Forum >> Szerelőműhely

Kareszka198426-11-2010 09:39:02 // 32636
tökre megérné, nem? :D
mreni26-11-2010 09:36:05 // 32635
Kizárt hogy a 2.0TS bírja az 1bar-t gyári motorbelsővel,komolyabb alakítás nélkül..
Max 10percig bírhatja:D
TDI7526-11-2010 08:02:22 // 32634
Igaza van Kizzónak! Komolyabb építés nélkül nem nagyon bírják a feltöltést. Bár az igaz hogy minden szívót fel lehet tölteni, de komolyabb változtatás nélkül nem nagyon bírják a kiképzést. Egy egészen minimális feltöltést ugyan még elbírnak, de annak meg ni értelme van. Néhány plusz ló miatt ekkora macerát nem érdemes csinálni. Mondjuk egy 180 lovas motort talán fel lehet húzni 200 lóig de azt a plusz 20 lóerőt máshogyan is meg lehet oldani. De mindezekkel szemben hallottam már azt is hogy a 75 ben a 2.0 TS motor elbírja az 1 bár körüli töltést is, de ezt csak hallottam valahol, látni nem láttam.
Kareszka198426-11-2010 07:52:45 // 32633
nekem otthon van ilyen ultrahangos bizbaszom...elejében mintha jó lett volna, de mostmár megint ugyanúgy rallyznak a padláson a kis geccóók
Xixo26-11-2010 02:02:28 // 32632
Persze! :)
Xixo26-11-2010 02:01:47 // 32631
És ez vajh egér ellen is jó?
Mert ez nem nyest az tuti. :)
GTPeti25-11-2010 23:27:10 // 32630
Többek között egy ilyen. (A nagyfesz elektródákat azonban már nem használom. Nehéz őket optimálisan elhelyezni. )
KGBMAN25-11-2010 23:24:00 // 32629
pispispis...úgy érti :))))))))))
Cro16625-11-2010 23:23:07 // 32628
pisild körbe:))
Xixo25-11-2010 22:49:23 // 32627
Körbelocsolom? Ezt hogy érted?

Neked milyen riasztód van?
GTPeti25-11-2010 22:17:03 // 32626
Ha gondolod nézz rá a blogomra van témábavágó bejegyzés. Ha "körbelcsolod" (khm) az autót az elvileg sokat ér. (Nem vicc.)
Xixo25-11-2010 22:14:32 // 32625
Az kéne még! Így is eléggé gyűlölöm őket... :(

Szerintetek az ilyen ultrahangos cuccok működhetnek?
Kareszka198425-11-2010 22:01:34 // 32624
csak nehogy a légcsőben murdeljon be és hetekig szagolhatod majd a rothadó kis testét :D :D :D :D
Xixo25-11-2010 21:35:27 // 32623
Most beraktam egy mérget, remélem lesz hatása.

Én is azt hittem, hogy ha beindítom, akkor megtiplizik, de nem. És ha már így bespájzolt kajával, akkor gondolom már ott van egy ideje.
Amúgy megyek minden nap az autóval, csak nem szoktam nyitogatni az elejét. Most is csak ablakmosót töltöttem volna...
Gyozi15525-11-2010 21:29:08 // 32622
szeva!

ismerős a szitu sajnos :D
tegyél 2-3 helyre ilyen kis papírzacskóban lévő egérmérget, piros vagy kék színű gél állagú, nekem bejött!

habár nem tom mennyit használod a vasat, nekem most ki van vonatva, szal elég sokat áll, de ha mész vele sűrűn, sztem kimászik az magától..... miután leállítottad akkor mehet bele a melegre.....
Xixo25-11-2010 20:49:26 // 32621
Báááhááá!! :))

Már tisztára beleestem a kékségbe, mert vagy 4-5 dió is be lett spájzolva a motor legkülönbözőbb részeibe...

És az hagyján, hogy mennyire irtózok a szarosoktól, de ha ott még szét is rág valamit...

Mér kell ilyeneknek megtörténnie?? Mééér?? :)
Nasty25-11-2010 20:45:25 // 32620
Macskával próbáltad már kihajtani? :-)
Xixo25-11-2010 20:40:37 // 32619
Sziasztok!

Motortérbe mászott és beköltözött egér esetén mi a teendő???

(A "jókurvaannyát"-on kívül! :) )
GTPeti24-11-2010 23:24:56 // 32618
OK, 75 téren nem vagyok túlságosan képben. Viszont egyszer szeretnék egyet (esetleg GTV6-ot).
Van egy urban legend, miszerint vki a szívó Mercijére tett csigát. Semmi kompressziómegváltoztatás, stb. nem volt. Egyszerűen rátette. S a hengerfej meg erre azt mondta, hogy köszöni szépe, ő akkor most leugrik. És így is cselekedett. :)
[k i z z o]24-11-2010 23:20:20 // 32617
De sima szívóra és sem töltöttem rá, szép halála lett volna.
GTPeti24-11-2010 22:50:21 // 32616
Viszont a Te motorod mintaszerűen van felhúzva!
[k i z z o]24-11-2010 22:34:43 // 32615
A gyári TS csak ideig óráig bírja a töltést. Nyomorult szivóként is hamar beadja a a derekát ha kapja az erőt :( Tudom, vannak kivételek...

Szerintem max. 2 - 3psi arra meg elég nehéz szabályozni. Szerintem szívóra felkészített motort nem érdemes feltölteni, ha nem kap upgradet.
zee24-11-2010 16:22:44 // 32614
Sziasztok

Indultunk volna Pécsre karácsonyra vásárolni de megmakacsolta magát a vas,hibajelző kivillant,power elment mintha sima szívó dízel lenne.
Itthon kiolvastam:

P0191 - Magasnyomású ü.a. nyomásérzékelõ
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance

P0215 - Motor leállítószelep vezérlés
Engine Shutoff Solenoid Malfunction

Még a törlés előtt pihent fél órát és problémamentesen ment. Mit érdemes megnéznem?

köszi
mreni24-11-2010 13:59:35 // 32613
max 0.5 bar-t
Liquid24-11-2010 12:25:34 // 32612
esetleg kérdezd meg Őt
de szerintem nagyon nem biznisz turbósítani egy TS motort, alapból is kellően érzékeny. Mondjuk talán még az 1.6 az ami a legkevésbé problémás, de komoly ráfordítással nyersz mondjuk 50 lóerőt, megéri? inkább vegyél egy 2.0TS-t, vagy egy V6-ot, esetleg cserélj motort, még mindig olcsóbban kijössz és "megbízhatóbb" marad a gép
atesssz24-11-2010 11:51:08 // 32611
nem hinném, hogy érdemes lenne kipróbálni élesben...
MikeTheDevil24-11-2010 11:22:19 // 32610
Hali!
Lehet azt tudni,hogy az 1.6TS motor gyárilag mekkora turbó nyomást bír el dugó és hajtókar csere nélkül?
Üdv Mike
Kazes☻23-11-2010 22:55:57 // 32609
Igazán nincs miiit. :)))
RoliQ423-11-2010 22:46:53 // 32608
az lesz... :) kössssz...:)
[k i z z o]23-11-2010 22:25:51 // 32607
Szomszédban LUKban gyártanak ilyet, elég drága a sor :)
Kazes☻23-11-2010 21:57:21 // 32606
...hogy nem akármilyen vasdarab. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2010 21:38:36 // 32605
jah bár én azt sem értem mi a tököm kerül ennyibe egy 5-6kg vasdarabba ...
GTPeti23-11-2010 21:33:18 // 32604
Befogva egy CNC-be (or whatever) kb. 5 perc alat meg van. Nem is úgy gondoltam ezt a procedúrát, hogy Józsi bácsi, a Csepel művek nyugalmazott géplakatosa nekiáll reszelővel és kiskalapáccsal DMF-et felújítani. :))
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2010 21:29:01 // 32603
sajnos ez van :( azaz nekem nem sajnos :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2010 21:27:57 // 32602
hogy a sajtolásnál szétvágják flexszel utána meg össze rakják csak a munkadíj több mint a 20-as :)
mreni23-11-2010 21:09:35 // 32601
Hali!
Valaki használt már KK/l Vag Com-ot Win7-en?:)
Kazes☻23-11-2010 21:07:31 // 32600
Alánézek, mi lehet a baj vagy akár szét is szedem. Ezt lép(n')em. :)))
GTPeti23-11-2010 21:00:56 // 32599
Ezért kérdeztem tegnap: Vajon mennyiből állna kicserélni a rugókat és a csapágyat a DMF-ben? Egy huszasból tuti kijönne.
GTPeti23-11-2010 20:59:59 // 32598
Az. Én sem újongok örömömben. És ez csak rosszab lesz.. :(((
András bácsi23-11-2010 20:59:40 // 32597
Méghozzá teljes gépmunkával és anyaggal együtt. :)
Wickey23-11-2010 20:58:14 // 32596
tulajdonképpen vicces, hogy egy dmf árából gatyába rázol egy 20 éves dízelt nemde? Kibaszott fogyasztói társadalom.
RoliQ423-11-2010 20:39:48 // 32595
Hozzáértők...

Már egy ideje küzdök egy dologgal első futóműnél kopogást hallok jobb oldalt a kopogás rossz útviszonyoknál meg pl ha kitekert kormánynál villamos síneken megyek át! ma már nagyon durván kopogott sima egyenes úton is és mikor befordultam a parkolóhelyemre azt vettem észre (jobbra fordultam) hogy lelassult az autó )fék nélkül) nem durván de észrevehetően!

na erre mit léptek?:)
GTPeti23-11-2010 20:33:08 // 32594
:))

The Ultimative DMF Solution. :))
Wickey23-11-2010 20:29:43 // 32593
akkor elmehetnek szépen a picsába, begurulok, veszek egy szívódízel golfot egy kilóér', hozzá öt tábla lemezt meg három liter festéket, a motort meg újbavarázsolom kéccázból oszt világbéke. :-P
Ferke23-11-2010 12:02:55 // 32592
Ez de jó videó:)
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2010 08:30:45 // 32591
hogyan működik a kettős tömegű klikk.... itt lehet látni hogyan nyeli el a rezgést...
"A kettőstömegű lendkeréknek van egy kevésbé ismert hatása is. A fizikából ismert sajátrezgés és gerjesztett rezgés fogalmát most nem boncolgatnánk, de aki volt katona, bizonyára emlékszik arra a homályos magyarázatra, miért is nem menetelünk egyszerre a hídon. A motornak is van (számos) sajátfrekvenciája, és ezeket - elkerülendő a motorikus "hídszakadást" - lehetőség szerint úgy kell hangolni már a motor tervezésekor, hogy kívül essen az üzemi tartományon. Ez sokszor nem, vagy nem tökéletesen sikerül, és a kettőstömegű lendkerék alkalmazásával némi utólagos finomhangolásra van lehetőség.
Egy ilyen motorra fix lendkerekes szettet építeni komoly kockázat, megmagyarázhatatlannak tűnő károk kíséretében."
Wickey23-11-2010 01:03:31 // 32589
az viszont érdekes, hogy miért ragaszkodnak akkor a cseredarabhoz...
legalábbis anno asszem amikor Elaforgtól elhoztam az első gyári felújított lendkerekem (220 ezer km környékén, 80-al ezelőtt) akkor vittem a sitteset, kaptam egy gyári újnak kinézőt, és felugrott az új valeo szettel, új váltóolajjal, új főtengelyszimmeringgel és új féltengely gumiharangokkal.
Wickey23-11-2010 01:00:35 // 32588
na, akkor ezekszerint nagyon nem faragtam rá a hülye ötletemre, hogy feltosszuk a tipo lendkereket a jtd-re? :-))
Wickey23-11-2010 00:58:44 // 32587
mármint mi 120 ezer? A kéttömegű, kuplungszerkezet, tárcsa és kinyomócsapágy EGYÜTT?! :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.