Elektromos csatik?
Engem az szívatott ,ami a rail szabályzón van
Forum >> Szerelőműhely
.......................04-08-2015 20:55:03 // 50599
Andrewxy04-08-2015 20:30:53 // 50598
Sziasztok!
Kérlek segítsetek, mi lehet a baj?!!!
Amiről szóval Alfa 156 2.4jtd 136le 99évj
Pár hónappal ezelőtt ott kezdődött a probléma, hogy néha nem indult el a gép (csak tekert), illetve a végén menet közben is megállt. --> Több szerelővel is beszéltünk, minden tanácsot végig hallgattunk. Üzemanyagrendszer, nagynyomású pumpa, érzékelők, porlasztócsúcs... Minden ki lett mérve, ami nem volt biztos az ki lett cserélve (egy olyan gépből ami működött) .. csere után sem indult el. Persze a másik autó az minden alkatrésszel ment!! Végül az ezer ft-os gyújtáskapcsoló betétet kellett kicserélni és elindult a gép! :)
Ez az előzmény..Jelenleg az az új hiba lépett fel, hogy a kocsi nagy terhelés következtében (padlógázos gyorsítás) néha bedadog, vagy leáll, illetve ugyan ezt teszi alapjáraton is néha. DE önindítózással újra is indul..
A kocsiban a következő hibakód olvasható ki ..P0190 Üzemanyag nyomáscső nyomásérzékelő hibás működése. Erre jött az ötlet, hogy érzékelő csere. Természetesen most sem jó (olyan kocsiból lett amelyik tökéletesen működik)
Erre van vmi ötletetek? Hátha valaki már kitaposta ezt az ösvényt?
Köszi a segítséget..
Kérlek segítsetek, mi lehet a baj?!!!
Amiről szóval Alfa 156 2.4jtd 136le 99évj
Pár hónappal ezelőtt ott kezdődött a probléma, hogy néha nem indult el a gép (csak tekert), illetve a végén menet közben is megállt. --> Több szerelővel is beszéltünk, minden tanácsot végig hallgattunk. Üzemanyagrendszer, nagynyomású pumpa, érzékelők, porlasztócsúcs... Minden ki lett mérve, ami nem volt biztos az ki lett cserélve (egy olyan gépből ami működött) .. csere után sem indult el. Persze a másik autó az minden alkatrésszel ment!! Végül az ezer ft-os gyújtáskapcsoló betétet kellett kicserélni és elindult a gép! :)
Ez az előzmény..Jelenleg az az új hiba lépett fel, hogy a kocsi nagy terhelés következtében (padlógázos gyorsítás) néha bedadog, vagy leáll, illetve ugyan ezt teszi alapjáraton is néha. DE önindítózással újra is indul..
A kocsiban a következő hibakód olvasható ki ..P0190 Üzemanyag nyomáscső nyomásérzékelő hibás működése. Erre jött az ötlet, hogy érzékelő csere. Természetesen most sem jó (olyan kocsiból lett amelyik tökéletesen működik)
Erre van vmi ötletetek? Hátha valaki már kitaposta ezt az ösvényt?
Köszi a segítséget..
Orosz04-08-2015 00:56:49 // 50597
Sziasztok! Tanácsért fordulnék Hozzátok. Nemrég vettem egy Blaupunkt london rádiót a 156od sportwagonomba,a baj csak az, hogy ugye a kormányvezérléssel nincsenek kibékülve, így nem lehet irányítani onnan. A minap azonban találtam egy szerkezetet,ami orvosolhatja ezt a problémát, ám mielőtt belevágok és megveszem, gondoltam megkérdezem, hogy szerintetek ez működhet-e egyáltalán?
Ezt tenném bele mellesleg: http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_98&product_id=1890
Előre is köszönöm a válaszokat!Ciao!
Ezt tenném bele mellesleg: http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_98&product_id=1890
Előre is köszönöm a válaszokat!Ciao!
Szabeee01-08-2015 21:24:21 // 50596
nem hiszem, hogy egyformák... nekem még akkor is gondom volt a féltengellyel, amikor VIN szám szerint volt rendelve... (elsőre kisebb átmérőjűt kaptam)
hg6idn01-08-2015 21:08:50 // 50595
Az nem csinál problémát:), lehet, hogy anyag fáradás a biztosítékban, de nem árt ha van nálad tartalék biztosíték, mert más a baj☺!
szakosmate01-08-2015 18:24:44 // 50594
Sziasztok!
Ezek normális értékek?
https://www.youtube.com/watch?v=JRBT1_agq3g
Ezek normális értékek?
https://www.youtube.com/watch?v=JRBT1_agq3g
Peti156Sw01-08-2015 16:36:41 // 50593
Igen, ő lesz a hiba forrása. Köszi az infót! Mèg annyi lenne a kèrdèsem, hogy az 1.9-es 150 lovas 156-ból, a fèltengely egyezik a 2,4-es 175 lovasban lèvővel?
Alfás Theo29-07-2015 14:06:25 // 50592
Tapasztalat, a "kékfogas" dolgok nem a legpontosabbak, főleg, ha made in china copy...
Előnybe részesítendő a vezetékes dolog. Én VAG/KKL-t használok, azzal a v6-okat simán gond nélkül olvasom.
Előnybe részesítendő a vezetékes dolog. Én VAG/KKL-t használok, azzal a v6-okat simán gond nélkül olvasom.
AlfaSárkány29-07-2015 12:00:45 // 50591
Sziasztok,
1997-es 156 2,5 V6 injektor hibát jelez kátyúknál, valamint pirosnál megállva, néha lefullad, erre van esetleg valami ötletetek?
Érdeklődnék továbbá, hogy milyen hibakód olvasó/törlőt tudtok ajánlani, ami működik vele? Sajnos a Bluetooth OBD2 nem igen teszi a dolgát, nem tud csatlakozni.
Köszönöm előre is.
1997-es 156 2,5 V6 injektor hibát jelez kátyúknál, valamint pirosnál megállva, néha lefullad, erre van esetleg valami ötletetek?
Érdeklődnék továbbá, hogy milyen hibakód olvasó/törlőt tudtok ajánlani, ami működik vele? Sajnos a Bluetooth OBD2 nem igen teszi a dolgát, nem tud csatlakozni.
Köszönöm előre is.
Bomi28-07-2015 21:28:24 // 50590
Sziasztok,
Megtaláltam a hiba okát! A szervíz biztosíték ment ki (F11) 15A-s ,az akksi mellett a fekete dobozban... kicseréltem azóta semmi gond , tökéletesen működik minden. Jól megszívattam saját magam...még én állítottam be a szerviz intervallumot...bár azt akkor mér nem tudtam ,hogy ha lejár akkor azt így jelzi...de a lényeg ,hogy most ok a gép:)
Megtaláltam a hiba okát! A szervíz biztosíték ment ki (F11) 15A-s ,az akksi mellett a fekete dobozban... kicseréltem azóta semmi gond , tökéletesen működik minden. Jól megszívattam saját magam...még én állítottam be a szerviz intervallumot...bár azt akkor mér nem tudtam ,hogy ha lejár akkor azt így jelzi...de a lényeg ,hogy most ok a gép:)
mtibi8327-07-2015 20:55:13 // 50589
Bocsánat,jogos.
1.9 JTD
Hiányosság pótolva.
Akkor ha jól értelmezem a válaszokat,akkor leginkább a kormolódástól függ a regenerálási tartomány?
1.9 JTD
Hiányosság pótolva.
Akkor ha jól értelmezem a válaszokat,akkor leginkább a kormolódástól függ a regenerálási tartomány?
.......................27-07-2015 14:43:39 // 50588
valaki épített alfába ablakemelö modult ami a táv gombot nyomva lehúzza az ablakokat?
úgy hogy kint állsz a kocsi elött
úgy hogy kint állsz a kocsi elött
Bomi26-07-2015 20:05:31 // 50587
Bomi26-07-2015 19:55:16 // 50586
Köszi a tippeket!
Igen, amúgy nem is az izzítás zavar hanem a többi hiba.
P0489 EGR szelep vezérlés, P0047-Turbó működtető jel, P1639-Fojtószelep vezérlés, P0101- Levegőmennyiség mérés, P1612-üz.a szűrő fűtés relé vezérlés, és a végén ugye P0683 az izzítás vezérlőegység.
Azt hiszem itt az ideje egy kiadós EGR és fojtószelep takarításnak első körben, aztán átnézem az összes testelést ,vezetékeket stb. (amint lesz egy kis időm) Még jó hogy már 3 Alfa van lehet mivel járni addig :)
Igen, amúgy nem is az izzítás zavar hanem a többi hiba.
P0489 EGR szelep vezérlés, P0047-Turbó működtető jel, P1639-Fojtószelep vezérlés, P0101- Levegőmennyiség mérés, P1612-üz.a szűrő fűtés relé vezérlés, és a végén ugye P0683 az izzítás vezérlőegység.
Azt hiszem itt az ideje egy kiadós EGR és fojtószelep takarításnak első körben, aztán átnézem az összes testelést ,vezetékeket stb. (amint lesz egy kis időm) Még jó hogy már 3 Alfa van lehet mivel járni addig :)
GTPeti26-07-2015 18:04:51 // 50585
Az autódat akkor is nyugodtan lehet használni, ha egy izzítógyertya sem jó már. Ez a legenyhébb hiba, ami előfordulhat. Attól még lazán beindul, főleg ilyen időben.
Az összes többi sokkal komolyabb jel. Mivel együtt jelentkeztek, így lehet testelési hiba.
Világos, hogy hozzáértőnek kéne megmutatni.
Az összes többi sokkal komolyabb jel. Mivel együtt jelentkeztek, így lehet testelési hiba.
Világos, hogy hozzáértőnek kéne megmutatni.
Csabo2226-07-2015 12:35:00 // 50584
Ciao
Sztem az akksi inditó árama nem elég a rendszernek. Ami vagy az akksi miatt lehet vagy valamely egység vesz fel túl nagy áramot. Kéne méricskélni párat.
Az ilyen egyszerre bedobált sok hibakód általában elégtelen feszültség miatt lehet. nálam legalábbis ez volt. beraktam egy egészséges akksit és rendben is volt, persze nálad nem biztos, h ennyi megoldja a problémát.
Sztem az akksi inditó árama nem elég a rendszernek. Ami vagy az akksi miatt lehet vagy valamely egység vesz fel túl nagy áramot. Kéne méricskélni párat.
Az ilyen egyszerre bedobált sok hibakód általában elégtelen feszültség miatt lehet. nálam legalábbis ez volt. beraktam egy egészséges akksit és rendben is volt, persze nálad nem biztos, h ennyi megoldja a problémát.
Bomi26-07-2015 10:26:31 // 50583
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék a következő témában: Alfa 147 jtd egyik napról a másikra vészüzem módba vált, izzítási hibát jelez a műszerfalon, 2-3 tekertetés után indul csak el....multiecuscan-el kiolvastam bedobott egy csomó hibakódot EGR, Légtömegmérő, Izzító modul és ECU közötti kommunikáció hiba stb...
Mi lehet az oka ennek? Kontakti hiba, ECU? , Izzítórelé? A gyertyák jók az biztos, kábelek csatalkozások is rendben azt néztük....
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Egy kis segítséget kérnék a következő témában: Alfa 147 jtd egyik napról a másikra vészüzem módba vált, izzítási hibát jelez a műszerfalon, 2-3 tekertetés után indul csak el....multiecuscan-el kiolvastam bedobott egy csomó hibakódot EGR, Légtömegmérő, Izzító modul és ECU közötti kommunikáció hiba stb...
Mi lehet az oka ennek? Kontakti hiba, ECU? , Izzítórelé? A gyertyák jók az biztos, kábelek csatalkozások is rendben azt néztük....
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Piritu - 1.000.00026-07-2015 10:25:08 // 50582
Nekem a 2.0 orszaguton 6-700 km, autopalyan 900-1000 km.
.......................26-07-2015 10:22:07 // 50581
Milyen motor van a kocsidban?
Adatlapból nem derül ki
Adatlapból nem derül ki
.......................26-07-2015 10:17:58 // 50580
Ha jól müködik akkor 500 ..600 km eres ciklusokban
Haddel26-07-2015 10:04:51 // 50579
Az használattól is függ. Városban,vagy pályán mész.
mtibi8326-07-2015 09:53:24 // 50578
Sziasztok!
Tudja valaki,hogy hány km-enként regenerál a DPF?
Tudja valaki,hogy hány km-enként regenerál a DPF?
Szabeee25-07-2015 21:03:34 // 50577
féltengelyen a belső csillag... van szabadja a kehelyben? mert akkor az lehet...
Peti156Sw25-07-2015 19:35:20 // 50576
Egy 156 2,4 jtdm-ről van szó! 1 èves kupplung ès kettőstömegűvel. Új lengőkarok, stabipálca, axial, gólyalábak stb. Amire èn gondolok: fèltengely, motortartó bak, a kuplung ès kettőstömegű...
Peti156Sw25-07-2015 19:21:19 // 50575
Sziasztok! Mi lehet az oka annak, ha gyorsításkor remeg, ráz az autó, de nagyon. Ha szèp lassan gyorsulok fel, akkor alig èrezni. Ha benyomom a kuplungot, akkor megszűnik a remegès.
GTPeti25-07-2015 18:12:03 // 50574
Két dolgot nem értek:
1. Kiszerelve miért menne?
2. A 12V egy ilyen ventinél azért nem egy olyan triviális dolog, nem véletlenül vannak neki 40-60-70 Amperes biztosítékai. Ha az ember nem figyel és nem használ megfelelő kábelt, akkor abból könnyen baj lehet.
1. Kiszerelve miért menne?
2. A 12V egy ilyen ventinél azért nem egy olyan triviális dolog, nem véletlenül vannak neki 40-60-70 Amperes biztosítékai. Ha az ember nem figyel és nem használ megfelelő kábelt, akkor abból könnyen baj lehet.
pettinke25-07-2015 14:23:26 // 50573
főleg az előtétellenállás, meg talán a ventilátor vezérlő relé lesznek a ludasok.
.......................25-07-2015 09:36:11 // 50572
Elkopott a szénkefe a ventiben
Vagy kontakthibás
Szereld ki és adj neki 12V ot ,aztán kiderül
Vagy kontakthibás
Szereld ki és adj neki 12V ot ,aztán kiderül
Golyoka25-07-2015 08:40:59 // 50571
Sziasztok lenne egy kérdésem! 145 1.6 boxer! A hűtőventilátoron nem kapcsol be a kis fokozat csak a nagy de az is csak 3-4mp-re! Termosztát,vízpumpa új plusz tegnap átmostam a hűtőrendszert és a hűtőt külön levettem és átmostam vízkőoldóval de semmi változás! Valakinek valami ötlete?
Stringwalker24-07-2015 20:48:01 // 50570
Az enyémben eredeti bosch van.
Stringwalker24-07-2015 20:47:16 // 50569
Sziasztok!
Most vettem észre, hogy a motor beindulása után kialszik az ASR lámpa a kapcsoló fölött, eddig az mindig világított. Ha megnyomom a gombot, akkor világít csak. A gyújtás ráadásakor most is világít, de ha beindítom kialszik. Ennek így kell lenni?
Most vettem észre, hogy a motor beindulása után kialszik az ASR lámpa a kapcsoló fölött, eddig az mindig világított. Ha megnyomom a gombot, akkor világít csak. A gyújtás ráadásakor most is világít, de ha beindítom kialszik. Ennek így kell lenni?
Mike0124-07-2015 20:42:52 // 50568
Sziasztok,
ti milyen féktárcsát és fékbetétet ajánlotok? TRW-t érdemes venni igaz?
Köszönöm a válaszokat.
ti milyen féktárcsát és fékbetétet ajánlotok? TRW-t érdemes venni igaz?
Köszönöm a válaszokat.
emGéza23-07-2015 21:10:14 // 50567
A check engine a kat és a lambdasz. hibájára utal .
A kapcsolót szét kell szedni és a polúsokat meg kell csiszolni , csak .
A kapcsolót szét kell szedni és a polúsokat meg kell csiszolni , csak .
tbesze23-07-2015 20:13:13 // 50566
Sziasztok!
Szeretnék egy problémámat megosztani, hátha már valakinél volt ilyen, és meg lett a megoldás is. A bal hátsó világítás a csomagtér ajtóban pár másodpercig világít, de van úgy hogy egy percig is, majd pár másodpercre kialszik. És ezt csinálja folyamatosan. Természetesen az égő foglalattól, az ajtó vezeték kötegéig, illetve a hátsó kalaptartó alatt lévő csatlakozásig kontakt ügyileg átnézve. De ez nem is olyan jellegzetes érintkezési hibára utal, olyan, mint ha szabályozottan kapná, illetve nem a feszültséget. A megoldáshoz, minden ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
Szeretnék egy problémámat megosztani, hátha már valakinél volt ilyen, és meg lett a megoldás is. A bal hátsó világítás a csomagtér ajtóban pár másodpercig világít, de van úgy hogy egy percig is, majd pár másodpercre kialszik. És ezt csinálja folyamatosan. Természetesen az égő foglalattól, az ajtó vezeték kötegéig, illetve a hátsó kalaptartó alatt lévő csatlakozásig kontakt ügyileg átnézve. De ez nem is olyan jellegzetes érintkezési hibára utal, olyan, mint ha szabályozottan kapná, illetve nem a feszültséget. A megoldáshoz, minden ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
pettinke21-07-2015 12:41:47 // 50565
hogyne lenne magyar MES. mikor telepíted, választhatsz nyelvet.
mondjuk én angolul használom, mert annyira félrevezető a fordítás :-)
mondjuk én angolul használom, mert annyira félrevezető a fordítás :-)
.......................21-07-2015 10:48:55 // 50564
.......................21-07-2015 10:31:43 // 50563
szerintem magyar Multiecuscan nincs
ajánlom figyelmedbe az eLearn nevü progit
a gyári szerelési útmutatót
ott van is benne Tempomat hibák megoldása
ajánlom figyelmedbe az eLearn nevü progit
a gyári szerelési útmutatót
ott van is benne Tempomat hibák megoldása
mtibi8321-07-2015 09:57:20 // 50562
Sziasztok!
Honnan lehet letölteni magyar nyelvű Multiecuscan-t?
Illetve másik kérdés.
Hibakód olvasáskor kidobta a féklámpa kapcsolót.
A tempomat előtte is hülyéskedett,viszont most már egyáltalán nem működik.
Okozhat a féklámpa kapcsoló hibája "check engine" hibaüzenetet is?
A féklámpa kapcsolót azt ki tudom cserélni magamnak is,vagy van valami egyéb trükk?
Honnan lehet letölteni magyar nyelvű Multiecuscan-t?
Illetve másik kérdés.
Hibakód olvasáskor kidobta a féklámpa kapcsolót.
A tempomat előtte is hülyéskedett,viszont most már egyáltalán nem működik.
Okozhat a féklámpa kapcsoló hibája "check engine" hibaüzenetet is?
A féklámpa kapcsolót azt ki tudom cserélni magamnak is,vagy van valami egyéb trükk?
tbesze20-07-2015 20:45:16 // 50560
Csabo2220-07-2015 12:36:53 // 50559
Akkor vszeg azelőtt cserélték mielőtt megvetted a kocsit.
Bazsa7220-07-2015 11:19:22 // 50558
Ciao. Nekem az 1.4 TS kb 90-95 fokon kapcsol, szóval szerintem jó az úgy ;)
kawics20-07-2015 08:20:04 // 50557
Sziasztok! Lenne a tisztelt márkatársakhoz egy kérdésem. A 156 SW 1.9JTD autóm az utóbbi időkben kezd kissé megbolondulni. Pontosabban a központi-zár. Néha ok nélkül lezár mindent és hiába nyitom azonnal visszazár, néha pedig nem is reagál semmire sem kulcsra sem távirányítóra. Egyáltalán hol van a központi-zár vezérlő egysége? Az romlott el vagy valahol máshol keressem a probléma okát? Előre is köszi a segítséget!
Golyoka18-07-2015 14:56:44 // 50556
Sziasztok lenne egy kérdésem!145 1.6 boxer mikor kéne kapcsolni a ventinek?Az enyém 95-97 körül szokott kapcsolni!Ez normális vagy vmi gond lehet? előre is köszi :-)
Wolfmisi17-07-2015 22:21:41 // 50555
Ok! Megnézem! Műszercsoport nem volt cserélve! Így lett véve az autó! Köszönöm
Csabo2217-07-2015 17:39:01 // 50554
Ciao
Ki kell deriteni ASR vezérlős-e az abs egységed. vszeg nem, mert a 105 lovasokba nagyon ritkán rakták bele. akkor szokott az általad emlitett jelenség előfordulni, ha ASR visszajelzős órát raktad a kocsidba, amiben nincs ASR.
Ki kell deriteni ASR vezérlős-e az abs egységed. vszeg nem, mert a 105 lovasokba nagyon ritkán rakták bele. akkor szokott az általad emlitett jelenség előfordulni, ha ASR visszajelzős órát raktad a kocsidba, amiben nincs ASR.
Danny16-07-2015 16:14:18 // 50553
értem :)
1500-2000 között rángat a verda, de ha lehúzom a csatiját szinte teljesen megszűnik a rángatás.
de lehet gyertya csere lesz belőle...
1500-2000 között rángat a verda, de ha lehúzom a csatiját szinte teljesen megszűnik a rángatás.
de lehet gyertya csere lesz belőle...
Wolfmisi15-07-2015 20:02:03 // 50552
Sziasztok! Érdeklődnék a 147 1.6 eco gyújtás ráadásnál kipörgésgátló hibát ír a kijelzőre de a kontrol lámpa nem világít és idulás után már nem is ír hibát! A kézifék kar előtt nekem nincs kipörgés kikapcsoló gomb! Lehet hogy nincs is felszerelve vele az autó? Az van a könyvében hogy alapfelszereltség! Valami ötlet? Előre is köszönöm!
[k i z z o]15-07-2015 18:44:45 // 50551
De, adott légtömeg felett, 1500 -nál már belép. 4500 fölött (SW függö) jön vissza az elgyújtás, és a tengely áll vissza. Egy 2D map írja le, légtömeg (LOAD) és fordulatszám függő.
Danny15-07-2015 15:31:37 // 50550
hmmm akkor jól sejtettem hogy nem normális az hogy terhelés függvényében már működik nekem olyan 1500-as fordulatnál is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
681
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?