Forum >> Szerelőműhely

EngineCoffeeTables13-03-2011 19:49:27 // 34036
Nekem valószinűleg cserés lesz az új motorhoz, de itt is max 60 ezer az új kuplung. Elég drága árak vannak otthon.
GT Ɨ|ѯ13-03-2011 19:42:06 // 34035
Ácsi!:-)

A Valeo hibátlan 100-120ezerig:-)

Persze Sachs-ot is lehet tenni be, ha sok a cash....
atesssz13-03-2011 18:53:22 // 34034
a valeo a TD-be nekem 60, a sachs 80. Nem hallottam még én gyári felújítottról..
vienna13-03-2011 16:52:03 // 34033
Gyári felújított kuplungról is hallottam, 30.000 Ft körüli összegért. Van valakinek esetleg ilyennel tapasztalata?
vienna13-03-2011 16:48:33 // 34032
én is kuplungcsere előtt állok... valeo 49.000, sachs 73.000, luk 74.000 Ft. Ennyiért ajánlják nekem.
Dízeleknek is Valeo a gyári? Sachs szerintem jelentősen drágább, de ha a Valeo minősége változó, akkor lehet megéri. Nem tudom
Azzurro13-03-2011 11:59:19 // 34031
Bocsi hogy mertem szólni!!:-))))Csak leírtam amit tapasztaltam.
atesssz13-03-2011 11:51:39 // 34030
így van... Sachs kuplung tulajdonosok írjanak :)
EngineCoffeeTables13-03-2011 11:46:40 // 34029
Ezért nem is a te hozzászólásodra válaszoltam hanem ateszéra amikor azt írta hogy a sachs a tuning miatt is jobb. Erre írtam hogy tuningra jó a Valeo is. Igazándiból most van a Valeora egy jó és egy rossz tapasztalat és semmi a sachs-ról:)))))
atesssz13-03-2011 11:46:21 // 34028
akkor a pedál keménységét a kuplung szerkezet határozza meg? vagy köze van a kuplung munkahengernek is hozzá??
Azzurro13-03-2011 11:42:26 // 34027
Én nem azt mondtam hogy rossz, de nekem nem jött be.Én gyengének találom, pedig újonnan vettem, és nagyon bíztam a minőségében.:-))
Azzurro13-03-2011 11:39:34 // 34026
Szerintem is!!:-)))Legközelebb az lesz, szerintem jobb.A Valeo az tömeg termék, és ez által a minősége is.:-((
EngineCoffeeTables13-03-2011 11:30:11 // 34025
Kau gyorsul a tuningolt 146-ossal, ha neki nincs problémája 4-5éve a Valeoval akkor szerintem az is bírja:)
atesssz13-03-2011 11:26:16 // 34024
akkr a Sachs egy moci tuning után is jobb választás lenne?
Azzurro13-03-2011 11:11:11 // 34023
Én csalódtam a Valeo-ba, nekem valamiért gyengén muzsikál.Nem sajnálnám a drágábbra a pénzt, ha nekem kellene vásárolnom kuplungot, ami nincs még kizárva.
2 éve cserélte, de egyszerűen puha és nem úgy adja át a nyomatékot ahogyan azt kellene.:-(((
Kau13-03-2011 10:56:59 // 34022
A Valeo a gyári beszállító.
atesssz13-03-2011 10:55:38 // 34021
egyik ismerősöm azt mondta, hogy a Valeo nagyobb eséllyel excenteres... De én sem hallottam még rosszat a Valeo-ról. Viszont a Sachs egy 20-assal drágább.
EngineCoffeeTables13-03-2011 10:45:37 // 34020
Utcára szerintem ebből a két márkából bármelyik!
Kau13-03-2011 09:33:17 // 34019
Van aki erre esküszik, van aki arra. Én a Valeot választottam 4-5 éve.
atesssz12-03-2011 18:44:32 // 34018
Komplett kuplung szettből Valeo, vagy Sachs?
zee12-03-2011 15:09:04 // 34017
Elküldtem egy "okosított" verziót az oldaladon megadott címre.
Azzurro12-03-2011 14:45:02 // 34016
Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
GTPeti12-03-2011 13:41:21 // 34015
Próbáld itt...

(A Google az első találatként hozza.)
Martin12-03-2011 13:10:47 // 34014
Hali.
A Fiateuscan programot hol lehet letölteni??
Buddha12-03-2011 10:57:32 // 34013
Szia!
A trapézgömbfej gyakran megmakacsolja magát és nem akar kijönni a csonkállványból, add neki a WD40-et aztán ha picit megindul, óvatosan ki-be, előbb utóbb kijön.
A szilentházak csavarjait könnyű ferdéd belekapatni, erre vigyázz! Először kapasd be a rövidebbeket majd óvatosan, érintőre húzd meg, hogy még igazítható maradjon a szilent. Ekkor jöhetnek a belsők, közben csavarhúzóval vagy feszítővassal állítsd lyukra a menetet. Óvatosan feszítsd a csavarokat, viszonylag könnyen megszakad a menet. Legjobb ha nyomatékkulcsot használsz.
Kb. ennyi szerintem! :-)
Üdv.
atesssz12-03-2011 10:38:20 // 34012
Sziasztok,

egy SOS kérdés: dióhéjban mire kell figyelni a 155 lengőkar cseréjénél?
[k i z z o]09-03-2011 23:45:54 // 34011
Ha rendes Samco flexi idomokkal rakod össze + armentes csövön van csönyak kialakitás akkor simán jónak kell lennie. Régi Fordokon még merev volt a charged side de olcsóbb a műanyagot "formázni", viszont nem oly tarós. Egy 70-es paláston azért feszít 1Bar rendesen.
[k i z z o]09-03-2011 23:43:38 // 34010
Ami szivás zaj csökkentő, de semmiképpen nem hangolja a rendszert:)
GTPeti09-03-2011 23:18:44 // 34009
Az elejével egyetértek. Azzal viszont nem, hogy esszenciális fontossága lenne a cső rugalmasságának. SZVSZ ilyesformán nincs hangolva a rendszer. Csak az LMM-be dugott U-alakú csővel. (Pontosabban az azon lévő kis dobozzal az oldalán.)
Szatyi09-03-2011 23:16:03 // 34008
igazad van.
[k i z z o]09-03-2011 19:45:54 // 34007
A szaki nem cserélget:)
Dévid09-03-2011 19:20:29 // 34006
Huhh, kösz!
Heppí 34K!
Wickey09-03-2011 19:13:48 // 34005
és miután csak egyszer kell kicserélni, teljesen tökmindegy, hogy a második csővel megy-e bontóba az autó, vagy telepi tuningverdának fog látszani a vas a csillogó kályhacsövekkel. :-DD

Továbbá a gumi rugalmasan tágul, szerintem amikor egy sima szívómotoron rezonátorokat alkalmaznak a szívócsőben, kizártnak tartom, hogy egy jtd-n ezt ne vették volna figyelembe tervezéskor. Olyan, mint a kéttömegű lendkerék, meg lehet szüntetni, csak nem érdemes.

Szerintem.
Piritu - 1.000.00009-03-2011 19:09:53 // 34004
Gratula a k-hoz! :-)
admirális09-03-2011 18:24:50 // 34003
Legalább máséra tudsz vigyázni:)
admirális09-03-2011 18:24:17 // 34002
Én is attól félek. Soha nem rontottam még ezt el, pedig most lesz 3000 hozzászólásom itt hamarosan, pont ma néztem.
Dévid09-03-2011 18:23:41 // 34001
Én úgy töröm mindig össze a kocsim, hogy nincs másik autó a környéken. :D
Dévid09-03-2011 18:22:39 // 34000
Erre nincs bocsánat az új szabályok szerint. :D
admirális09-03-2011 18:22:26 // 33999
Nem úgy kell érteni:D.

Balesetek topicba szántam.
Dévid09-03-2011 18:21:29 // 33998
Kivel, mivel, hol, mikor?
admirális09-03-2011 18:21:03 // 33997
Jajj bocsánat, ez nem ide akart jönni.
admirális09-03-2011 18:20:04 // 33996
Amikor összeértetek, akkor te voltál hátrébb?
Dévid09-03-2011 18:11:29 // 33995
Nem a klímáé, az a két cső beljebb van, a hűtő alatt párhuzamosan a klíma csöveivel fut 2 fémcső, a spirál folytatásaként.
Szatyi09-03-2011 17:35:18 // 33994
Szia. Kassán gondod van, akkor keresd Weltner Józsit. Vihorlatska.48. vagy. www.turboservis.sk.
tom16409-03-2011 17:28:29 // 33993
Bocs, 2006-ban volt:

http://www.alfaamore.hu/esemenyek/80
Szatyi09-03-2011 17:27:38 // 33992
Nem olyan nagy szivás-meló. A baj csak az hogy a két csövet egyszerre küldik,már ha újat tennél fel.
Szabeee09-03-2011 17:22:45 // 33991
nekünk kellett hozzá másfél hét, és jobban ment, mint előtte.......
tom16409-03-2011 17:21:28 // 33990
Más típusnál (ford, mazda, toyota, wv) elég nagy macera lehet, ugyanis dolgoztam alkatrészgyárban és azokhoz gyártottunk üzemanyag-rendszert. Feltételezem hogy az Alfáé is ugyanúgy be van építve a tankba.

Ha érdekel, a gyárlátogatásról van leírás az Eseményekben (Visteon látogatás Székesfehérváron, talán 2007-ben volt, már nem emléxem)

AC kiszerelés elött győződj meg róla, hogy nincs-e dugulás a rendszerben, az a legnagyobb sanszos.
mreni09-03-2011 17:13:01 // 33989
az olajhűtőre gondolsz??
Ferke09-03-2011 16:19:43 // 33988
Az a fémcső, ami tocsog, nem a klíma csöve? A szervonak egfy spirálja van, ami el szokott köszönni, menetirány szerinti jobb oldalon....
Dévid09-03-2011 15:12:12 // 33987
Szervusztok.

Mekkora szívás 156-on a szervokormány csövét cserélni, mert csepeg a kocsi orrából az olaj, és az egyik fémcső a hűtő alatt tocsog is az olajban, szerintem onnan jön.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.