Forum >> Szerelőműhely

Liquid06-08-2010 21:56:33 // 31036
jaaa, péntek este van nehezen forog az agyam :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2010 21:50:39 // 31035
de valamit ők csinálnak a legjobban...pezsgő, sajt, parfüm, 69 :P
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2010 21:46:33 // 31034
bzi franciák, francia bzik :P
Liquid06-08-2010 21:39:53 // 31032
hát nemtom, nekem nemigazán eszi az olajat, pedig tolom neki rendesen, ez szerintem erősen függ az adott géptől, az tény hogy többször lehet hallani olajfogyásról mint nemfogyásról.
"6-7 literes fogyasztást csak dízel tud provokálni, TS motor nem. És lássuk be, a TS motor nem is ezért van :D." ezt nagyon szépen összefoglaltad :)
Liquid06-08-2010 21:36:54 // 31030
azsejó :)
előítéletem van a franciákkal kapcs. :)
Imyx06-08-2010 21:30:26 // 31029
Georgenak igaza van, nehéz a TS-t max. olajszinten tartani :D. Nekem a kettő közt van mindig.
Más: 1.8 TS nekem alaphangon 11 liter városban, és akkor még nem is forgatom. 6-7 literes fogyasztást csak dízel tud provokálni, TS motor nem. És lássuk be, a TS motor nem is ezért van :D.
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2010 21:26:29 // 31028
lassan a lakosságban sincs sok gall....na akkor milyen lehet a TRW gyár? :P
András bácsi06-08-2010 21:25:19 // 31027
Az hagyján, de ki a francia? Nézzük csak a válogatottjukat: gall nem sok van. :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2010 21:22:40 // 31026
:D büdösek mint a sajtjaik :P
András bácsi06-08-2010 21:15:49 // 31025
Mire gondolsz, ami a nemmosakodósnéptől származik? ;)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2010 21:09:02 // 31024
mert a francia nem mi? :P
Liquid06-08-2010 20:53:05 // 31023
gyárit, német cucc olasz kocsiban mindig elromlik :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((06-08-2010 19:15:33 // 31022
kérdezd erhard 242-t :)
nekik elég nagy rutinjuk van ebben :)
Alfa GT-Csaba06-08-2010 19:11:37 // 31021
Sziasztok.Valaki tud nekem abban segiteni hogy melyik gyártmányú lengőkart érdemes megvenni,agyári olaszt vagy a németet?
Alfa GT-Csaba06-08-2010 19:09:21 // 31020
Sziasztok.Valaki tud nekem abban segiteni hogy melyik gyártmányú lengőkert érdemes megvenni,agyári olaszt vagy a németet?
Hari06-08-2010 18:50:25 // 31019
Mi az az "ÓÓÓCCSÓÉRT"?!!! ... mesélj valamit mit tartalmaz a "blok"?
Sityu06-08-2010 13:31:58 // 31018
Khhm.. 1.8 TS blokk, svájci 165.000 az órában. Óccsóért :)
hl7406-08-2010 09:51:12 // 31017
Sziasztok,
itt is megkérdem: 147-esemhez keresek megbízható szerelőt, Észak-Pesten, vagy vonzáskörzetében (Nógrád is jó!) Leginkább olyanokra gondolok, akiket nem nagyon lehet a weben fellelni, mert ott már szétnéztem. Szeretném gondosan tovább szervizeltetni a járgányt.
Ha van javaslat, jöhet priviben is, köszi!
Dozer06-08-2010 06:21:20 // 31016
1.6 TS 10-11 liter?? Huhhh akkor befogom a számat a 13-mal, nem olyan rossz az :DDD
GTVili05-08-2010 22:25:38 // 31015
Majd a pénztárcádnak fog ártani....nem olcsó mulatság.....
Alfa GT-Csaba05-08-2010 22:21:55 // 31014
Nekem box van a gt-be rakva,és van egy olyan jelenség 5.-6.-ban hogy durvább gázadásnál berezonál szerintem a kettőstömegü lentkerék.Ez normális jelenség?Miért van ez?Ez árt a kocsinak?
Liquid05-08-2010 21:49:49 // 31013
vártam mikor fogsz ráharapni :D
Liquid05-08-2010 21:48:48 // 31012
így van, 70-nel 5-ben vagy 6-ban (kinek mi van) jó kis fogyasztások jönnek ki, még Perdix is megénekelte mikor elszuzukisodott :)
Alfa GT-Csaba05-08-2010 20:10:29 // 31011
ez így van!70-es tempóval 5.ben-6.ban minden kocsi jól eszik,nem sok a a különbség a benyás ás a diesel köztött,de normális tempónál literek.
Buksi05-08-2010 20:04:06 // 31010
Gratula a K-hoz! ;-))
Buksi05-08-2010 20:00:54 // 31009
Majd szorítunk és akkor nem fogod! :-DDD
csocsi05-08-2010 19:50:51 // 31008
Az ember mindig tanul valamit :))
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 19:47:32 // 31007
Már tudom hogyan jönnek ki a csoda fogyasztások, ma voltunk Agárdon és a 70-en szinte mindenki 70-nel ment ... gondolom az ilyen emberkék írnak be a népítéletbe hogy az 1.9PD A4 csak 4L-et eszik, a 2.0 Vectra meg csak 6L-et...mondjuk így nem csodálom :P
Alfa GT-Csaba05-08-2010 19:32:06 // 31006
Sziasztok.Ha a 156-os ts 1.6-os 7litert evett volna,még mindig nálam lenne!Nyáron 7,5-8 télen meg megzabálta a 10-11 litert.
GTVili05-08-2010 19:10:39 // 31005
Ááááááá....egy fenét! Óvatos használat mellett is 8,5-9litert eszik.....az 1.8 TS....
Etanollal felesben meg 10-et......
Kau05-08-2010 19:08:03 // 31004
Nem győzöm én is mondani a TS tulajoknak, hogy a maxon tartsák az olajszintet, mert, ha csak félúton van a min-max között, akkor előbb utóbb a vezérlésmódosító is megszólal. Minimum szintnél nem is kell sokat várni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 18:54:17 // 31003
Azért azt Te sem hiszed el hogy egy 1.8TS ha pakolod neki 7-8L-et eszik :P Hol vannak ezek a csoda járgányok? Szeretnék egyet kapni 7 végére....az én 156-om 6-6,5L-et evett és hajtottam....
pe-Ti05-08-2010 18:30:19 // 31002
Üdv!
GEORGE én nem fikáztam a JTD-t hanem a saját tapasztalataimat osztottam meg másokkal hidd el mihelyt kezdett hűlni a levegő jöttek a gondjai (EGR+turbó+izzítás) ami egyértelműen abból adódott, hogy teljesen mások a használati szokásaink! A dízelnek nem való a hidegen 3-4 km reggel melóba este haza ezért kezdek letenni az 59-ről mivel sorban olvasom az EGR, részecskeszűrős gondokat olyanoktól is akik pályáznak ha lenne egy értelmes benzines (illetve van a TBi de az horror árú) motor nem haboznék. A másik a fogyasztás téma az én Mjetem soha nem volt "éhezőművész" simán bekapta a 7-8 at ha pakoltam neki ezzel szemben "Hupikék" cartárs például ennyivel jár az 1,8 Ts-ével hajtósan (4 személy) így elvész a dízel előnye meg a szűk használható fordulatszámmal sem tudtam megbarátkozni de legalább kiderült a dízel nem az én világom!
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 15:59:07 // 31001
ezért kell töltögetni :)
GEORGE05-08-2010 15:40:00 // 31000
kevés TS tud max olajszinttel menni, mert fogyasztják....
pb_05-08-2010 15:12:18 // 30999
Én sem 10k Kmről beszélek.)
pb_05-08-2010 15:10:24 // 30998
Nyilván a min, max közötti változásról van szó.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 15:10:22 // 30997
nem 10e km-ről beszélgetünk...
pb_05-08-2010 15:08:51 // 30996
Nem az olajszint változásától lesz csapágyas 1 motor.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 14:55:34 // 30995
érdekes eset tanulmány ...ha a maximum olajszintből 10% hiányzik akkor az olaj forráspontja drasztikusan lecsökken...amitől sárosodik, csökken a hűtő képessége...azért kivi lennék hány TS lesz hajtókarcsapágyas mondjuk maximum olaj szinttel....
GEORGE05-08-2010 14:44:17 // 30994
Annyiszor megfogadom, hogy nem reagálok, de valahogy nem tudom megállni.....no meg gyűjteni kell a hsz számokat is :-) :-D

Peti ha annyit mennél TS-del mint anno én a TS-mel meg mint most az aktuális autómmal, már rég elő jött volna valami TS kín neked is.

Elhiszem mindenkinek, hogy jó a TS-e és még nem jött elő rajta semmi se.
De sajnos ettől még a főtengelyen nem megvezetett hajtókar ott van.
A keveset szállító olajszivattyú szintén, a változó alapjárat ami sokszor lefulladással jár, és hiába cserél az ember LMM-et, gyertyát, lambda szondát, nem tudja ki irtani a jelenséget. És akkor vez.módosítóról már ne is beszéljünk.
Jó pár TS tulaj szenved ilyennel csak vissza kell olvasni
érdemes a külföldi fórumokon is szétnézni, ott is ilyen gondokról beszélnek a TS tulajok. Gondolom ők sem csak kitalálják..

A TS-el jól lehet autózni, szépen viszi a gépet, jó a hangja, de ettől még a konstrukciós gondjai meg vannak.
és bizony bármely bontóba elmész hiánycikk a TS blokk, vagy a TS főtengely. Gondolom ezek nem műgyűjtők vásárolják a vitrinekbe....

Név nélkül, több olyan ismerősöm van akinek a TS K.O után újból előjött hajtókarcsapágy vagy más jellegű gond.....ha őket kérdezed másként nyilatkoznak a TS motorról, pedig a mai napig azt hajtják.

A JTD-k megbízhatóságra komoly nagyságrendekkel jobb, ettől még nem kéne rájuk haragudni. Én örültem volna neki a legjobban, ha a TS-ek csak megközelítették volna a JTD megbízhatóságát. akkor most lehet megint TS-ben ülnék.......


Akkor ideírom, hogy az 5 éves 240ezres jtd-nek milyen kínjai voltak.
200ezernél letört a turbónak a kipufogófelölői járókereke tőben. A turbós szerint a mai Garet turbók kb olyan szarok mint a Fosch alkatrészek és ritka amelyik ennyit elmegy. mutogatott nekem 60-70ezres turbókat főként renaultból és bmw-ből totálkárosan...ehhez képest bármelyik jtd-ben többet bír a turbó.


Behalt egy LMM, melyik Alfában nem kell min 1szer cserélni?

Most a héten az egyik fő biztosíték lábát "megette" a tisztító folyadék és megállt menet közben. Ez nem az autó hibája.

A jobb oldali belső féltengelycsuklót kétszer kellett cserélnem a közel 400Nm kinyírja ezt a hitvány opel alkatrészt.

Én kívánom Alfásnak, hogy ennyi baja legyen bármely Alfájával.
Én elismerem, hogy a JTD-nél a turbót szokták hibaforrásként megjelölni, nem is tagadom, mint ahogy te teszed a TS hibákat.
Tényeket nehéz elsumákolni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 14:19:46 // 30993
mondjuk egy év alatt keresnek TS-hez 25-30 blokkot JTD-hez meg talán egyet....
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 14:18:22 // 30992
de visznek...vezérlés szettet meg féktárcsákat :P
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 14:17:38 // 30991
nekem meg ez a 3. dejzel autóm és ennek van némi "baja" de a 3 dejzellel kb 100e km-et mentem és a kopó alkatrészeken kívül nem nagyon kellett költenem egyikre sem....
Liquid05-08-2010 14:16:34 // 30990
a dízelesek biztos nem tőled vásárolnak :))
gyml05-08-2010 14:10:26 // 30989
Az én TS-emmel sincs semmi gond! Spider 123ezer km.
GTVili05-08-2010 09:10:55 // 30988
Húúúú.....csak össze ne keverjem.....;-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 08:21:25 // 30987
most mondjam a statisztikákat ami lecsapódik nálunk? szarul járna a TS....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.