vágom tlejesen tisztán aztán gázt nem akarok! Köszi a helpet
WarbiRunner (Gyuri)17-01-2010 20:31:58 // 28432
A JTD nyomásszabályzó köréval van valamelyikőtök képben?
A computernek meg van, hogy milyen terheléshez és fordulathoz milyen feszültségértéket szeretne látni a nyomásjeladón?
Ugyanis úgy jártunk, hogy a referencia autó (az enyém :-))) 0.2V-al nagyobb jelet ad azonos óraszerinti fordulaton az "x-akta" autóénál.
Oké, kisebb a nyomás, de miért? Tud nagyobbat szabályozni, 4V-ig elmegy padlógázon terhelve, vagyis a pumpa és a nyomásszabályzó képes lenne biztosítani a 0.2V-al nagyobb jelnek megfelelő nyomást. Akkor most hol van elbuszva a rendszer?
Miért nem szabályoz ugyanannyit, mint az enyém?
Létezik olyan, hogy a fordulatszám jeladó csal, csak a rendszer nem veszi észre? Mert csak erre tudok gondolni. A comp egyértelműen railnyomás tartományon kívül hibát ír, de a railszenzor jó, kettőt cserélgetünk, ugyanazt csinálja mindkettő, ugyanazokat a fesz értékeket adják vissza.
Buddha17-01-2010 20:16:59 // 28431
A hőm.jeladó lehet hibás, ez is esélyes vonal! Diagnosztikai műszerrel élő adatot kell mérni és összehasonlítani, azonnal kiderül ha van eltérés, pontosabban ha túl van a határértéken!
Krisz15617-01-2010 16:57:40 // 28430
A kérdés komoly volt de azért mert csak ma kapam akezembe az ajtót és már tudom is a választ de azért köszi majd a viszavágot nem hagyom ki ha lesz rá esélyem :))))))
pb_17-01-2010 12:00:55 // 28429
Ne magyarázzá a költói kérdésról, képes lenné, még az 5ös csavart is letépni 80NmL.DDDDD
GTPeti17-01-2010 07:53:54 // 28428
Cartásrsak, itt is feltenném a kérdést: Ezek ugye 16V-s JTD-be való csövek?
Ferke16-01-2010 22:35:27 // 28427
Maga a kérdés komolyságából adódóan szerintem mindenki azt hitte, hogy költői...:))))))))))
(Bocs, de nem hagyhattam ki:))) )
Krisz15616-01-2010 17:53:09 // 28426
Sziasztok egy kis segitség sikerült szereznem egy hátsó szárnyat ajtóval együtt csak az a kérdésem hogy ezek csavarozva és ragasztva is van? Mivel tudnám én azt leszedni pengével vagy van e valikinek valami más ötlete.Köszi
"Száguldosrác"16-01-2010 15:11:01 // 28424
bocsánat mindenki nevében :D érzéssel kel meghúzni ne tépd meg nagyon a legjobb a t kulccsal húzod meg.nem kell és nem is nyomatékozzák.
kando.16-01-2010 15:05:58 // 28423
Erre a kérdésre senkinek nincs válasza?
Mindegy, akkor gondolom nem kell nyomatékolni a csavarokat, kösz
GTPeti16-01-2010 14:52:19 // 28422
Én nem mondom, hogy nagy rakás. Főleg nem a marketingjük. Manapság egy talicskát is el tudnának adni BMW jellel. (Jó... erre Te azt fogod mondani, hogy ezt is teszik. :))))
zsola7516-01-2010 14:44:52 // 28421
Rendben, köszi a segítséget....
Aztán majd bejelentkezem.....mi lett. :)
"Száguldosrác"16-01-2010 14:22:22 // 28420
ártani nem árt neki ha megkergeted de még nem tanácsolom mert frissen rakott mocit ne 5ezer km után kergetheted de 5ezer km él cseréld az olajat is le ha teheted.katalizátort nem hiszem hogy le kéne cserélni,az nagyon ritka mikor tönkre megy.
"Száguldosrác"16-01-2010 14:14:12 // 28419
az magunk közt szólva a bmw egy nagy rakás.........r.nekem a régi cápa orrú az még tetszik sokáig fájt a szívem egy olyanra,azok még autók.
zsola7516-01-2010 14:11:37 // 28418
Köszi nagyon rendi vagy.....
remélem nagy problémát nem fog okozni a megtalálása, de sajna azért ahoz sem fűzök már sok reményt de természetesen kipróbálom.

Azzal ne foglalkozzak, hogy meghajtom egy kicsit?
Vagy a katalysator cseréljem le egy másikra?
Csak abból abszolult nem nézem ki, hogy ennyit vissza venne az érétékekből...
"Száguldosrác"16-01-2010 14:11:23 // 28417
Jó neked nekem 20 felett is volt rendesen és semmi tuning még akkor.rendesen teli tank közel 300km-e volt elég +3lambda szondát csinált ki a szar lmm.
GTPeti16-01-2010 14:09:34 // 28416
Csak aztán nehogy úgy fejlődjenek, mint a BMW... hogy elhagyják a hőm. mérő műszereket. ("Mer'az nemfontos.")
zsola7516-01-2010 14:09:11 // 28415
De jó neked.....:)
"Száguldosrác"16-01-2010 14:09:06 // 28414
ha esetleg nem találod megpróbálom neked lefotózni mire is gondolok én :D
Kau16-01-2010 14:08:42 // 28413
Nem neked írtam, hanem Száguldosrácnak ;)
Azt írta van neki olyan, amitől többet eszik a kocsi. Én az enyémet még nem bírtam 10 fölé vinni :))
"Száguldosrác"16-01-2010 14:07:35 // 28412
bocsánat a az elírásért :D igen menyivel egyszerűbb lenne és praktikus.De ehhez fejlődni kéne a tervezőknek. :D
zsola7516-01-2010 14:05:19 // 28411
LMM-et cseréljem ki?
GTPeti16-01-2010 14:04:47 // 28410
(kis kieg.: nem fars, hanem fals. németül falsch-nak írják.)
amúgy stimmel, amit írsz. általában külön szenzorja van a műszereknek és a computernek. (na ez sem lesz mindig így... anyagi megfontolásokból. és valljuk be: nem is lenne rossz, ha a műszerfal már digitális formában kapná meg a computertől az adatokat. legalább 100%-osan látnánk, ő milyen értékekkel számol.)
zsola7516-01-2010 14:04:06 // 28409
Aha ez azt nem is rossz ötlet.
Igen a termosztát házban van egy nagy jeladó a hengerfej oldalában.
Alatta meg azt mondod van egy kisebb hő patron ami a computernek adja az infőt, hogy mennyi is az annyi?
Akkor ezt még megnézem, mert az biztos, hogy nem volt kicserélve és babrálva....
Kau16-01-2010 14:03:11 // 28408
Én azt az LMM-et bepróbálnám ;)
"Száguldosrác"16-01-2010 14:02:06 // 28407
na igen szemétség,hogy egy kis aproság 70-...ezer be kerül.
"Száguldosrác"16-01-2010 14:00:40 // 28406
még valami eszembe jutott,a komputer az másik jeladóról kapja a hőmérsékletét a víznek mint a műszerfal.neked is a hengerfej oldalán van a termosztát és azon van egy jeladó ami a vízhőt méri de az a műszerfalhoz van köze a másik a hengerfejbe van becsavarva majdnem alatta a termosztát háznak nekem legalábbis úgy van és az a komputernek a jeladója ami még fars adatot adhat!!
zsola7516-01-2010 13:55:45 // 28405
Vadi új és Bosch.
Egy kisebb vagyonért.....
"Száguldosrác"16-01-2010 13:54:16 // 28404
Akkor az kilőve a venti.neked most milyen lmm van bent ?új?márka?én már csak arra tudok gondolni hogy az lehet a ludas.hiába működik.
zsola7516-01-2010 13:46:21 // 28403
Az autóban lévő műszert már figyelembe sem veszem.
Amúgy aszerint 90-ig felmegy aztán kinyit és 80-90 között megáll.
Műszer szerint 85-92 között ingadozik és kapcsolgat a ventillátor is.
Autodata szerint 82-88 között kellen működni.
A műhelyben viszont álló helyzetben alapjáraton, hogy ha rossz lenne akkor is valamennyire fel kellene melegednie,de mondom a venti is ki be kapcsol...
"Száguldosrác"16-01-2010 13:41:50 // 28402
nem! hanem után gyártott ujjat vettem azzal nagyon megszívtam,esetleg a vized nem melegszik fel rendesen!! a termosztát rendesen működik?az is okozhat többletfogyasztást mivel hidegnek érzi a motort a komputer és dúsabb keveréket enged.
zsola7516-01-2010 13:40:23 // 28401
a veszteség mérésnek meg van a maga technologiája az biztos.
Mindenképpen tud abban segíteni hol is szökik meg a levegő és egyértelmű is szokott lenni....
Annak elhárítása után jó szokott lenni a motor...
Igen ez már nem az olcsó javítások közé tartozik, mert mindenképpen motor megbontással jár sajnos.
zsola7516-01-2010 13:37:11 // 28400
na ameddig nem volt kicserélve addig nekem is 17 illetve attól felfelé volt ilyen.
Most 12-13 liter kb.
Ami neked volt új az bosch volt?
Nekem a gyári van most benne illetve új is, de a régivel nem is ment rendesen illetve volt, hogy nem is indúlt.
Az nem lehet, hogy ki kellene vele szabadulni egy hosszabb útra és megkergetni.....
Lehet, hogy hülyeség de ez jutott most eszembe.
"Száguldosrác"16-01-2010 13:32:54 // 28399
Ha nagyon sok a fogyasztásod akkor lehet ám az is hogy jo a lmm-ed de mégse,nekem van egy lmm ami jo működik az autó megy mint barom de 17-20liter tőle a fogyasztásom és zsír új kb 1000km mentem vele,betettem egy bontott eredetit és 8liter a fogyim.
"Száguldosrác"16-01-2010 13:29:26 // 28398
én csak egyszer csináltam veszteség mérést saját kezűleg és kb 2szer néztem végig ahogy a volt mesterem csinálta és nem jött ra semmire.lehet kőnyélmű kijelentés volt az előbbi(akkor bocsánat) de ebből én azt vettem ki hogy csak pénzt lehet vele kivenni a másik tárcájából.
"Száguldosrác"16-01-2010 13:25:43 // 28397
mennyi kb a fogyasztásod?
zsola7516-01-2010 13:25:03 // 28396
Miért nem pontos?
Nekem már volt olyan, hogy segített....
zsola7516-01-2010 13:24:09 // 28395
nem de a műszer hitelesítve van, és több autót is mér naponta.
Nekem meg a fogyasztásom horror...sajnos. :(
Igen nem olcsó az tény de most már annyiba va, hogy szerintem ez már nem oszt nem szoroz....
Csak gondoltam már valaki járt így.
Arra még esetleg merek gondolni, hogy nem jó a katalysatro,mert úgy már jártunk, de az sem tudja önmagában szerintem lehúzni az értékeket a megengedett tartományba.
Vagy igen???
"Száguldosrác"16-01-2010 13:18:43 // 28394
az a baj a veszteségméréssel hogy az se pontos nem árt de nem is leszel okosabb tőle,sajna.
"Száguldosrác"16-01-2010 13:15:21 // 28393
akkor okoskodom egy kicsit :D :D ez nagyon fogós kérdés megkel hagyni,az a baj hogy egy vez.módosító nem olcsó mutatvány,és ha nem nyersz vele semmit az bosszantó lesz,esetleg egy felújító készlettel kellene próbálkozni mert az csak 1-2 ezer forint és kibír kb 1 évet.ha megjavul akkor lehet bele megvenni az ujjat,de én még mindig amondó vagyok hogy az nem okozhat ekkora különbséget az emissziós értéken,esetleg másik műszerrel mértetek már emissziót?
zsola7516-01-2010 13:12:19 // 28392
a veszteség mérés még lehet célra törő a kompresszió az már megvolt...
Buddha16-01-2010 13:10:52 // 28391
Ezek ismeretében én is mérnék egy kompressziót, sőt, inkább veszteséget...
zsola7516-01-2010 13:07:37 // 28390
a gyertyák nem hogy egér szürkék hanem olyan mintha tegnap lett volna bele rakva.
mindegyik egyformán...
Mértem de 2000Km van még csak a motorban teljes generál után és azok is egyformák... Olajból meg semmi nem hiányzik, és mondom az emissziót kivéve semmi jele rendellenes működésnek.
Nem veszem okoskodásnak hiszen én is teljesen tanácstalan vagyok és minden olyan ötlet jól jöhet amin én átsiklottam....
"Száguldosrác"16-01-2010 13:03:07 // 28389
Férre ne érts nem akarok okoskodni kolléga :D kompressziót mértél rajta?
"Száguldosrác"16-01-2010 13:00:58 // 28388
Egy kérdés a gyertyákon van salak anyag lerakodás?és milyen színű a gyertya?mert akkor jo ha galambszürke és nincs rajta salak lerakodás,nekem a 4 hengerből csak egy henger gyertyáján volt salak,ez a henger ette az olajat a másik három nem és ettöl volt rosszab a co és a hc értékem.és bosszantó mert 10ezer km volt a mociban teljes generálás után,a hiba 4szelepszár szimering csere ismét és megjavult.Nemvolt többé salaklerakodás a gyertyán és jo lett az emissziós értékek is.
zsola7516-01-2010 12:53:50 // 28387
na pont ez van, hogy minden diagnosztika szerint jó az LMM és a lambda is.
A motor szépen egyenletesen megy de természetesen kisebb diesel hang jön már ettől a vez.módtól.
Jelenleg 5 a Co és 300 a Hc érték amit egyenlőre nem tudok elképzelni mivel mással lehetne levinni... :(
Az üzemanyag nyomás is rendben van, gondolok még a gyertyákra de azok sem régiek...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.