Forum >> Szerelőműhely

Kareszka198401-03-2011 08:03:34 // 33872
tehermentesítő gyűrű sincs :D
mizooo01-03-2011 04:49:09 // 33871
http://www.idegen-szavak.hu/keres/konstrukt%C3%ADv
GTPeti01-03-2011 00:28:43 // 33870
Bevallom, rákerestem, hogy benne van-e a "konstruktív" szó a magyar Wikipédiában. Sajnos nincs. Ha benne lett volna, belinkelem pb_-nek ajánlva.
pb_01-03-2011 00:26:09 // 33869
Konstruktív vagy sem, nem ott van.
admirális28-02-2011 23:34:26 // 33868
Itt van Szatyi, néhány hozzászólással lentebb írt éppen.
Liquid28-02-2011 23:21:06 // 33867
ez nem túl konstruktív hozzászólás...
a kérésben bentvolt az is hogy "Tudtok ajánlani esetleg műhelyet ahol hozzáértők dolgzonak és nem húznak le? "
ilyen műhely pedig nincs minden híd közelében
GTPeti28-02-2011 23:08:28 // 33866
Akkor mondj jobb helyet!
pb_28-02-2011 23:04:51 // 33865
Pesthidegkút, nem épp az Árpád-híd közelében van.
GTPeti28-02-2011 22:56:33 // 33864
(Őt=Őket)
GTPeti28-02-2011 22:54:01 // 33863
Feltételezem, hogy Várpalota túl messze van. Akkor a Szamosit kéne megpróbálni. (Ha a cartársaknak nincs ellenvéleményük.)
(Őt szinte mindenki ismeri.)
Ági15628-02-2011 22:44:59 // 33862
Sziasztok,

Megbízható alfás szakit keresek az Árpád híd környékén Pesten, mondjuk úgy 10 km körzetben. Tudtok ajánlani esetleg műhelyet ahol hozzáértők dolgzonak és nem húznak le?

Köszi előre is!
Sümi Z28-02-2011 21:37:49 // 33861
nem. ez még egy 97es kocsi. abban nem így van.
Kareszka198428-02-2011 21:29:59 // 33860
a sharannál ez nem egy olyan funkció, hogy az irányjelzőkat pöccintésére 4-et villant amerre pöccintve lett? céges jumperban van így, sávváltásnál hasznos dolog
Sümi Z28-02-2011 21:21:48 // 33859
lehet itt is meg kéne nézni, hogy ki gyártja a kapcsolót :DDD
lehet, hogy kitisztulna a kép :DD
dfg (Tanárúr)28-02-2011 21:14:34 // 33858
jó-jó, de egy sharantól nem is meglepő, hogy vacakol, végülis német ;)
Sümi Z28-02-2011 20:57:21 // 33857
Hello! Lehet, hogy nevetni fogsz, de apukám sharanján is van ilyen probléma. Van, hogy a riasztónál, de van, hogy indexelés közben marad úgy. Van mikor egy pár perces index és vészvillogó kapcsolgatás után megjavul, de van, hogy csak akksisaru levétele segít. Azt mondta egy autóvillamossági szerelő, hogy a kapcsolónak a nyáklapján van megsérülve a vezeték.
Kau28-02-2011 20:54:16 // 33856
(Semmilyen hiba nem lesz).
Illetve, ha lesz az más. Rejtély. Sokan próbálkoztunk sok mindennel. Eleinte még segít, ha magasabb oktánszámú üzemanyagot tankolsz ;) Azzal ritkán csinálja.
'''''28-02-2011 20:51:06 // 33855
Mi van Peti,indigón írsz? :-)
Sümi Z28-02-2011 20:50:26 // 33854
Ez nálam is volt 1.6TS. Amióta úgy indítok reggel, hogy ráadom a gyújást és várok egy picit, amíg dolgozik a benzinpumpa (de lehet h nem az, van egy halk magasabb hang) miután ez elhallgat akkor indítok. Ez kb 3 másodperc lehet, mondjuk még nem mértem. De lehet, hogy hülyeség amit mondok, de azóta nem csinálja. Télen mondjuk nem forult még elő velem ez a leállás, ha egyből indítok akkor sem, inkább akkor szokott amikor napközben meleg van és reggel meg olyan 10en fokok. Legalábbis nálam így szokott előfordulni.
GTPeti28-02-2011 20:49:35 // 33853
Sorry a duplikálásért. A böngészőm nem tudta eldönteni, hogy elküldje, vagy ne. :)
GTPeti28-02-2011 20:47:53 // 33852
"Az egész autót vettük 360e ft-ért......"

És? Azért mert háromhatvanba került az autó még nem lesz olcsóbb az alkatrész.
Továbbmegyek... az ilyen kiadásokat igazából előre érdemes betervezni, mert úgyis jönnek. (Nekem is fájt anno a kuplungcsere, de tudtam, hogy egyszer eljön... Azt viszont nem, hogy a lehető legrosszabb szcenárió szerint, de ez már más kérdés.)

Sőt... továbbmegyek. Ha 360-ba került, akkor méginkább számítani kell(ene) az ilyenekre. Pl. lassan vennék 1-2 injektort, nagynyomásút, esetleg turbót.
GTPeti28-02-2011 20:46:54 // 33851
"Az egész autót vettük 360e ft-ért......"

És? Azért mert háromhatvanba került az autó még nem lesz olcsóbb az alkatrész.
Továbbmegyek... az ilyen kiadásokat igazából előre érdemes betervezni, mert úgyis jönnek. (Nekem is fájt anno a kuplungcsere, de tudtam, hogy egyszer eljön... Azt viszont nem, hogy a lehető legrosszabb szcenárió szerint, de ez már más kérdés.)
GTPeti28-02-2011 20:46:52 // 33850
"Az egész autót vettük 360e ft-ért......"

És? Azért mert háromhatvanba került az autó még nem lesz olcsóbb az alkatrész.
Továbbmegyek... az ilyen kiadásokat igazából előre érdemes betervezni, mert úgyis jönnek. (Nekem is fájt anno a kuplungcsere, de tudtam, hogy egyszer eljön... Azt viszont nem, hogy a lehető legrosszabb szcenárió szerint, de ez már más kérdés.)
GTPeti28-02-2011 20:46:46 // 33849
"Az egész autót vettük 360e ft-ért......"

És? Azért mert háromhatvanba került az autó még nem lesz olcsóbb az alkatrész.
Továbbmegyek... az ilyen kiadásokat igazából előre érdemes betervezni, mert úgyis jönnek. (Nekem is fájt anno a kuplungcsere, de tudtam, hogy egyszer eljön... Azt viszont nem, hogy a lehető legrosszabb szcenárió szerint, de ez már más kérdés.)
hl7428-02-2011 20:46:26 // 33848
Igen, csak első indításkor, és egész télen eddig várt vele, most kezdte el. :)

Köszi mindenkinek a válaszokat!

Jövő héten elviszem diagnosztikára a szokott szerelőhöz, majd tudatom mi volt a gond (remélem kiderül).
GTVili28-02-2011 20:43:35 // 33847
Nem a skótságon van a hangsúly....;-DDD
Az egész autót vettük 360e ft-ért......
GTPeti28-02-2011 20:20:14 // 33846
Ha valamiből nem érdemes bontottat venni, az a DMF és a kuplungszett...

Ennyire skót a céged? Az nem túl jó.
Szatyi28-02-2011 20:16:05 // 33845
Jó,számlát tudok adni ha kell.
GTVili28-02-2011 19:17:43 // 33844
Köszi....lehet,hogy szükség lesz rá. Céges a verda...majd még kiderül,hogy milyen mély a főnök bukszája....;-D
Szatyi28-02-2011 18:33:34 // 33843
Nincs átalakito készlet::))) Nem véletlenül van igy megoldva.... De bontott lendkerékben tudok segiteni,ha gondolod.
Wickey28-02-2011 18:29:10 // 33842
persze. Annyiba kerül, mint egy ÚJ (nem felújított) kéttömegű meg egy kuplungszett.
Utána meg persze kuplungszettet csak attól a gyártótól vehetsz nem túl olcsón. A kéttömegű el szokott bírni 150-200 ezret, tehát valszeg a második DMF-el megy a bontóba a kocsi. Én nem alakítottam át. Már csak azért sem mert nem véletlenül tették azt oda, úgy tervezték, hogy sokadlagos tömegerőket és vibrációkat kioltson. Lehet, hogy utána a kuplung fog fogyni mint állat, vagy a váltó-kihajtás kap extra pofonokat, esetleg a motor fogja rázni a bódét nagyon. A motortartó bakok meg szintén nem olcsók. :-)
GTVili28-02-2011 17:43:42 // 33841
Segítsetek cartársak!

Látott-hallott-csinált már valaki kettőstömegű átalakítást...?Márminthogy kicserélte a kettőstömegű lendkereket hagyományosra....? Létezik esetleg vmi átalakítókészlet...?
1.9JTD 105 LE.......

Köszi!
Szatyi28-02-2011 15:53:35 // 33840
Az hogy semmilyen hibaüzenetet nem jelezz neked,nem biztos hogy nincs is,valamiért nem emeli meg hidegen.Lehet ennek sok oka......Az alapjáratot diag.müszerrel kell beállitani.Ha gondolod segitek.
Longman28-02-2011 13:50:50 // 33839
Nekem fordítva van. Mostanában sokszor felkeményedik a pedál. Mintha nem lenne rásegítés.. :S
Longman28-02-2011 13:49:10 // 33838
Nekem enyhén repedt szívócső miatt csinálta ezt. Igaz, V6-on, de attól érdemes átnézni. + egyéb gumicsöveket is amiknek köze van a szívó oldalhoz..
Kau28-02-2011 13:45:48 // 33837
Ez csak első indításkor van így, ugye? Jön a jó idő és elmúlik. De én is kíváncsi vagyok mi okozza. Tipikus TS betegség.
hl7428-02-2011 13:11:28 // 33836
A 147-esemmel most van egy olyan, hogy alapjáraton a motor kb. 3-4 mp. belül leáll. De csak akkor ha még teljesen hideg. Ezt eljátsza egyszer, max. kétszer, aztán minden rendben. Gyertyákat cseréltettem csak mostanában... azzal lehet összefüggés? Semmi hibaüzenetet nem ír. Ha vki ismeri ezt, segítsen, köszi!
dfg (Tanárúr)28-02-2011 12:20:25 // 33835
elképzelhető, de ahoz még annyira sem értek, mint a kocsihoz, holnap megnézetem.
Tocsa28-02-2011 10:28:35 // 33834
Szia fékcsőcsere erősen javasolt lehet ,hogy az a ludas nem ereszt át rendesen ezért levegős marad . Mondjuk lehet főfékhenger gond is karmantyúk elengedik a nyomást ! Én a kuplunggal szoptam emiatt most de nekem elzáródott a cső !
Tocsa28-02-2011 10:23:14 // 33833
Üdv !

A riasztóddal van gond ! A kocsit ne bántsd nembiztos hogy ő a hunyó ! :)
Valószinűleg a risztódban ragad össze a relé ami villogtatja az indexeket de lehet más gond van . Ideiglenesen kösd ki a villogtatást a riasztódból akkor kiderül mi a helyzet !
Kareszka198428-02-2011 09:50:10 // 33832
ha valakit érdekelne a dízel motor működése :D
Kareszka198428-02-2011 09:35:03 // 33831
147-ben ha elárúlja valaki hol találom az első ködlámpák reléjét, azért elmondok egy köszönömöt :)
dfg (Tanárúr)28-02-2011 08:57:39 // 33830
sziasztok
a kérdés:

van, hogy riasztás után úgy marad a jobb oldali sor index. már a második jobb hátsó lámpámat égeti ki. segítsen valaki:
-hol van pontosan a vészvillogó reléje (most már megtalálom)
-van-e hozzá valakinek rajza
-egyáltalán a 156hoz van-e valahol szerelési és villamos rajz
Kareszka198428-02-2011 07:52:47 // 33829
szerintem valahol elszökik a nyomás...fékmunkahenger szimering? de akkor ami melette elszivárogna, az ki is folyna (?)...
Ferry28-02-2011 07:47:26 // 33828
Sziasztok!
Az elmúlt napokban atomjaira szedtem a kocsimat(155 TS), de nem sikerült megtalálni a bibit. Probléma: A fék ha szépen finoman kezdem benyomni, akkor ,,beesik,, és csak az utolsó 1/3 on kezd el fogni, mellé még egy sziszegő hang is párosul. Ha keményen beletaposok akkor semmi hiba a gépben, minden hibátlanul működik.
Megnéztem: tárcsák rendben-hibátlanok, fékbetétek- hibátlanok, féknyereg, fékmunkahenger-hibátlan, rendesen mozognak, nincs letapadva, fékolaj nem szvárog.......elől hátul minden oké. Szervízben nem is láttak még ilyen hibát, bár ez nem lep meg, a múltkor a generátort akarták kicserélni, miközben a LMM volt elkoszolódva, 1500 forintból és 20 perc munkával megoldottam. Viszont ez keményen kifogott rajtam.
Valakinek van tippje mitől lehet az, hogy a fékpedál beesik a ha finoman kezdem el nyomni?
NeoEx4828-02-2011 00:00:57 // 33827
Köszi a válaszokat. Kicseréltem az összes izzót a középkonzol alatt, kivéve a 2 jót a fehér dobozban :) Ugyanis azt az egy kiégettet akkora meló volt kicserélni, hogy a többit inkább nem bolygattam. Bízom benne, hogy bírni fogják, most minden világít :)

(érdekes amúgy, most mintha valami egészen halk zúgás jönne a tekerők dobozából, ami lehet hogy eddig is volt, csak nem tűnt fel)
GTPeti27-02-2011 21:18:49 // 33826
Még annyit, hogy ha nincs az a perverziód, hogy állandóan szét akard bombázni a középkonzolt, akkor érdemes egyszerre mind a hármat kicserélni. :))
Kócosw27-02-2011 21:18:46 // 33825
nekem 2 eve lettt igy cserelve,nemvotl vele gond :)
GTPeti27-02-2011 21:17:10 // 33824
Áááá...


Nem lesz gond belőle, nyugi. :)
szasza(SW)27-02-2011 21:03:37 // 33823
Szia!Nem lesz gondja.Állatába mindenki beforraszt egy másikat a foglalatba ,mert az oda való égő több ezer forint/db:(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.