Forum >> Szerelőműhely
Kristyon18-12-2010 14:49:58 // 32971
plusz csavarral nem találkoztam a féknyergen mikor cseréltem a betéteket.
Kristyon18-12-2010 14:49:07 // 32970
Sajna nem volt alkalmam odapróbálni, majd ha szükség lesz rá, majd akkor kiderül. lehet addig csinálok rá másik pofát is ami majd kisebb lesz.
Buksi18-12-2010 14:20:06 // 32969
A 155-nél pl. nincs ilyen csavar! Csak megfogod, nyomod és tekered! :-)
Dzsozy18-12-2010 14:16:15 // 32968
Mit laikus azért hozzászólnék én is! Lehet, hogy hülyeséget írok, de csak azért irom, mert én is csináltam hasonló fékgugattyú visszanyomót, igaz kezdetlegesebb volt, nem ilyen profi. Na szóval ugye nem csak úgy van, hogy beteszem a "visszanyomót" és takerem is. Hiszen maga fékpofa kopásával, a fékhatás fenttartása végett a dugattyú "kijjebb kúszik", és ott is marad. Tudtommal van a féknyergen egy csavar, amit meg kell engedni, és akkor lehet a fékdugattyút visszanyomni, igaz akkor azért már nem kell belefeszülni a tevékenységbe.
pb_18-12-2010 12:16:17 // 32967
Nem kizárt, hogy a karmok helyzetén még módosítanod kell, Sztem még mindig messze vannak a középponttól, bár azt is látom, hogy nem lesz 1xű.
Kristyon18-12-2010 09:33:40 // 32966
pb_18-12-2010 00:23:52 // 32965
Jó ez, sőt túl jó.))
Alfa GT-Csaba17-12-2010 22:11:37 // 32964
Apámnak volt ilyen gépe ilyen betegséggel télen!Ő hideg inditó sprayt használt amit a levegő rendszerbe fújt és rögtön csattogott a vas!
Hari17-12-2010 20:15:47 // 32963
Ez kb. olyan mint amikor a mittom én mely TV-n táv gyógyítanak!
Na lássuk miről is van szó?! A Jó öreg TD egyébként sem híres a "húúú de gyorsan beindul" ! Az aksi baromi nagy és OK! ... és "teker mint az örült" ! Viszont ha húzásra pöc beindul akkor : vagy nem elég gyorsan teker az önindító, vagy a motornak a végnyomása 23 bár alatt van. vagy az adagoló nem megfelelően van felrakva.
..... hogy a TD jól induljon elég sok mindennek egybe kell vágjon!
- önindító, aksi, kábelek, saruk
- porlasztó, adagoló, - pontos, precíz beállítás! hibátlan működés!
- izzítás - és nem elég, hogy izzik!!! gyertya hossza, és hol és hogyan izzik fel?!
(Ha túl sok gázolajat kap indításkor a motor az többet árt mint használ!)
Nagy hirtelen ennyi jutott eszembe! .... de lehet kérdezni!
Na lássuk miről is van szó?! A Jó öreg TD egyébként sem híres a "húúú de gyorsan beindul" ! Az aksi baromi nagy és OK! ... és "teker mint az örült" ! Viszont ha húzásra pöc beindul akkor : vagy nem elég gyorsan teker az önindító, vagy a motornak a végnyomása 23 bár alatt van. vagy az adagoló nem megfelelően van felrakva.
..... hogy a TD jól induljon elég sok mindennek egybe kell vágjon!
- önindító, aksi, kábelek, saruk
- porlasztó, adagoló, - pontos, precíz beállítás! hibátlan működés!
- izzítás - és nem elég, hogy izzik!!! gyertya hossza, és hol és hogyan izzik fel?!
(Ha túl sok gázolajat kap indításkor a motor az többet árt mint használ!)
Nagy hirtelen ennyi jutott eszembe! .... de lehet kérdezni!
Alfa Amore17-12-2010 16:15:45 // 32962
Sziasztok! Egy leendő tagunk fordult hozzánk egy kérdéssel az autójával kapcsolatban. Segítséget vár, megköszönné, ha valakinek lenne valami ötlete a problémájára.
"Az Alfa egy 75 2.0 TD! A bajom az hogy nem indul hidegen! Amit megnéztünk rajta és jók: izzítógyertyák egyenként, az adagolót, az üzemanyagszűrőt! Az autóban 100ah akksi van Banner és új! Ezt tetőztem egy vízmelegítővel amivel már 80 fokra melegítettük a vizet benne! És csak nem indul! Az akksi teker mint az őrült füst is van hátul de nem kapja el!!! Viszont behúztuk és a második kerékfordulásnál már járt is a kocsi és utána szépen is megy!!!! Szóval ez volna a bajom és szívesen várnék bármilyen ötletet mert én sajna kifogytam belőlük!!! Előre is köszönöm!!! Üdv: Pici-01"
"Az Alfa egy 75 2.0 TD! A bajom az hogy nem indul hidegen! Amit megnéztünk rajta és jók: izzítógyertyák egyenként, az adagolót, az üzemanyagszűrőt! Az autóban 100ah akksi van Banner és új! Ezt tetőztem egy vízmelegítővel amivel már 80 fokra melegítettük a vizet benne! És csak nem indul! Az akksi teker mint az őrült füst is van hátul de nem kapja el!!! Viszont behúztuk és a második kerékfordulásnál már járt is a kocsi és utána szépen is megy!!!! Szóval ez volna a bajom és szívesen várnék bármilyen ötletet mert én sajna kifogytam belőlük!!! Előre is köszönöm!!! Üdv: Pici-01"
Ferke16-12-2010 22:18:05 // 32961
Hú, ez király lett!:))
mreni16-12-2010 13:02:19 // 32960
hát igen aki megteheti...:P:)
Kristyon16-12-2010 12:37:08 // 32959
Annyiból könnyen voltam, hogy melóhelyen szakítottam rá időt, és az ott alapanyagból sincs hiány :)
mreni16-12-2010 11:29:42 // 32958
Szerintem teljesen jó,valami hasonlót én is szeretnék csinálni ha lenne rá időm...:D
Gábor(figi75)16-12-2010 11:17:24 // 32957
164-156 V6 24V bont valaki?
Azzurro16-12-2010 09:54:56 // 32956
Köszi a segítséget!!!Ez mennyire biztos?Mivel most szeretnék vásárolni a vasamba egy váltott, és nem szeretnék félre nyúlni.:-)))
Akkor egy az egyben bele megy?
Akkor egy az egyben bele megy?
Hari16-12-2010 09:05:10 // 32955
Teljesen kompatibilis! ... mehet bele!
Azzurro15-12-2010 22:47:47 // 32954
Sziasztok!!
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy a 145 2.0TS ( 1996-os ) váltója megegyezik a GTV 2.0TS ( 1996-os ) váltójával???Vagyis betudom e építeni, a 145-be a GTV váltóját???
Várom a hozzáértő hozzászólásokat!!! S.O.S.
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy a 145 2.0TS ( 1996-os ) váltója megegyezik a GTV 2.0TS ( 1996-os ) váltójával???Vagyis betudom e építeni, a 145-be a GTV váltóját???
Várom a hozzáértő hozzászólásokat!!! S.O.S.
GTPeti15-12-2010 20:24:33 // 32952
Szerintem meg éppenhogy egész kultúrált lett!!
Kristyon15-12-2010 20:15:05 // 32951
KGBMAN15-12-2010 20:08:49 // 32950
Kaptam ma egy ilyen termékmintát. Majd kiderül használ-e.
A forgalmazó egy ismerősöm, azt mondja tényleg nem hülyeség. majd kiderül.
A forgalmazó egy ismerősöm, azt mondja tényleg nem hülyeség. majd kiderül.
Alien415-12-2010 15:18:55 // 32949
na jó... a motort még meg szereltem -mert volt időm a melegben játszani vele-
de ehhez már pite vagyok... 5 csavar után elfagyott a kezem és nincs rutinom a műszerfalban...
feladtam
majd ha haza utazom egerbe akkor haverral mindent átnyalunk rajta
jobbat nem tudok :/
de ehhez már pite vagyok... 5 csavar után elfagyott a kezem és nincs rutinom a műszerfalban...
feladtam
majd ha haza utazom egerbe akkor haverral mindent átnyalunk rajta
jobbat nem tudok :/
Gabesz15-12-2010 13:48:22 // 32948
MOst jöttem vissza egy szerelőtől, csak alá akartam nézni, hogy megbizonyosodjak, hogy honnan szivárog. Ő is azt mondta, hogy a váltó oldali főtengely szimering adta meg magát.
Már a nézelődésért elkért 1000Ft-ot... lehet, hogy érezte, hogy nem ő fogja kicserélni :)
Már a nézelődésért elkért 1000Ft-ot... lehet, hogy érezte, hogy nem ő fogja kicserélni :)
Gabesz15-12-2010 13:38:04 // 32947
Jajj értem :)
Szerintem valami hasonlót tuti lehet valahonnan, vagy valamiből kiszedni.
Szerintem valami hasonlót tuti lehet valahonnan, vagy valamiből kiszedni.
Alien415-12-2010 12:13:16 // 32946
nem vettem még le a műszerfalat... :/
nincs valakinek a blogjában egy leírás
na meg az említett léptető motorról is jó lenne egy leírás
szerelés meleg helyen... esélytelen :/
köszönöm az eddigi segítséget!
nincs valakinek a blogjában egy leírás
na meg az említett léptető motorról is jó lenne egy leírás
szerelés meleg helyen... esélytelen :/
köszönöm az eddigi segítséget!
bilon15-12-2010 12:10:21 // 32945
helló!
ezt tudom...így már forrasztottam vissza, de akkor mi van, ha a mikrokapcsoló mondja be az unalmast. :)
ezt tudom...így már forrasztottam vissza, de akkor mi van, ha a mikrokapcsoló mondja be az unalmast. :)
Gabesz15-12-2010 12:02:28 // 32944
Helló!
Ha még a kis mikrokapcsoló bennevan azt csak vissza kell forrasztani a helyére. Nekem egy jó műszerész 10 perc alatt megcsinálta.
Ha bicskakulcsod van, akkor az összerakásnál figyelj oda, hogy megfelelően erősre legyen meghúzva a rugó, mert különben nem fog teljesen kicsapódni.
Ha még a kis mikrokapcsoló bennevan azt csak vissza kell forrasztani a helyére. Nekem egy jó műszerész 10 perc alatt megcsinálta.
Ha bicskakulcsod van, akkor az összerakásnál figyelj oda, hogy megfelelően erősre legyen meghúzva a rugó, mert különben nem fog teljesen kicsapódni.
MikeTheDevil15-12-2010 11:53:57 // 32943
Igazából annyira ahoz nem értek mert nekem nem klimás és igy bowdenes,de a klimásét tettem bele,és rajta volt a léptetőmotor amit le szereltem róla.A középkonzolt ha le veszed akkor meg látod a vezérlőt meg kell nézni,hogy rajta van-e rendesen a vezeték,a léptetőtőmotor a vezető oldalon van nézd meg hogy a vezeték rajta van-e esetleg ki mérni a vezetéket hogy megy-e áram amikor forgatod a fűtés kapcsolót.Ha van áram akkor léptető motor kuka. Ha nincs akkor viszont valami relé vagy biztositék.Igazából nem nehéz ki venni a müszerfal alját,de ha tudod akkor ne olyan hideg helyen mert könnyen törik.Ja aléptető motort asszem 3kis csavar fogja fel.
Üdv!
Mike
Üdv!
Mike
bilon15-12-2010 11:17:35 // 32942
hali!
a kulcs távítányítójában lévő mikrokapcsolókat lehet valahol venni?
vagy lehet javítani, vagy ki tudja javítani?
előre is köszi!
a kulcs távítányítójában lévő mikrokapcsolókat lehet valahol venni?
vagy lehet javítani, vagy ki tudja javítani?
előre is köszi!
Alien415-12-2010 11:01:39 // 32941
húúú, na ez egy jó tipp, ezen elgondolkozok, mivel amikor bemelegedett motornál megnéztem a ki és bemenő csövet, akkor meleg volt mindkettő
a manualsban nézegettem én is, hogy van benne valami hasonló, tudnál erről bővebb infót/ tájékoztatást adni kérlek? elhelyezkedés, esetleg biztosíték vagy valami gondja lehet?
őszintén megmondva nem vagyok abban a helyzetben hogy kibontsam a műszerfalat :S
köszönöm a tippet, eddig meg sem fordult a fejemben! király vagy :)
a manualsban nézegettem én is, hogy van benne valami hasonló, tudnál erről bővebb infót/ tájékoztatást adni kérlek? elhelyezkedés, esetleg biztosíték vagy valami gondja lehet?
őszintén megmondva nem vagyok abban a helyzetben hogy kibontsam a műszerfalat :S
köszönöm a tippet, eddig meg sem fordult a fejemben! király vagy :)
MikeTheDevil15-12-2010 10:45:20 // 32940
Hali!
Amikor én szét szedtem a fűtésboxomat,akkor mint ki derült folyamatosan van benne meleg víz.Viszont a boxba van egy lapát ami szabályozza hogy merre menjen benne a levegő.Ha a tiedé klimás akkor léptető motor szabályozza a lapát állását.Én azt nézném meg hogy egyáltalán müködik-e az léptetőmotor vagy a kapcsolója.
Üdv!
Mike
Amikor én szét szedtem a fűtésboxomat,akkor mint ki derült folyamatosan van benne meleg víz.Viszont a boxba van egy lapát ami szabályozza hogy merre menjen benne a levegő.Ha a tiedé klimás akkor léptető motor szabályozza a lapát állását.Én azt nézném meg hogy egyáltalán müködik-e az léptetőmotor vagy a kapcsolója.
Üdv!
Mike
Azzurro15-12-2010 08:38:27 // 32939
Sziasztok!!
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy a 145 2.0TS ( 1996-os ) váltója megegyezik a GTV 2.0TS ( 1996-os ) váltójával???Vagyis betudom e építeni, a 145-be a GTV váltóját???
Várom a hozzáértő hozzászólásokat!!! S.O.S.
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy a 145 2.0TS ( 1996-os ) váltója megegyezik a GTV 2.0TS ( 1996-os ) váltójával???Vagyis betudom e építeni, a 145-be a GTV váltóját???
Várom a hozzáértő hozzászólásokat!!! S.O.S.
Gabesz15-12-2010 07:13:22 // 32938
Köszönöm :)
ami kéznél lesz, ki lesz cserélve...
Repdesek az örömtől
Itt egy kép, hogy hogy látszik a folyás:

a háttérben pedig az olajcserénél sikeresen beragasztott leeresztő csavar :S még azt is meg kell csinálni.
Szerencse, hogy nem kell nap,mint nap használnom az autót, mert a gatyám is rámenne, annyit kell pótolni az olajat.
De nyugtatom magam, hogy a 146 boxival is igy kezdtem, aztán meghálálta.
ami kéznél lesz, ki lesz cserélve...
Repdesek az örömtől
Itt egy kép, hogy hogy látszik a folyás:

a háttérben pedig az olajcserénél sikeresen beragasztott leeresztő csavar :S még azt is meg kell csinálni.
Szerencse, hogy nem kell nap,mint nap használnom az autót, mert a gatyám is rámenne, annyit kell pótolni az olajat.
De nyugtatom magam, hogy a 146 boxival is igy kezdtem, aztán meghálálta.
Alien415-12-2010 02:08:03 // 32937
hát mondjuk úgy, hogy nincs most hirtelen "kedvem" anyagiakra gondolva
akkor az alapkoncepció legyen az hogy leengedem a rendszert teljesen, illetve amennyire http://img689.imageshack.us/img689/36/htsuw.jpg a képen ábrázolt megbontási helyen ő maga kiereszt, csak annyit
ezek a csövek, gumi csövek és akkor mivel ez egy "rövid kör" rendszer, megpróbálom valami tisztítószerrel megtisztítani, legalább ezt a telet húzza ki...
azon gondolkozom, hogy mekkora nyomás lehet ebben a rendszerben, hogy ha nem képes átnyomni a vizet... mekkorára tippeltek?
aztán hogy ha valami isteni csoda folytán sikerült átjárhatóbbá tenni a rendszert
-tehát könnyebben átfolyik a víz-
akkor meg gondolom zárom a rendszert a 2 cső visszaszerelésével, a fagyállót meg amit lecsapoltam, azt vissza töltöm a tartályába
motor indít, aztán vissza dolgozza ő magát a rendszerbe
kicsit alapjáraton megjáratni, akkor körbejár minden... és valami hihetetlen isteni csoda folytán a fűtés is megy ...talán...
megvallom én is szkeptikus vagyok ez ügyben, hogy ez bejön... de nincs garázsom szerelni/kocsit bontani
itt meg Kaposváron nem ismerek senkit :/ tehát csak a közös udvaron tudok szerelni minimál készlettel... ezért tudok csak "cigánykodni" a rendes szerelés helyett :/
akkor az alapkoncepció legyen az hogy leengedem a rendszert teljesen, illetve amennyire http://img689.imageshack.us/img689/36/htsuw.jpg a képen ábrázolt megbontási helyen ő maga kiereszt, csak annyit
ezek a csövek, gumi csövek és akkor mivel ez egy "rövid kör" rendszer, megpróbálom valami tisztítószerrel megtisztítani, legalább ezt a telet húzza ki...
azon gondolkozom, hogy mekkora nyomás lehet ebben a rendszerben, hogy ha nem képes átnyomni a vizet... mekkorára tippeltek?
aztán hogy ha valami isteni csoda folytán sikerült átjárhatóbbá tenni a rendszert
-tehát könnyebben átfolyik a víz-
akkor meg gondolom zárom a rendszert a 2 cső visszaszerelésével, a fagyállót meg amit lecsapoltam, azt vissza töltöm a tartályába
motor indít, aztán vissza dolgozza ő magát a rendszerbe
kicsit alapjáraton megjáratni, akkor körbejár minden... és valami hihetetlen isteni csoda folytán a fűtés is megy ...talán...
megvallom én is szkeptikus vagyok ez ügyben, hogy ez bejön... de nincs garázsom szerelni/kocsit bontani
itt meg Kaposváron nem ismerek senkit :/ tehát csak a közös udvaron tudok szerelni minimál készlettel... ezért tudok csak "cigánykodni" a rendes szerelés helyett :/
Buddha15-12-2010 00:38:50 // 32936
Pontosan ezekre gondoltam!
Ha nem desztvízzel volt töltögetve a rendszer akkor vízkő is lehet, de egy előző hengerfej hiba akár olajos trutyit is vihetett a cellákba. Mosószer, mosogatószer, nem túl tömény ecet, ezek mint játszanak, meg a finom vízsugár! Határozottan de nem brutálisan meg lehet spriccelni a csöveket belülről!
Sajnos azt nem tudom, hogy a 145/146-ban mekkora munka a csere, de a radiátor kb. 10e forint. Szerintem nem nagy pénz más autókéhoz képest.
Ha teheted cseréltesd! ;-)
Üdv.
Ha nem desztvízzel volt töltögetve a rendszer akkor vízkő is lehet, de egy előző hengerfej hiba akár olajos trutyit is vihetett a cellákba. Mosószer, mosogatószer, nem túl tömény ecet, ezek mint játszanak, meg a finom vízsugár! Határozottan de nem brutálisan meg lehet spriccelni a csöveket belülről!
Sajnos azt nem tudom, hogy a 145/146-ban mekkora munka a csere, de a radiátor kb. 10e forint. Szerintem nem nagy pénz más autókéhoz képest.
Ha teheted cseréltesd! ;-)
Üdv.
Alien414-12-2010 23:57:21 // 32935
és azt honnan, mennyiért? :/
átmeneti megoldásnak...:
lekötni a tűzfalnak a motor felőli csöveit
leereszteni -gondolom így leengedem az egész rendszert-
és a 2 gumicsövön valami tisztítószert átengedni? ami gumi meg ?aluminium? barát?
gondolom aluból lehet
forró ecet vagy a fene tudja...
akkor kiszerelni sem kell, de a fő problémát valamennyire tudom orvosolni
vélemény? :D lehet hü..ézni is :D
átmeneti megoldásnak...:
lekötni a tűzfalnak a motor felőli csöveit
leereszteni -gondolom így leengedem az egész rendszert-
és a 2 gumicsövön valami tisztítószert átengedni? ami gumi meg ?aluminium? barát?
gondolom aluból lehet
forró ecet vagy a fene tudja...
akkor kiszerelni sem kell, de a fő problémát valamennyire tudom orvosolni
vélemény? :D lehet hü..ézni is :D
Buddha14-12-2010 23:13:35 // 32934
Szia!
Az általad leírt tünetek tipikusak a hőcserélő haláláról! Valószínűleg a radiátorod kell cserélni! Néha ideiglenesen segít egy átmosás/takarítás, de én a cserét javaslom.
Az általad leírt tünetek tipikusak a hőcserélő haláláról! Valószínűleg a radiátorod kell cserélni! Néha ideiglenesen segít egy átmosás/takarítás, de én a cserét javaslom.
Azzurro14-12-2010 22:43:07 // 32933
Sziasztok!!
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy a 145 2.0TS ( 1996-os ) váltója megegyezik a GTV 2.0TS ( 1996-os ) váltójával???Vagyis betudom e építeni, a 145-be a GTV váltóját???
Várom a hozzáértő hozzászólásokat!!! S.O.S.
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy a 145 2.0TS ( 1996-os ) váltója megegyezik a GTV 2.0TS ( 1996-os ) váltójával???Vagyis betudom e építeni, a 145-be a GTV váltóját???
Várom a hozzáértő hozzászólásokat!!! S.O.S.
Wickey14-12-2010 22:09:50 // 32932
sok cseresznyét.
Készülj a szimmering mellett stabrúdszilentekre, féltengely gumiharangokra, meg őő... mindenre amit ilyenkor kézbe lehet venni.
Én kurva eszes voltam, cseréltem főtengelyszimmeringet, kuplungszettet, még alsó lengőkarokat is, csak stabrúdszilenteket nem. Most olyan okos és ügyes gyereknek tartom magam, ugyanúgy kopog az autó eleje új lengőkarokkal is mint eddig az amúgy félidős lengőkarokkal. :)) De hogy a bölcsőt mégegyszer le nem veszem arra nagy összeget rá merek tenni. :)
Készülj a szimmering mellett stabrúdszilentekre, féltengely gumiharangokra, meg őő... mindenre amit ilyenkor kézbe lehet venni.
Én kurva eszes voltam, cseréltem főtengelyszimmeringet, kuplungszettet, még alsó lengőkarokat is, csak stabrúdszilenteket nem. Most olyan okos és ügyes gyereknek tartom magam, ugyanúgy kopog az autó eleje új lengőkarokkal is mint eddig az amúgy félidős lengőkarokkal. :)) De hogy a bölcsőt mégegyszer le nem veszem arra nagy összeget rá merek tenni. :)
Gabesz14-12-2010 21:55:38 // 32931
a váltó oldali
Alfa GT-Csaba14-12-2010 21:48:26 // 32930
Nekem egyszer hasonló problémám volt ,csak nekem a jobb hátsó lámpám égett folyamatosan ha levettem a gyújtást akkor is.A hiba a fordulatszám mérőben volt,egy ellenállás füstölt el benne, és az okozta a zárlatot.
GTPeti14-12-2010 21:40:39 // 32929
Aggass egy multimétert (10A-s árammérés üzemmód) az egyik akkusaru ÉS az akku pólusa közé. NE adj rá gyújtást!!! Kezd el sorban kiszedegetni a biztosítékokat. Így kell kezdeni.
Az "azonnal fogynak a voltok"-at remélem nem szó szerint értetted. Az ugyanis teljesen természetes, hogy az akkufeszültség esik egy bizonyos szintig.
Az "azonnal fogynak a voltok"-at remélem nem szó szerint értetted. Az ugyanis teljesen természetes, hogy az akkufeszültség esik egy bizonyos szintig.
nyámnyila14-12-2010 21:35:39 // 32928
Hello Alfa-tesok!
Elektromos problemamra keresek valaszt vagy barmi hasznalhato otletet.Szoval roviden,valami leszivja az akkumulatort.Amint leallitom a kocsit azonnal fogynak a voltok.Plusz ha raadom a gyujtast semmi nemtortenik,viszont ha beinditom a kocsit akkor alapjaraton a bal hatso feklampa halvanyan vilagit.A muszerfalon is van hiba uzenet ha az az de amint felkapcsolom a helyzetjelzot a kijelzon elalszik a hiba uzi.
Vagy marad a szerelo de azok itt kint......
Elore is koszonom!!!
Elektromos problemamra keresek valaszt vagy barmi hasznalhato otletet.Szoval roviden,valami leszivja az akkumulatort.Amint leallitom a kocsit azonnal fogynak a voltok.Plusz ha raadom a gyujtast semmi nemtortenik,viszont ha beinditom a kocsit akkor alapjaraton a bal hatso feklampa halvanyan vilagit.A muszerfalon is van hiba uzenet ha az az de amint felkapcsolom a helyzetjelzot a kijelzon elalszik a hiba uzi.
Vagy marad a szerelo de azok itt kint......
Elore is koszonom!!!
GTPeti14-12-2010 21:06:30 // 32927
Persze köszi az infót, ez akkor azt jelenti, hogy egy sima lemez is megteszi. Ráadásul, ha (1-1,5mm) aluból csinálok, ahhoz (gyári) tömítés sem kell (- tudom, amúgysem -), mert puha.
GTPeti14-12-2010 21:04:57 // 32926
Tudja fene, más fórumokon ilyesmikről számoltak be. Akkor a JTD hidegvérű a többihez képest?
András bácsi14-12-2010 20:44:58 // 32925
Dehogy ég át! ott már nincs akkora hő: szerintem 100 fok alatt lehet.
GTPeti14-12-2010 20:42:54 // 32924
Á, szerintem az hamar átég. Biztosra akarok menni. Min 2mm-es lemez lesz az.
Erhard 242 (Pure Energy)14-12-2010 20:36:33 // 32923
melyik a vezérlés oldali vagy váltó oldali?
ALFI15614-12-2010 20:34:30 // 32922
Vágd ki magad egy vékony lemezből.Pl.Kólás vagy sörösdobozból.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?