Nagyon köszönőm!:-)) Nem szeretem volna összegányolva szét szedni.
és mi a helyzet a szivargyújtóval?Vagy az is jön vele egybe?
Forum >> Szerelőműhely
Azzurro02-01-2010 17:57:21 // 28294
Átok79146TD02-01-2010 17:54:42 // 28293
az alatta lévő tartót nem kell kipattintani??
szasza(SW)02-01-2010 17:53:51 // 28292
A 45/6 topicba lapoz vissza fen van kép egy csomószor.egyébként,ha jól emlékszem kiveszed a hamust és két csavart van hátul.Azt kiszeded kijön előre.
András bácsi02-01-2010 17:51:42 // 28291
Kinyitod a hamutartót, benézel, és ott van két keresztfejű csavar. Azt kitekered, és már jön is kifelé.
Azzurro02-01-2010 17:45:12 // 28290
Konkrétabban testvér nem lehetne?:-))))
Azzurro02-01-2010 17:09:31 // 28288
Srácok!!! Volna egy kényes kérdésem.
145-nél a közép box részt, ahol a szivargyújtó található, szeretném szétbontani.
Az izzót a hamutartó felet és a szivargyújtót szeretném kicserélni.
Hogyan és miként tudóm ezt szétszedni??
Előre is köszönőm a hozzászólásokat.
145-nél a közép box részt, ahol a szivargyújtó található, szeretném szétbontani.
Az izzót a hamutartó felet és a szivargyújtót szeretném kicserélni.
Hogyan és miként tudóm ezt szétszedni??
Előre is köszönőm a hozzászólásokat.
Liquid02-01-2010 12:14:53 // 28287
ha 1-est nyomom, akkor 1-est ír, ha mégeccer megnyomom, akkor mégegy 1est ír... és így tovább, hétfőn megkeresem az ügyfélszolgálatot
szasza(SW)02-01-2010 11:53:23 // 28286
Erre nem is gondoltam.Köszi!:)
Ofi02-01-2010 11:50:20 // 28285
Szia! Kérdezd meg a Krisztiánt ( krisz33 ), fényező szerintem biztosabban tud jó választ adni.
Wickey02-01-2010 09:59:50 // 28284
a féktisztító royal flush, majdnem mindent visz. Csak a karbitisztító olyan mint a csónakos bandi lengőpofonja, csak az tud többet az asztalnál. Tehát a féktisztító lehozza a gyári festést is a műanyagról sztem. Kipróbálni még én sem mertem. Alkoholos filcet a denszesz vagy valami combosabb arcszesz is lehoz, de legalább elmaszatol :-))
Ferke01-01-2010 22:26:29 // 28283
És pl ha az 1-est nyomod, akkor mi van? Nem lehet, hogy már próbálkoztál és letiltott egy időre? jójó, ez hülye kérdés, de engem a puntonál ezzel szivatott...
Liquid01-01-2010 22:19:02 // 28282
köszi a tippet, sajna csak a CD-s van fent :( de azért megnézem mit írnak benne
pettinke01-01-2010 21:44:28 // 28281
esetleg itt megtalálod a rádió használatiját:
Panda használatik
(a Fiat oldalain fent van az összes most is árult autóhoz a magyar használati - így pl. az Alfákhoz is!)
Panda használatik
(a Fiat oldalain fent van az összes most is árult autóhoz a magyar használati - így pl. az Alfákhoz is!)
Liquid01-01-2010 20:36:03 // 28280
megnéztem mindent, több helyen (pl. blau weboldal) írják hogy a gombok kvázi helyiértéket visznek be, tehát az 1-es az elsőt a 2-es a másdikat stb. de ezen a sza@ron nem így műxik :(
hétfőn felhívom a blau szervízt aztán meglátom
hétfőn felhívom a blau szervízt aztán meglátom
szasza(SW)01-01-2010 20:04:14 // 28279
Valami piros festék.Gondolom csak hígítóval jön le.Na de melyik ami nem marja egyből szét a műanyagot.Ha nem jön össze akkor muszáj lesz átfestetni.Esetleg ilyesmire:)![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00193/00193724.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00193/00193724.jpg)
Poló01-01-2010 19:44:05 // 28278
Mivel van ráfestve?
Ha alkoholos filccel, akkor elvileg a féktisztító leszedi. Esetleg próbálkozhatsz szintetikus higítóval.
Ha alkoholos filccel, akkor elvileg a féktisztító leszedi. Esetleg próbálkozhatsz szintetikus higítóval.
szasza(SW)01-01-2010 19:41:01 // 28277
Sziasztok!
Volna egy esztétikai problémám.A szelepfedél műanyag burkolatára fel van festve egy régebbi km állás, így vettem.Ezt szeretném letakarítani úgy,hogy a műanyag ne bánja.Szerintetek mivel tudnám lemosni?
Volna egy esztétikai problémám.A szelepfedél műanyag burkolatára fel van festve egy régebbi km állás, így vettem.Ezt szeretném letakarítani úgy,hogy a műanyag ne bánja.Szerintetek mivel tudnám lemosni?
Piritu - 1.000.00001-01-2010 18:14:41 // 28276
Az első számjegyet az 1-es gombbal kell beírni, annyiszor kell megnyomni mint a szám. A 2-el a másodikat, stb.
Elvileg négy vonalat látsz a rádión, oda jönnek a számok, aztán vagy a menüvel vagy a valamelyik másik gombbal lehet okézni.
Legalábbis így emléxem...
Elvileg négy vonalat látsz a rádión, oda jönnek a számok, aztán vagy a menüvel vagy a valamelyik másik gombbal lehet okézni.
Legalábbis így emléxem...
Ferke01-01-2010 17:27:41 // 28275
Mármint azért írom, hogy megpróbálom összeszedni, mert már egy ideje tervezem, hogy összeírjam:)
Ferke01-01-2010 17:26:47 // 28274
hűűűha, ezek aztán az ismeretlen vizek, de sejtettem, hogy eljön az idő, és egyszer valaki felveti:))) Én is gondolkoztam már rajta, de egyenlőre túl nagy melónak tűnik:))
Azért megpróbálom összeszedni majd, hogy mit kellene mókolni hozzá!:))
Azért megpróbálom összeszedni majd, hogy mit kellene mókolni hozzá!:))
Ferke01-01-2010 17:21:56 // 28273
Az tuti akkor, hogy egy adott gombbal tudod pörgetni a számokat, és egy másikkal meg továbblépni a köv.karakterre, az összes franciánál így van, olasznál mondjuk ilyet még nem láttam, de szerintem csak így lehet.tuti minden gombot végigpróbáltál? Kormányról vezérelhető verziónál a kormányról kell pl. asszem...
linzenbold01-01-2010 15:23:13 // 28272
sziasztok!!! 1.9jtd 8v motort szeretnék egy 16V-re!!! tudja valaki hogy mivel jár ez??? mit kell cserélni hozzá??? vagy hogy működik ez???
Liquid31-12-2009 16:25:47 // 28271
Egy kis OFF helpre lenne szükségem...
a kicsikocsi (Panda 2003 1.2 Dyn) gyári FIAT 169 CC Blaupunkt rádiója kódot kér, ami nekem nincs meg, ez a kisebb gond, mivel beszerezhető (meg is van) viszont nem tudom hogy a retekbe lehet bevinni a 0-s és 9-es számokat, mivel 1-6 gomb van csak rajta és hiába nyomkodom az összes másik gombot, semmi se történik. Hajam hullik már tőle.
Termésetesen a rádió manualját se kaptam meg :(
Szóval akinek van tippje/infója ezügyben írjon lécci!
Köszi!
a kicsikocsi (Panda 2003 1.2 Dyn) gyári FIAT 169 CC Blaupunkt rádiója kódot kér, ami nekem nincs meg, ez a kisebb gond, mivel beszerezhető (meg is van) viszont nem tudom hogy a retekbe lehet bevinni a 0-s és 9-es számokat, mivel 1-6 gomb van csak rajta és hiába nyomkodom az összes másik gombot, semmi se történik. Hajam hullik már tőle.
Termésetesen a rádió manualját se kaptam meg :(
Szóval akinek van tippje/infója ezügyben írjon lécci!
Köszi!
Liquid31-12-2009 14:31:26 // 28270
szal úgyértettem, hogy nem lett cserélve... lehet hogy gumitömítés, de emlékeim szerint paszta (is) került rá
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2009 13:48:26 // 28269
A füldugó drága, megyek inkább gyalog :-))
B.Ú.É.K!
B.Ú.É.K!
Átok79146TD31-12-2009 08:38:34 // 28268
elképzelhező....))))
tudok erre is olcsó megoldást..:)))
füldugóóóóóó..:))))
Ja És B.U.É.K...........:))
tudok erre is olcsó megoldást..:)))
füldugóóóóóó..:))))
Ja És B.U.É.K...........:))
WarbiRunner (Gyuri)30-12-2009 19:02:37 // 28267
Bowdenes szörnyűség van ott. Nézegettem már, de állóhelyben nem lehet előhozni a hangot. Kifejezetten csak menet közben. Illetve néha ha megállok, és áthúzom hátramenetbe akkor is klattyan, de még nem sikerült elcsípni :-) A féltengely zakkanna gázelvétel/padlógáz-ra, de ilyenkor semmi (illetve a féltengely pici nyekkenését ki lehet fülelni, azt felismerem. Nem vészes az még elmegy sok km-t ). Valami a váltóban lehet, vagy nem tudom...Régebben azt gondoltam, hogy majd idővel kiadja magát. de nem, 70e km-e csak várom, hogy menjen már tönkre az a valami ami azt a qva hangot kiadja. :-)) Azóta nem találjuk, pedig volt lenn a váltó is kuplungozáskor. Valami a váltóban lehet? Nem reccsen, könnyű kapcsolni, váltással nincs gond. Hidegen kicsit karcos, de az kb normális, főleg hogy olyankor meg nem klattyog...:-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)30-12-2009 18:01:37 // 28266
itt van: alfa
Átok79146TD30-12-2009 18:01:05 // 28265
váltórudazatok??
esetleg?
utolsó mondatodból kiindulva....
esetleg?
utolsó mondatodból kiindulva....
Viktorio30-12-2009 17:58:34 // 28264
Hello ! Tud valaki leirást Alfa 75 2.0 -hoz Karbi leírást beállítási segédlet vagy hasonlo?
GTPeti29-12-2009 23:15:40 // 28263
Nem feltétlenül. Max. később éri el az üzemi hőmérsékletet.
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2009 22:22:49 // 28262
Klattyanás ügy, még mindíg. Váltáskor még mindíg klattyan valami a gépben, és egyre nagyobb a rejtély, 2 szerelő is azt mondta minden tökéletes, a rövid féltengelynek van egy minimális kottyanása, nincs tippjük, hogy mi lehet. A futómű bölcső csavarjait is ánéztük, nem voltak meglazulva, nem ott a gond. Feszegettek mindent a szilentektől a gömbfejeken át a tartóbakokig, de semmi nem mozdul egy hajszálnyit se, minden teljesen 100%-os.
A féltengely kis kottyanása fél oldalon és a difi hézag csinálhat ilyet? Vagy a váltóban valami? A kuplungban (nemrég volt kuplungozva, de előtte is csinálta)? Ötletem sincs már, de zavar a dolog, pont normális vezetés mellett jön elő. Ha tiprom neki akkor nem.
A fura az, ha felületesen kuplungolok, akkor nem csinálja, de ahhoz el kell találni, hogy épp kiemeljen...ez nem egészséges. És nem a kuplung ráengedésekor nyekken, hanem a benyomás és kar áthúzás folyamatát kíséri végig. Nem bírtam meghatározni azt sem, hogy pontosan melyik művelet okozza. Érzésre olyan, mintha kuplung benyomáskor valami még lendületből előre koppanna, amit a váltókarral visszaklattyantok. Ha viszont a váltókar érintése nélkül kuplungolok, semmi hang.
Valami ötletetek van, hogy mit nézzünk még meg?
A féltengely kis kottyanása fél oldalon és a difi hézag csinálhat ilyet? Vagy a váltóban valami? A kuplungban (nemrég volt kuplungozva, de előtte is csinálta)? Ötletem sincs már, de zavar a dolog, pont normális vezetés mellett jön elő. Ha tiprom neki akkor nem.
A fura az, ha felületesen kuplungolok, akkor nem csinálja, de ahhoz el kell találni, hogy épp kiemeljen...ez nem egészséges. És nem a kuplung ráengedésekor nyekken, hanem a benyomás és kar áthúzás folyamatát kíséri végig. Nem bírtam meghatározni azt sem, hogy pontosan melyik művelet okozza. Érzésre olyan, mintha kuplung benyomáskor valami még lendületből előre koppanna, amit a váltókarral visszaklattyantok. Ha viszont a váltókar érintése nélkül kuplungolok, semmi hang.
Valami ötletetek van, hogy mit nézzünk még meg?
Poló29-12-2009 19:44:29 // 28260
Egy darabig fasza lesz, aztán elkezd majd szivárogni.
mizooo29-12-2009 19:43:52 // 28259
A szelepfedél tömítés nem paszta :D az egy gumitömítés és bár ErHard ajánlotta, hogy kenjük be cuccal az autószerelőm nem kente be, azt mondta ez így fasza lesz. üdv
osee_selespeed29-12-2009 17:21:47 // 28258
Kösz szépen!
admirális29-12-2009 15:03:37 // 28257
A váltóba 2 liter olaj kell, a Selespeed részbe pedig 0,6 L.
admirális29-12-2009 15:02:09 // 28256
Visznt ha a fűtés teljesítményét befolyásolja, akkor a kimenő jelet is, neeeem?:)
admirális29-12-2009 15:01:18 // 28255
Fűtőre ellenállásra értettem. Én nem tudtam még kipróbálni ezt, nekem még gyári beépítésű a lambdám.
osee_selespeed29-12-2009 14:49:54 // 28254
Meg tudná valaki mondani, hogy hány liter olaj jár a selespeed váltóba?
GTPeti29-12-2009 14:40:20 // 28253
Ez az ellenállás, amit emlegetsz az érzékelő belső ellenállása, vagy a fűtőszálé? Előbbit nem hiszem, mert ahhoz túl kicsi lenne (a lambda köztudottan nagy belsőellenállású érzékelő), fűtőszálnál szerintem szintén nincs túl nagy jelentőssége. (A fűtés teljesítményét azonban befolyásolja.)
Én úgy tudom, hogy a lambdáknál inkább az élettartam és a reakcióidiejük az, amiben a non-Bosch gyártók termékei rosszabak.
Én úgy tudom, hogy a lambdáknál inkább az élettartam és a reakcióidiejük az, amiben a non-Bosch gyártók termékei rosszabak.
admirális29-12-2009 14:30:07 // 28252
Ja NGK lambdáról hallottam. Poló légmennyiségmérőre írta azt hogy mindenki a Boschnál köt ki.
Egyébként lambdaszondánál állítólag az nem szokott stimmelni, hogy sok utángyártó 4 ohmos ellenállással ellátott szondát hoz a TS elektronikához, a Bosch viszont 8, vagy 9 ohmos, és a 4 ohmossal teljesen más értékek jönnek ki mint kellene. Külföldi oldalon olvastam. Tud valaki esetleg erről?
Egyébként lambdaszondánál állítólag az nem szokott stimmelni, hogy sok utángyártó 4 ohmos ellenállással ellátott szondát hoz a TS elektronikához, a Bosch viszont 8, vagy 9 ohmos, és a 4 ohmossal teljesen más értékek jönnek ki mint kellene. Külföldi oldalon olvastam. Tud valaki esetleg erről?
s.zseke29-12-2009 11:35:47 // 28251
Üdv cartarsak:) !
Kis segítséget kérnék.
156 1,8l. Elektronika gondok.
Zárlatos az egyik szervízkör. ( gondolom így vehettem, mert 10Amper helyett30A-s bizti volt benne eleve amit nem vettem észre) Ez szemből alul a jobb oldali.
Most az van, h nem megy sem a féklámpa, sem a hátsó ablakfűtés, sem az elektromos ablakok, nincs tolató lámpa, sőtt szerintem a baloldali fényszóró is ezért nem műkszik(az égőt és a bizitit megnéztem és jók).
Az érdekelne, h ez valami tipushiba, és simán orvosolható, vagy nem úszom meg olcsón?
Annyit még, h valamelyest értek hozzá, mert van egy autószerelő szakmám, bár soha nem dolgoztam benne. Így egy kicsit értek hozzá.
Minden segítség, ötlet érdekel!
Ja és boldog új esztendőt minden kedves Alfás társnak!
S.ZS.
Kis segítséget kérnék.
156 1,8l. Elektronika gondok.
Zárlatos az egyik szervízkör. ( gondolom így vehettem, mert 10Amper helyett30A-s bizti volt benne eleve amit nem vettem észre) Ez szemből alul a jobb oldali.
Most az van, h nem megy sem a féklámpa, sem a hátsó ablakfűtés, sem az elektromos ablakok, nincs tolató lámpa, sőtt szerintem a baloldali fényszóró is ezért nem műkszik(az égőt és a bizitit megnéztem és jók).
Az érdekelne, h ez valami tipushiba, és simán orvosolható, vagy nem úszom meg olcsón?
Annyit még, h valamelyest értek hozzá, mert van egy autószerelő szakmám, bár soha nem dolgoztam benne. Így egy kicsit értek hozzá.
Minden segítség, ötlet érdekel!
Ja és boldog új esztendőt minden kedves Alfás társnak!
S.ZS.
Lacee29-12-2009 10:51:41 // 28250
Sziasztok, valaki tud segíteni nekem, nekem egy 146-os 1.4-es boxerem van, és olyat csinált, hogy lemerült az aksi betoltuk, és egyik pillanatról a másikra ilyen zörgő hangot ad a motor, a hydro tőkékre gondoltam, előtte volt egy hengerfejtömítés csere, de az olajszűrőt tegnap cseréltem le, tegnap amikor beidítottam, először adta azt a kopácsolós hangot, de aztán abbahagyta, ma is reggel amikor elindultam vele, először csinálta, aztán abbahagyta, megálltam vele kb 10 percre, aztán amikor beindítottam megint előjött, de most megint abba sem hagyta, szerintetek mi lehet, ha a hydro tőke lenne, akkor mindig csinálná, nem???
Ha tudtok légyszi segítsetek, előre is köszi!!!
Ha tudtok légyszi segítsetek, előre is köszi!!!
Liquid29-12-2009 10:07:07 // 28249
a szelepfedél tömítés nem paszta? nem emléxem hogy kellett volna a vezérműszíj cserekor
mizooo29-12-2009 08:45:55 // 28248
Vez mód miatt keserd ErHard 242 cartársat ha jól emléxem 42000 Ft körül van. Cseréjéhez kell egy szelepfedél tömítés 5-6 e + Egy vez szíjat is érdemes rádobni frisset.
Üdv
Üdv
Azzurro28-12-2009 22:36:16 // 28247
Lambdaszondára értettem!!
pepel28-12-2009 19:18:24 // 28246
Köszi mindenkinek ,lmm lambda új,lehet,hogy csak hideg van,a vezmód csere mennyibe kerül kb +vezmód
admirális28-12-2009 19:06:15 // 28245
Hol vetted az NGK LMM-et? Még nem találkoztam ezzel a márkával, csak lambda szondában. Milyen áron lehet hozzájutni kedvezmény nélkül?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?