Forum >> Szerelőműhely

Szilárd09-03-2011 14:58:49 // 33986
Csak szakszerűen!:))
Szatyi09-03-2011 12:19:33 // 33985
Szatyi09-03-2011 12:10:40 // 33984
Martin09-03-2011 10:39:44 // 33983
AC kiszerelésének van valami különleges módja?? Illetve mit kellene átnéznem rajta?
Azzurro09-03-2011 09:23:12 // 33982
Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
Martin09-03-2011 09:11:30 // 33981
Igen megoldás lenne egy szakember csak az a baj, hogy egy szaki elkezdi cserélgetni az alkatrészeket és nem biztos, hogy az első 3-4 alkatrész csere eredményes. Jelenleg nem indul a kocsi így saját lábon még szerelőhöz se megy el. Viszont a munkám miatt csak esténként érek rá. Még hagyok időt magamnak a probléma megoldására.
Liquid09-03-2011 08:06:50 // 33980
megnézném ezt a műhelyt közelről :)
Kareszka198409-03-2011 08:03:13 // 33979
Jóreggelt :)
Szatyi08-03-2011 20:56:25 // 33978
Ezzek az autók meg már nem zsiguik,trabik,amiket otthon 2-üveg sör mellett vasárnaponként meg generálozol::))))
Szatyi08-03-2011 20:52:49 // 33977
Találni.Nem a "csillagászok"-ra gondoltam:))
mreni08-03-2011 20:34:12 // 33976
ja csak találj SZAKEMBERT+fizesd ki:D;)
Szatyi08-03-2011 20:24:11 // 33975
Kitartó-kisérletező fazon vagy.Szakemberhez vitted volna már rég autózhatnál.Igy meg gyalogolsz a hidegben.
Martin08-03-2011 20:07:53 // 33974
Nos ma csak annyit sikerült a dologhoz tenni, hogy beraktam az új LMM-et. Majdnem be is indult de szerintem a 4 napja tartó indítgatás megtette a hatását és az aksim lemerült kissé:(( Tehát holnap töltögetés következik és folytatom a kísérleteket. Néhány nap múlva talán a kábelem is megérkezik és talán rá tudok nézni laptopos formában is. Még egy kocsi se szúrt így ki velem. Mindig rájöttem a hibára de ez a sok elektromos hülyeség megfogott.
tom16408-03-2011 19:58:58 // 33973
Azt hiszem innentől nem házi feladat az ügy :- (
Nem tudom mennyire tudsz/akarsz otthon belemélyedni, de én kivenném az injektorokat és megnézném hogy tolják-e az anyagot (pl. egy pohárba). A kattogás gyanus, lehet hogy üresen mozognak, mert nem ér el addig a benzin, pumpa, szűrő, vagy egyéb, a rendszerben levő dugulás miatt. Etanollal nem kísérleteztél mostanában? Az kitisztít minden koszt a rendszerből és mivel az injektorok a legszükebbek, így ott akadnak meg, dugulást okozva.
GTPeti08-03-2011 13:12:41 // 33972
Múltkor írta vki, hogy a gyári cső áráért Érden rozsdamentest kapsz (szilikontoldatotkkal).
Ferke08-03-2011 13:09:39 // 33971
Foltozhatod, ha nagyon akarod, de nincs az a folt, ami mellett ne lőne ki a töltőnyomás:)))) Ideig-óráig egyébként jobb, mint a semmi + ha befoltozod, legalább nem fújnak szmogriadót a mögötted haladók:)))
Szabeee07-03-2011 22:26:35 // 33970
na ilyet még nekem sem csinált..... volt egyszer olyan, hogy ráadtam a gyújtást, minden szépen ment a dolgán, amíg indítani nem akartam... eltűnt az áram, s ameddig úgy tartottam a kulcsot, nem is jött vissza.... aztán elengedtem a kulcsot és visszajött az áram...... kellett még egy kis töltés a kis aksinak :) de volt egyszer, hogy nem kapott üzemagyagot ( szűrő tisztítás), volt, hogy szikra nem volt (gyertyacsere + gyújtótrafó csere)
Szatyi07-03-2011 22:17:09 // 33969
Nekem lehet hogy van.Holnap megnézem és jelzek neked.
biqci07-03-2011 21:32:36 // 33968
Jól tudom, hogy turbócsövet nem foltozgatunk? (felső)
HA tényleg nem akkor nem tud vki olcsón?
156 2,4 JTDm-hez menne!
Válaszokat előre is köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2011 20:04:10 // 33966
Most miért nem árulod el a titkot hogy a stabrudat igazából kis sem cseréled csak letisztogatod fényesre, a szilent alá bevágsz gumi lapkát, a fészerből meg kihozol egy agyon használtat mutogatni mi volt a rossz? :DDD
Szatyi07-03-2011 19:51:02 // 33965
Szerviz.....
Martin07-03-2011 18:02:59 // 33964
Hali.
Még mindig segítségre lenne szükségem. Amit ma sikerült megállapítani az a jelenség, hogy a nyújtás ráadása után zug valami (AC) majd ütemes halk kattogást lehet hallani. Természetesen továbbra se indul a vas:(( Valakinek valami ötlete?? 3 napja kísérletezek de a helyzet nem javult.
Csöri07-03-2011 17:13:52 // 33963
A kipuffot én már le sem veszem.:)
Erhard 242 (Pure Energy)07-03-2011 15:03:53 // 33962
11600-tól a csillagos ég de mondjuk a TRW 16990 ami a gyári
Kareszka198407-03-2011 14:13:20 // 33961
más márkák mien árfekvésben vannak, mondjuk felső lengőkarok?
Kareszka198407-03-2011 12:14:59 // 33959
első lengőkarokban ki mit mond a "DELPHI" márkáról? vagy delfi...nemtudom :)
Ferke07-03-2011 11:54:57 // 33958
Egyébként most, hogy mondod, nekem is mintha úgy rémlene, hogy legutóbb nem vettük le....akkor viszont megkövetlek, tévedtem:)))
Ferke07-03-2011 11:53:28 // 33957
Nem muszáj levenned, le is flexelheted, felxirésznél odébbhúzod, aztán ha kész, visszavarrod:) Csak a 3. cserénél már xarul néz ki a leömlő:)))))
Szatyi06-03-2011 23:25:25 // 33956
Nem nehéz.
GTPeti06-03-2011 23:12:49 // 33955
Mert keresztben elmegy a bölcső alatt.
Liquid06-03-2011 22:58:12 // 33954
anélkül elég nehéz
Szatyi06-03-2011 22:37:21 // 33953
Meg lehet csinálni,ennyi idő alatt. Nem hallotál még a légkulcsról::))))) Kipufógot minek venéd le??
András bácsi06-03-2011 21:30:22 // 33952
Elég, ha a kipuf. nem akarja magát. Máris ott az elveszett idő.
Csöri06-03-2011 21:29:47 // 33951
:-)
Pedig nyugodtan hihetsz nekem.:-)
András bácsi06-03-2011 21:28:20 // 33950
Akkor is gyanús. Mondjuk gyors számítással olyan 22 csavar ki be. Mondjuk 1 csavar egy perc. Kifűzés, kenés. :)
Csöri06-03-2011 21:26:22 // 33949
A lényegen nem változtat. A gyár általa adott másfél órába akkor is belefér ha be vannak rohadva a csavarok.:-)))
András bácsi06-03-2011 21:20:50 // 33948
Azért mondom, hogy amit magad csinálsz, annál elismerem, hogy nem lehet gond a csavarokkal. De elárultad magad: kerék-le fel + 10. :)
Csöri06-03-2011 21:17:32 // 33947
Én többnyire zsírzok, pasztázok minden futóműcuccot, mert általában nekem kell szétszedni követekező alkalomra is.:-)
A 30 perc a stab ki-be szerelésre áll. Ki-be állás, emelés kerék le-fel az mondjuk plusz 10 perc.
András bácsi06-03-2011 21:12:14 // 33946
Annál nincs, amit te raktál össze.
A legjobb meg az olyan olcsó stabkar, aminél az imbusz első mozdulatra nem imbusz többé. :)
Alfa GT-Csaba06-03-2011 21:11:59 // 33945
Nekem 4órát mondtak rá!Akkor az vicc?
András bácsi06-03-2011 21:09:25 // 33944
Oké, ha tanúk vannak, nem vitázom. De akkor is hihetetlen egyedül beállástól kiállásig.
Csöri06-03-2011 21:07:08 // 33943
Van.
A legnagyobb szopás a stab. karoknál van. Ha azon túl vagy akkor séta galopp.:-)
András bácsi06-03-2011 21:05:48 // 33942
Na és van ilyen? :)
Piritu - 1.000.00006-03-2011 21:05:20 // 33941
Nekem is lazán megcsináltad egy óra alatt :-)
András bácsi06-03-2011 21:03:44 // 33940
Most a normál esetről beszélek. Az oké, ha van egy x-szer szétszedett, netán normális nyomatékkal és nem levegőkulccsal megtépett csavarok, jó körülmények, stb.
Csöri06-03-2011 21:03:37 // 33939
Meg lehet csinálni 30 perc alatt, ha minden csavar rendben kijön.:-)
Ferke06-03-2011 20:58:59 // 33938
Normális esetben tényleg nem lehet ennyi idő alatt megcsinálni, de 1x láttam már egy olyan cserét, ami ennél jóval kevesebb idő alatt zajlott:))
Dévid06-03-2011 20:58:34 // 33937
Tegnap aláfeküdtem, szerencsére úgy tűnik, csak az egyik fém cső repedt el, a lökhárító alatt, azért csöpög (szó szerint) a kocsi orra. Majd egy autószerelő megoldja, fizetésnap után, addig meg a garázsban jó helye van a kocsinak. Úgyis csak járó motornál ereszt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.